Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να πάρουμε και μια γεύση από το τι θα δείτε μέσα στην εβδομάδα στον Πειραιά, και αναφέρομαι φυσικά στον καλλίγραμμο Αστερίωνα ΙΙ τον οποίο και παρατηρούμε στην τελευταία του αναχώρηση από τη Βενετία πρίν την ακινησία του. Προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης αρχικά 1330, τροποποιημένη 1630, στην πραγματικότητα 1700. Αν και νομίζω πως στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό το μισάωρο έχει να κάνει με την αναχώρηση του MSC Armonia που έκλεισε το δίαυλο λίγο πρίν ξεκινήσει ο Αστερίων ΙΙ. Δεν το είχα ξαναδεί από κοντά με τη συγκεκριμένη φορεσιά. Κάτασπρο το πλοίο, με αποτέλεσμα όταν το δούμε από πρύμα ο σκουριοποίκιλτος:D καταπέλτης του να κάνει μεγάλη αντίθεση και πολύ κακή εντύπωση. Μετά πέφτει το μάτι σου και στο Superfast σε συνάρτηση με το λευκό φουγάρο, και σκέφτεσαι τι έλεγε ο Χάρρυ Κλύν για το Χρήστο Σαρτζετάκη: Ήμαρτον εγώ, αυτό πάλι πως μου προέκυψε? Και φυσικά αναφέρομαι όχι μόνο στην εξωτερική του εμφάνιση αλλά και στον όλο τραγέλαφο με τα ωράρια και την αξιοπιστία του.

 

Επί ΑΝΕΚ θα μπορούσε να πεί κανείς πως υπήρχε η δικαιολογία ότι σαν διαχειριστές δεν είχαν μαντήλι να κλάψουν. Και ότι ο πραγματικός πλοιοκτήτης επαφίετο σε αυτούς για να κρατήσουν το πλοίο σε μια λογική κατάσταση. Αλλά με την Άττικα/Blue Star? Ο διαχειριστής βέβαια κάνει όσα μπορεί με τα χρήματα που του εγκρίνει ο πλοιοκτήτης άρα αν ο πλοιοκτήτης δεν διαθέτει τα λεφτά, το πλοίο θα πάει κατά διαόλου. Αν έχουν τέτοιο περιορισμό, τότε τι διάολο ήθελαν αυτό το Superfast? Σκεφτείτε πως είστε άσχετος με πλοία, πάτε να επιβιβαστείτε σε ένα και βλέπεις αυτήν την εικόνα, τι εντύπωση μπορεί να σου δημιουργηθεί? Όπως και να έχει, κάτι πρέπει να αλλάξει με το πλοίο, δε μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι δεν είναι επιπέδου Αττικα , ας περιμένουμε να δούμε μήπως γίνει κάτι στην παρούσα επισκευή , η οποία θεωρώ ότι αναλόγως την εξέλιξη της θα σκιαγραφήσει και το μέλλον του πλοίου στην εταιρεία 

Link to comment
Share on other sites

Λευκό με το μπανεράκι της Superfast και στη παρούσα γραμμή πιστεύω ότι θα μείνει το πλοίο. Αλλιώς θα είχε ακουστεί και κάτι πιο επίσημο. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Δεν είναι επιπέδου Superfast θες να πεις Γιατί και το κονταδελφό Ν ΡΟΔΟΣ υπάρχει κ το Β ΗΟRIZON υπάρχει.

Τα δυο αυτά πλοία είναι μια ένα επίπεδο καλύτερα από ότι είναι το Αστεριων, επίσης το πλοίο επισήμως είναι στο operation της Blue star , επομένως αν αλλάξει φορεσιά αυτή θα είναι σε μπλε χρώμα 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Δεν παύουν να μην είναι νεότευκτα κ είναι σε καλύτερη κατάσταση,ειδικά το κονταδελφό,γιατί τα έχει ο όμιλος κ δεν τα  έχει ο εκναυλωτής ο οποίος όταν το πήρε από τους Κινέζους δεν μπήκε στον κόπο να ρίξει χρήμα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Το Asterion II εφτάσε στον Πειραιά και ετοιμάζεται να κατευθυνθεί στο Πέραμα για την ετήσιά του συντήρηση.

