Jump to content
Shipfriends

Γεώργιος Εξπρές (IMO 6510851)


Recommended Posts

ισχύει το ποσό. απλά πρέπει να ξέρουν και να ενημερωθούν πως το μόνο που θέλουμε είναι λίγος χρόνος παραπάνω. υπάρχει η δυνατότητα να πάει το βαπόρι στο βέλγιο ή να γίνει εκπεδευτικό στη σχολή των μηχανικών των Α.Ε.Ν

για να γίνουν όλα αυτά χρειάζονται λίγο χρόνο παραπάνω. κάντε ότι μπορείτε και όπου μπορείτε. ακόμα και άν αυτό φαίνεται ανούσιο.. πάντα υπάρχει χρόνος για θαύματα.. να ξέρουν οτι είμαστε περισότεροι απο 2-3 άτομα..

Link to comment
Share on other sites

να ξέρουν οτι είμαστε περισότεροι απο 2-3 άτομα..
Επειδή εγώ δεν "είμαι" μήπως μπορώ να μάθω και εγώ ποιοί "είσαστε" οι παραπάνω από 2-3 και τί "ζητάτε"?

Λεφτά? Και εάν ναι, από ποιόν τα ζητάτε?

.

Link to comment
Share on other sites

φίλε "νηρέα" είμαστε 2-3 άτομα που προσπαθούμε με όποιο τρόπο μπορο΄θμε να σώσουμε το βαπόρι, κάνοντας κρούσεις σε υπουργεία, οργανισμούς, μουσεία κτλ.. παράταση χρόνου ζητάμε μήπως προλάβει το βαπόρι και επιστρέψει στο βέλγιο. όσο για τα λεφτά που είπες, σίγουρα δέν ζητάμε λεφτά γιατι αυτό θα ήταν εντελώς τρελλο. άν δεν θέλεις να βοηθήσεις είναι δεκτό....

Link to comment
Share on other sites

παράταση χρόνου ζητάμε μήπως προλάβει το βαπόρι και επιστρέψει στο βέλγιο.

όσο για τα λεφτά που είπες, σίγουρα δέν ζητάμε λεφτά

Το πλοίο έχει πλέον πουληθεί στους Ινδούς. Μόνο με παρατάσεις χρόνου δεν "σώζεται".

Για να "σωθεί" πρέπει οι Ινδοί να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Για αυτά τα λεφτά ρωτάω. Πού θα βρεθούν...ποιός θα τα δώσει?

Link to comment
Share on other sites

άν πάρουμε παράταση χρόνου τότε οι βέλγοι ίσως προλάβουν να το πάρουν (γιατί είναι γνωστό οτι το θέλουν) για να το κάνουν μουσείο. επίσης έχει προταθεί στο υπουργείο απο έναν καθηγητή στην σχολή των μηχανικών Α.Ε.Ν να αγοραστεί απο το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας για να γίνει εκπεδευτικό για τη σχολή. άν είσαι ρομαντικός και αγαπάς αυτο το βαπόρι γιατι το έχεις ζήσει και το έχεις ταξιδέψει τότε επιμένεις και προσπαθείς ακόμα και την τελευταία στιγμή..

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα Νηρέα έχει κάποιο δίκιο ο giorgos.... διότι μπορεί να πουλήθηκε στους Ινδούς, αλλά από την άλλη πλευρά οι Βέλγοι γνωρίζουν το γεγονός και από ότι μαθαίνω από ένα φίλο φαν αυτού του καραβιού κινούν ήδη τις διαδικασίες ώστε να το αγοράσουν. Δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα....

Link to comment
Share on other sites

το μονο σοβαρο (απο την αποψη οτι υπαρχει ρευστοτητα) ενδιαφερον, ειναι απο το λιμανι του Dover, το οποιο σχεδιαζει να εχει καποιο παλιο πλοιο σαν ναυτικο μουσειο, στον υπο αποπερατωση ντοκο κρουαζιεροπλοιων.

