Jump to content
Shipfriends

Hypatia de Alejandria (IMO 9498755)


Recommended Posts

On 1/20/2018 at 12:19 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Balearia παρουσίασε τα όνομα των δύο πλοίων της που κατασκευάζει στο ναυπηγείο Cantiere Navale Visentini. Τα πλοία θα πάρουν τα όνομα Hypatia de Alejandria και Marie Curie, και θα είναι τα πρώτα ακτοπλοϊκά πλοία στη Μεσόγειο με καύσιμο LNG, που στοιχίσουν περίπου 200 εκ ευρώ. Το πρώτο πλοίο που θα παραδοθεί είναι το Hypatia de Alejandria με παράδοση το Φεβρουάριο του 2019, όπου έχει κατασκευαστεί το hull και έχουν τοποθετηθεί οι μηχανές. Όσο για το Marie Curie έχει ολοκληρωθεί το 30% της κατασκευής του Hull και τώρα θα ξεκινήσει η εγκατάσταση των μηχανών.

 

Το πρώτο πλοίο της Balearia που κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Cantiere Navale Visentini, καθελκύστηκε και πρόκειται για το Hypatia de Alejandría.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Ε αφού το καθελκύσανε οι αθρώποι, να μην πάμε να το δούμε από κοντά? Γρουσουζά να μην πάμε :D.

 

Να λοιπόν μερικές πρώτες φωτογραφίες του Hypatia de Alejandria από το ναυπηγείο της Visentini και μεσω του φακού του Shipfriends. Όπως είπαμε και παραπάνω το πλοίο έχει καθελκυσθεί και είναι πλαγιοδετημένο στο ναυπηγείο όπου και κάνει πια το fitting out του. Αυτό που κάνει αμέσως εντύπωση κοιτώντας το κανείς από πρύμα, είναι η ύπαρξη των 2 μεγάλων δεξαμενών με την υπογραφή της Wartsila για το LNG που θα είναι η κινητήριος δύναμη του πλοίου.  Και βλέποντας και μια πιο ολοκληρωμένη εντύπωση, είναι φανερό πως με τα τάνκια εκεί πίσω, αποκλείεται οποιαδήποτε περίπτωση ύπαρξης deck επιβατών ή αυτοκινήτων ακριβώς επάνω από τον καταπέλτη.

 

Και λίγοι αριθμοί: από διαστάσεις έχουμε 186 μέτρα μήκος και 25 πλάτος ενώ οι 2 του Wartsila του παρέχουν ιπποδύναμη 28,008 ίππων που αντιστοιχούν σε ταχύτητα 24 κόμβων. Βλέπω επίσης 2,180 lane metres. Πέρα απ' όλα αυτά, ομολογώ πως είμαι λιγάκι απογοητευμένος σχεδιαστικά, κοιτώντας το περίβλημα προφανώς. Ήλπιζα να δω κάτι πιο πρωτότυπο εξωτερικά, αντίθετα οι διαφορές του από προηγούμενα designs της Visentini δεν είναι και πάρα πολλές. Χαρακτηριστικά το βλέπουμε εδώ σε αντιπαραβολή με το Dimonios:

 

large.Dimonios_23-06-13_Cagliari_06_resilarge.2107443382_HypatiadeAlejandria_21-

 

Νομίζω πως σε χοντρές γραμμές είναι μια μικρό-εξέλιξη του Dimonios με πιο προφανή διαφορά εκτός από τα τάνκια πρύμα, το γεγονός πως το πάνω γκαράζ είναι κλειστό. Όπως και να έχει το πράγμα, εδώ είμαστε να δούμε πως θα πάει το βαπόρι που θα παραδωθεί αρχές του 2019 κατά πως πάει το πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Σε συνέχεια των παραπάνω, ας δούμε την πρόοδο των εργασιών στο πλοίο όπου εξωτερικά δεν έχει αλλάξει κάτι πέραν του βαψίματος της τσιμινιέρας. Προφανώς και το fitting out συνεχίζεται εσωτερικά, ας δούμε μια πρυμνιά όψη του πλοίου.

 

large.663722304_HypatiadeAlejandria_28-0

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Το Hypatia de Alejandria (Yard No: C224) βρίσκεται για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο της Fincantieri στη Τεργέστη, πριν πραγματοποιήσει τα τελικά δοκιμαστικά του, έτσι να παραδοθεί στη Balearia το πρώτο δίμηνο του 2019

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Hypatia de Alejandria βρίσκεται στη Βενετία και στις 19 Δεκεμβρίου και πραγματοποίησε τα τελικά δοκιμαστικά διάρκειας τριών ημερών. Το πλοίο θα παραδοθεί στο τέλος Φεβρουαρίου και μάλλον η γραμμή που θα πάει είναι Valencia-Ibiza-Palma

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας τα δρομολόγια της Balearia, δεν το βλέπω πουθενά το βαπόρι, αυτό βέβαια για όσους γνωρίζουν πως δουλεύει αυτή η εταιρεία, δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Αυτό το Valencia - Ibiza - Palma είναι καινούριο φρούτο και το κάνει -ορισμένες φορές την εβδομάδα- το Sicilia. Να είναι εκεί που θα πάει? Την ίδια στιγμή υπάρχει και το Denia - Ibiza - Palma με το Bahama Mama.

