Jump to content
Shipfriends

Καστριανή Κέας (ΙΜΟ 6825335)


Recommended Posts

Αγαπητέ ΓιάννηΑ340 γούστα είναι αυτά. Εάν εσύ θεωρείς ωραίες τις αναλογίες του συγκεκριμένου πλοίου με μια πλώρη χαμηλή και πρύμνη πιο υψηλή θα σεβαστώ την άποψη σου και θα υποθέσω τότε ότι σου αρέσουν και το Ν. ΠΑΞΟΙ και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ. Αλλά όπως είπα γούστα είναι αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να σημειώσω ότι στην ταινία Mediterraneo με τη Βάνα Μπάρμπα εμφανίζεται στο τέλος το ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ στη σκηνή που επιστρέφουν μετά από χρόνια οι Ιταλοί ως τουρίστες πια κι όχι ως καταχτητές στο Καστελόριζο. Δείχνει μια σκηνή που είναι στην πλώρη όλοι καθώς φτάνει και τον καταπέλτη και την πρύμνη όταν βγαίνουν από το καράβι. :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Αφου ευχαριστησω κι εγω για τα ωραια ρετρο, να ομολογησω οτι με πιανετε εντελως αδιαβαστο σχετικα με το Θασος που εμφανιζεται στη Ραφηνα. Τ' ειν τούτου?

Πρόκειται για το μετέπειτα Καστριανή Κέας, (Παπαδιαμάντης, Άλκηστις).

Link to comment
Share on other sites

Οχι αγαπητε polmyt δεν εισαι ο μονος;) Εγω οταν ειδα στην αρχη τις φωτο στο gallery νομιζα πως το ΘΗΡΑ ηταν μετασκευη του ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ:eek:Μοιαζουν παρα πολυ,μηπως ειναι απο το ιδιο ναυπηγειο?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Διάβασα στο "ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ" του Μιχαήλ Στεφάνου του 1965, περίπου τα παρακάτω.

Το 1963, με την προτροπή και την ηθική συμπαράσταση του Συνδέσμου Κείων, ιδρύθηκε εταιρεία με ιδιωτικά κεφάλαια και με την επωνυμία "ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ, Ναυτικαί και τουριστικαί επιχειρήσεις" και η οποία αφού αγόρασε ένα Π/Κ πλοίο 200 τόννων και το μετεσκεύασε σε επιβατηγό 200 επιβατών το δρομολόγησε στη γραμμή Λαύριο-Κέα-Κύθνο, καθημερινά για Κέα και 2 φορές την εβδομάδα για Κέα-Κύθνο.

Επειδή δεν αναφέρεται το όνομα του πλοίου, μήπως μπορούμε να το υποθέσουμε από τα παραπάνω? Μήπως πρόκειται για το ΙΟΥΛΙΣ ΚΕΑΣ (το πρώτο)?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Μία πολύ όμορφη, μοναδική και ιστορική πλέον φωτογραφία του πλοίου ως ΘΑΣΟΣ από το 30xronia.blogspot.com, στο λιμάνι της Καβάλας στο παρθενικό του ταξίδι (σύμφωνα με το blog). Παρακάτω, το κείμενο που την συνοδεύει.

Το 1968 δρομολογήθηκε στη γραμμή Καβάλας-Θάσου το επιβατηγό-οχηματαγωγό κλειστού τύπου ΘΑΣΟΣ, ιδιοκτησίας Ιω.Ζάχαρη- Θ. Αθανασιάδη-Κ. Μπογδάνη, ένα μεγάλο σκάφος που φτιάχθηκε για να ανταποκριθεί στην αυξημένη πλέον τουριστική κίνηση της εποχής.

Καθελκύσθηκε στα ναυπηγεία Ζέρβα και ήταν '' ένα ακόμη επίτευγμα της μικράς ναυπηγοβιομηχανίας Περάματος η πραγματοποιηθείσα την 5ην Αυγούστου καθέλκυσίς του''.

