Jump to content
Shipfriends

+ Γεράσιμος Αγούδημος


Recommended Posts

13 hours ago, valencay said:

...τα πλοια του ηταν Σχολειο πραγματικο (με τα θετικα και τα αρνητικα),και οτι ολοι οσοι εκαναν σε αυτα ηταν και βγηκαν αληθινοι ΝΑΥΤΙΚΟΙ.

...ακομα και οι επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το μεσημέρι πραγματοποιηθηκε η εξοδιος ακολουθία του καπτα Μάκη Αγουδημο στο νεκροταφείο Βουλιαγμένης. Με τη παρουσία της οικογένειας, του αδελφού του, παλιών αξιωματικών της GA Ferries (που ανδρώθηκαν στην εταιρεία) και συνεργατών της πρώην κραταιάς εταιρείας! Μια λεπτομέρεια ήταν ότι στο φέρετρο υπήρχε ένα από τα αγαπημένα πούρα του καπτα Μάκη!! 

Ήταν μια εμβληματική φιγούρα του λιμανιού του Πειραιά, με τα καλά του και τα κακά του!! Έφερε ανάπτυξη σε αρκετές μικρά νησιά, πριν ξεκινήσουν οι επιδοτήσεις των άγονων γραμμών! Ήξερες ότι πάντα θα περάσει ένα πλοίο του καπτα Μάκη Αγουδημου σε οποιοδήποτε νησί του Αιγαίου, για να σε μεταφέρει στο προορισμό σου!! Χαρακτηριστικο το σχόλιο από τον ιδιοκτήτη μιας από της μεγαλύτερης μεταφορικής στην Ελλάδα για το τελευταίο μεγάλο Πλοιοκτήτη του λιμανιού, μιας και πλέον οι εταιρείες διοικούνται από υπαλλήλους. 

Link to comment
Share on other sites

Ένα άρθρο από το Μήνα Τσαμοπουλο, που παραβρέθηκε στη κηδεία του καπτα Μάκη Αγουδημου. Από πλοιοκτήτες παραβρέθηκε ο ιδιοκτήτης της Creta Cargo Lines, ο αδερφός του, της Agoudimos Lines και ο Γιάννης Αβραντινης της  ΝΕΛ, ενώ στεφάνι είχε αποστείλει το ΔΣ της ANEK. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Αξέχαστος πραγματικά , για 20 χρονια αποτέλεσε σημείο αναφοράς για το λιμανι του Πειραια. 

ολοι θυμόμαστε με νοσταλγία πολλα cult στιγμιότυπα απο την καθημερινή παρουσία του στους καταπελτες των πλοιων του .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
15 hours ago, nomikos said:

Να θυμίσω και εγώ πως και η GA είχε δώσει τα πλοία της σε αυτό το σχήμα.Αλλά ο Γάτος τα πήρε πίσω μετά από λίγο..

 

On 4/8/2018 at 10:09 PM, proud_ionian said:

ολα οσα γραφτηκαν και λεχθηκαν εχουν βαση αληθειας. καλα και κακα. και οτι βοηθουσε κοσμο και οτι αφησε στο τελος απληρωτα τα πληρωματα και χωρις ρευμα. και το υποδειγματικο service, αλλα και οι εξαωρες βαρδιες και η επανασταση/αναβαθμιση τα πρωτα χρονια, αλλα και  η καταντια απο το 2005 και μετα. ετσι ηταν και ο ιδιος εμβληματικος και αντιφατικος 

On 8/31/2011 at 12:25 AM, proud_ionian said:

καθε τι στη ζωη κανει τον κυκλο του, ετσι τον εκανε και η GA. ο κυκλος δεν εκλεισε με αξιοπρεπεια για το σινιαλο και αυτο οφειλεται κυριως σε επιλογες του καπτα μακη.

