Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το Ro-Ro Estraden (IMO No: 9181077) σταμάτησε τα δρομολόγια τη Πέμπτη 1/2/18 και έφυγε από το Tees της Αγγλίας με προορισμό το Lindoe της Δανίας, για να πραγματοποιήσει δεξαμενισμό. Το Estraden αντικαταστάθηκε από το Ro-Ro Norstream (IMO No: 9186194) στη γραμμή Tees-Rotterdam.

Edited by Nick the Greek
  • 6 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
Posted

Το Teesport εξακολουθεί να είναι το λιμάνι προορισμού του στην Αγγλία, το λιμάνι προορισμού στην κεντρική Ευρώπη έχει γίνει πια το Rotterdam. Πρέπει να είναι ναύλωση στην P&O.

  • 2 years later...
Posted

Περίπου 2.5 χρόνια μετά η ναύλωσή του από την P&O συνεχίζεται, όπως και τα δρομολόγιά του από το Teesport στο Rotterdam.

  • 7 months later...
Posted

Με μια ολιγοήμερη στάση στο Algeciras, το πλοίο βρίσκεται πια στη Μεσόγειο και έχει ξεκινήσει ήδη δρομολόγια ανάμεσα στην Marina di Carrara και την Olbia, για λογαριασμό της Gruppo Grendi. 

  • 2 weeks later...
Posted

Όπως είπαμε το πλοίο κάνει 3 κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα ανάμεσα στην Marina di Carrara και την Olbia. Δευτέρα και Τετάρτη είναι αν θέλετε τα νορμάλ δρομολόγια υπό την έννοια ότι το πλοίο φεύγει βράδυ από την ηπειρωτική Ιταλία και φτάνει λίγο μετά το μεσημέρι στην Σαρδηνία, όσες φορές το έχω δεί κάτι σε ώρα 1400. Το τρίτο δρομολόγιο γίνεται όμως όχι την Παρασκευή το βράδυ από την Marina di Carrara αλλά το Σάββατο το πρωί. Και το πλοίο παίρνει 24 ώρες περίπου για να φτάσει στην Olbia, πλέοντας με 8-9 κόμβους κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, με συνέπεια να φτάνει στη Σαρδηνία την Κυριακή το πρωί. Έχουν πάει την οικονομία καυσίμων σε άλλο επίπεδο, μην ξεχνάμε όμως πια πως αυτοί σε αντίθεση με εμάς θα πλερώνουν το ετήσιο EU ETS.

 

Αφού δεν το πετύχαμε στην Olbia λοιπόν, εμείς να δούμε το ροτοροφόρο Estraden κατά το pit stop του στο Algeciras για το οποίο είπαμε παραπάνω. Όπως βλέπετε οι δύο ρότορες του έχουν στερήσει μεγάλο μέρος της χωρητικότητάς του από το επάνω γκαράζ. Φοράει πάντα τα σινιάλα της πλοιοκτήτριάς του εταιρείας, Bore.

  • 2 months later...
Posted

Αφού έβγαλε το καλοκαίρι στην υπηρεσία της Grendi, κάνοντας δρομολόγια ακόμη και μέχρι πρίν 10 μέρες για τη Σαρδηνία, το πλοίο πέταξε σε άλλη κανάρα(που έλεγε κι ο Χρηστάκης). Η νέα κανάρα είναι η Maritima Peregar, η οποία έχοντας πουλήσει το δικό της roro, το Festivo, έχει βγεί στη γύρα για ναυλώσεις. Το πλοίο λοιπόν θα χρησιμοποιηθεί ανάμεσα στο Algeciras και την Ceuta, όπου και έχει ξεκινήσει ήδη δρομολόγια.

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Επέστρεψε στα δρομολόγια το πλοίο, μετά τον σύντομο δεξαμενισμό του. Πρώτο δρομολόγιο, Marina di Carrara - Cagliari, κλασσική γραμμή Grendi.

  • 1 month later...
Posted

Μετά το τελευταίο του δρομολόγιο από Marina di Carrara για Cagliari, το πλοίο ανεχώρησε για το Vigo της Ισπανίας απ’ όπου -φαντάζομαι- φόρτωσε με προορισμό το Koper της Σλοβενίας. Και για αυτόν τον τελευταίο προορισμό είναι αυτήν τη στιγμή εν πλώ, με άφιξη αύριο Τετάρτη. Τώρα τελείωσε η ναύλωση με την Grendi, το υποναύλωσε η Grendi υπό τύπον αρπαχτής, I will laugh you.

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...
Posted

Και έχει στεριώσει στη Grendi, εξακολουθώντας να κάνει δρομολόγια στο δίκτυο προορισμών της. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...