Jump to content
Shipfriends
.voyager

Worldchampion Jet (ΙΜΟ 9216250)

Recommended Posts

Επίσημα εγκαίνια αναμένεται να γίνουν στο ταχύπλοο εντός του λιμένα Πειραιώς. Η μια ιστοσελίδα λέει για αύριο 15/5 και η άλλη ιστοσελίδα λέει για μεθαύριο 16/5.

https://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/399148-i-seajets-«eksobelise»-apo-tis-kikladesto-hellenic-highspeed-tis-hsw

https://www.msn.com/el-gr/travel/news/η-seajets-«εξοβέλισε»-από-τις-κυκλάδες-το-hellenic-highspeed-της-hsw/ar-AABl0gx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες το απόγευμα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του World Champion Jet στο λιμάνι του Πειραιά μετά την επιστροφή του από το δρομολόγιο του. Το Shipfriends.gr έδωσε το παρόν στα εγκαίνια του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ταχύτητας όπως το αποκάλεσε ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος.

Το ραντεβού για τη τελετή είχε οριστεί στις 19:00 στο λιμάνι του Πειραιά, που το πλοίο βρισκόταν στη πύλη Ε9 χωρίς σημαιοστολισμούς και μονό αλλαγή της σημαίας στη πρύμη. Με την είσοδο οι καλεσμένοι πήραν ένα μπρελόκ με ένα μονοθέσιο της Formula1.

Ο αγιασμός ξεκίνησε γύρω στις 20:00 από τον Ιερέα της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου στο Πειραιά, στο αίθριο του πλοίου που δεσπόζει η Minardi της Forumal1, με τη παρουσία της οικογένειας Ηλιόπουλου, του πληρώματος, συνεργατών, φίλων και εργαζομένων της εταιρείας.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος που μίλησε πως η εταιρεία ξεκίνησε πριν 30 χρόνια και έφτασε να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία ταχυπλόων στο κόσμο και έκανε ειδική αναφορά για τη Σαντορίνη, και για αυτό είπε προσεγγίζουν όλα τα πλοία της εκτός από ενός (εάν και η αλήθεια είναι ότι τρία πλοία της φέτος δεν θα προσεγγίζουν)

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Τάκης Ηλιόπουλος που μίλησε πως για την Ευρώπη και τη σημασία της για την Ελλάδα άλλα, για την ιστορία της Ελλάδας και ότι η Ελλάδα είναι το εξοχικό του θεού!! Καθώς και παροτρύνε τους καλεσμένους να ψηφίσουν στις Ευρωεκλογές όποιο κόμμα θέλουν, εκτός από τη Χρυσή Αυγή.

Ο cpt Κώστας Καταγάς μας ξενάγησε στη γέφυρα του πλοίου και απάντησε σε ερωτήσεις που έκαναν οι καραβολάτρες καλεσμένοι.

Αφού τέλειωσε η τελετή των εγκαινίων πήραν θέση στο αίθριο οι μουσικοί με το Σαξόφωνο και το βιολί στο αίθριο του πλοίου, που εντυπωσίασαν με τις ερμηνείες τους. Άλλα τις εντυπώσεις έκλεψαν οι δυο κοπέλες με τις φόρμες της Seajets που ήταν δίπλα στο μονοθέσιο της  της Forumal1.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Worldchampion Jet η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται από μοναδικό καταπέλτη του πλοίου και σίγουρα είναι ένα μειονέκτημα, γιατί καθυστέρει τη φόρτωση του πλοίου. Το γκαράζ είναι νέτο στη μέση και δεξιά & αριστερά έχει πατάρια για ΙΧ, που δεν συγκοινωνούν στη πλώρη όπως το Highspeed 4 (θα κάνω αρκετές συγκρίσεις με το συγκεκριμένο πλοίο μιας και είναι παρόμοιο μέγεθος), μιας και ανεβοκατεβαίνουν πλώρα πρύμα γιατί υπάρχει ο πλωριός καταπέλτης στο Worldchampion Jet.

Για την επιβίβαση των επιβατών υπάρχουν σκάλες δεξιά και αριστερά αλλά και πλώρα. Στην αριστερή πλευρά πρύμα υπάρχει και ο ανελκυστήρας για τους επιβάτες που δεν μπορούν να ανέβουν τις σκάλες. Στην αρχή οι σκάλες είναι από αλουμίνιο και στο επίπεδο του παταριού των ΙΧ μπαίνουμε από τη πόρτα και υπάρχουν οι σκάλες για την είσοδο του σαλονιού (είναι το μισό πλάτος από το Hihgspeed 4), όπου υπάρχουν οι πινακίδες της εταιρείας με ένα μονοθέσιο της Formula1 για να μας προϊδεάσει για τη ταχύτητα του πλοίου αλλά και για τη διακόσμηση στο εσωτερικό του.