Το ΘΑΣΟΣ ήταν ένα από τα πρώτα Ο/Γ και Ε/Γ που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα. Δεν ευτύχησε όμως στη διαδρομή που έκανε μη εκπληρώνοντας τις προσδοκίες και τις επιδιώξεις των πλοιοκτητών του με αποτέλεσμα να αναζητήσει αλλού πιό φιλόξενα λιμάνια (προφανώς τα φέρυ μπόουτ ήταν πιό κατάλληλα για την αντίστοιχη διαδρομή). Τελικά κατέληξε στη διαδρομή Μαρμάρι - Κάρυστος - Ραφήνα. Πρέπει να έκανε τη διαδρομή Καβάλας - Θάσου για μικρό χρονικό διάστημα και γι αυτό δεν το θυμόμαστε.

Πηγή : 30xronia.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το Θασος που εβαλε ο ΣΕΙΡΙΟΣ δεν ειναι το Αλκιστις καστριανη κεας Θασος (3?).Αυτο ειχε συζητηθει και σε αλλο φορουμ και ειχε καταληξει η κουβεντα οτι δεν ειναι το Αλκιστις.Εκτος αυτου αν συγκρινεται ζωναρια παραθυρα το υψος των ντεκ ,ειδικα μπροστα, δεν βγαινει με τιποτα.Εμενα το εικονιζομενο μου θυμιζει μια κλειστη εκδοση του σκυρος πιο πολυ

Edited by miko mission
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε miko mission, ούτε επιθυμώ αλλά και ούτε έχω την δυνατότητα από την άποψη γνώσεων πάνω στην ναυπηγική, να αμφισβητήσω αυτά που ισχυρίζεσαι. Ούτε το παίρνω "επί προσωπικού" μιας και δεν βρήκα τυχαία μία φωτό και βάπτισα το πλοίο αυθαίρετα ΘΑΣΟΣ - ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ, αλλά παρέθεσα την φωτό και τις πληροφορίες από ένα άλλο site.

Επίτρεψε μου όμως να παρατηρήσω ότι είναι πολλές οι συμπτώσεις για να είναι απλώς συμπτώσεις. Πρώτα - πρώτα τα δύο πλοία μοιάζουν πάρα μα πάρα πολύ μεταξύ τους. Και από την πανομοιότυπη γέφυρα, την κόντρα γέφυρα με τον ιστό, την θέση του φουγάρου, τα πανόμοια παράθυρα στον πλαινό διάδρομο της γέφυρας, το πίσω μέρος, το μεσαίο μέρος όπου βρίσκονται οι βάρκες, το ζωνάρι και τα πλαινά στρογγυλά φινιστρίνια χαμηλά στο σκάφος, και γενικά την όλη "κοψιά". Ακόμα, είναι δυνατόν να έχουν περάσει δύο πλοία ΘΑΣΟΣ από την Καβάλα την ίδια θεωρώ εποχή, με τα ίδια (ή περίπου ίδια χαρακτηριστικά), να μην "στέριωσε" κανένα από τα δύο, και του ενός μεν να γνωρίζουμε την μετέπειτα πορεία, ενώ το άλλο (αν όπως λες το ΘΑΣΟΣ στην φωτό που παρέθεσα δεν είναι το μετέπειτα ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ) να άνοιξε η θάλασσα και να το κατάπιε και να μην γνωρίζει κανείς απολύτως τίποτα ούτε και να υπάρχει η παραμικρή αναφορά οπουδήποτε για αυτό ???

Η προσωπική μου γνώμη, γνωρίζοντας αρκετά καλά το τι απίστευτες μετασκευές έχουν γίνει ανά καιρούς σε φέρρυ στην χώρα μας, αλλά και λαμβάνοντας υπ' όψιν μου αυτό που μας ανέφερε ο ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ,

Mε το χτίσιμο που του έκαναν στη μέση σαν ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ το χάλασαν.

είναι ότι αυτό το ΘΑΣΟΣ, είναι το μετέπειτα ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ - ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ - ΑΛΚΗΣΤΙΣ.

