Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ομορφη περιγραφή ενος ταξιδιου που ειναι πολύ ιδιαίτερο και εθιστικό. Ευχαριστουμε πολύ. 

Το χαρηκαμε πάμπολλες φορές στο παρελθόν με Κορναρο αλλα και περυσι μια φορα με το Ιονις...

Εξαιρετικα ταιριαστό στις μεταφορικες αναγκες και τις ομορφιές της γραμμης, με μονο φαουλ το ταξιδεμα στα τόσο δύσκολα νερα.

Η προσέγγιση στον Ποταμό των Αντικυθήρων πάντα μοναδική. Δεν τη βαριέσαι ποτέ και πάντα σε συγκινεί. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 hours ago, Nikos_Chania said:

Το πλοίο άφησε την γραμμή που πιστεύω του ταίριαξε περισσότερο.

objection:P

On 3/11/2016 at 1:17 AM, proud_ionian said:

το θυμομαστε οταν εκανε πατρα - ιονια νησια - brindisi τελη 70s και αρχες 80s και εφευγε τελευταιο και εφτανε μαζι με τα υπολοιπα.

τοτε το ζητουσαν γιατι ηταν το πιο γρηγορο και το πιο καλοταξιδο[...]οσες ταπετσαριες και αν αλλαξουν, οι "ενδοξες" εποχες του ηταν αλλες

εμεις το νοσταλγουμε μπλε και γρηγορο

 

YΓ: πολυ ομορφα παιδια, τα αφιερωματα απο κυθηρα αντικυθηρα:) μακαρι να στεριωσει και στην καινουργια του γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να στεριώσει.

Διαφορετικά, όποιο πλοίο πηγαινοέρχεται, καταλήγει αργά ή γρήγορα στα … παλιοσίδερα :(

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω καταλαβει αν εχει δρομολογηθει σε συνεργασια με καποια απο τις υπαρχουσες εταιριες της γραμμης ή αν ειναι ανταγωνιστικη προς ολους τους αλλους η δρομολογηση του.

Αν ισχυει το δευτερο ελπιζω και ευχομαι η γραμμη να εχει επαρκες μεταφορικο εργο για ολους, παροτι ειναι μονο δυο νησια.

Παντως πιστευω ειλικρινα οτι θα του ταιριαζαν πολυ τα ενδοκυκλαδικα και αρκετα οι Δυτικες Κυκλαδες απο Πειραια και οι Σποραδες.
Στην περιπτωση των Δυτικων Κυκλαδων αν εμπαινε με σημαντικα χαμηλοτερες τιμες, απο τις παρουσες πολυ υψηλες που εχουν τα συμβατικα, πιστευω θα επαιρνε αξιοπρεπες μεριδιο.

Αλλα εδω ας βοηθησουν καλυτερα οι φιλοι απο Δυτικες Κυκλαδες. Ποια η γνωμη σας;

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

3 πλοία 3 εταιρειες για 2 κοντινά στην Αττική νησιά ειναι πιστευω υπερβολή.Το Ιονις πιστευω ειναι καλυτερο και ταχυτερο απο τους ανταγωνιστες του.Ισως θα επρεπε να εξετάσει η εταιρεια του καποια προέκταση του τύπου Λαύριο Κέα Σύρος.Οπως και να'χει μακαρι να δουλέψει και να στεριωσει σε μια γραμμη στο Αιγαιο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Μαλλον θα ξεκινησει παλι τις πρωτες μερες του Ιουνιου.

Πολυ δυσκολοι καιροι για νεο βαπορι στη γραμμη.
Μακαρι να τα καταφερει το ομορφο σκαρι του Ιονιου.

Link to comment
Share on other sites


Πανεμορφη και εντυπωσιακη φωτογραφια του Φωτη Μπρεκα, απο τη σημερινη επιστροφη του στη γραμμη.

Εκανε δυο δρομολογια για Κεα και ενα για Κυθνο.

Πολλες φορες ξεπερασε τους 16.5 κομβους, μεχρι 16.8 , παροτι εχει καιρο να βγει δεξαμενη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Σήμερα ο Βάπορας ήταν πολύ στα πάνω του με ταχύτητα από 17 έως και 18.1 στο δρομολόγιο προς Κέα , αν και πολλοί θα πουν ότι είναι πρωταπριλιάτικο αστείο ένα τσέκ στο Ais όταν το πλοίο ταξιδεύει είναι η καλύτερη απόδειξη!😁

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Ιονις, το Aqua Jewel και το Aqua Star έχουν κρεβάτια για επιβάτες!! Το Ιονις και το Aqua Jewel κάνουν ημερήσια δρομολόγια στη γραμμή των Κυθήρων, για να έχουν μικρότερη σύνθεση στο πλήρωμα. Και εγώ πιστεύω ότι το Aqua Star θα δρομολογηθεί στις Σποράδες τη καλοκαιρινή περίοδο.

