Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πιθανότατα να ήταν κλεισμένη του Περάματος από άλλο βαπόρι και να βρήκαν σειρά στου Βασιλειάδη.

Πάντως για πλωτήρες να έμπαιναν στου Βασιλειάδη θα ήταν ένα θέμα με τα μπουντέλια που έχει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πιστεύω ότι έχουν και διαφορα στην τιμή. ακόμα και η μικρή με την μεγάλη έχουν διαφορες στις τιμές τους αν δεν κάνω λάθος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άγγελε έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά το κόστος δεξαμενισμού-αποδεξαμενισμού και ρυμούλκησης από το Πέραμα στον Πειραιά και το αντιστροφο, νομίζω πως καλύπτει την όποια διαφορά. Το πιο πιθανό να συνέβη είναι αυτό που γράφει ο Earl.

Και φυσικά η τοποθέτηση πλωτήρων δεν μπορεί να γίνει στου Βασιλειάδη, λόγω στενότητας χώρου και ύπαρξης των μπουντελιών αλλά επι πλέον λόγω της δυσκολίας μεταφοράς των τμημάτων τους στον Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν καλυπτει την διαφορα φιλε μου, ειδικα αν προκειται για πολλες μερες δεξαμενισμου. Το Περαμα σε σχεση με τον Πειραια οσον αφορα τις δεξαμενες ειναι πολυ πιο ακριβο διοτι και τα μεγεθη των δεξαμενων ειναι μεγαλυτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mήπως κάποιος ξέρει τι σινιάλα είχε το ΙΟΝΙΣ στα πρώτα του χρόνια όταν ταξίδευε για την Επτανησιακή ΝΕ του Βλασόπουλου?

Κάποια σχετική φωτο μήπως?

δεν ξερω αν σε καλυπτω πληρως. αυτα τα σινιαλα ειχε το 1983. τοτε ηταν ακομη στην πλοιοκτησια βλασσοπουλου, αλλα ειχε το logo της Ionian Lines στην τσιμινιερα. τις 2 πρωτες χρονιες (77-78) που δεν ηταν στην κοινοπραξια η τσιμινιερα ηταν παλι σε αυτο το σιελ, μονο που αντι για τον κυκλο με τα τοξα (και το ονομα του βαποριου μεσα), ειχε ενα κοκκινο "ανοιχτο" τριγωνο. η μια πλευρα ηταν παραλληλη προς στο "καπελλο" της τσιμινιερα, η αλλη σχηματιζε οξεια γωνια και κατεληγε λιγο πανω απο το "σπασιμο" και πρυμα δεν υπηρχε τπτ. (περισσοτερα ιστορικα στα threads: του ιονις παραπισω, του χοζοβιωτισσα, στο ιστορικο κουιζ για το αργοστολι και στην "ελληνικη ακτοπλοϊα)

Θα γίνει μάλιστα και τροποποίηση του χρωματισμού.Η μπλέ λωρίδα θα κατέβει κάτω και θα καλύψει τα sponsons να μην φαίνονται μεγάλα και για να μην λερώνουν με τα νερά που θα τρέχουν επάνω τους.

δεν καταβαινει το μπλε. αν πηρε καλα το ματι μου, οι sponsons Θα ειναι περτικαλι (θα φαρδυνει η σχετικη ριγα πανω απο την ισαλο) και ταυτοχρον α στενευει η μπλε φασα στα ντεκς για να μη δειχνει κοντο το βαπορι.

post-13-128326970447_thumb.jpg

post-13-12832697045_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστό αλλά πρέπει να είναι παλαιά καταχώρηση που υπήρχε και σε άλλον broker που είχα δει τον περασμένο Σεπτέμβρη. Φαίνεται πως είχαν σκεφτεί να το πουλήσουν αρχικά αλλά τελικά προτίμησαν να το αναβαθμίσουν με προσαρμογή του στην Συνθήκη της Στοκχόλμης και να το κρατήσουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα την προσθηκη των sponsons, εγινε μια αλλαγη στο χρωματισμο του βαποριου. η σκεψη ηταν πως "ανεβαζοντας" το μπλε πιο ψηλα, δε θα χτυπουσαν τοσο ασχημα οι sponsons. το αποτελεσμα δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε. το βαπορι θυμιζει λιγο απο τα παλια του χρωματα επι Επτανησιακης.

τοσα ferries που εβαλαν sponsons δεν αλλαξαν τοσο πολυ τα χρωματα τους. ισως να ηταν καλυτερα να εμενε ο ποηγουμενος χρωματισμος με μερικες μικροαλλαγες πανω απο την ισαλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
το βαπορι θυμιζει λιγο απο τα παλια του χρωματα επι Επτανησιακης.