ShipSpotting.com

147731.jpg

© index

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα συμφωνήσω με τον ΣΕΙΡΙΟ. Έχω βρει μια πρωτοτότυπη φωτογραφία με την καθέλκυση του πλοίου "ΘΑΣΟΣ", το οποίο είναι το ίδιο με το εικονιζόμενο στην παραπάνω φωτογραφία.

Επίσης, από ναυτιλιακά περιοδικά της εποχής έχουμε ταυτίσει ότι το πλοίο που καθελκύεται στη φωτογραφία (θα την ανεβάσω κάποια στιγμή) είναι το πλοίο "ΘΑΣΟΣ" και η καθέλυση γίνεται το 1968.

Πραγματικά, τα δύο πλοία, το "ΘΑΣΟΣ" της παραπάνω φωτογραφίας και το "ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ" μοιάζουν να διαφέρουν πολύ μεταξύ τους.

Όμως, θα ήταν πολύ περίεργο να έχουν ναυπηγηθεί δύο πλοία κλειστού τύπου την ίδια χρονιά (1968), για την ίδια γραμμή (Καβάλα-Θάσος) και με το ίδιο ακριβώς όνομα ("ΘΑΣΟΣ").

Η μετασκευή αυτή, αν τελικά τα δύο πλοία είναι τα ίδια, φαντάζει από τις πιο άκομψες που έγιναν ποτέ.

Το αρχικό πλοίο ήταν πολύ όμορφο, ενώ το "Καστριανή Κέας", ήταν κάπως "ασουλούπωτο".

Edited by cortomaltese
Link to comment
Share on other sites

Ιδού η φωτογραφία της καθέλυσης του "Θάσος" στο Πέραμα το 1968.

Πέραμα, 1968.

Το πλοίο δρομολογήθηκε τότε στη γραμμή Καβάλας-Θάσου.

Πιθανόν, πρόκειται για το μετέπειτα "Καστριανή Κέας", "Παπαδιαμάντης" και "Άλκηστις".

Ανάμεσα στα πλοία αυτά υπάρχουν σίγουρα σημαντικές διαφορές.

Αλλά σίγουρα αναφερόμαστε σε δύο πλοία κλειστού τύπου, τα οποία έχουν ναυπηγηθεί την ίδια χρονιά (1968), με το ίδιο, αρχικά, όνομα ("Θάσος") και δρομολογήθηκαν στην ίδια γραμμή (Καβάλας-Θάσου).

Η φωτογραφία έχει αγοραστεί από Ιδιωτικό Αρχείο.

http://www.shipfrien...1015_345681.jpg

Αφιερωμένη στον ΣΕΙΡΙΟ για το μεράκι και την αγάπη του για τα πλοία.

Edited by cortomaltese
Link to comment
Share on other sites

Να σε ευχαριστήσω πολύ αγαπητέ φίλε για την πολύ όμορφη φωτό.

Όμως, θα ήταν πολύ περίεργο να έχουν ναυπηγηθεί δύο πλοία κλειστού τύπου την ίδια χρονιά (1968), για την ίδια γραμμή (Καβάλα-Θάσος) και με το ίδιο ακριβώς όνομα ("ΘΑΣΟΣ").

Την ίδια χρονιά, για την ίδια γραμμή, με το ίδιο ακριβώς όνομα και στο ίδιο ακριβώς ναυπηγείο !!! Διαβάσαμε πιό πάνω, στο ποστ Νο26, απόσπασμα από το 30xronia.blogspot.com το οποίο συνόδευε την ασπρόμαυρη φωτογραφία από το λιμάνι της Καβάλας, ότι :

Το 1968 δρομολογήθηκε στη γραμμή Καβάλας-Θάσου το επιβατηγό-οχηματαγωγό κλειστού τύπου ΘΑΣΟΣ, ιδιοκτησίας Ιω.Ζάχαρη- Θ. Αθανασιάδη-Κ. Μπογδάνη, ένα μεγάλο σκάφος που φτιάχθηκε για να ανταποκριθεί στην αυξημένη πλέον τουριστική κίνηση της εποχής.