Link to comment
Share on other sites

Το Hypatia de Alejandría παραδόθηκε στην Balearia και σήμερα το απόγευμα έφυγε από τη Βενετία με προορισμό τη Βαρκελώνη, όπου αναμένεται να φτάσει τη Δευτέρα και τη Τετάρτη 30 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Βαρκελώνη Πάλμα 

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε όντως δρομολόγια χτές το πλοίο, να δούμε και μερικές εσωτερικές φωτογραφίες. Προσωπικά μου φαίνεται απαίσιο, κάπως έτσι ήταν το εστιατόριο της φοιτητικής εστίας στο Πανεπιστήμιο πρίν 25 χρόνια. Παρεπιπτόντως, σημαία Κύπρου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Πρέπει να έγινε στο Βαρκελώνη - Πάλμα της περασμένης Τετάρτης. Σαν αποτέλεσμα αυτού το πλοίο παρέμεινε στην Πάλμα μέχρι το απόγευμα και έφτασε 0030 της επομένης στη Βαρκελώνη για να αναλάβει υπηρεσία στη γραμμή Barcelona - Ciutadella - Alcudia.

Link to comment
Share on other sites

On 9/16/2019 at 3:58 PM, Petros P said:

Ιδού ο λόγος ... 

Λές Παναγία μου, να υπάρχουν τίποτα αρκουδέηδες:D(που έλεγε κι ο Λεβέντης) που να νομίζουν πως ντελαπάρησαν τα φορτηγά στο Hypatia de Alejandria, επειδή το φωτογράφισα εγώ πρόσφατα?:D Μιλάμε για νοσηρή φαντασία, πως τους πέρασε αυτό από το μυαλό? Εδώ το πλοίο παραπλέοντας τη νότιο ακτή της νήσου Eivissa, την εποχή που πρίν λίγους μήνες έκανε Βαρκελώνη - Ίμπιζα:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η Υπατία της Αλεξανδρείας συνεχίζει το ρόλο της περιπλανώμενης Ιουδαίας στις γραμμές της Balearia Η τελευταία του γραμμή είναι το Valencia - Ibiza - Palma de Mallorca. Γραμμή που μέχρι πρότινος γινόταν από την Denia αλλά φαίνεται πως άλλαξε. 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Το πλοίο έχει επιστρέψει εδώ και πάρα πολύ καιρό στις Βαλεαρίδες και απασχολείται ανάμεσα στην Βαρκελώνη και την Palma de Mallorca. Στην κλασσική του απογευματινή άφιξη το βλέπουμε κι εμείς το περασμένο καλοκαίρι στην Καταλανική πρωτεύουσα. Λίγη ώρα αργότερα το πλοίο έχει προσδέσει ασφαλώς και ξεφορτώνει, μπορεί να διακρίνει κανείς τις δεξαμενές του LNG. Μπορεί επίσης να διακρίνει τους ελάχιστους εξωτερικούς χώρους που είναι μάλιστα κλεισμένοι μέσα σε ανεμοθώρακες. Δεν ξέρω τι λένε οι Κλάσεις και το PSC, ό μη γένοιτο σε μια κατάσταση εκτάκτου ανάγκης τύπου Norman Atlantic, που θα μαζευτούν οι 880 επιβάτες του πρωτοκόλλου του? 

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σταθω σε αυτο το κομματι στις 2 μονο λεμβους,που ολοι γνωριζουμε πως τα βαρελακια δεν κανουν δουλεια σε αυτες τις περιπτωσεις..εαν θες να σωσεις κοσμο ή να κατεβασεις κοσμο σωσιβιες λεμβοι μονο!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του στην Πορτογαλία το πλοίο και αναχώρησε χθες το βράδυ από το ναυπηγείο, με προορισμό το Algeciras. Σύμφωνα με το Ferrybalear πραγματοποίησε και τις εργασίες εγκατάστασης scrubbers. Ελπίζω το αποτέλεσμα να μην είναι τόσο άσχημa όσο στο Marie Curie.

Link to comment
Share on other sites

Και αφού ολοκλήρωσε το δεξαμενισμό του και την εγκατάσταση scrubbers όπως σωστά μας λέει ο φίλος @BS CHIOS, πρέπει να ξεκίνησε χθες δρομολόγια στις γραμμές Almeria-Melilla και Motril-Melilla στη θέση του Martin I Soler. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι η πρώτη φορά που δρομολογείται στα νερά του Αλμποράν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...