Jump to content
Shipfriends

Worldchampion Jet (ΙΜΟ 9216250)


.voyager

Recommended Posts

Το είδα πριν λίγο από μακριά, φτάνοντας στη Μύκονο. Ειναι απλα πυρηνοκίνητο. Σαν design μου θύμισε λίγο Highspeed 2/3  σε πιο μεγάλη έκδοση.  Επίσης , για ταχύπλοο κάνει αρκετό θόρυβο στα γκάζια του , διαφορετικό απο τους ήχους που έχουμε συνηθίσει στα ταχύπλοα.  H διαπίστωση αυτή έγινε όντας το πλοίο αρκετά μακριά από εμένα και σε συνθήκες άπνοιας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σχεδον 44 σε κάποια σημεία !! Ισοπεδωτικό σε οτι σταθεί απέναντι του .. εχει gas turbines έτσι δεν ειναι ; Ίσως γι αυτο κανει θόρυβο άλλο 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που βλεπω και μου αρεσει ειναι οτι μαλλον επιτρεπεται η παραμονη του κοσμου στο ανοιχτο καταστρωμα

Το βιντεο για αλλη μια φορα εξαιρετικο :)

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι πολύ θετικό ! Το παρατήρησα κι εγώ και μου έκανε τρομερή εντύπωση γιατί δεν είναι και οτι πιο απλό να είσαι εξω όταν πηγαίνει με 43 κόμβους. Είμαι περιεργος αν ξερει να μας πει κάποιος εάν η παραμονή επιτρεποταν σε όλο το ταξίδι

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Το εννοώ ακριβώς όπως το κατάλαβες κ συ φιλε μου , χρησιμοποιώντας το σχήμα της υπερβολής , θέλοντας να πω οτι δεν το ζόρισαν για να πιάσει αυτή την ταχύτητα 

Link to comment
Share on other sites

Μην τσιμπας HS6 πρωτη μερα ηταν δεν ειχε κοσμο μεσα  ηταν κ αδειο κ το γκαραζ ειχε κ λαδιά εξω κ το ανοιξαν για να μας εντυπωσιασουν πιο πολυ!κ το tera που τα πιανει το ειδες ποτε να σε αυτες τις ταχυτητες;οσο τις βγαζει ας το χαρουμε λοιπον

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι απο αυτούς που τσιμπάνε φιλε, αλλα θεωρώ οτι θα το πηγαίνουν πάνω απο 40 στα δρομολόγια γιατί δεν βγαίνει διαφορετικά με τους χρόνους που το έχουν υπολογίσει ! Το Tera μέγιστη εχει 41 στο 100% Οποτε δεν ειναι το ίδιο ! Ακόμα και το 4 το βαράει το τερα αν το ανοίξουν Φούλ 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Είναι και ένα παιχνίδι εντυπώσεων τώρα που παίζει χωρις ανταγωνιστή αυτές τις μέρες... Αν κάποιος το δει με αυτές τις ταχύτητες ίσως το προτιμήσει κάνοντας την κράτησή του για το καλοκαίρι και τότε θα βγουν κερδισμένοι ειδικά αν το κόψουν και 2-3 κόμβους

Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλα

Ο Π100 δεν ειμαι αλλα πες μου εσυ αν θα στοιχηματιζες ποτε για το αν θα παει σιγουρα καπου βαπορι του Ηλιοπουλου εστω και μια μερα πριν.😁😁

Link to comment
Share on other sites

Αν το ειχες εσυ κ εκενε τετοιο σουσουρο απο πειραια απο το πρωτο δρομολογιο θα το επαιρνες;οχι,θα το γεμιζες απο πειραια κ θα συνεχιζα με το tera απο τη ραφηνα κ θα εκλεινα κ τα 2 λιμανια

Link to comment
Share on other sites

Σωστός !! Για εμένα απο την αρχή με χάλασε η Ραφήνα στο θέμα του Wcjet γιατί εγω το πιο δυνατό μου χαρτί το παίζω απο Πειραιά και όχι απο Ραφ! Ευτυχώς το κατάλαβε και ο Ηλιοπουλος .. 

