Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

καλοριζικη η βασιλισσα στις βλαβες :D

θυμαστε που εψαχνα το Ionian Queen και δεν ηξερα τι ωρα ειχε ερθει; ε δεν ειχε ερθει ;) το ματιασα φαινεται.

συμφωνα με το μεγαλο αυτι του μικρου proud η βασιλισσα επαθε μηχανικη βλαβη και εμεινε στο Bari απο την τεταρτη 12/10/05 μεχρι την κυριακη 16/10/05. δεν εμαθα τι βλαβη ακριβως ειχε, αλλα ηταν αρκετα σοβαρη για να χασει δυο κυκλικα δρομολογια.

ζηταω ταπεινα και γονυπετως συγνωμη για την καθυστερημενη ενημερωση, αλλα επειδη παντα η βασιλισσα κανει λιγο παραπανω απο τον βασιλια υπεθεσα οτι απλα αργησε πολυ και δεν το προλαβα στο λιμανι.

οποιος ξερει κατι παραπανω ας μας φωτισει

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη εχω μια απορια που ισως τραβηξει αρκετα και θα βγουμε εκτος θεματος

ας συνεχισουμε καλυτερα ΕΔΩ

Share this post


Link to post
Share on other sites
...δεν μιλαω για βλαβη γιατι δεν εχω ακουσει τπτ, αλλα παντως γυρισε τα μπρος πισω:P...

παραμενει στην "αυτην θεσιν" απο τα ξημερωματα της τεταρτης.

what's up?? τα γνωστα προβληματα η κατι αλλο;

παντως η εταιρεια στο συστημα κρατησεων (μεχρι τωρα) δεν εχει βγαλει τα δρομολογια του

Share this post


Link to post
Share on other sites

το τωρινο ειναι βλαβη γιατι το βαπορι ηρθε τα μπρος πισω οπως λεω και στο αλλου. αυτο ανεξαρτητα απο το αν πωλειται.

αν καποιος εχει μαθει λεπτομερειες για τι το καθηλωσε ας μας πει.

υπενθυμιζω

παντως η εταιρεια στο συστημα κρατησεων (μεχρι τωρα) δεν εχει βγαλει τα δρομολογια του

για τα περι πωλησεως θα επανλεθω στο τοπικ του πλοιου:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

σημερα πριν τις 09.00 εκοβε βολτες εξω απο το λιμανι ενω το βραδακυ δεν ηταν στο λιμανι

Share this post


Link to post
Share on other sites

η βασιλισσα ειναι καλα ή εχει αδιαθετησει; χτες ειχε αναχωρηση, εφυγε κανονικα και σημερα το πρωι ηταν παλι στο 4. περιεργα πραματα.

χωρια που οι γλαροι του πατραϊκου και τα συννεφα της αδριατικης λενε οτι κατι express δρομολογια του ερωτοκριτου εχουν περισσοτερο να κανουν με το Queen και λιγοτερο με την απουσια του Eλλη Τ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως το Μεγάλο Σάββατο που δεν έκανε δρομολόγιο το Ionian Queen σχετίζεται με μηχανική βλάβη. Οι επιβάτες προωθήθηκαν στην Ηγουμενίτσα και ταξίδεψαν με τον Ερωτοκριτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα το Ionian Queen θα επρεπε να βρισκεται στο Μπαρι μια και αναχωρηση συμφωνα με το προγραμμα θα επρεπε να εχει το Ionian King απο Πατρα. Ελα ομως που το πλοιο βρισκεται μεσα στο λιμανι της Πατρας.. Τι εχει γινει αραγες? Ευχαριστουμε ενα εκ των μεγαλων ευρεγετων του shipfriends, τον Ανδρεα Φουρα, για την ενημερωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τελικα το δοντι που το ενοχλει συνεχεια φτιαχτηκε η ακομα προσπαθουνε;

Γιατι κατι γλαροι απο τη Δυση μου φωναξανε οτι ακομα υπαρχει αποστημα και συνεχιζεται η ταλαιπωρια.

Δε ξέρω εάν είναι το πρόβλημα με τα γρανάζια του μειωτήρα :eek:(το μόνιμο πρόβλημα) ή με τις αλλαγές που έκαναν στις μηχανές:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά αυτό το πλοίο έχει πιο πολλές βλάβες από το γατάκι Νο6 ή μου φαίνεται?:eek:

Στο σοβαρό της υπόθεσης όμως.

Κάποτε λέγαμε ότι το είχαν πειράξει στην επισκευή εδώ στο Πέραμα.

Μετά απο 2 χρόνια δεν έχει βρεθεί κάποιος να το φτιάξει και να αντέξει και λίγο?

Βέβαια μπορεί να μην είναι πάλι το ίδιο πρόβλημα, αλλά δικαιολογείται μετά από 3 μήνες επισκευής?

