Jump to content
Shipfriends

Worldchampion Jet (ΙΜΟ 9216250)


.voyager

Recommended Posts

Και πάλι στο γκαράζ Δεν γίνεται μπάχαλο με αυτους που θέλουν να κατέβουν/ανέβουν  και αυτουαπό θέλουν να καπνισουν;Αν θυμάμαι καλά παλιά στο highspeed 2,3 κλειδωναν τις πόρτες και μόλις έμπαινε το πλοίο στο λιμάνι τις ξανανοιγαν!Και πόσο μάλλον όταν καπνίζουν στο γκαράζ που κατά την διάρκεια του ταξιδιού οι θερμοκρασίες είναι μεγάλες και μπορεί να υπάρξει πρόβλημα 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πίστεψε με HS6 όταν είσαι έξω ακόμα και στην αναχώρηση από το Πειραιά που ανοίγει θα δεις ότι είναι αρκετά επικίνδυνο...Στα πρώτα ταξίδια που είχα πιάσει κουβέντα με ένα από τα μέλη πληρώματος του,ο συγκεκριμενος είχε χασει 2 ζευγάρια γυαλιά που του τα πηρε ο αέρας,όταν έβγαιναν έξω και μας έβαζαν μεσα😂.Βεβαια στα λιμανια πιστεύω πως θα μπορούσαν να ανοίγουν τα καταστρώματα εστω και για λιγο

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Αν το πλοίο ταξιδεύει με 42 μίλια τότε πάει με 76 χλμ/ώρα περίπου ενώ στα 45 μίλια πάει περίπου με 81 χλμ ώρα. Αν με τέτοιες ταχύτητες στο αυτοκίνητο βγάλετε το χέρι σας έξω από το παράθυρο, τότε η δύναμη του αέρα που δέχεστε προς τα πίσω δεν είναι καθόλου αμελητέα. Φανταστείτε αυτή την δύναμη του αέρα σε επιφάνεια όχι χεριού ή παλάμης αλλά ανθρώπινου σώματος. Καταλαβαίνεται πως θα υπάρχει θέμα ασφάλειας με πολλούς ανθρώπους.
Οπότε συμφωνώ να κλείνουν τις πόρτες εν πλω.
Τώρα, όσον αφορά τα λιμάνια, δεκτό να τις άνοιγαν να έβγαινε ο κόσμος έξω αλλά μην ξεχνάτε πως έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους που θέλουν ένα εύλογο χρονικό διάστημα να μαζευτούν και όχι με τα stabilizer του πλοίου που μαζεύονται σε 1 λεπτό. Στα λιμάνια θα βγουν μερικές δεκάδες ή καμιά εκατοντάδα επιβατών έξω, κατά την αναχώρηση θα πάνε μερικοί του πληρώματος να τους μαζέψουν μέσα αλλά λίγο το "μισό λεπτό να δώ τα απόνερα", λίγο το "στάσου να βγάλω μια φωτογραφία ακόμα", το πλοίο πάει.., πέταξε.., και μέχρι να τους κυνηγήσουν όλους αυτούς και να τους μαντρώσουν μέσα η δύναμη που θα ασκεί ο αέρας στις κάθετες επιφάνειες (π.χ. σώματα) θα είναι επικίνδυνη.
Οπότε καλά κάνουν και δεν τους βγάζουν καθόλου έξω.
Πιστεύω πως αν έφτιαχναν ένα προστατευμένο χώρο πίσω με ανεμοθώρακες, στα πλαίσια των Δήλος/Πάτμος, θα μπορούσαν να το διαχειριστούν αλλιώς το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Νέο βίντεο με το θυρίο σε μια άφιξη του στον Πειραιά μαζί με φωτογραφίες απο το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό του όπως και γέφυρα 

 

Link to comment
Share on other sites

Χαχαα!! Απο πάνω του πέρασε!! Παρόλο που και τα 2 έχουν γκαζοτουρμπινες και εκείνη την ωρα και το Tera πρέπει να ηταν με 35+ 

Υ.Γ. Η ιδέα μου ειναι ή όσο επιταχύνει το worldchjet σηκώνεται η πλώρη του ;

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

μολις ειχαν βγει από τη μπούκα οπότε το Tera απόκλείεται να είχε φτάσει στα 35. σίγουρα πήγαινε με πολύ λιγότερο δρόμο.

Εντυπωσιακό και πανέμορφο το βίντεο ωστόσο !