απο εκει και περα, εγω θα μεινω σε οτι ειπε λιγο καιρο πριν ο nick the greek. 8 χρονια ηταν δεμενο το βαπορι και ολοι οι ενδιαφερομενοι το ηξεραν. πονταραν ομως στο οτι η οικογενεια θα το κρατα ετσι.

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να πουλήθηκε στους Ινδούς, αλλά από την άλλη πλευρά οι Βέλγοι γνωρίζουν το γεγονός και από ότι μαθαίνω από ένα φίλο φαν αυτού του καραβιού κινούν ήδη τις διαδικασίες ώστε να το αγοράσουν.
Καμία αντίρρηση και μπράβο τους στους Βέλγους. Δεν έχουν παρά να έλθουν σε επαφή με τους Ινδούς και να τους υποβάλλουν μια τεκμηριωμένη πρόταση, να ζητήσουν μια παράταση για να βρουν χρηματοδότηση και, κυρίως, να τους κάνουν μια καλή οικονομική προσφορά για να πάρουν το πλοίο.

Οι δικές μας εκκλήσεις σε "υπουργεία και οργανισμούς" δεν μπορώ να καταλάβω...πού κολλάνε?

Link to comment
Share on other sites

Όλες αύτες οι προσπάθειες απαιτούν χρόνο και δυστυχώς είναι περιορισμένος γι αυτό γίνεται αγώνας δρόμου από τους fun και τους ενδιαφερόμενους.Η οικογένεια είχε δείξει με το να τοπ κρατήσει 8 χρόνια ότι έστω κι άπραγο το θέλει κοντά της αλλά δυστυχώς αποφάσισε και το πούλησε.

Το να οργανωθεί μια προσπάθεια που θα σώσει το πλοίο θέλει χρόνο,ήδη προσπάθειες γίνονται κι αν μπορέσουν οι Βέλγοι να αντλήσουν το κεφάλαιο θα ήταν ευχής έργων.

Τώρα για εδώ που λένε να γίνει εκπαιδευτικό για της ΑΕΝ θα ήταν ευχής έργων να γίνει κι ας τα έδινε το ΚΡΑΤΟΣ τα λεφτά.

Εδώ με τα λεφτά του κοσμάκι έχουν χτιστεί βίλες,έχουν αγορασθεί στόλοι από mercedes και porche ,βγήκαν απόγονοι ανίκανοι και μεγαλωμένοι στα πουπουλα,πήραν τα λεφτά του κοσμάκι και τα έσπασαν στα μπουζούκια,τα έπαιξαν στα χρηματιστήρια και γέμισαν τις ελβετικές τράπεζες,το 1,5 εκ για το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ θα λυπηθούμε που στο κάτω κάτω αν αξιοποιηθεί όπως πρέπει θα είναι ένα εργαλείο εκπαίδευσης για τα νέους μας ναυτικούς?

15 μερσεντές και 10 ετήσιοι λογαριασμοί κινητής τηλεφωνίας βουλευτών είναι.

ΥΓ:Αν θυμάμαι καλά κι απο αυτά που μου έχουν πει στην λίστα με τους πλοιάρχους του πλοίου πρέπει να προσθέσουμε και τον Ανδρέα Καπάκη ο οποίος πρέπει να το ξεκίνησε στην Ελλάδα.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Χτες παντως παρα τον ασχημο καιρο υπηρχε δραστηριοτητα πανω στο πλοιο το οποιο ειχε αναμενα φωτα.

Παντως σαν να ειναι πολυ κοντα στον καμενο διαχωριστη

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με φήμες η αρχική τελική ημερομηνία για το καράβι (4 Απριλίου) παρατάθηκε κατά μία εβδομάδα περίπου.