Share this post


Link to post
Share on other sites
για ολους εμας που ασπαζομαστε τις κρεολικες και αφροαμερικανικες δοξασιες και υιοθετουμε το τελετουργικο τους:eek:
την πρωτη εβδομαδα του ιουλιου το βασιλικο ζευγος ξεκινα καθημερινες προσεγγισεις στη Σαμη και θα παιρνει κοσμο απο και προς πατρα.
Ειχαμε και μια αποτυχημενη προσπαθεια να σπασει η κυριαρχια του κεφαλονια στη γραμμη :eek: . Το 2000-2001 η GA Ferries με το jetferryI (καλοκαιρι 2000, καλοκαιρι 2001 και πασχα 2001) και το romilda (χειμωνας 2000-2001) προσπαθησε να αποσπασει μεριδιο της γραμμης, αλλα απετυχε.

ποιος μειωτηρας και ποια γατακια. η εξηγηση ειναι προφανης;):D. βεβαια εγω ειχα ζητησει να κολλησει η KMW στο αναποδα οταν θα πιασει σαμη με 7ρι μαιστρο:D.

περαν της μεταφυσικης ερμηνειας ειναι λιγο περιεργο μετα απο δυομισυ χρονια στο Ελλαντα εκ των οποιων 7 μηνες μετασκευη και 4 ακινησια (2+2) να παθαινει απανβωτες βλαβες.

ΥΓ σημερα κατα τις 15.30-16.00 τα φορτηγα του πηγαιναν στο king (7-8 ηβασιλισσα 10 ραμπα ο βασιλιας), το οποιο εχει κανονικο δομολογιο (δεν αλλαξε κατι δλδ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κάποτε λέγαμε ότι το είχαν πειράξει στην επισκευή εδώ στο Πέραμα.

Μετά απο 2 χρόνια δεν έχει βρεθεί κάποιος να το φτιάξει και να αντέξει και λίγο?

Βέβαια μπορεί να μην είναι πάλι το ίδιο πρόβλημα, αλλά δικαιολογείται μετά από 3 μήνες επισκευής?

Για το πρόβλημα με το μειωτήρα, δε πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος για να δώσει τη λύση στην Ελλάδα. Μόνο εάν έρθει κάποιος από τη κατασκευάστρια εταιρεία, τότε το συζητάμε??

Share this post


Link to post
Share on other sites

σημερις δεν ηταν πατρα. ελπιζω να εκανε χτες δρομολογιο και να μην το δειτε σημερα στο περαμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειχε και μια μικρη μηχανολογικη αβαρια στο πρωτο ταξιδι προς θεσσαλονικη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αβαρία ήταν στο ταξίδι από τη Θεσσαλονίκη όπως ανάφερε η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη δυσλειτουργία μηχανής του Νήσος Σάμος στη Μύρινα

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Μύρινας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ” Ν.Π. 12396, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Θεσσαλονίκης για λιμένες Λήμνου – Μυτιλήνης – Χίου – Πειραιά, ότι ενώ έπλεε από Θεσσαλονίκη για Μύρινα, με πεντακόσιους εξήντα (560) επιβάτες, παρουσίασε δυσλειτουργία στην αριστερή κύρια μηχανή.

Το  Ε/Γ – Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ” κατέπλευσε αυτοδύναμα στις 10.30 στο λιμένα Μύρινας και αποβίβασε με ασφάλεια τους επιβάτες. 

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου, ενώ κατόπιν της αποκατάστασης της βλάβης και της προσκομίσεως βεβαιωτικού αξιοπλοΐας και διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα, επετράπη ο απόπλους στις 13:00 προς συνέχιση δρομολογίου για Μυτιλήνη – Χίο – Πειραιά.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Νήσος Σάμος δεν έχει φύγει ακόμα από τη Χίο και πιθανόν να υπάρχει μηχανική βλάβη, γιατί από πριν το Βενέτικο ταξίδευε με χαμηλή ταχύτητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έφυγε απο την Χίο πίσω απο το Ν. Ρόδος και ανεβαίνει κ αυτό προς Μυτιλήνη με πορεία ανατολικά των Οινουσσών 

Share this post


Link to post
Share on other sites

τωρα που κανει κουμαντο η αττικα δε θα μαθουμε ποτε τι χαλασε 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση του Λ.Σ.

Quote

Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Χίο

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Χίου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ'' Ν.Π. 12396, ότι μετά την ασφαλή πρόσδεση του πλοίου στον οικείο λιμένα και ενώ είχε ξεκινήσει η διαδικασία της φόρτωσης, παρουσίασε μηχανική βλάβη.
Το ανωτέρω πλοίο κατέπλευσε στο λιμένα της Χίου, προερχόμενο από λιμένα Πειραιά με τελικό προορισμό τον λιμένα Μυτιλήνης. Συνολικά στο πλοίο επέβαιναν 238 επιβάτες, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω  πλοίου μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, ενώ οι επιβάτες προωθήθηκαν στον προορισμό τους με το Ε/Γ-Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ” Ν.Π. 11520.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την ασφαλή πρόσδεση ....θηκε ο Δίας! Δουλευόμαστε μεταξύ μας :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×