Jump to content
Shipfriends

Παντόφλες: Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ


Recommended Posts

Σκέψεις εαρινής πλέον νυκτός... Ποιο είναι το παλαιότερο εν ενεργεία ανοικτού τύπου πλοίο στην Ελλάδα και το οποίο κινείται αυτοδύναμο ;

Το μυαλό μου αυθόρμητα πάει προς το Άγιος Νικόλαος στην Χαλκίδα...

Edited by Thanos...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το παλαιότερο εν ενεργεία ανοικτού τύπου πλοίο στην Ελλάδα, το οποίο κινείται αυτοδύναμο, και έχει κατασκευαστεί στην χώρα μας, είναι το ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΗΡΕΣΙΑ Κ της Ρεβυθούσας, του 1959.

Έπονται το ΙΑΣΩΝ της Επιδαύρου(1960), και μαζί τα ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ της Χαλκίδας (1962), και ΜΑΡΙΑ Κ της Καλύμνου (1962).

Τώρα αν μιλήσουμε για το παλαιότερο και ιστορικότερο (από κάθε άποψη) πλοίο ανοικτού τύπου που υπάρχει ακόμα στην χώρα μας έστω και παροπλισμένο, αλλά δεν κατασκευάστηκε εδώ, είναι το ΕΥΓΕΝΙΑ Π του 1944, που δούλεψε στην γραμμή του Ρίου από το 1946.

Τέλος τα παλαιότερα πλοία ανοικτού τύπου που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα, και συνεχίζουν να είναι ενεργά ως επιβατηγά - οχηματαγωγά (τα παραπάνω δουλεύουν ως φορτηγά - οχηματαγωγά), είναι τα ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ και ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ (1977) του Ρίου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Σείριε για την βοήθεια. Απλά χάζευα τα αγαπημένα μου πλεούμενα στο αρχείο και σκεφτόμουν ποιο να είναι άραγε το παλιότερο από τους μικρούς ήρωες... :)

Link to comment
Share on other sites

Nα 'σαι καλά. :) Εξ άλλου μου έδωσες την ευκαιρία - αφορμή να αναφέρουμε σε ένα ποστ τις παλαιότερες παντόφλες (ανά ...κατηγορίες), στην χώρα μας.

Για τυπικούς λόγους πάντως, θα πρέπει να αναφέρουμε και το ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ πρώην ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ (1975). Μπορεί πλέον να δουλεύει μόνο ως επιβατηγό σε ημερήσιες κρουαζιέρες και να είναι εδώ και αρκετά χρόνια "τύποις" κλειστό, είχε όμως κατασκευαστεί ως παντόφλα και έτσι οι περισσότεροι ακόμα την θεωρούμε.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, Ελευσίνα - Ρέθυμνο λοιπόν....... ενδιαφέρουσα εξέλιξη για το ΚΛΕΙΩ. Μένει να δούμε αν πρόκειται για μία μεμονωμένη ναύλωση ή θα συνεχίσει και στο μέλλον αυτά τα ταξίδια.

Να υπενθυμίσω εδώ ότι τον τελευταίο χρόνο, δύο ακόμα παντόφλες ξεκίνησαν και πραγματοποιούν συχνότατα ταξίδια προς την Κρήτη. Πέρυσι τέτοιο περίπου καιρό το ΕΙΡΗΝΗ Κ (από την Ελευσίνα προς το Ηράκλειο), και από τον περασμένο Ιανουάριο το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ (από την Ελευσίνα προς τα Χανιά). Να είναι άραγε "τυχαίο" το σημερινό ταξίδι του ΚΛΕΙΩ προς την Κρήτη, και μάλιστα στο Ρέθυμνο ???

