Jump to content
Shipfriends

Worldchampion Jet (ΙΜΟ 9216250)


.voyager
 Share

Recommended Posts

  • Replies 394
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για μένα θα ήταν λάθος να μπει από Ηράκλειο μιας και στον Πειραιά ο ανταγωνισμός θα είναι αυξημένος φέτος με πολλά πλοία τα οποία το World θα μπορούσε να ανταπεξέλθει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο ταχύπλοο

Link to comment
Share on other sites

Κ εγω το θεωρώ απαράδεκτο σαν κίνηση να βάλεις το καλύτερο ταχύπλοο του στόλου στη συγκεκριμένη γραμμή ! Απο τον Πειραιά πρέπει να δρομολογηθεί γιατί όντως ο ανταγωνισμός ειναι πιο ισχυρός ! Ελπίζω να μην ισχύει 

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμή που θα εχει έντονο ανταγωνισμό στον Πειραιά ενώ από Ηράκλειο θα παίζει πιο άνετα και θα γεμίζει ευκολότερα για να μην το στείλουν εκεί ;

επιχειρηματικά μου φαίνεται απολύτως λογικό. Όταν τρέχεις μια δουλειά δεν κοιτάς απλά να έχεις το καλύτερο εργαλείο αλλά αυτό να σου αποφέρει και τα ανάλογα χρήματα. Και δεδομένου του υψηλού κόστους λειτουργίας του συγκεκριμένου πλοίου πραγματικά δεν βλέπω λόγο για να μην πάει εκεί που θα βγάλει περισσότερα και ευκολότερα χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου πω πως αφου μαζευτηκαν τοσοι πολυ απο το  πειραια πας στη κρητη που με λιγοτερα πετρελαια εχεις κ περισσοτερο κερδος!

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια "φιλόδοξη" σκέψη? 

Πόσο παίζει το σενάριο να το κατεβάσει Ηράκλειο για να εκμεταλλευτεί την ταχύτητά του για να καλύπτει δυο γραμμές?? Μια από Ηράκλειο προς Σητεία και από εκεί στην επιδοτούμενη προς Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο&πίσω, τις ίδιες μέρες με του ParosJet, και τις υπόλοιπες μέρες από Ηράκλειο προς Σαντορίνη- Πάρο- Νάξο- Μύκονο&πίσω, με ταυτόχρονη μεταδρομολόγηση του δεύτερου στην Θεσσαλονίκη προς Σποράδες, και ανάληψη του Πειραιά- Σύρο- Μύκονο- Νάξο- Σαντορίνη από το TerraJet..? Με αυτό τον τρόπο δραστηριοποιείται στις γραμμές που έχει κατά νου αλλά γλιτώνει την δρομολόγηση ενός πλοίου (πχ Speedrunner Jet καθόσον φαίνεται πως θα πάει Θεσσαλονίκη). 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως παίζει το σενάριο να δούμε το πλοίο σε άλλη γραμμή εκτός της κλασικής του, οπότε ας κάνουμε λίγο κράτει στα σενάρια.

Link to comment
Share on other sites

Το υπερόπλο σου που σαρώνει σε μία γραμμή δε το βάζεις σε άλλη.Εγώ δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα μπει στη Κρήτη.

Εκτός αν η εταιρεία του είναι ευχαριστημένη με το Champion.

Link to comment
Share on other sites

Πέραν του ότι ο κύβος ερρίφθη για το Θεσσαλονίκη-Σποράδες, το World Champion Jet δεν σαρώνει στην γραμμή του. Σαρώνει θα λέγαμε αν γέμιζε, έτρωγε κι απ τους άλλους και έφτανε στο σημείο να είναι πρώτη επιλογή.

Όμως η τιμολογιακή πολιτική της seajets δεν απευθύνεται κυρίως στους Έλληνες, οπότε με τα φετινά δεδομένα και τον έντονο ανταγωνισμό στην "γραμμή του" δύσκολα θα σταθεί, όχι να σαρώσει.

Κι αν συνδυάσεις και το άνοιγμα του τουρισμού με επιφυλάξεις (βλέπε Βρετανια), τότε σίγουρα θα το ξανασκεφτεί να το ρίξει από Πειραιά. Εκτός βέβαια κι αν δεν τον νοιάζει να πετάει λεφτά προκειμένου να διατηρεί απλά τον τίτλο του πιο γρήγορου στην γραμμή.