Asterion II.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, proud_ionian said:

Το Bari πως προέκυψε στις 30.4;

 

Στο Navi αναφέρουν πως ήταν μια προσέγγιση που κράτησε λιγότερο από μία ώρα αλλά δεν αναφέρουν το λόγο. Κρίνοντας από τη διάρκεια, υποθέτω πως επρόκειται για κάποια αποβίβαση ασθενούς.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές εντυπώσεις και από εμένα από το ταξείδι με τον Αστερίωνα από Πάτρα για Βενετία στις 13/14 Ιανουαρίου. 

Επρόκειτο για ένα από τα δρομολόγια, στα οποία η διάρκεια του ταξειδιού είχε ήδη τροποποιηθεί στο πρόγραμμα στις 36 ώρες, έτσι ήταν η πρώτη φορά που πλησιάσαμε κάπως το πρόγραμμα, φτάνοντας στη Βενετία μόνο 40 λεπτά αργότερα από το πρόγραμμα, έχοντας αναχωρήσει από Πάτρα σχεδόν με 1 ώρα καθυστέρηση.

Αρκετά χαλαρή τέτοια επόχή η επιβατική κίνηση, οπότε μετά από ένα γρήγορο check-in και έλεγχο περιμέναμε μαζί με καμιά δεκαριά άλλα ΙΧ (όλα με πινακίδες νότιας Γερμανίας και Αυστρίας) το καράβι. Φάνηκε κατά λιγο πριν τις 11 (το βράδυ - προγραμματισμένη άφιξη στις 2100) και με μία γρήγορη μανούβρα ήταν στη θέση του στις 2305.

Στην εκφόρτωση, σημαντικό κομμάτι είχαν στα φορτηγά νταλίκες με ιταλικές πινακίδες με φορτίο πλακάκια και στα IX, οχήματα μαλλον για ενοικιαζόμενα, τα οποία ξεφορτώνονταν μέχρι αργά, παράλληλα με τη φόρτωση των ΙΧ αργότερα. Με ένα από αυτά - και τα αλαρμ αναμμένα - ένας επέστρεφαν στο πλοίο τον (τους?) οδηγό/οδηγούς που μόλις είχανν ξεφορτώσει και σταθμεύσει πιο πέρα στην προβλήτα κάποια, για να βγάλουν τα επόμενα.

Στα θετικά ότι με στο "turnaround" και πάρα την παραπάνω διαδικασία που καθυστερούσε κάπως την φόρτωση των ΙΧ στα κατάμπαρα, είμασταν έτοιμοι σχεδόν σε 2 ώρες στην Πάτρα και αναχωρούσαμε στις 0115 (αντι 2359) μειώνοντας αρκετά την καθυστέρηση. 

Εντύπωση μου έκανε ότι - σε αντίθεση με προηγούμενα ταξειδια που η φόρτωση των ΙΧ από/για Πάτρα ξεκινούσε από το garage 1 ή το 1/2 - αυτή τη φορά ξεκίνησε από το garage 2 (το πρώτο κάτω από το κυρίως). Δεν έχω είκόνα αν ηταν απλώς λόγω χαμηλής κίνησης, ή τα 1, 1/2 ήταν ακόμα μπλοκαρισμένα με τα οχήματα που ακόμα ξεφόρτωναν.

Ήταν το δευτερό ταξείδι μου με το πλοίο, επί Superfast, έχοντας προλάβει και ένα επί ΑΝΕΚ. Σε ότι μπορεί να δει ο επιβάτης τουλάχιστον, λίγα έχουν αλλάξει με πιο εμφανές την επωνυμία στο bar και τις στολές. Σε γέφυρα και κουβέρτα, όσο μπορώ να θυμηθώ έβλεπες γνωστά πρόσωπα ακόμα από την ΑΝΕΚ εποχή, ενώ στο ξενοδοχειακό ήταν μάλλον η μεγαλύτερη διαφορά (ποσοτικά - καθώς ποιοτικά η εξυπηρέτηση ήταν πάντα πολύ καλή) και το θετικό είναι (αίσθηση μου / δεν έχω νούμερα) ότι έβλεπες ευτυχώς αρκετά περισσότερα άτομα (από τα ελάχιστα επί ΑΝΕΚ). 