Ξεκινώντας από πρύμα στο κατάστρωμα των σαλονιών υπάρχει ένας μικρός χώρος στο ανοικτό κατάστρωμα για την ολιγόλεπτη παραμονή των επιβατών στα λιμάνια του δρομολόγιο του. Μετά συναντάμε μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ απόχρωση και το μπαρ του σαλονιού. Προχωρώντας προς τα πλώρα από ξύλινο δάπεδο του διαδρόμου συναντάμε το μεσαίο σαλόνι του πλοίου όπου στο μέσο υπάρχουν κόκκινα αεροπορικά καθίσματα και στις πλευρές του πλοίου σε μπεζ χρώμα αεροπορικά καθίσματα και στους μπουλμεδες υπάρχουν ταπετσαρίες με απεικόνιση κόσμου σε εξέδρες πίστας της Formula 1. Ενδιάμεσα στο πρυμνιό και μεσαίο σαλόνι υπάρχουν τουαλέτες του πλοίου, όπου στις πόρτες υπάρχει ταπετσαρία με θέμα ένα pits stop σε αγώνα της Formula 1. Μετά συναντάμε το αίθριο του πλοίου όπου στη Δανία γίνονταν η επιβίβαση με φυσούσες στο χώρο αυτό. Ο χώρος του embarkation έχει γίνει η υποδοχή και το λογιστήριο του πλοίου. Στο αίθριο δεσπόζει το μονοθέσιο της Minardi και το κλιμακοστάσιο για το κατάστρωμα της γέφυρας. Τέλος έχουμε το πλωριό σαλόνι που είναι μια μεγάλη αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ απόχρωση και το δεύτερο μπαρ του πλοίου.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα της γέφυρας έχουμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα χωρίς κάποιο κάθισμα σε αντίθεση με αλλά ταχύπλοα. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του πλοίου στο κατάστρωμα της γέφυρας συναντάμε ένα μεγάλο σαλόνι της Club Class με τραπεζάκια ανάμεσα στα γκρι σκούρα καθίσματα, όπως και αριστερά, ενώ στο μέσο και πρύμα είναι μόνο καθίσματα της Club Class. Δεξιά στο κατάστρωμα είναι μια μικρή αίθουσα σαν το σαλόνι της Platinum. Πίσω από τη γέφυρα είναι ένας διάδρομος και το μπαρ του καταστρώματος.

Τέλος μπορούμε να δούμε τη γέφυρα με τη κεντρική κονσόλα διακυβέρνησης του σκάφους και πίσω τη θέση του Α’ μηχανικού με τα όργανα έλεγχου των μηχανών του σκάφους. Ενώ στα φτερά της γέφυρας υπάρχουν τα χειριστήρια για τις μανούβρες στα λιμάνια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε για την αναλυτικότατη παρουσίαση, Παναγία μου celebrity.

 

Εσωτερικά δε μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο, όπως όλα τα ταχύπλοα. Όπως και να το κάνεις όμως, είναι τρομερά εντυπωσιακό πως είμαστε στο Μάιο και το πλοίο πηγαίνει τσίτα τα γκάζια. Θεωρώ δεδομένο πως με τέτοιες καταναλώσεις και τιμές καυσίμων, μπαίνει μέσα τη δεδομένη χρονική στιγμή. Μάλλον όμως πρόκειται για statement of intent πρός την υπόλοιπη πιάτσα, πως η Seajets δεν προτίθεται να δεχθεί αμφισβήτηση της ταχύπλοής της κυριαρχίας στο Αιγαίο. Το άλλο μου σχόλιο είναι μήπως θα έπρεπε κάποια στιγμή να γίνει υποχρεωτικό να υπάρχουν κυλυόμενες σκάλες, αυτό που γίνεται με τα ταχύπλοα είναι ταλαιπωρία.

 

To μονοθέσιο της Minardi είναι ρέπλικα ή είναι το κανονικό? Αν σηκώσω το ανθρακόνημα, θα βρώ τον κινητήρα Cosworth που είχαν τότε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω πως μπαίνει μέσα.Άμα έχει περιληπτικές πάνω 2000 άτομα καθημερινά νομίζω πως βγαίνει και με το παραπάνω...

Edited by Champion Jet_2

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Nick the Greek said:

 Θεωρώ δεδομένο πως με τέτοιες καταναλώσεις και τιμές καυσίμων, μπαίνει μέσα τη δεδομένη χρονική στιγμή.

 

25 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Άμα έχει περιληπτικές πάνω 2000 άτομα καθημερινά νομίζω πως βγαίνει και με το παραπάνω...

εχει τη δεδομενη χρονικη στιγμη τετοιες περιληπτικες καθημερινα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ένα από τα πρώτα του δρομολογια σαν επιβάτης,το πλοίο είχε μόνο Club και platinum διαθέσιμη και αυτές γεμάτες σχεδόν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ήταν έτσι μέσα στην περίοδο του Πάσχα λογικό, αν ήταν έτσι την περασμένη Τρίτη(μια τυχαία μέρα δηλαδή), ειναι πολύ εντυπωσιακό. Έτσι για να δώσουμε και μια τάξη μεγεθών, δε θα καίει 10 τόνους MGO την ώρα το συγκεκριμένο? Αν ναι και με την τιμή την περασμένη εβδομάδα που κοίταξα στα 650 δολλάρια ο τόνος, μόνο το κόστος καυσίμου είναι 6,500 δολλάρια την ώρα. Μακάρι να δουλέψει δηλαδή, είναι αξιολογότατη προσθήκη στο στόλο. Και σίγουρα όαση μπροστά στην ανακύκλωση ναυαγίων(όπως λέει και μια ψυχή) που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρίτη του Πάσχα ήταν συγκεκριμένα...