On 9/28/2009 at 11:28 PM, proud_ionian said:

καθετι κανει τον κυκλο του το ιδιο και η συγκεκριμενη εταιρεια. περα απο το συνεχες γαϊτανακι με το κρατος (χωρις κρατικη ανοχη, τα πλοια της θα ειχαν δεσει προ πολλου), ο καπτα μακης (οπως εχει πει και ο earl) διεβλεπε οτι δεν μπορει να ανταγωνιστει τους πολυμετοχικους κολοσσους. μπορουσε να επιλεξει ο ιδιος πως θα κλεισει η εταιρεια του και διαλεξε το χειροτερο τροπο.

γατος μεν, αλλα τα τελευταια χρονια η εταιρια του, ηταν... ονειδος και εκλεισε αφηνοντας τον κοσμο απληρωτο.

ισως να ηταν καλυτερα τελικα, αν τα ειχε αφησει στην MFD

Link to comment
Share on other sites

Καλα νταξει τωρα δεν ξερεις πως τα φερνει η ζωη γιατι με το σκεπτικο αυτο μπορουμε να πουμς μετα απο 15 χρονια (εδω να μαστε)καλυτερα να επερνε ο Ιταλος την Αττικα

Το μονο που λυπαμαι ειναι το κοσμο που εμεινε απληρωτος για πολυ καιρο!αλλα ολα κανουν τον κυκλο τους καποτε..οσο πιο ψηλα ανεβεις τοσο μεγαλο ειναι το μπαμ πεφτωντας

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όλους σας.Μεγάλη κουβέντα ανοίγουμε πάλι,πράγματα πολλά έχουμε ξαναγράψει.Όμως να θυμίσω πως το κράτος τότε του χρώσταγε αρκετά μύρια(αν θυμάμαι καλά 9 μύρια,αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος) από τις άγονες με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις του,προμηθευτές εργαζόμενους κτλ..

Ο καπτά γάτος έκανε το κύκλο του,το 2009 ήταν ήδη μεγάλης ηλικίας και ίσως το πρόσημο της συνολικής δραστηριοποίησης του στην ακτοπλοία να ήταν θετικό.Το γεγονός πως η εταιρεία έσβησε τόσο άδοξα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι δεν υπήρξε διάδοχος.(Ο υιός Νικόλας γιατί δεν ανέλαβε την εταιρεία;).Διάδοχος κατάλληλος ο οποίος να αναλάμβανε τον εκσυγχρονισμό του στόλου και της εταιρείας γενικότερα τη κατάλληλη χρονική στιγμή.Αυτή πιστεύω ήταν κάπου στο 2002-2003,τότε που έπρεπε να πωληθεί σχεδόν το σύνολο του στόλου και να αποκτηθούν 2-3 καλά βαπόρια των 20 κόμβων καμπινάδικα και με καλό γκαράζ.Οι Αλκμήνες και η Ανθή καλές ήταν δεν είχαν όμως καμπίνες για Δωδεκάνησα..

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nomikos said:

Ο καπτά γάτος έκανε το κύκλο του,το 2009 ήταν ήδη μεγάλης ηλικίας και ίσως το πρόσημο της συνολικής δραστηριοποίησης του στην ακτοπλοία να ήταν θετικό.Το γεγονός πως η εταιρεία έσβησε τόσο άδοξα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι δεν υπήρξε διάδοχος.(Ο υιός Νικόλας γιατί δεν ανέλαβε την εταιρεία;).

Ετσι ειναι.Νομιζω οτι οταν ξεκινησε ο καπτα Μακης εφερε εναν αλλο αερα στο Αιγαιο με πλοια διαμαντια για την εποχη τους.Βεβαια τα στερνα τιμουν τα πρωτα,οποτε τσαλακωσε αυτη την καλη εικονα τα τελευταια αρκετα χρονια της ακτοπλοικης του σταδιοδρομιας.

Οσο για το που ηταν ο υιος Νικολας,μα που αλλου?Εκει που ηταν τοτε η μιση Ελλαδα,δηλαδη στα μπουζουκια με συντροφους που εσερναν καραβια.

Βεβαια η GA δεν ειναι το μονο παραδειγμα ανυπαρξιας διαδοχης.Εξισου τρανταχτο παραδειγμα ηταν-για αλλους λογους-και η οικογενεια Στριντζη.