Link to comment
Share on other sites

Κ οι δυο ανοιγανε ταυτοχρονα αλλα το world  ανοιγει πιο γρηγορα!τα ταχυπλοα εχουν εμπρυμνη διαγωγη για να τραβανε τα jet ενω τα ποσταλια εμπλωρη

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αναμφισβήτητα την αίσθηση που εχει προκαλέσει το worldchampionjet δεν την εχει δημιουργήσει κανένα άλλο ταχύπλοο , ούτε κάν το Highspeed 5 που είχε πιάσει 45 στα δοκιμαστικά του 

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεψα πριν μερικες μερες με το ταχυπλοο.Γενικα οι εντυπωσεις καλες αλλα την εξυπηρετηση και την πολυτελεια των Highspeeds και ιδιως του 4 δεν την εχει.Την επιταχυνση που αναφερετε εγω δεν την ενιωσα.Το ταχυπλοο ανοιγε ομαλα και αυτο ειναι το σωστο.Στα λιμανια βγαιναμε πρυμα στο καταστρωμα για λιγα λεπτα.Σιγουρα η ταχυτητα του προκαλει δεος.Ομως με τα μελτεμια του καλοκαιριου πιστευω πως θα ταξιδευει γυρω στους 38 κομβους.Οπως και σημερα με ενα 6αρακι η ταχυτητα ηταν γυρω στους 39-40 και υπηρξε ολιγολεπτη καθυστερηση στην αφιξη του στον Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Nα το δούμε δεμένο το περασμένο Σάββατο στη Σαντορινάρα, γιατί πλω επιταχύνει "σφαίρα" και ίσα που προλαβαίνεις καμιά λήψη :P Παραθέτω και ένα teaserάκι από Insta.

 

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

On 6/5/2019 at 8:51 AM, Strofalos said:

Αν το πλοίο ταξιδεύει με 42 μίλια τότε πάει με 76 χλμ/ώρα περίπου ενώ στα 45 μίλια πάει περίπου με 81 χλμ ώρα. Αν με τέτοιες ταχύτητες στο αυτοκίνητο βγάλετε το χέρι σας έξω από το παράθυρο, τότε η δύναμη του αέρα που δέχεστε προς τα πίσω δεν είναι καθόλου αμελητέα. Φανταστείτε αυτή την δύναμη του αέρα σε επιφάνεια όχι χεριού ή παλάμης αλλά ανθρώπινου σώματος. Καταλαβαίνεται πως θα υπάρχει θέμα ασφάλειας με πολλούς ανθρώπους.
Οπότε συμφωνώ να κλείνουν τις πόρτες εν πλω.

 

Έχει ενδιαφέρον αυτό που γράφεις και μάλλον εξηγεί γιατί ο κόσμος κλείνεται μέσα κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Με την ίδια λογική όμως, δεν θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική και η ζώνη στα καθίσματα, εφ' όσον μιλάμε για ταχύτητες ταξιδίου αυτοκινήτου?

Link to comment
Share on other sites

Ενα βιντεάκι απο κάποιον τουρίστα που σε μέρα χωρις ιδιαιτερο καιρό δείτε πόσο δύσκολα στέκεται κάποιος..

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Nick the Greek said:

 

Έχει ενδιαφέρον αυτό που γράφεις και μάλλον εξηγεί γιατί ο κόσμος κλείνεται μέσα κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Με την ίδια λογική όμως, δεν θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική και η ζώνη στα καθίσματα, εφ' όσον μιλάμε για ταχύτητες ταξιδίου αυτοκινήτου?

Απλή φυσική είναι ο λόγος που είναι κλειστές οι πόρτες του "πυραύλου" εν πλω.
Ελα μου ντε? Κανονικά, θα μπορούσαν να έχουν υποχρεωτική την ζώνη στα καθίσματα, αλλά Super Mario είναι αυτός..κάτι ξέρει..!
Βλέπει και κάνει, όπως και με τις πόρτες που αρχικά ήταν ανοιχτές εν πλω και στην συνέχεια τις κλειδαμπάρωσαν, έτσι και με τις ζώνες, μπορεί να γίνουν υποχρεωτικές στη συνέχεια.
Οταν πιάσουν οι φουσκωθαλασσιές και με τις συγκεκριμένες ταχύτητες αρχίσει και τινάζεται το σκάφος από το ένα σημείο στο άλλο (ή και έχουμε κάνα ψιλοατυχηματάκι) τότε θα γίνει υποχρεωτική πιστεύω.

13 hours ago, pie said:

Ενα βιντεάκι απο κάποιον τουρίστα που σε μέρα χωρις ιδιαιτερο καιρό δείτε πόσο δύσκολα στέκεται κάποιος..

Αμα θα πετάξει κανένας, σαν την χαρτοπετσέτα, και βρεθεί στην θάλασσα, θα τους κοπούν τα γέλια...
Πόσο κοστίζει ρε παιδιά μια κατασκευή του στυλ Πάτμος/Δήλος με ανεμοθώρακες σε εκείνο το σημείο, για να μπορεί ο οποιοσδήποτε να απολαμβάνει την ταχύτητα??

Link to comment
Share on other sites

Το βίντεο αυτο ειναι απο το επάνω κατάστρωμα που ειναι ακάλυπτο . Στο απο κάτω κατάστρωμα που ειναι πιο μικρό δεν εχει αυτο το χαμό απο αέρα .. καμία σχέση δεν εχει ! Εγω με 44+ στο κάτω κατάστρωμα ηταν η φάση λες ναι είσαι στο αντίστοιχο μπαλκονακι του HS4 απο πλευράς αέρα..

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...