Jump to content
Shipfriends

GB Conte (IMO8120557)


polmyt

Recommended Posts

Η Delomar προσφατα αγορασε και το αμφιδρομο ST CATHERINE που ταξιδευε μεταξυ Portsmouth και Fishbourne.

Η παραδοση θα γινει μεχρι τον Μαρτιο του 2010.

Η ειδηση αλιευμενη στο facebook απο μια καλη φιλη

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Από το Portsmouth - Fishbourne στην Αγγλία, στη Μεσόγειο και στη γραμμή Portovesme - Carloforte. Είναι μια γραμμή περίπου 40 λεπτών που συνδέει το νοτιοδυτικό άκρο της ηπειρωτικής Σαρδηνίας με το πανέμορφο νησάκι San Pietro και το λιμάνι του Carloforte. Η γραμμή νομίζω είναι επιδοτούμενη και μέχρι το καλοκαίρι του 2016 ήταν στην εκμετάλλευση της Saremar με το Vesta, έκτοτε όμως πέρασε στα χέρια της Delcomar η οποία την εξυπηρετεί με το GB Conte και το αδελφό Anna Mur.

 

Το πλοίο είναι χτισμένο το 1983 στο Leith της Σκωτίας, στο ναυπηγείο Henry Robb Caledon ήταν μάλιστα ένα από τα τελευταία πλοία(αριθμός γιάρδας 534) που παρέδωσε το ναυπηγείο, προτού κλείσει οριστικά. Οι 3 κύριες μηχανές ΜΑΝ κατασκευασμένες στο Harland & Wollf του Belfast, κινούν 3 Voith-Schneider προπέλλες με συνέπεια οι ελκτικές του δυνατότητες να είναι πραγματικά εντυπωσιακές αν το δεί κανείς από κοντά. Συνολικά η ιπποδύναμη είναι 2,700 και η ταχύτητά του στα 12 μίλια. Μήκος έχει76 μέτρα, πλάτος 16.8 και συνολικά μπορεί να μεταφέρει περίπου 142 ΙΧ.

 

Ανήκει από το 2010 στην Delcomar η οποία το χρησιμοποίησε αρχικά στη γραμμή Palau - La Maddalena. Σε αυτήν τη γραμμή το βλέπουμε κι εμείς, το καλοκαίρι του 2013. Για κάποιο λόγο μάλιστα σε εκείνη τη γραμμή δεν χρησιμοποιούσε και τους 2 καταπέλτες, οπότε μας χάρισε και μια απίστευτη στροφή. Με ένα απλό Delcomar στα πλάγια το πλοίο και χωρίς κάποιο διακριτικό στο φουγάρο του. Όταν μετέπειτα πήγε στο Portovesme - Carloforte, προσετέθη η σημαία της Σαρδηνίας το πλάι του, όπως βλέπουμε κι εδώ. Αυτά κοιτώντας από μακριά, κι όλα καλά.

 

Εσωτερικά όμως, κλάφτα Χαράλαμπε. Το πλοίο έχει ένα μεγάλο σαλόνι σαν βασικό χώρο επιβατών, στο ντέκ πάνω από το γκαράζ που έχει καλή θέα πρός κάθε κατεύθυνση. Όπως βλέπετε κι εδώ είναι ενιαίος χώρος και εκτείνεται σε όλο το μήκος του ντέκ. Όμως η ποιότητα του εσωτερικού είναι πραγματικά τραγική, είμαι σίγουρος πως από τότε που το αγόρασαν από την Αγγλία, δεν έχουν ρίξει λιρέττα μέσα. Δείτε εδώ σε πρώτο πλάνο τα ταλαιπωρημένα καθίσματα. Σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία μάλιστα φαίνονται και τα μπαλωμένα με μονωτική ταινία καθίσματα, όπως και τα cult ξύλινα καγκελάκια της αρχικής διακόσμησης. Ίδια εικόνα και στο μικρό σαλονάκι που βρίσκεται στο ντέκ της γέφυρας, σήψεως και παρακμής γωνία. Εκεί που είναι τα καγκελάκια είναι και η μοναδική πρόσβαση πρός το γκαράζ και την αποβίβαση, μια κλειστοφοβική σκάλα, για πρόσβαση ΑΜΕΑ ούτε γι αστείο.

 

Αυτό αντικατοπτρίζεται και εξωτερικά, δέστε εδώ το ντέκ πρίν τη γέφυρα. Πέρα από τα σημάδια της παραμέλησης που είναι εμφανή, να πω την αλήθεια δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί την εικόνα αυτή με ένα μεγάλο κομμάτι από τα ρέλια να λείπουν και το βαρελάκι. Συγκρίνοντας μάλιστα με τις φωτογραφίες του 2013, εκεί φαίνεται να υπήρχε FRB και ρέλια. Πολύ περίεργο μου φάνηκε αυτό, δεν ξέρω αν κάποιος με γνώσεις ναυπηγικής μπορεί να το εξηγήσει. Λιγοστοί εξωτερικοί χώροι κατά τα άλλα, με μια σειρά από παγκάκια όπως αυτά σε κάθε πλευρά να είναι το καλύτερο σημείο. Εδώ είναι το πρυμνιό ντέκ, ενώ εδώ βλέπουμε και τον καταπέλτη του πλοίου. Προσέξτε τη διπλανή προβλήτα που έχει καταρρεύσει εδώ και χρόνια αλλά δεν επισκευάζεται, οι ίδιες -να μην πω χειρότερες- παθογένειες με το δικό μας εν Ελλάδι κατάστημα. Υπήρχε βέβαια και ένα touch Άρχοντα στο πλοίο, δεν ήταν άλλο από το πορτρέτο αυτού που φαντάζομαι είναι ο ιδρυτής της εταιρείας, όπως ο Άρχοντας έβαζε πίνακες στις εισόδους των Α' θέσεων στα πλοία του.

 

Αυτά από τη Σαρδηνία, και για να εκτιμούμε και την εσωτερική ποιότητα των ελληνικών αμφιδρόμων, πλοιοκτήτες όπως ο Τσόκος, οι Θασιώτες, και οι πλοιοκτήτες των Γλυκοφιλούσα επί παραδείγματι, δίνουν μαθήματα πραγματικά σε εσωτερική διακόσμηση και ποιότητα. Αν κάποιος από εσάς αποφασίσει να ταξιδέψει, πρέπει επίσης να ξέρει πως το εισιτήριο aller-retour κάνει EUR 18.40 για ένα άτομο χωρίς ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...