Περιμένουμε λοιπόν τις όποιες εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

Ας παρουμε και μια γευση ομως απο διαφορες γνωστες περιπτωσεις πλοιων που διατηρηθηκαν σαν πλωτα μνημεια -και οχι μονο- στη Βορεια Ευρωπη ωστε να δουμε και πρακτικα τι σημαινει "να σωθει το πλοιο" εις το διηνεκες και οχι βραχυπροθεσμα. Ενα πρωτο παραδειγμα ειναι το Νορβηγικο Christian Radich το οποιο και βλεπουμε εδω εξω απο το Oslo μεσω του φακου του Nick the Greek σε προσφατη περιοδεια του στα πλαισια της διαδοσης του λογου των shipfriends στα περατα της οικουμενης:D. Οπως μπορειτε να δειτε και σε αυτο το site, το πλοιο συντηρειται και πλεει μεσω ενος σχετικου ιδρυματος που εχει δημιουργηθει και προσφερει σε ολους μας τη δυνατοτητα του να ταξιδεψουμε με ιστιοφορο, επι πληρωμη φυσικα, διοτι το πλοιο πρεπει να εχει τα εσοδα του και να συντηρειται εμπορικα κι οχι με ελεημοσυνη του Κρατους και του Παμε Στοιχημα.

Λιγο πιο νοτια και στην καρδια του πανεμορφου Αμβουργου, οι Γερμανοι με ψιχουλα ναυτικης παραδοσης μπροστα στη δικη μας αποδεικνυουν οτι αυτα τα ψιχουλα τα σεβονται και τα τιμουν. Εδω μπορειτε να δειτε το παλιο ψυγειο Cap San Diego που απο το 1986 αποτελει συμβολο του Αμβουργου σε ρολο μουσειου και πολου ελξης επισκεπτων. Στην ιστοσελιδα του πλοιου μπορει κανεις να μαθει ολες τις λεπτομερειες(δυστυχως το μεγαλυτερο κομματι ειναι στα γερμανικα αλλα ειναι ευκολο να καταλαβει κανεις) και να καταλαβει πως χρησιμοποιειται και διατηρειται εν ζωη το πλοιο, σε ενα συνδυασμο ιδιωτικης πρωτοβουλιας και εθελοντικης εργασιας. Νομιζω μαλιστα οτι το πλοιο ακομα κινειται, οπως και να εχει το πραγμα καραβολατρης που θα βρεθει στο Αμβουργο και να μην επισκεφτει το πλοιο αυτο, ειναι καταπτυστος. Πιστεψτε με η επισκεψη αξιζει και με το παραπανω. Α, το πλοιαριο που βλεπετε στην παντα του πλοιου, ειναι ενα απο τα παρα πολλα που κανουν ταξιδακια μεσα στο ποταμι και γυρω-γυρω απο τους ντοκους των πλοιων. Πως ειπες Παναγια Εκατονταπυλιανη, πηγανε να σε πανε μεσα γιατι φωτογραφισες τον Αγιο Νεκταριο?

Διακοσια μετρα απο την πλωρη του Cap San Diego, βρισκεται το Rickmer Rickmers ονοματισμενο απο μελος αυτης της μεγαλης ναυτικης οικογενειας του Αμβουργου. Ισχυουν πανω-κατω τα ιδια με οσα ειπα παραπανω, με τη σημειωση οτι λογω του τυπου του πλοιου αυτου, χρειαστηκε μεγαλος ογκος εργασιας ωστε να ερθει στα ισια του. Στην ιστοσελιδα του πλοιου(δυστυχως κι αυτη στη συντριπτικη της πλειοψηφια στα γερμανικα), ειναι ευκολο να τα δει κανεις ολα, αξιοσημειωτο οτι επανω στο πλοιο λειτουργει και εστιατοριο ανοιχτο στο κοινο. Αφου το δουμε οπως το φωτογραφισε προσφατα ο Νικ, να πουμε οτι ειδικα το εσωτερικο ειναι ιδιαιτερα ρεαλιστικο και ειναι must visit.