Μήπως θα ήταν καλό και ...πρέπον, να ασχοληθούμε λίγο με τους (κατά τα φαινόμενα) νέους "τρόπους εξυπηρέτησης - διακίνησης" φορτηγών οχημάτων από και προς την Κρήτη ??? Και λέω βέβαια "νέους", διότι δεν θυμάμαι τα παλαιότερα χρόνια να υπήρχαν παντόφλες (και μάλιστα πρώην επιβατηγά και όχι παντόφλες ίσως κατασκευασμένες - διαμορφωμένες για αυτόν τον ρόλο) σε τέτοιου είδους δρομολόγια. Υπήρχε βέβαια το ΕΥΓΕΝΙΑ Π, αλλά σε ταξίδια περισσότερο προς τα νησιά του Αιγαίου και πολύ λιγότερο προς την Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι οι συγκεκριμενες παντοφλες δουλευουν σαν roro,με την εννοια οτι οποιος θελει κλεινει θεση και βαζει το φορτηγο του μεσα.Εχω την εντυπωση οτι και οι τρεις παντοφλες ειναι ναυλωμενες απο συγκεκριμενη εταιρια που ασχολειται με βιομηχανικα αερια.

Ισως να κανω λαθος αλλα και το ΚΛΕΙΩ και το ΕΙΡΗΝΗ Κ που ειδα στο Ηρακλειο περυσι, ηταν φορτωμενα με βυτια της εταιριας

Μπορει να κανω και λαθος βεβαια

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνούμε. Κι εγώ την ίδια γνώμη έχω, ότι ταξιδεύουν ως Φ/Γ-Ο/Γ ναυλωμένα από κάποια ή κάποιες εταιρείες, αν και φυσικά δεν μπορώ να αποκλείσω και την πιθανότητα να υπάρχει τρόπος να "κλείσει κάποιος θέση και να βάλει το φορτηγό του μέσα", δεν το γνωρίζω. Το βέβαιο πάντως είναι ότι κυρίως δουλεύουν ως πλοία "εκτάκτων αποστολών", μεταφέροντας φορτηγά οχήματα με εύφλεκτα και επικίνδυνα φορτία.

Να προσθέσω με την ευκαιρία, ότι με την έλευση του ΚΛΕΙΩ στην Ελευσίνα, δημιουργήθηκε πρόβλημα πρόσδεσης των παντοφλών στο μικρό λιμάνι όπου και έχουν την βάση τους, μιας και υπάρχουν εκεί αρκετά παροπλισμένα που περιορίζουν τον διαθέσιμο χώρο αφήνοντας μόνο δύο στριμωγμένες ελεύθερες θέσεις. Έτσι την πρώτη ημέρα άφιξης του ΚΛΕΙΩ στην Ελευσίνα, το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ είχε δέσει για κάποιες ώρες στο κεντρικό λιμάνι της πόλης, όπως επίσης και το ΕΙΡΗΝΗ Κ από χθες το απόγευμα που επέστρεψε το ΚΛΕΙΩ από τις Κυκλάδες, μέχρι σήμερα το πρωί που αναχώρησε το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Θα πέσει παντόφλα, που λέμε! Για τους φίλους (δε μου βγαίνει να χρησιμοποιήσω τον όρο "λάτρεις") των συγκεκριμένων σκαριών, πάμε να δούμε επί τω έργω το "Κέρκυρα", το "Αγία Ειρήνη", το όμορφο "Νηρέας" και το "Λευκίμμη", σε μανούβρα τα "Ελένη" και "Αγία Τριάδα" και στο στενό Ρίου Αντιρρίου το "Άγιος Γεώργιος Αιδ.".

gallery_2195_668_67755.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακούγετε πολύ σοβαρά οι παράταση της 30ετιας στης άλλες γραμμές όποτε και παράταση και στης παντόφλες του Ρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νεότερες εικόνες από διάφορες Mitsuko. To "Λευκίμμη", λοιπόν, εν πλω για την ομώνυμη περιοχή της Κέρκυρας, το "Ελένη" για την πόλη της Κέρκυρας, τα "Νάντη" και "Κέρκυρα" με προορισμό την Ηγουμενίτσα, ενώ από το Ρίο-Αντίρριο τα "Γεώργιος" και "Μαρία-Ελένη", το "Αντώνιος Κ." και το "Κανάρης", αλλά και το πολύ "προχώ" "Στέλιος Φιλιάγκος".