 

Στο εσωτερικό, η εντύπωσή μου είναι πως, έχει γινει μια αρκετά στοχευμένη μετασκευή, ώστε ναι μεν να δείχνει κάπως φρέσκο, αλλά να εχουν γίνει τα απαραίτητα για την τωρινή το γραμμλη και να υπάρχουν αρκετοί χώροι με δυνατότητα καλύτερης εκμεταλλευσης, αν χρειαστεί αλλού/αργότερα. Καινούργιες είναι οι εσωτερικές καμπίνες και οι κοινόχρηστες τουαλέτες, ενώ χώροι όπως το σαλόνι στο Deck 9 και κάποιο στο Deck 7 (κινηματογράφος) έχουν μείνει πρακτικά ανέπαφοι. Όλοι οι άλλοι είναι κάπου ενδιάμεσα, φροντισμένοι και με εμφανέστερη αλλαγή το laminate στο δάπεδο.

Στην επιβίβαση η παραλαβή των κλειδιών / καρτών για τις καμπίνες γίνεται από την καινούργια reception στο Deck 7 ένώ στη διάρκεια του ταξειδιού λειτουργεί η reception στο Deck 8 - είναι εκείνη που προυπήρχε από την Ιαπωνία και βρισκεται στο αίθριο του πλοίου.

Στο Deck 7 βρισκονται, πέρα από την προαναφερθήσα reception, στην οποία καταλήγουν και οι σκάλες επιβίβασης (οι οποιες στη Βενετία παραμένουν πρακτικά αχρησιμοποιητες), καμπίνες, το νοσοκομείο καθώς και ένας ανοιχτός, αλλά προστατευμένος χώρος πρύμα και δεξιά για την παραμονή / βόλτα των σκύλων. Γενικά από τη μέση και πρύμα, οι παρεμβάσεις είναι λιγοστές και έτσι συναντά κανείς και σημεία σαν και αυτό.

Στο Deck 8 βρίσκουμε πρύμα - καταλαμβάνοντας όλο το πλάτος - το self-service του πλοίου. Αριστερά και προς τα πλώρα είναι ένας φωτεινός διάδρομος με τραπέζοκαθίσματα που το συνδέει με το bar/σαλόνι του πλοίου. Στο ίδιο μήκος, στη δεξιά πλευρά βρίσκονται η τραπεζαρία του πληρώματος και μια αίθουσα με video games. Στη μέση είναι η κουζίνα, το casing καθώς και οι κοιτώνες. Στη μέση του μήκους περίπου, βρίσκεται το κατάστημα (στα αριστερά) και το bar (στα δεξιά) με τα τραπέζια αυτού να βρίσκονται και στις δυο πλευρές. Σε αυτό το κομμάτι και πίσω από τη reception στο αίθριο βρίσκεται και ένας χώρος γραφείου / λογιστηρίου. Από το αίθριο του κλιμακοστασίου και πλώρα βρίσκονται μόνο καμπίνες, εξωτερικές αρκετά άνετες και εσωτερικές πιο μικρές (σε σχεση με τις εξωτερικές πάντα( , αλλά καινούργιες.

Στο Deck 9 συναντάμε πρύμα από τη τσιμινιέρα το ανοιχτό bar (ευχάριστη έκπληξη ότι λειτούργουσε για λιγες ώρες ακόμα και μέσα στο Γενάρη), ακριβώς πλώρα από αυτήν ένα προστατευμένο χώρο (που προσφέρεται για στήσιμο σκηνής και βρίσκεις χειμωνα / καλοκαίρι κάποιον επιβάτη να βγάζει το ταξείδι εκει) καθώς και τις τουαλέτες και ντούζ. Κινούμενοι πλώρα είναι η είσοδος για το μεγάλο σαλόνι, το οποίο καταλαμβάνει και το υπόλοιπο μήκος μέχρι το κεντρικο κλιμακοστάσιο. Το σαλόνι αυτό είναι λίγο πολύ όπως στην Ιαπωνία, και είναι ελεύθερα προσβάσιμο. Εντύπωση μου πως είναι αρκετά σκοτεινό σε σχέση με το υπόλοιπο εσωτερικό, ίσως λογικό αν προοριζόταν για εκδηλώσεις κυρίως το απόγευμα/βράδυ στην Ιαπωνία. 

