Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για να δουμε και τα αποτελεσματα της απελυθερωσης(??) του Λαυριου. Αυτην τη στιγμη λοιπον δραστηριοποιουνται τα Μυρινα Εξπρες και Μαρμαρι Εξπρες ενω το Μακεδων κανει την ακινησια του. Να τα δρομολογια της περασμενης Παρασκευης το πρωι:

0900 Μυρινα Εξπρες και 0930 Μαρμαρι Εξπρες
Ενδιαμεσα και στις 1230 το Μαρμαρι Εξπρες κανει και ενα δρομολογιο για Κυθνο.
1630 Μαρμαρι Εξπρες και 1700 Μυρινα Εξπρες
1930 Μαρμαρι Εξπρες και 2000 Μυρινα Εξπρες

Στην ουσια δηλαδη κατα τη γνωμη μου, εχουμε τρια δρομολογιο αντι για εξι μια και η ημιωρη διαφορα στην αναχωρηση δε νομιζω οτι κανει καποια ουσιαστικη διαφορα. Υποθετω οτι και εδω εχουν βαλει το χερι τους οι προφεσσορες του ΣΑΣ και απορω πραγματικα με ποια λογικη(?) εχουν κανει αυτους τους συνδυασμους.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Μαρμαρι Εξπρες βγηκε σημερα για την ετησια του στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας. Στα αξιοσημειωτα οτι επαναδραστηριοποιηθηκε το Μυρινα Εξπρες κι οχι το Μακεδων το οποιο και παραμενει απο το Σεπτεμβρη δεμενο στο Λαυριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞ. κανει δρομολογια τωρα η ειναι ακομα σταματημενο για την ετησια του ????

Αν κανει ξερει κανεις τα αυριανα του δρομολογια τι ωρες ειναι ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άφιξη του Μαρμαρι Εξπρές το Σάββατο 08-12-07 στη Κέα στις 18:00 με 113 επιβάτες, 36 ΙΧ, 1 ΔΚ & 2 ΦΓ.

Μια αρκετά καλή κίνηση για Σάββατο απόγευμα μέσα στο καταχείμωνο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερωτηση του βουλευτη Νικος Συρμαλενιου για τα δρομολογια απο το Λαυριο για την Κεα και τη Κυθνο δημοσιευεται στο Σιφναικο Φως

 

Οι πρακτικές που ακολουθούνται από την εταιρία που εξυπηρετεί τη γραμμή Λαύριο- Κέα-Κύθνο, κατά γενική ομολογία των τοπικών κοινωνιών, δεν καλύπτει τις συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Πρώτον, πραγματοποιούνται έκτακτες αλλαγές δρομολογίων χωρίς συγκεκριμένη αιτιολόγηση, οι οποίες καθιστούν δύσκολο τον οποιοδήποτε προγραμματισμό ταξιδιών. Δεύτερον, η κατάρτιση του προγράμματος των δρομολογίων ακολουθεί κατά πόδας τα δρομολόγια της επιδοτούμενης γραμμής στο πλαίσιο ενός αθέμιτου ανταγωνισμού. Τρίτον, δεν υπάρχει έγκαιρη κοινοποίηση των δρομολογίων, ούτε κατά την τουριστική περίοδο, όπως προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις, με αποτέλεσμα την προβληματική εξυπηρέτηση όλων των κατοίκων αλλά και των εμπλεκομένων στην τουριστική αγορά, καθώς είναι γνωστό ότι ο εξωτερικός τουρισμός λειτουργεί με προκρατήσεις μηνών.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η φήμη που έχει κυκλοφορήσει είναι για το Αικατερίνη Π και ότι θα πάει προς Αλιφραγκή μεριά!! Για αυτό άλλωστε αναρωτιόμουν εάν θα συνεχιστεί η ναύλωση του Fast Ferries Andros στην Blue Star Ferries πέρα από τον Δεκέμβριο.

Τόσο πολλή κίνηση έχει απο Λαύριο για Κέα και Κύθνο?

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κίνηση υπάρχει και μάλιστα αρκετή. Μιλάμε για καλοκαίρι πάντα. Αλλά το μέγεθος των πλοίων σε συνδυασμό με τα αρκετά δρομολόγια την ημέρα είναι αρκετά για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο. Μπορεί να έχουν άλλους σκοπούς, με την δρομολόγηση του πλοίου σε άλλη γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λόγω της απεργίας της ΠΝΟ το Ε/Γ-Ο/Γ Μακεδών θα κάνει τη Πέμπτη 31/05/2018 από το Λαύριο στις 05:00 για Κέα και από Κέα για Λαύριο στις 06:30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ιονις θα δρομολογηθεί στη γραμμή Λαύριο Κέα Κύθνο από την 1η Μαρτίου. Όποτε πλέον θα γίνουν τρία πλοία στη γραμμή Λαύριο Κέα Κύθνο (Ιονις, Μακεδών και Μαρμαρι Εξπρές), ενώ επιπλέον υπάρχουν τα ενδουκυκλαδικα πλοία δηλαδή το Άνδρος Τζετ (μια φορά) και το Άρτεμις (δυο φορές). Από ότι ακούγεται το Ιονις θα συνεργαστεί με το Μαρμαρι Εξπρές στη γραμμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοούν ότι από 1η Μαρτίου το πλοίο θα ξεκινήσει αμέσως να εκτελεί δρομολόγια στην νέα του γραμμή (άραγε έτσι εξηγείται η βλακώδης τροποποίηση στη γραμμή των Κυθήρων για την Παρασκευή 28/2 και η άμεση επιστροφή του σκοτωμού στον Πειραιά;) ή ότι από 1η Μαρτίου το πλοίο "θα ανήκει γενικότερα πλέον στη νέα γραμμή του Λαυρίου" με άγνωστη την συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης;