 

On 7/2/2017 at 11:53 AM, proud_ionian said:

οι μονες καμπινες που υπαρχουν, ειναι αυτες που ειπε ο captain nionios, πρυμα απο το σαλονι της διακεκριμμενης (διακεκριμμενη παλια, στο brindisi). η μια ειναι του πλοιοκτητη, η αλλη emergency για ασθενεις και οι υπολοιπες χρησιμοποιουνταν σαν πληρωματος, οταν το πλοιο διανυκτερευε εκτος ζακυνθου.

δε νομιζω οτι εχει "πουληθει" ποτε κρεββατι, ολα τα χρονια της πλοιοκτησιας τυρογαλα.

αν, θεωρητικα παντα, το ιονις ταξιδευε ως night ferry, με ολο το πληρωμα να μενει μεσα επι 24ωρου βασεως, δεν ξερω αν θα εμενε ελευθερο κρεββατι.

γνωρίζουμε κάτι περισσότερο, σε σχέση με το 2017;

Link to comment
Share on other sites

On 3/7/2020 at 6:47 PM, Nikos_Chania said:

Το πλοίο άφησε την γραμμή που πιστεύω του ταίριαξε περισσότερο. Ήταν το πλοίο που επιτέλους κατάφερα να κάνω το ταξίδι από το Δυτικότερο άκρο της Κρήτης στον Πειραιά. Φοβερή εμπειρία, καιρό το γλυκοκοίταζα, μέχρι που ήρθε η Δευτέρα του Πάσχα. 

Επιβίβαση στην Κίσσαμο και αναχώρηση στις 11:00. Εξαιρετικό ντύσιμο στους μπουλμέδες, τόσο από το πέρασμά του στην Αίγινα, όσο και από άρωμα Ελλάδας. Το πλοίο και οι καμπίνες του κατειλλημένες από τους συγγενείς του πληρώματος που ήρθαν για Πάσχα μαζί τους, ωστόσο και το Κατάστρωμα δεν ήταν άσχημο. Δίσταζα αν οι 12 και κάτι ώρες ταξιδίου θα είναι ανεκτές. Όμως εκτός από ανεκτές, πέρασαν γρήγορα και πολύ ευχάριστα!

Φωτεινό, χωρισμένο σε 3 καταστρώματα για τους επιβάτες, διαθέτει αεροπορικά καθίσματα στο Κατάστρωμα 4, καθώς και το μπαρ με τραπεζοκαθίσματα. Στο Κατάστρωμα 5 βρίσκεται ένα σαλόνι με πολυθρόνες πλώρα, στο μέσον βρίσκονται οι καμπίνες, ενώ πρύμα ανοικτό κατάστρωμα με καθίσματα. Σχεδιασμός εκπληκτικός, εκμεταλλευόμενο κάθε σημείο του, προσφέροντας άνεση αλλά και άπλετα ανοιχτά καταστρώματα. Μερικά ακόμη καθίσματα βρίσκονται στο ανοιχτό κατάστρωμα 6, πανω από τις καμπίνες. Στο πλάνο γενικής διάταξης μπορούμε να διακρίνουμε τους λίγους αλλά αρκετούς χώρους του πλοίου.

Στα Αντικύθηρα η πλώρη και η πρύμνη νιωθεις οτι ξυρίζει, και δεν το πίστευα όταν το έβλεπα σε φωτογραφίες με τον Κορνάρο. Αλλά τα Αντικύθηρα σου σφίγγουν το στομάχι. Ελάχιστοι κάτοικοι που κατεβαίνουν στο λιμάνι να πάρουν το δέμα τους ή να χαιρετήσουν τον δικό τους Δημήτρη, τον καπτά Δημήτρη Λαδά. Στο νησί κατεβαίνει συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ, δείχνοντας πόσο αναγκαία είναι η σύνδεση με Χανιά. Οι διακοπές του Πάσχα για μερικές οικογένειες εξ Αθηνών, περιελάμβαναν τους συγγενείς τους στα Αντικύθηρα. Το νησί απέκτησε για λίγες μέρες ζωής, και πλέον αδειάζει. Συγκίνηση εκατέρωθεν και υπόσχεση για σύντομη επιστροφή στο νησί.

Στα Κύθηρα φτάνουμε και συναντάμε το έτερο πλοίο της εταιρείας. Από τα Κύθηρα ανέβηκαν και οι περισσότεροι επιβάτες. Πολύς κόσμος, το πλοίο γέμισε αρκετά. 

Φτάνουμε στον Πειραιά περίπου στις 23:05, μετά από 12 ώρες ταξιδίου. Ήταν ένα ταξίδι που θα ξανα έκανα σίγουρα, ακόμα και ως επιλογή για την μετάβασή μου στον Πειραιά έναντι της Σούδας.

Σε αυτό το ταξίδι μου, θυμάμαι είχα επιλογή να κλείσω καμπίνα αλλά όταν αποφασισα να κλείσω εισιτήρια δεν ήταν πια διαθέσιμες. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...