Επειδη ομως μπορει κανεις να μου πει οτι "ενταξει ρε Νικ, αυτες ομως ειναι πλουσιες περιοχες και με μεγαλη ναυτιλιακη κοινοτητα, εμεις που παμε?" Σημειωνοντας οτι κι εμεις εδω ειμαστε ακριβως το ιδιο, ας δουμε μια ακομα περιπτωση. Παμε στην πρωην ανατολικο-γερμανικη πολη Wismar, λιγο εξω απο το Rostock. Εκει διατηρειται το ξυλινο Wissemera το οποιο μπορειτε να δειτε στη φωτογραφια του φαιδρου-εγκαθετου απο τον Πειραια:D. Δεν γνωριζω περι τινος ακριβως πλοιου προκειται, υπαρχει και το σχετικο web site με περισσοτερες πληροφοριες, οπως μπορειτε να δειτε το πλοιο κινειται κανονικα. Αυτο που εχει για μενα σημασια ειναι οτι αυτο το εγχειρημα γινεται σε σχετικα μικρη και φτωχη πολη(αυτο μπορω να σας το βεβαιωσω), οποτε δεν ειναι τα παντα θεμα χρηματων. Θα μου πει κανεις, "αυτο το ασχημο, ξυλινο πραγμα?" Τι να κανουμε ρε παιδια, αυτη ειναι η παραδοση τους, αυτο διατηρουν. Σημειωση, και σε αυτην τη φωτογραφια στην πλωρη του πλοιου φαινονται τα πλοιαρια που κανουν ταξιδακια στην περιοχη και μεσα στο λιμανι, υπαναπτυκτοι τυποι παιδι μου.. Αυτο το βαπορακι δυστυχως δεν κατεστη δυνατο να το επισκεφθω λογω μη καραβολατρικης παρεας, αρα δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια για το πως ειναι μεσα.

Η σχεση και η συγκριση με την περιπτωση του Γεωργιος Εξπρες, ειναι νομιζω προφανης. Σαν καραβολατρες, σαν κρατος, σαν παραγοντες κλπ, ολοι οι ενδιαφερομενοι/εμπλεκομενοι ειχαμε 8 ολοκληρα χρονια να ενεργησουμε για τη διασωση, το τι ακριβως καναμε αυτα τα 8 χρονια δε χρειαζεται να το περιγραψω επακριβως διοτι θα βγει το σημα του ακαταλληλου. Να γινει κατι τελευταια στιγμη? Δυσκολο αν οχι απιθανο. Το θεμα ειναι οχι μονο να γινει κατι και να υπαρξει μια προσωρινη και προσκαιρη αναβολη του μοιραιου αλλα να γινει κατι που να οδηγησει στο να δουμε το πλοιο οπως το θελουμε κι οπως του αξιζει κι οχι σαν αντικειμενο λυπησης. Οχι δηλαδη να το διατηρουμε στη ζωη με σωληνακια αλλα να το επαναφερουμε πληρως και σωστα. Αν ειναι με σωληνακια και κλινικα νεκρο, ας το αφησουμε να του βγει η ψυχη και να ησυχασει κι αυτο απο την καθυστερημενη αγαπη μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλέ μου φίλε Nick the Greek είσαι πραγματικά απόλυτα κατατοπιστικός σε όσα γράφεις.

Έχεις δίκιο σε ότι λες, εκτός από ένα σημαντικό σημείο.

Υπήρξε κάποιος που ξεκίνησε αυτήν την προσπάθεια πριν από 7,5 περίπου χρόνια από σήμερα (μετά τον Οκτώβριο του 2000). Φυσικά, αυτό το άτομο δεν είμαι εγώ. Νιώθω, όμως, την ανάγκη να το αναφέρω επειδή την έζησα από κοντά την προσπάθεια εκείνη. Επιπλέον, το συγκεκριμένο άτομο δεν έχει καμία σχέση με το Διαδίκτυο, οπότε δεν θα μπορούσε να σου απαντήσει. Η σχέση του συγκεριμένου ατόμου με το "Γεώργιος Εξπρές" είναι μοναδική. Η προσπάθεια εκείνη έμεινε ημιτελής για λόγους οικονομικούς, καθώς εκείνη την εποχή η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν χρηματοδοτούσε προσπάθειες διατήρησης πλοίων όπως το "Γεώργιος Εξπρές".

Έχεις απόλυτο δίκιο ότι από εκεί και πέρα επικράτησε εφησυχασμός και χάθηκε πολύτιμος χρόνος.