Βεβαια ο εταιρος καπτα Μακης προνοησε και πουλησε στην Αττικα κι ετσι διασφαλισε στο επακρο την υστεροφημια του.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν πολλα παραδειγματα ακτοπλοϊκων οικογενειων, που αποσυρθηκαν με το μετωπο καθαρο και χωρις να χρωστανε. ξεκινωντας απο την οικογενεια στριντζη (strintzis ferries) και συνεχιζοντας με φραγκουδακη, τυρογαλα (ειναι και αλλοι, αυτοι μου ερχονται πρωτοι στο μυαλο), που πουλησαν τα πλοια τους και εκλεισαν τις εταιριες τους αφους εξοφλησαν τους παντες.

το τελος της GA ferries ειναι αυτο που θυμουνται οι περισσοτεροι, οχι το ξεκινημα της. αυτο το θυμομαστε λιγοι.

 

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω και εγώ στην κουβέντα μας έναν ακόμη πολύ σημαντικό παράγοντα...τα κόμματα που κυβέρνησαν και ειδικά όταν ίσχυε το καθεστώς αδειών σκοπιμότητας.

Ο καπτά-Μάκης γιγαντώθηκε επί ανατέλλοντος πράσινου ήλιου - το Δήμητρα να συνοδεύει κενό επιβατών το Μιλένα (αν θυμάμαι καλά) για το τάμα - και βούλιαξε, πάλι, επί ανατέλλοντος πράσινου ήλιου.

Πάντως, τον είχα γνωρίσει προσωπικά στη Ρόδο, μια χειραψία και μια ολιγόλεπτη κουβέντα, στην αλήστου μνήμης γενική συνέλευση της ΔΑΝΕ τον Ιανουάριο του 1998.

Ό,τι και να πούμε, ήταν εμβληματική προσωπικότητα, "γέμιζε" το χώρο που βρισκόταν. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/16/2021 at 10:53 PM, proud_ionian said:

γατος μεν, αλλα τα τελευταια χρονια η εταιρια του, ηταν... ονειδος και εκλεισε αφηνοντας τον κοσμο απληρωτο.

ισως να ηταν καλυτερα τελικα, αν τα ειχε αφησει στην MFD

το σχολιο μου, εχει να κανει με το οτι δεν συμμεριζομαι την αγιοποιηση του και την αποκρυψη των αρνητικων πτυχων του ως επιχειρηματια. στα υπολοιπα δεν διαφωνω.;)

για κυβερνητικη στηριξη στον καπτα μακη και το '88 και το '93 και γενικοτερα, τα εχουμε συζητησει αναλυτικα στο θεμα της εταιριας. δεν ηταν ο μονος ομως που ειχε κυβερνητικη ευνοια, ουτε ο τελευταιος. 16 χρονια στο shipfriends και γενικως οσα χρονια θυμομαστε τους εαυτους μας, για τις κυβερνητικες παρεμβασεις στην ακτοπλοϊα μιλαμε. δεν εκλεισαν ολοι αφηνοντας φεσια.

οσοι δεν θυμαστε τα ταματα:P δειτε εδω και εδω.

@Z.Gk. μεταξυ μιλενα και πρωτου ρομιλντα ημουν

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ήταν το ΜΙΛΕΝΑ, ενώ είχε διαθέσει ως ...τιμητική συνοδεία το ΔΗΜΗΤΡΑ να πλέει μισό μίλι πίσω από το ΜΙΛΕΝΑ. Γνωστά πράγματα αυτά για εμάς που τα ζήσαμε!

 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Συνεχίζεται η περιπέτεια των πλειστηριασμών για τα περιουσιακά στοιχεία επιχειρήσεων που συνδέονται με τον αείμνηστο εφοπλιστή Γεράσιμο Αγούδημο.

Αντιμέτωπα με το ηλεκτρονικό σφυρί αναμένεται να βρεθούν στις 8 Ιουνίου δύο ακίνητα-φιλέτα στον Άλιμο, τα οποία ανήκουν στην εταιρεία τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Νηρεύς, στην οποία τη θέση του προέδρου κατέχει η Ανθή-Μαρίνα Αγούδημου, σύζυγος του καπετάν Μάκη ο οποίας έφυγε από την ζωή πριν περίπου τέσσερα χρόνια.