Καθελκύσθηκε στα ναυπηγεία Ζέρβα και ήταν '' ένα ακόμη επίτευγμα της μικράς ναυπηγοβιομηχανίας Περάματος η πραγματοποιηθείσα την 5ην Αυγούστου καθέλκυσίς του''.

και όσον αφορά το μετέπειτα ΘΑΣΟΣ - ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ, το ναυπηγείο Θ. ΖΕΡΒΑ αναφέρεται και στις βάσεις δεδομένων, ανεφέρετο και στον καταπέλτη του πλοίου :

Να θυμήσω ότι στον καταπέλτη το Καστριανή Κέας έγραφε ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Θ .ΖΕΡΒΑΣ κ ΥΙΟΙ 1968 και στο κάτω σαλόνι είχε σε κάδρο το σχέδιό του , με το όνομα ΘΑΣΟΣ..........

Είχα πει και στο προηγούμενο ποστ μου ότι οι συμπτώσεις είναι πάρα μα πάρα πολλές για να είναι απλά συμπτώσεις. Με την ευκαιρία της φωτογραφίας από την καθέλκυση του πλοίου που μας ανέβασε σήμερα ο εξαιρετικός cortomaltese, πάμε να δώσουμε ένα οριστικό τέλος σε οποιαδήποτε αμφιβολία τυχόν είχε μείνει ως προς το αν το ΘΑΣΟΣ από την φωτό της καθέλκυσης και την φωτό από το παρθενικό του ταξίδι στην Καβάλα, είναι το μετέπειτα ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ - ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ - ΑΛΚΗΣΤΙΣ. Στην παρακάτω εικόνα,

post-2102-0-46530400-1351437890_thumb.jp

βλέπουμε επάνω την γέφυρα του ΘΑΣΟΣ από αυτή την φωτογραφία, και κάτω την γέφυρα του ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ από αυτή την φωτογραφία. Την παρατηρούμε, ανακεφαλαιώνουμε και κλείνουμε το θέμα : Ίδια χρονιά κατασκευής, ίδιος τύπος πλοίου, ίδια κοψιά, για την ίδια γραμμή, με το ίδιο όνομα, από το ίδιο ναυπηγείο, με πανομοιότυπη γέφυρα, και τέλος ένα πανομοιότυπο "Θ" ανάγλυφο πάνω στα κάγκελα στην κόντρα γέφυρα, πιστεύω πως θα ήταν μία παγκόσμια πρωτοτυπία.

Αυτο ειχε συζητηθει και σε αλλο φορουμ και ειχε καταληξει η κουβεντα οτι δεν ειναι το Αλκιστις.

Άνθρωποι είμαστε και λάθη είναι πιθανόν καμμιά φορά να κάνουμε.........

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το είχαμε συζητήσει και παλιότερα, φίλε ΣΕΙΡΙΕ.

"Η ισχύς εν τη ενώση".

Προσωπικά, πάντα πίστευα ότι τα δύο πλοία είναι τα ίδια.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Αγαπητέ Αντώνη, υπάρχουν πολλά ακόμα ερωτήματα περί πλοίων προς επίλυση.

Σύντομα, η συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που φαντάζομαι ότι δεν θα μάθουμε ποτέ φίλτατοι Αντώνηδες :) , είναι το για ποιό λόγο ένα πλοίο νεότευκτο που κανονικά θα πρέπει να ήταν το στολίδι και καμάρι της γραμμής Καβάλας - Θάσου, την εποχή (τέλη δεκαετίας '60) που εκεί δούλευαν μόνο τρεις - τέσσερις μικρές παντόφλες, και είχε ναυπηγηθεί από ντόπιους πλοιοκτήτες, όχι μόνο εγκατέλειψε οριστκά την περιοχή μετά από ένα - δύο χρόνια το πολύ (μετά την καθέλκυση και δρομολόγηση του), αλλά και αμέσως μετά (αρχές δεκαετίας '70) δέχθηκε μία εκτεταμένη μετασκευή που όχι μόνο το έκανε σχεδόν αγνώριστο αλλά και το υποχρέωσε όπως πολύ καλά γνωρίζουμε και έχει αναφερθεί και πολλές φορές εδώ στο φόρουμ, να περάσει το "υπόλοιπο του βίου του" εν πλήρει ...δυστυχία.