Η τωρινή προσπάθεια ξεκίνησε και πάλι από το αναφερομένο παραπάνω άτομο και αυτή τη φορά στην προσπάθεια συμμετείχαν και άλλοι (από την Ελλάδα, το Βέλγιο και την Αγγλία).

Έχω την αίσθηση ότι αν αυτή τη στιγμή το καράβι καθυστερήσει την αναχώρησή του υπάρχει η προοπτική να οργανωθούν κάποια από όσα αναφέρεις παραπάνω που είναι απαραίτητα ώστε η διατήρηση του πλοίου να είναι βιώσιμη.

Η προσπάθεια αυτού του ανθρώπου είναι πραγματικά συγκινητική. Και αυτή τη φορά η ανταπόκριση, κυρίως από το εξωτερικό, ήταν μεγάλη. Το πρόβλημα τώρα είναι ο χρόνος που κυλά πολύ γρήγορα ....

Όλα τα παραπάνω μην τα θεωρήσεις γραφικά.

Αν το συγκεριμένο άτομο μπορούσε να έχει περισσότερο χρόνο και τη συμπαράσταση όλων το βαπόρι θα μπορούσε να σωθεί. Και η πιο πιθανή, βέβαια, προοπτική θα ήταν να γύριζε πίσω στο Βέλγιο ή την Αγγλία για πλωτό Ναυτικό Μουσείο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα θεωρω καθολου γραφικα, σε πολλους απο εσας τελικα εχει δημιουργηθει η εντυπωση οτι τα λεω αυτα απλα για να γινω κακος και για αντιδραση. Δεν ειναι ετσι ομως, θεωρω εαυτον ρεαλιστη εχοντας ξαναδει το εργο αυτο. Η δικη μου θεση ειναι να διατηρηθει μεν, σωστα ομως, με βαση τα παραπανω παραδειγματα που εφερα. Συναισθημα υπαρχει και απο την πλευρα μου, θελω να διατηρηθει με σωστο τροπο ομως ειτε εδω ειτε στο Βελγιο οπου και θα ειμαι ο πρωτος που θα παει να το επισκεφθει. Οχι ομως να μεινει με εναμισι ποδι στον ταφο οπως ηταν τα τελευταια 8 χρονια και να κανω κουπι με τη βαρκα(ναι, εχει γινει) για να το δω ολοκληρο απο την πλευρα της θαλασσας.

Θυμησου τι εγινε με το Κεφαλληνια, διαβασαμε τοσες δηλωσεις συμπαρστασης απο πολλους και διαφορους που ξεραμε και δεν ξεραμε, γνωρισαμε εταιρειες και ανθρωπους που ΘΑ βοηθουσαν αφιλοκερδως αν επεστρεφε το πλοιο και στο τελος μειναμε με αυτα(τζαμπα προβολη δηλαδη), οπως ηταν και το αναμενομενο. Ημουν απο αυτους που και τοτε ηταν ο κακος διοτι ηταν αντικειμενικα σιγουρος πως δεν επροκειτο να επιστρεψει το Κεφαλληνια, πως θα μπορουσε αλλωστε? Νομιζω λοιπον πως εχω βαση στο να ειμαι απαισιοδοξος και να λεω αυτα που λεω, δεν μιλαω αερα-μπανά.

Οσο για την υπαρξη ατομου που ειχε ξεκινησει και παλιοτερα αλλα ηγειται και της τωρινης προσπαθειας για τη διασωση του πλοιου, δεν το γνωριζω αλλα δεν αμφισβητω και την αξιοπιστια σου οποτε το δεχομαι, so I stand corrected. Δεν αλλαζει ομως αυτο δυστυχως κατι απο το δια ταυτα. Η συνεχεια επι της οθονης, μακαρι να γινει κατι ουσιαστικο.