Συγκεκριμένα, η Intrum Hellas εκπλειστηριάζει δύο οριζόντιες ιδιοκτησίες, οι οποίες εντοπίζονται στην ίδια οικοδομή ενώ το ποσό για το οποίο επιβλήθηκε η κατάσχεση ανέρχεται στα 300.000 ευρώ.

Ο πλειστηριασμός που εμφανίζει τη μεγαλύτερη τιμή πρώτης προσφοράς αφορά σε ένα ισόγειο κατάστημα το οποίο αναπτύσσεται σε πολυκατοικία η οποία είναι κτισμένη σε οικόπεδο με συνολική επιφάνεια 1.651 τ.μ., το οποίο βρίσκεται στο Καλαμάκι εντός του σχεδίου πόλεως του δήμου Αλίμου επί των οδών Κανάρη, Βασ. Γεωργίου και Αριστοτέλους.

Το εν λόγω ισόγειο κατάστημα αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο και έχει επιφάνεια 250 τ.μ. ενώ σε αυτό ανήκει ο υπόγειος χώρος και τα πατάρια γύρω από αυτόν. Η τιμή εκκίνησης έχει τεθεί στα 805.500 ευρώ.

Ο δεύτερος πλειστηριασμός αφορά σε ένα διαμέρισμα του πέμπτου ορόφου στην ίδια πολυκατοικία, το οποίο έχει επιφάνεια 176 τ.μ. και βγαίνει προς εκποίηση με την τιμή εκκίνησης να ανέρχεται στα 410.080 ευρώ.

Όπως επισημαίνεται στην έκθεση εκτίμησης, η πολυκατοικία υπολογίζεται ότι έχει κατασκευαστεί περίπου το 1980 ενώ κατά την εξωτερική αυτοψία, η οποία πραγματοποιήθηκε το περασμένο καλοκαίρι, διαπιστώθηκε ότι βρίσκεται σε καλά επίπεδα συντήρησης.

Πηγή capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η σύζυγος του καπτα-Μάκη λεγόταν "Ροδάνθη" και Ανθή-Μαρίνα λεγόταν κάποια κόρη του (Από όσο ξέρω.)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω Ανθή- Μαρίνα ήταν το όνομα της πρώτης του εγγονης. Οι κόρες του λέγονται Μιλενα (βαφτισμενη Αλκμηνη), Νταλιανα (νομίζω βαφτισμενη Θαλεια), και Δήμητρα, και η σύζυγός του Ροδανθη. Επισης είχε και δύο γιους

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Ως προς τις κόρες σωστά ειπώθηκαν. Η Σύζυγος ονομάζεται Ανθή Μαρίνα αλλά στην καθημερινότητα την φωνάζουν Ροδάνθη, ο μεγάλος του γιος είναι ο Αλέξανδρος ( Αλέκος όπως τον φωνάζουν) και ο Μικρός είναι ο Νικόλας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Γεράσιμος Αγούδημος δήλωση από το 1997 στο γνωστό περιοδικό.

<<Οι Έλληνες εφοπλιστές στην τρεχάλα τους,την ανυπομονησία τους την απληστία τους και την εμμονή τους στο ο θάνατος η ζωή μου κάνουν αγορές ιδίως τα τελευταία δύο χρόνια που θα τους φέρουν σε πολύ δύσκολη θέση.Είμαι σίγουρος πως οι μόνες που θα επωφεληθούν είναι οι τράπεζες οι οποίες ούτε και αυτές στο τέλος θα πάρουν τα λεφτά τους. >>

Αυτός ήταν ο άρχοντας,πολύ μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν εκανε και καμια μεγαλη μαντεψια. Ισα ισα εγω δεν περιμενα να τραβηξει και τοσο με μερικες εταιριες. Και αργησαμε να φτασουμε εδω που φτασαμε

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...