Μπορώ να υποθέσω μόνο, ότι όταν το πλοίο δρομολογήθηκε στην Θάσο αποδείχθηκε μικρό για την γραμμή (τουλάχιστον και οπωσδήποτε το γκαράζ του, όπως φαίνεται στις πρώτες του φωτό), και για αυτό κρίθηκε αναγκαία μία μετασκευή - μεγάλωμα του πλοίου. Το βέβαιο είναι ότι μετά από αυτή την (μάλλον ατυχή) μετασκευή, δεν ξαναεπέστρεψε ποτέ στην Θάσο, δρομολογήθηκε στις γραμμές του νότιου Ευβοικού και μετά λίγο καιρό μετονομάστηκε σε ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ. Ένα ακόμα ερώτημα είναι το αν όταν το πλοίο δρομολογήθηκε ως ΘΑΣΟΣ στη Ραφήνα, ανήκε ακόμα στους πρώτους του πλοιοκτήτες ή είχε ήδη πουληθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να το δούμε και ως ΑΛΚΗΣΤΙΣ σε μια όχι και τόσο καλή λήψη στο λιμένα Ηρακλέους.

Σε αυτή τη φωτό φαίνονται και τα βουλωμένα παράθυρα στο πλάι και τα βουλωμένα φινιστρίνια από τη μετασκευή.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=YOFLwOK6uV4

Στο τέλος της ταινίας μπαίνουν σε μια παντόφλα με το όνομα ΕΙΡΗΝΗ από Κέρκυρα για Ηγουμενίτσα.

Όμως στο 1.20 και μετά είναι γυρισμένο στο ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ. Μπροστά στη σκάλα στο 1.20 βλέπουμε και ένα ναυτικό που ήταν τόσα χρόνια στο καράβι. Απολαύστε το καραβάκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο δρομολογήθηκε το 1970 στις γραμμές του Νότιου Ευβοϊκού (Ραφήνας-Μαρμαρίου, Ραφήνας-Στείρων και Ραφήνας-Καρύστου).

Αρχικά δρομολογήθηκε με το όνομα "Θάσος", ναυλωμένο από τους πλοιοκτήτες της Καβάλας (Ιω. Ζάχαρη και Κ. Μπογδάνη).

Όταν το πλοίο ήρθε στη Ραφήνα και δρομολογήθηκε στις γραμμές του Νότιου Ευβοϊκού ήταν, ήδη, μετασκευασμένο.

Έπειτα από λίγα χρόνια (κάπου 4 χρόνια με επιφύλαξη) το πλοίο πουλήθηκε στον κύριο Λεβαντάκη και πήρε το όνομα "Καστριανή Κέας".

Στα μέσα της δεκαετίας του '80 το καράβι πέρασε στην πλοικτησία του Γιώργη του Γούτου και αγότερα του Μιχαηλίδη.

Τα παραπάνω μας μεταφέρθηκαν από Ραφηνιώτη φίλο καραβολάτρη, μεγάλο γνώστη του λιμανιού της Ραφήνας.

Edited by cortomaltese
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δρομολογήθηκε το 1970 στις γραμμές του Νότιου Ευβοϊκού ..................

........Όταν το πλοίο ήρθε στη Ραφήνα και δρομολογήθηκε στις γραμμές του Νότιου Ευβοϊκού ήταν, ήδη, μετασκευασμένο.