@Strofalos, θα ταίριαζε να συνδυάσει Σητεία-12νησα και Ηράκλειο-Κυκλάδες, όμως απο Ηράκλειο χρειάζεται περισσότερες απο 4 αναχωρήσεις τη βδομάδα, άρα σίγουρα θέλει και 2ο πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο γέμιζε ασφυκτικά . Έχει φτάσει και περιλιπτικές από Ιούλιο και μετά πάνω από 4000 επιβάτες ημερισίως με 60 ευρώ μέσο όρο ο καθένας . Δεν αντιλέγω και στο Ηράκλειο θα γεμίζει αλλά για μένα μιας που τα πράγματα είναι πιο ζόρικα από Πειραιά φέτος θα ήταν καλύτερα να πήγαινε αυτό έναντι οποιουδήποτε άλλου . Μην ξεχνάμε ότι και στη Ραφήνα όταν γινόταν χαμός η seajets δεν έστειλε το Paros Jet αλλά το Tera το δυνατότερο χαρτί της τότε

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια το πλοίο και με αρκετή κίνηση μάλιστα.Ειδικά στη Μύκονο κατέβασε αρκετό κόσμο και αρκετά ΙΧ.Ίσως να ήταν και λόγω της απεργείας χθες...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ταξίδι φίλου με το WC Jet πρίν 2 Σάββατα από τον Πειραιά για τη Μύκονο. Αν η δουλειά σου είναι τέτοια που δεν σου επιτρέπει να προλάβεις κάποιο απογευματινό Παρασκευής από τη Ραφήνα, και την ίδια στιγμή θέλεις να πιείς πρωινό καφέ στο γυαλό της Μυκόνου, η αναχώρηση των 0700 του WC Jet είναι μονόδρομος. Το πρόγραμμα δίνει άφιξη στη Μύκονο στις 0935 αλλά στην πράξη το πλοίο φτάνει περί των 1000.

 

Επίσης αν κλείνεις το ταξίδι σου τελευταία στιγμή, το πληρώνεις και μάλιστα ακριβά. Η οικονομική θέση ήταν πλήρης οπότε πάμε σε κάτι πιο εκλεκτό, που έλεγε κι ο πελάτης εστιατορίου Νίκος Φέρμας στο σερβιτόρο Θανάση Βέγγο:D. Η διακεκριμένη είναι στα 88 ευρώ ενώ η platinum στα 120, εάν το πιστεύετε. Διαλέξτε το δηλητήριό σας, όπως λένε και οι Άγγλοι. Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι το τίμημα αυτό καθαυτό, η εταιρεία μπορεί να τιμολογήσει όπως εκείνη κρίνει σωστό. Ο φίλος που ταξίδεψε στη διακεκριμένη τελικά, μου έδωσε την εντύπωση πως το προιόν που προσφέρεται είναι απλά υπερτιμημένο. Κοιτώντας γύρω-γύρω το πλοίο και το service on board, για εκείνον απλά δεν αξίζει τόσα χρήματα. Μελανό σημείο ο γενικότερος συνωστισμός στην επιβίβαση και το αλαλούμ με τις θέσεις επάνω στο πλοίο.

 

Οφείλω επίσης να σημειώσω ότι στο συγκεκριμένο ταξίδι το πλοίο για μερικά λεπτά έριξε πάρα πολύ τις στροφές, σε σημείο που έπαψε να ακούγεται ο θόρυβος της μηχανής. Καταλαβαίνω πως μπορεί να είχε κάποιο στιγμιαίο πρόβλημα το πλοίο αλλά ας καταλάβουμε και εμείς τον απλό επιβάτη που δεν ξέρει από αυτά, τι σκέφτεται όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα δεν υπάρχει και ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει τύχει και μένα να ακούσω να πέφτουν οι στροφές όταν το πλοίο γύριζε πάνω στο καιρό για να μη το "σπάσουν" έκοβαν λίγο ώστε να πάρει τον καιρό δευτεροπρυμα ειδικά εκεί στα Γιουρα.Όποτε άμα είχε κύμα πιθανόν να ήταν αυτός ο λόγος

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Εχει αυτοματισμους που ριχνουν τις στροφες στα ξενερισματα κοινως δε γινεται χειροκινητα συνηθωε...οπως ολα τα ταχυπλοα...Στα γυρισματα λογικο να συμβαινει...

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Έχει τύχει να δω σε άλλο πλοίο να κόβουν στροφές από το χειριστήριο πριν το γύρισμα γι αυτό και το ανέφερα . Δεν γνώριζα ότι έχει ένα ταχύπλοο τέτοιους αυτοματισμούς . Ευχαριστώ πάντως ...

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Champion Jet_2 said:

Έχει τύχει να δω σε άλλο πλοίο να κόβουν στροφές από το χειριστήριο πριν το γύρισμα γι αυτό και το ανέφερα . Δεν γνώριζα ότι έχει ένα ταχύπλοο τέτοιους αυτοματισμούς . Ευχαριστώ πάντως ...

Αλλο στο γυρισμα...Προφανως και εκει ο πλοιαρχος κανει κουμαντο...Εγω ανεφερα  για τις περιπτωσεις με εντονο κυμματισμο που τυγχανει να ξενεριζουν οι καμεβες...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...