7907575082_020d89a284_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μίλαγα το καλοκαίρι που μας πέρασε με καπετάνιο σε παντόφλα στον βόρειο Ευβοικό, και λέγαμε για την "άνθηση" και την αυξημένη παρουσία τον τελευταίο χρόνο των παντοφλών Φ/Γ-Ο/Γ (ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, ΕΙΡΗΝΗ Κ, ΚΛΕΙΩ, κ.α.).

"Τι τα θες" μου είπε, "πράγματι υπάρχει ζήτηση για τέτοιου είδους ταξίδια από παντόφλες, χρήματα όμως δεν έχει αυτή η δουλειά, ίσα ίσα για να μην κάθονται τα πλοία".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ερώτηση που φυσικά ισχύει σε ολα τα πλοία. Μπορεί ενα πλοίο, πχ μια «παντόφλα» να έχει περισσότερους απο έναν ιδιοκτήτες;

Δλδ σε ενα πλοίο ανεξαρτήτους εταιρείας μπορεί να το έχουν 2 και πλέον μέτοχοι; Με διάφορα ποσοστά ο καθένας επί του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια καλημέρα - καλησπέρα είναι αυτή, πες την κι ας πέσει κάτω......... ;)

Έπιασα κουβέντα χθες στο Καματερό με κύριο που εξέταζε (απ' όξω...) τις παροπλισμένες παντόφλες. Εξουσιοδοτημένος όπως μου είπε από την Ιταλική εταιρεία που έχει το πρώην ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ, για να βρει παντόφλα για την Νάπολι και τα πέριξ της η οποία θα μεταφέρει φορτηγά - βυτιοφόρα κλπ. Απογοητευμένος μου δήλωσε, μιας και οι Ιταλιάνοι διαθέτουν 300 μέχρι το πολύ 400 χιλιάρικα, την στιγμή που "οι Έλληνες πλοιοκτήτες ζητάνε για παλιές παντόφλες πολλά - πολλά περισσότερα" (υπερδιπλάσια, δεν αναφέρω ποσά που μου είπε για συγκεκριμμένα πλοία διά ευνόητους λόγους).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω εδώ(αν μου επιτρέπει η διαχείριση του site).Αμα δεν συμφωνήσουν οι πλοιοκτήτες του Αίαντα με την κοινοπραξία Αγ.Νικόλαος και δουλέψει ο Αίαντας μόνος,η συγκεκριμένη κοινοπραξία θα μείνει δίχως σκάφος στην γραμμή Φανερωμένης Μεγ.Ακτής;

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 7 months later...

Πραγματι.Κριμα παντως γιατι ειναι μια καλη προσπαθεια συλλογης απο τις παντοφλες του πορθμειου.Δεν θα τους ηταν κοπος να βαλουν και τις πηγες

Link to comment
Share on other sites

με πολλες φωτογραφιες "δανεικες και αγυριστες" απο αλλου

 

Στο βαθμό που με αφορά, καθότι 5-6 φωτογραφίες είναι δικές μου, έχω να πω ότι όταν κάποιος μπάινει στο σπίτι σου και βουτάει ό,τι βρει μπροστά του χωρίς να σε ρωτήσει...αυτό δεν λέγεται δανεισμός. Κάπως αλλιώς λέγεται...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

 Επειδή αφορά και εμένα,  στον ίδιο σχεδόν βαθμό, έστειλα μήνυμα στη σελίδα τους στο F.B με ευχαριστήριο για την προτίμηση αλλά και την προτροπή να αναφέρουν τίς  πηγές όπου πρέπει. Ετσι απλά .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παιδιά, οι παντόφλες που ανήκουν στην Thassos Ferries επί της ουσίας είναι η ΝΕΚ (Ναυτιλιακή Εταιρεία Καβάλας) από πίσω? 'Η τα πούλησε ο ένας στον άλλο? Γνωρίζει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...