Η austal το δίνει στους 7.4 τόνους την ώρα στο 85%

Από Πειραιά να προσθέσω 

Edited by Champion Jet_2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Worldchampion Jet χρειάζεται περίπου 90 κυβικά marine gas oil (υπάρχουν και ηλεκτρομηχανές στο πλοίο) στο κυκλικό ταξίδι Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη, όπου αυτό σημαίνει 58.500€ σαν κόστος των καύσιμων στο ταξίδι (χωρίς να υπολογίσουμε μισθοδοσία πληρώματος, λάδια, απόσβεση, ασφάλεια, συντήρηση κλπ). Με 2000 επιβάτες στο κυκλικό ταξίδι με μια μέση τιμή γύρω στα 60€ το εισιτήριο μας κάνει 120000€, αλλά πρέπει να αφαιρέσουμε 24%, ΦΠΑ, 6% προμήθεια του πρακτορείου και διάφορες άλλες κρατήσεις γύρω στο 10%, όποτε μας κάνει μείον 48000€, άρα πάμε στα 72000€ σαν καθαρή είσπραξη. Οπότε και με αυτή πληρότητα το περιθώριο κέρδους είναι πολύ περιδοσμένο!! Το Worldchampion Jet δύσκολα θα βγάλει κέρδος σαν μονάδα για την εταιρεία, αλλά είναι κράχτης για τα αλλά πλοία της εταιρείας!!

4 hours ago, Nick the Greek said:

To μονοθέσιο της Minardi είναι ρέπλικα ή είναι το κανονικό? Αν σηκώσω το ανθρακόνημα, θα βρώ τον κινητήρα Cosworth που είχαν τότε?

Είναι κανονικό μονοθέσιο της Formula1 αλλά δεν ξέρω εάν υπάρχει μέσα ο κινητήρας Cosworth. Οι φήμες θέλουν να κόστισε η αγορά του γύρω στις 40000€

On 4/26/2019 at 6:54 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ένα βίντεο από το εσωτερικό του με αφορμή το αμάξι της Formula 1 στο αίθριο του πλοίου.

 

On 4/29/2019 at 10:38 PM, polmyt said:

Προσωπικα πιστευω οτι τα 42 και 44 μιλια δεν θα συνεχιστουν για πολυ.Πολλες φορες εχουμε δει για λογους εντυπωσιασμου να ανοιγουν τις πρωτες μερες τα πλοια σε ψηλες ταχυτητες, δεν θα ειναι η πρωτη φορα. Και παλι ομως ,αν υποθεσουμε οτι θα πηγαινει με 35-36 

Δεν θα το δεις να μειώνεται η ταχύτητα του γιατί με την αύξηση των ωρών του ταξιδιού σε συνδυασμό τη μείωση στη κατανάλωση δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θεμα ειναι ποσες φορες θα εχει 2000 κοσμο

Θα συμφωνησω οτι στο συνολο της 4μηνης δρομολογησης θα μπει μεσα ,αλλα και μονο η διαφημηση που εχει κανει αρκει για να φερει κοσμο και στα υπολοιπα πλοια της εταιριας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και πάλι αμφιβάλλω όπως και οι πλοιοκτήτες ανέφεραν ότι για να βγάλει κέρδος πρέπει να μας στηρίξετε για να ταξιδεύει γεμάτο το πλοίο!! Επίσης δεν θα ταξιδεύει κάθε ημέρα γεμάτο και στα δυο σκέλη του δρομολογίου του, αλλά και οι τιμές των εισιτηρίων δεν για όλα τα νησιά ίδιες!! Για παράδειγμα η Σύρος είναι στα 44€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι και τα ΙΧ αν και οχι πολλά,σίγουρα θα ξεπερνάει τα 50 στο σύνολο σε ένα κυκλικό δρομολόγιο.Αν υπολογίσουμε επίσης ότι το πλοίο Ειναι γεματο απο Πειραια για Μύκονο και εκεί σχεδόν ξαναγεμίζει για Σαντορίνη και γίνεται το ίδιο και στην επιστροφή νομίζω πως είναι μια χαρά.Ειναι τετοιο το δρομολογιο που ολα αυτα τα χρονια που πραγματοποιειται εχει μεγαλη επιτυχια μαι πληροτητα...Και αν βάλουμε τα εισιτήρια των Platinum και Club πιστεύω πως σίγουρα βγάζει εστω τα λεφτά του...

Και ειδικά αν βάλουμε ότι ο φρέντο εσπρέσο είναι 5.50€.......😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...