Πλώρα από το κλιμακοστάσιο έχουμε καμπίνες πληρώματος και στον καθρέφτη τις 4 λουξ καμπίνες του πλοίου. Πρόκειται για ότι μεγαλύτερο και άνετο έχω συναντήσει εγώ τουλάχιστον σε ακτοπλοϊκό και οι πλαϊνές εξ´ αυτών έχουν και μπάνιο με θέα

Στο Deck 10 βρίσκεται η γέφυρα και οι υπολοιπες καμπίνες πληρώματος (και το σαλόνι που δεν είναι μεν σε δυο επίπεδα, αλλά έχει υψος μεγαλύτερο από ένα deck).

 

Η εξυπηρέτηση από το πλήρωμα εξαιρετική, το φαγητό από ποιότητα και ποικιλία αρκετά καλό. Στα θετικά ότι οριν τη άφιξη στη Βενετία, η ανακοίνωση για επιστροφή των κλειδιών των καμπινών ξεκίνησε κάτι λιγότερο από 1 ωρα πριν τη άφιξη (αρκετά πιο άνετα σε σχέση με Ανκωνα και Μπάρι.

Ο καιρός, ανέλπιστα καλός για την εποχή, μας χάρισε μια θάλασσα λάδι και την ευκαιρία να κάτσει κανείς και έξω. Τα εξωτερικά καταστρωματα είναι γενικά καθαρά και βλέπεις σε όλα τα ταξείδια μέχρι τώρα να καθαρίζονται / ξεπλένονται συχνά, χρειάζονται όμως και μια γενικότερη φροντίδα - οι ξύλινες κουπαστές όπως και να εχει είναι απόλαυση.

Κλείνωντας, ο συνδυασμός πλοίου / γραμμής, αν εξαιρέσει κανείς τη (γενικότερη) on-time performance 😋, προσφέρεται για γενικά για άνετο και χαλαρό ταξείδι.

S20230113_151509.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωραιότατο αφιέρωμα και ευχαριστούμε πολύ αγαπητέ @teozan. Όπως σε διαβάζω εγώ, η σύνοψη είναι ότι μπορεί μεν εξωτερικά το πλοίο να δείχνει ακόμη και πανούκλα ενίοτε, αλλά εσωτερικά είναι αξιόλογο και με προυποθέσεις για μια ακόμη πιο εκτεταμένη και χρηστική παρέμβαση.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αυτά που έχουμε δει με Σμύρνα και Σποράδες Σταρ συν τα Άνεμος και το άλλο της Seajets, μάλλον για τα ελληνικά δεδομένα ίσως και να αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

Απλά επειδή είναι γιαπωνέζικο και έχει ανεκμετάλλευτους χώρους...

Έξι χρόνια στο Ελλάντα, που έλεγε και ο Γκμόχ, ούτε με την ταχύτητά του μας έχει εντυπωσιάσει, ούτε με τη μηχανολογική του κατάσταση

Άσχετοι ήταν οι άλλοι που το είχαν 7 χρόνια δεμένο;

Χωρίς να ξέρω και λεπτομέρειες, δεν πρέπει να είναι και το πιο οικονομικό πλοίο του ομίλου, όταν ταξιδεύει συνέχεια και δεν έχει scrubbers.

Αν πρόκειται να κρατήσει τη γραμμή η Attica, καλό θα ήταν να βρεί κάποιο πλοίο δεκαπενταετίας, με scrubbers., πχ κανένα αδερφό των fast του Bari.

Για εντός Ελλάδας δεν το συζητάω. Είναι υποβάθμιση ακόμη και σε σχέση με Σάμος, Horizon και Ρόδος που είναι λίγο πιο ηλικιωμένα (και αυτά θέλουν αντικατάσταση, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα).

Link to comment
Share on other sites

Να που θα συμφωνήσουμε και σε κάτι 😝.Στο βαπόρι ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να ρίξεις λεφτά όπως δεν θα άξιζε και σε παρόμοιου μοτίβου πλοίου βλέπε ΚΡΗΤΗ Ι . Απο εκεί και πέρα επειδή είμαστε στην Ελλάδα καμια φορά η λογική μπορεί να εκλείπει σε πολλές περιπτώσεις …

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

δυστυχως εχουμε μαθει οι ελληνες στα παλια βαπορια.μας τα φερνουν εδω τα ανακαινιζουν εσωτερικα κανουν και ενα σερβις στης μηχανες και μας λενε οριστε καινουριο καραβι σας φεραμε.εδω ανακαινισανε και πασαρανε το νησος  σαμος που ηταν παρατημενο ποσα χρονια στη πατρα θα κολησουν στο αστεριωνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...