Μάλιστα, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η πληροφορία. Άρα έχουμε να κάνουμε με μία ίσως μοναδική περίπτωση. Ένα πλοίο νεότευκτο, που μόλις ένα χρόνο μετά την ναυπήγηση του (αν υπολογίσουμε και τον χρόνο που χρειάστηκε για να γίνει αυτή) δέχτηκε μία μετασκευή και μάλιστα τέτοιας έκτασης ώστε να γίνει κυριολεκτικά αγνώριστο, με αποτέλεσμα μέχρι και τις ημέρες μας να υπήρχαν διαφωνίες ως προς αν ήταν πράγματι το ίδιο. Και η απορία βέβαια παραμένει, για τους λόγους που ανάγκασαν τους πλοιοκτήτες του να προχωρήσουν σε αυτήν την κίνηση.

Γνωρίζεις Αντώνη μήπως που έγινε αυτή η ευρεία και τόσο βιαστική μετασκευή ??? Στο ναυπηγείο που κατασκευάστηκε στο Πέραμα, ή σε κάποιο ναυπηγείο της Θεσσαλονίκης ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πάντως το σχέδιό του που έβλεπα έγραφε για ναυπηγό Νίκο Δημητρίου Παπαμιχαλόπουλο, είχε το όνομα ΘΑΣΟΣ και το έδειχνε ήδη μετασκευασμένο με μόνη μικροδιαφορά ένα φουγάρο που έδειχνε ακριβώς στη μέση από το μπλε πίσω μπαλκονάκι το οποίο δεν έγινε.

Edited by papakostas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αφού πριν λίγο καιρό αποδείξαμε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι υπήρξε ένα πλοίο με διαδοχικά ονόματα ΘΑΣΟΣ - ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ - ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ - ΑΛΚΗΣΤΙΣ, να αναφερθούμε σε ένα στοιχείο που -δικαιολογημένα κατά την άποψη μου- επέτεινε και παρέτεινε τον μύθο ότι είχαν υπάρξει δύο ferry με το όνομα ΘΑΣΟΣ, είχε συμβάλει στο να οδηγηθούν σε αυτό το λανθασμένο συμπέρασμα .....συνασθενούντες σε άλλο φόρουμ (όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο ποστ) και το όλο θέμα να είχε καταλήξει σε "ναυπηγική απορία".

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
Σείριε έβαλες με τον καλύτερο τρόπο τέλος σε μια ναυπηγική απορία. Το μυστήριο λύθηκε με τη μοναδική φωτό που ανέβασε ο CortoMaltese.

 

Και αυτό το "στοιχείο" ήταν μία παλιά κατασκευή με φουγάρο παρατημένη σε κάποιο χωράφι στη Σαλαμίνα, για την οποία πολλοί είχαν πιστέψει ότι ανήκε στο ΘΑΣΟΣ - ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ μιας και έμοιαζε πολύ με το δικό του αντίστοιχο τμήμα πίσω από τη γέφυρα. Ο προβληματισμός που ετίθετο ήταν ότι από την στιγμή που το πλοίο έχει βυθιστεί στην Ελευσίνα έχοντας επάνω του το συγκεκριμμένο τμήμα - κατασκευή - φουγάρο, αν η άλλη κατασκευή η παρατημένη σε χωράφι ανήκε στο ......άλλο .....μυστηριώδες ΘΑΣΟΣ.

 

Να αναφέρουμε λοιπόν και στο παρόν topic, αυτό που είχαμε αναφέρει εδώ και πολύ πολύ καιρό σε ένα άλλο topic του φόρουμ, που ίσως κάποιοι να μην είχαν διαβάσει μιας και αφορά μία παντόφλα. Η παρατημένη στη Σαλαμίνα κατασκευή δεν άνηκε ούτε στο ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ ούτε σε κανένα ...άλλο ΘΑΣΟΣ, αλλά στην παντόφλα ΣΟΦΡΑΣ - ΕΛΕΝΗ και είχε αφαιρεθεί σε κάποια μετασκευή της. Εδώ υπάρχουν το ανάλογο ποστ και συγκριτικές φωτογραφίες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...