Link to comment
Share on other sites

...Σαν καραβολατρες, σαν κρατος, σαν παραγοντες κλπ, ολοι οι ενδιαφερομενοι/εμπλεκομενοι ειχαμε 8 ολοκληρα χρονια να ενεργησουμε για τη διασωση, το τι ακριβως καναμε αυτα τα 8 χρονια δε χρειαζεται να το περιγραψω επακριβως διοτι θα βγει το σημα του ακαταλληλου...

Πιστεύω ότι το χρονικό διάστημα των 8 χρόνων που αναφέρει ο Nick the Greek δεν ευσταθεί.

Κι αυτό γιατί δεν νομίζω να υπήρχε κανένας τότε που παροπλίστηκε το πλοίο που να γνώριζε ότι ήταν οριστικά ''out of order'', ωστε να δραστηριοποιηθεί -τόσο νωρίς- για την διάσωση του.

Θα μπορούσε κάλλιστα να επαναδρομολογηθεί -όπως άλλωστε έγινε και μετά τον πρώτο παροπλισμό του-, ή και να πουληθεί κάπου στο εξωτερικό.

Βέβαια θα μπορούσε η παρούσα προσπάθεια διάσωσης του, να είχε αρχίσει πριν ένα-δύο χρόνια με σαφώς περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Θα συμφωνήσω βέβαια στο :

...θελω να διατηρηθει με σωστο τροπο ομως ειτε εδω ειτε στο Βελγιο οπου και θα ειμαι ο πρωτος που θα παει να το επισκεφθει. Οχι ομως να μεινει με εναμισι ποδι στον ταφο οπως ηταν τα τελευταια 8 χρονια και να κανω κουπι με τη βαρκα(ναι, εχει γινει) για να το δω ολοκληρο απο την πλευρα της θαλασσας...

Αλλά ακόμα περισσότερο στο :

...Στην έσχατη περίπτωση ακόμα κι ένα ναυάγιο καθ ' οδών για τα διαλυτήρια είναι πολύ καλύτερο από τον τεμαχισμό. Τουλάχιστον κάπου θα βρίσκεται για πάντα...
Link to comment
Share on other sites

Θα μου πει κανεις, "αυτο το ασχημο, ξυλινο πραγμα?" Τι να κανουμε ρε παιδια, αυτη ειναι η παραδοση τους, αυτο διατηρουν.
Από την τοποθέτησή σου Nick, προκύπτει αυθόρμητα το ερώτημα (και δεν απευθύνεται σε εσένα προσωπικά): γιατί το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ να θεωρείται ιστορικό πλοίο για την Ελλάδα, ώστε να απαιτείται η διάσωσή του? Και δεν μιλάω για το Βέλγιο. Και βεβαίως αναφέρομαι σε διάσωση με με λεφτά του Ελληνικού Κράτους. Ο οποιοσδήποτε ιδιώτης ή ιδιωτικός φορέας με τα λεφτά του μπορεί μπορεί να διασώσει όποιο πλοίο του αρέσει. Σε λίγα χρόνια που θα έρθει και η σειρά τους, θα υστερεί σε "ιστορικότητα" π.χ. ο Απόλλωνας, η Πηνελόπη ή το (κούφια η ώρα που το ακούει) το Superferry II? Ή μήπως δεν ήταν εξίσου ιστορικό πλοίο το Bari Express ή ο Μιαούλης ή ο Κανάρης? Ποιός είναι αυτός που θα αποφασίσει για το ποιό πλοίο είναι ιστορικό ή δεν είναι και θα πάει για σκραπ?

Ερωτήματα που ουδόλως απασχόλησαν κανένα...είναι όμως απολύτως υπαρκτά και αναπάντητα.

ΥΓ Άσε που στο Superferry II έχουμε και έτοιμο τον (ισόβιο) Διευθυντή του Ναυτικού Μουσείου της Ραφήνας που θα δημιουργηθεί.:D

Σιγά μην αφήσει ο καπτά Κώστας να του πάρει άλλος την θέση.:D

ΥΓ2 Εάν υπήρχε στην Ελλάδα η συνείδηση της ιστορικότητας ενός πλοίου, θα έπρεπε αυτή την στιγμή ο Αβέρωφ να ταξιδεύει και να πηγαίνει στα νησιά σε κάθε Εθνική ή τοπική επέτειο. Εάν υπήρχε συνείδηση ιστορική.