Υ.Γ.: Ο Αλιφραγκής όλοι θυμόμαστε ότι ψαχνότανε γενικότερα για δεύτερο πλοίο το τελευταίο διάστημα και σίγουρα το Ιονίς είναι μια ωραία επιλογή για να διπλώσει το Μαρμάρι Εξπρές την υψηλή περίοδο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά κατά το παρελθόν έχουν κοφτεί και έχουν ραφτεί ολόκληρες συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ σύμφωνα με τα γούστα των εκάστοτε πλοιοκτητών (επανεκκίνηση γραμμής Λαυρίου το 2017 μόνο και μόνο για το Σάος ΙΙ του Μανούση, τροποποίηση απαιτούμενων προσόντων στον διαγωνισμό της γραμμής Κυθήρων το 2017 μόνο και μόνο για να συμμετάσχει το Ιονίς) και τώρα δεν μπορούσαν να δώσουν εξ αρχής παράταση έως 3/3/2020, ώστε να εξυπηρετηθούν οι γραμμές ενόψει τριημέρου Καθαράς Δευτέρας; Νομίζω, ότι αν υπάρχει πολιτική βούληση όλα γίνονται, απλά εδώ υπάρχει η συνηθισμένη άγνοια απ' την μεριά του υπουργείου και γενικότερα το κλίμα δεν βαριέσαι ρε αδελφέ.

Εδώ είμαστε και θα το δούμε αν πράγματι το Ιονίς θα ξεκινήσει δρομολόγια ακριβώς την Κυριακή 1 Μαρτίου στη νέα του γραμμή. Γιατί αν πράγματι ξεκινήσει, τότε δεν θα είναι οι άγιοι πλοιοκτήτες των Κυθήρων - όπως θέλουν να τους προβάλλουν σχεδόν όλα ειδησεογραφικά μέσα του νησιού - αλλά κάποιοι που σκέπτονται μόνο την τσέπη τους.

Εγώ κατέκρινα την τροποποίηση της Καθαράς Δευτέρας ως εξής: θα μπορούσε να φύγει την Παρασκευή 28/2 κανονικά στις 14:00 να διανυκτερεύσει στην Κίσσαμο και λόγω εκπνοής της σύμβασης να φύγει Σάββατο 29/2 πρωί από Κίσσαμο προς Πειραιά ήσυχα κι ωραία με ωράρια Κυριακής. Αλλά απ' ότι φαίνεται βιάζονται να είναι νωρίς στον Πειραιά για να μετακομίσουν στο Λαύριο!

Επί τω προκειμένω θα ήθελα να αναφέρω και μια σκέψη. Απ' την στιγμή που η εταιρεία θα έχει πλέον δύο πλοία στο δυναμικό της, πιστεύω πως θα ήταν ωραίο να ξεφύγει απ' το κλασσικό Κέα - Κύθνο και να προσπαθήσει να ανοίξει μια νέα καλοκαιρινή γραμμή - προέκταση προς Σέριφο και Σίφνο. Δηλαδή, το Μαρμάρι Εξπρές να δουλεύει αμιγώς μόνο Κέα και το Ιονίς να κάνει ημερήσιο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο, χτυπώντας με οικονομικές τιμές (π.χ. για Σέριφο 19 ευρώ και για Σίφνο 21 ευρώ) την σχετικά ακριβή Zante Ferries από Πειραιά. Το Ιονίς έχει άνετα χωρίς ζόρι την ταχύτητα των 17,2 knots (άλλωστε με αυτή την ταχύτητα δούλευε σταθερά το 2015 στο Σαρωνικό επί Ionis Ferris), ενώ το δρομολόγιο βγαίνει ακριβώς σε 4 ώρες με 15λεπτες παραμονές στα λιμάνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, AQUA JEWEL said:

Εγώ κατέκρινα την τροποποίηση της Καθαράς Δευτέρας ως εξής: θα μπορούσε να φύγει την Παρασκευή 28/2 κανονικά στις 14:00 να διανυκτερεύσει στην Κίσσαμο και λόγω εκπνοής της σύμβασης να φύγει Σάββατο 29/2 πρωί από Κίσσαμο προς Πειραιά ήσυχα κι ωραία με ωράρια Κυριακής. Αλλά απ' ότι φαίνεται βιάζονται να είναι νωρίς στον Πειραιά για να μετακομίσουν στο Λαύριο!

Η ευθύνη βαρύνει το Υπουργείο που δεν φρόντισε με όποιον τρόπο να παρατείνει την δρομολογηση. 

Ο πλοιοκτήτης δεν είναι υποχρεωμένος να εκτελέσει ελεύθερο δρομολόγιο, αν ήθελε θα μπορούσε να το κάνει. Εκτελεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις προς τη Σύμβαση και μέχρι εκεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Ιονίς από την Κυριακή 1 Μαρτίου στη γραμμή Λαύριο - Κέα - Κύθνο, καθώς και τα κεντρικά πρακτορεία.

ΙΟΝΙΣ1.jpg

ΙΟΝΙΣ2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...