Εγω δεν πολυπιστεψα οτι θα πάει Ραφήνα τελικά! Λέω P100 γιατί έγραψε προχθές οτι δεν θα πάει Ραφήνα και οτι συνεχίζει όλη τη σεζόν απο Πειραιά 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Η ραφηνα ειναι κοντα στα νησια κ χανεις το πλεονεκτημα του χρονου!ο πειραιας πρεπει να ερθει πιο κοντα!απο τη 2.15 που εκανε καποτε το  hs5 πεσαμε στη 2 για συρο κ 2.45 για μυκονο!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους και χρονια πολλα...επειδη εδω στην Ναξο παθανε σοκ με το ταχυπλοο ειναι σιγουρο οτι θα παει ολη την σεζον απο Πειραια? Ή θα γινει αλλαγη με τον Πρωταθλητη 2 ο οποιος και πιο αργος ειναι και βλαβες βγαζει??

Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι να τραβήξει τα βλέμματα. Γενικότερα τα πλοία της εταιρείας αυτής τραβάνε τα βλέμματα.

Το θέμα είναι όπως διαλάλησε ο ηλεκτρονικός τύπος το ξεκινημα, να διαλαλήσει και μελλοντικά... λέμε τώρα.

Μην εντυπωσιάζεστε με το 40+. Δείτε ποιοι έχουν την δυναντότητα να το ταξιδέψουν και ποιούς πράγματι ωφελεί.

Φυσικά μπράβο για την αύξηση του στόλου και την αύξηση της προσφερομενης χωρητικότητας.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω και εγώ το σχόλιο μου. Καλώς είναι το κύριο θέμα συζήτησης η δρομολόγηση του Worldchampion Jet και οι ταχύτητες του. Είχαμε χρόνια να δούμε τέτοιες ταχύτητες στο Αιγαίο, ακόμα και από πλοία που αποδεδειγμένα μπορούν, πχ τα FC3 και FC4.

Θες η οικονομική κρίση, θες η τιμή των καυσίμων, σίγουρα οι εταιρείες είναι επιφυλακτικές ως αρνητικές σε τέτοια "έξοδα". Από την άλλη, υπάρχουν κάποια δεδομένα:

α. Η ακτοπλοΐα δεν ανακτά την κίνηση που είχε πριν μερικά χρόνια, παρά την αλματώδη αύξηση των τουριστών αλλά και των ταξιδιών γενικώς. Μόνο στα μεταφερόμενα φορτηγά με προϊόντα στα νησιά επανακτά την πρότερη κίνηση.

β. Το αεροπλάνο έχει "σκοτώσει" την επιβατική κίνηση, παίρνοντας το φιλέτο των μετακινούμενων από και προς τα νησιά, αφήνοντας μόνο τα ενδονησιωτικά δρομολόγια χωρίς ανταγωνισμό.

Αν λοιπόν θέλουν να επιβιώσουν, πρέπει να κερδίσουν πίσω τους επιβάτες. Ένας μεγάλος κράχτης είναι η ταχύτητα. Έχοντας λοιπόν το απόλυτο εργαλείο στη διάθεση της η εταιρεία, καλά κάνει και το προωθεί. Εκτός αν θέλουν, και θέλουμε, να μεταφέρονται με τα πλοία μόνο αγαθά, και όσοι δεν έχουν άλλη επιλογή. Μπορεί το εισιτήριο να είναι μακράν πιο ακριβό από την απλή οικονομική του συμβατικού, αλλά με το κέρδος της ταχύτητας ισοφαρίζει το συνολικό κόστος.

Στο φινάλε, μακάρι να υπάρχουν πολλές και διαφορετικές επιλογές. Το μονοπώλιο, ακόμα και της καλύτερης εταιρείας, δεν ωφέλησε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα να αναφερω ομως ενα δεδομενο το οποιο το εχουμε αναφερει και στο παρελθον.Το πλοιο εχει για προωση 2 αεριοστροβιλους που λογικα πρεπει να καινε πολυ,παρα πολυ.Αναλογη δρομολογηση ηταν και αυτη του Κεντερη στη Παρονσξια το 2006.Ποιο το αποτελεσμα;Παροτι ανεβοκατεβαινε γεματο δεν ηταν βιωσιμο και απετυχε.Παρομοιως απετυχε και η εταιρεια του που ειχε επενδυσει πολλα στο συγκεκριμενο τυπο ταχυπλοων ο οποιος κατα τη γνωμη μου ειναι ανωτερος απο τα καταμαραν τυπου WCJ.Συνεπως εγω δεν εντυπωσιαζομαι απο τη δρομολογηση του συγκεκριμενου ταχυπλοου και κρατω μικρο καλαθι.Εκτος αν η εταιρεια του εχει λεφτα για πεταμα και για εντυπωσιασμο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...