Link to comment
Share on other sites

@ Σειριος: το 2000 που παροπλιστηκε το πλοιο ηταν ηδη 35 ετων και ισχυε στην Ελλαδα η 35ετια χωρις να φαινεται πουθενα στον οριζοντα η καταργηση της. Συν το Σαμινα του 2001 που η 35ετια εγινε 30ετια, τι αλλο επρεπε να γινει ωστε να καταλαβει κανεις οτι -για την Ελληνικη ακτοπλοια τουλαχιστον- ειναι καμμενο χαρτι. Οχι μονο ηταν ηλιου φαινοτερον αλλα το εβλεπες και να ερχεται. Οπως και να εχει το πραγμα ο cortomaltese ειπε οτι προσπαθεια ειχε γινει, απλα τετοιου ειδους εγχειρηματα θελουν επαγγελματικη βοηθεια και δεν γινονται μονο με τον ρομαντισμο του καραβολατρη.

@ Νηρεας: για ποια ιστορικη συνειδηση μιλαμε, εδω σηκωσανε απ' το βυθο της Τηνου τη φρεγατα Ελλη για να την πουλησουνε για σκραπ. Και δεν το κανανε οι αναρχοκομμουνιστες κι ληστοσυμμοριτες αυτο, οι Ελληναρες της εποχης το κανανε. Οσο για το ποιος μπορει να κρινει αν ενα πλοιο ειναι ιστορικο, ειναι και ενας δικος μου προβληματισμος που εχει εκφραστει στο θεμα για preservation societies

@ Ιακωβου: Κατσε κατω απ' το Γεωργιος!!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Ένα λεπτό για να κααταλάβουμε όλοι που κολάει το θέμα του ιστορικού πλοίου.

Ιστορικό πλοίο είναι μόνο ένα πλοίο συμμετείχε στην Νορμανδιά?

Ιστορικό πλοίο είναι μόνο ξύλινα ιστιοφόρα ή κότερα μεγιστάνων?

Δεν μαας αρκεί ένα κλασσικότατο δείγμα αριστουργηματικής ναυπηγικής τέχνης μιας άλλης εποχής που προσέφερε ζωη και ανάαπτυξη σε πάρα πολλά νησιά μας?

Που ανέθρεψε γενιές καπεταναίων/που ότι περικλείει ο όρος παρονααξία οφείλεται πρωταρχικά σε αυτό?

Αυτό δεν μας αρκεί για να είναι κάποιο πλοίο ιστορικό?

Τι πρέπει δηλαδή να κάνει ένα βαπόρι για να μείνει στην ανεξίτηλο στην ιστορία?Να κουβαλάει τουρίστες παράαλληλα με το να διαθέτει φιλοξενία άπορων και άστεγων ,με το να συμμετείχε σαν πλωτό νοσοκομείο εν καιρού πολέμου ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο?

Συμφωνώ ότι θα μπορούσαν να θεωρηθούν κι άλλα πλοία ιστορικά όπως το ΕΓΝΑΤΙΑ. Για το ΜΙΑΟΥΛΗΣ ή το superferry 2 ας το αφήσουμε καλύτερα. Το μεν πρώτο μπορεί να διέσχισε για πολλά χρόνια τα νερά μας αλλά με πολλά προβλήματα.Το δεύτερο έχει την δικιά του ιστορία στην Ελλάδα αλλά πρώτον αρχικά δεν αποτέλεσε αριστούργημα ναυπηγικής ,στην Ελλάδα πήρε την πολύ όμορφη του γραμμή και δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα εποχής.

Όσο γιατι έχουμε σκαλώσει στο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ,όσοι γνωρίζουν 5 πράγματα για το βαπόρι μπορούν να καταλάβαινουν κάτι παραπάνω.

Επίσης για το ΜΠΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ ή το ΠΗΝΕΛΟΠΗ κι άλλα τινα πρωτον το ΜΠΑΡΙ μας άφησε δυστυχως ,το ΠΗΝΕΛΟΠΗ είναι βαπόρι εν υπηρεσία ενώ το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ βρίσκεται ακόμα εδώ ,είναι σε μια πιο προσιτή τιμή πληρεί και ακτοπλοικό ιστορικό Επειτα ένα θέλουμε να σωθεί που θα καλύψει την ιστορία της ακτοπλοίας μας όχι όλο τον στόλο των περασμένων δεκαετιών.

Εν πάση περιπτώση εδώ στην Ελλάδα όταν κάποιος θέλει μπορεί να κάνει πολλά πράγματα και να καατορθώσει τα πιο απίθανα άμα δεν θέλει μπορεί να κοσκινίζει πολλά χρόνια βρισκοντας δικαιολογίες.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου σε ολα εκτος απο το γεγονος οτι το Μιαουλης δεν θα πρεπει να θεωρειται τοσο ιστορικο πλοιο οσο το Γεωργιος Εξπρες επειδη ειχε προβληματα.Νομιζω οτι ειναι τουλαχιστον ισαξια σε ιστορια.Οσα προβληματα και να ειχε,ηταν ενα αριστουργημα ναυπηγικης τεχνης και ενας πραγματικα τεραστιος εργατης της ακτοπλοιας μας.Ειχε ταξιδεψει παντου σε καθε μηκος και πλατος των θαλασσων μας,ειχε προσφερει παρα πολυ και σε ταξιδευε με τροπο απολυτα μοναδικο και με προσωπικοτητα.(Εγω ειμαι πολυ μικρος για να τα πω αυτα,ο πατερας μου το γραφει).:P

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε την πραγματικότητα.

Ας πούμε ότι υπάρχει μία μικρή πιθανότητα το "Γεώργιος Εξπρές" να τη γλυτώσει (έστω και προσωρινά).

Το υπέροχο "Μιαούλης" και η πριγκίπισσα ("Μπάρι Εξπρές") δεν υπάρχουν πια.

Το "Πηνελόπη Α" και το "Σουπερφέρρυ ΙΙ" ακόμα ταξιδεύουν.

Άρα αυτή τη στιγμή συζητάμε για το "Γεώργιος Εξπρές" (στην Ελλάδα και το εξωτερικό).

Μια τελευταία λύση είναι να οργανωθεί μια ομάδα τη διάσωση του "Γεώργιος Εξπρές". Η ομάδα αυτή θα αναλάβει να συγκεντρώσει υπογραφές για τη διατήρησή του. Αν σωθεί από την Ινδία, θα εξεταστούν ποιες δυνατότητες υπάρχουν για τη μελλοντική του χρήση.

Το ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ, λοιπόν, αυτή τη στιγμή είναι να συγκεντρωθούν υπογραφές για το σκοπό αυτό. Και μάλιστα πολλές υπογραφές.

Και μία στο εκατομμύριο να είναι η πιθανότητα σωτηρίας του θα πρέπει να την εξαντλήσουμε. Άρα, όποιος ενδιαφέρεται και θέλει καλό θα είναι να υπογράψει αυτό το χαρτί (θα βρεθεί τρόπος να κυκλοφορήσει μεταξύ των μελών). Όποιος δεν ενδιαφέρεται, ας μην λάβει υπόψη του τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω οτι όλοι οσοι είμαστε γραμμένοι και όσοι απλά παρακολουθούν το foroum μας θέλουν να σωθεί το πλοίο που μας κρατάει ζωντανές τις αναμνήσεις, λιγες ή πολλές, που έχουμε από την παλιά όμορφη ακτοπλο'ι'α μας.Για το λόγο αυτό πιστεύω οτι όλοι πρέπει να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να σώσουμε αυτόν τον θρύλο της Ελληνικής ακτοπλο'ί'ας.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ο πρώτος που θα συμφωνήσω. Πρέπει να οργανωθούμε και να βρούμε ένα τρόπο να μαζευτούν οι υπογραφές.. Καλό θα είναι να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας για τα υπόλοιπα..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...