Τα ίδια χρώματα δεν είχε και επι Ελληνικής Ακτοπλοϊας;

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν πρεπει να το εχουμε ξανααναφερει, αλλα το ιονις (αυτο οχι του αρκουμανη), ειναι απο τα πρωτα βαπορια που το καλοκαιρι του 1990 εκανε ιταλια αλβανια.

Κατα τα ετη 1989-90 τα ιονις αργοστολι ειχαν ναυλωθει σε κεφαλονιτη πρακτορα (ιδιοκτητη παντοφλας) ο οποιος αφου τα εκμεταλλευτηκε δυο χρονια τα παρατησε χωρις να πληρωση δεκαρα τσακιστη στην ΕΤΒΑ.

εκεινο το καλοκαιρι (το τελευταιο του στη γραμμη πατρα-ιονια νησια-brindisi) δεν τα πηγαινε πολυ καλα, κυριως λογω μηχανικων προβληματων που προκαλουσαν καθυστερησεις.

εκεινη την περιοδο στην αλβανια γινονταν εξεγερσεις του πληθυσμου εναντια στο καθεστως του Ραμιζ Αλια. αποφασισε η (τοτε) Ευρωπαικη Κοινοτητα να δεχθει ενα μερος απο οσους ηθελαν να εγκαταλειψουν τη χωρα. ναυλωθηκαν καποια πλοια που μετεφεραν κοσμο απο το Δυρραχιο στο Brindisi. αναμεσα σε αυτα ηταν το Ιονις και το (τοτε) ομοσταυλο Cefalonian Sky μετεπειτα αυλωνα κλπ

Share this post


Link to post
Share on other sites

στο κεντρικο πρακτορειο της strintzis ferries στην ιθακη υπαρχουν ασπρομαυρες φωτογραφιες του ΙΟΝΙΣ σε ημιτελη κατασταση πανω στην ναυπηγικη εσχαρα. υπηρχαν και αλλες φωτο του ιονις (απο τα πρωτα του χρονια) σε καδρα (αναμεσα σε παρα πολλες φωτο παλιων πλοιων) και φετος προστεθηκαν και αυτες απο την κατασκευη του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια πορτοκαλι ριγα που να ξεκινα απο το πλωριο σαλονι και να πιανει ολο το μορφωταριο πρυμα θα εφερνε το βαπορι πιο κοντα στα προηγουμενα του χρωματα και θα εσπαγε την ασπριλα.

παντως εχω την εντυπωση οτι "σουζαρει" λιγο μετα τους sponsons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν κάποια πλοία που ο χρόνος δεν τα αγγίζει. Που όσο και να περνάει ο καιρός θαρρείς και γίνονται πιό όμορφα, ίσως βέβαια γιατί οι τάσεις της σύγχρονης ναυπηγικής καθιστούν τους ανταγωνιστές τους απρόσωπα ''κουτιά''.

Ένα τέτοιο πλοίο είναι κατά την ταπεινή μου άποψη και το ΙΟΝΙΣ. Ένα πανέμορφο πλοίο, προσεγμένο, πεντακάθαρο και καλοτάξιδο.

Η μόνη μου ένσταση από το ταξίδι μου μαζί του είναι η απαγορευμένη πρόσβαση στο πλωριό μπαλκονάκι του πλοίου, με κλειδωμένες με λουκέτα πόρτες αρκετά πριν φτάσεις σε αυτό. Ηταν κάτι που δεν κατάλαβα για ποιό λόγο να απαγορεύεται.

Παρακάτω, τρεις φωτογραφίες του πλοίου.

Ρεμετζάροντας στον Πόρο, η υπέροχη πλώρη του σε πρώτο πλάνο και εν πλω προς Κυλλήνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και μια ρεκλάμα του Ιονίς...από το χρονονούλαπο της ιστορίας.

Φαντάζομαι ότι οι ψειρολόγοι:D του Ιονίου...όλο και κάτι θα βρουν να προσθέσουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας δουμε το βαπορι σε μια φωτο απο τη Ζακυνθο

Παρατηρηση α. Οσο περναει ο καιρος τοσο συνηθιζω τα νεα του χρωματα και μπορω να πω οτι μου αρεσουν τελικα

Παρατηρηση β. Αυτη η κοκκινη βουλα ειναι κατι σαν σινιαλο?Κατι αναλογο υπαρχει και στο IONIAN STAR αλλα μολις σημερα το παρατηρησα και στο ΙΟΝΙΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

απαντηση Α: αν σου αρεσουν ταξιδεψε το, γιατι στην επομενη ετησια, θα ξαναβαλει τα παλια του (λιγο τροποποιημενα, για να καλυπτουν τους sponsons). ετσι οπως ειναι ειναι σαν να τους τελειωσε το μπλε γαλαζιο.

απαντηση Β: η βουλα υπαρχει απο το 1994. δεν ειναι ακριβως σινιαλο. εκει κανει μια "εσοχη" και ηταν κοκκινο, για να σπαει τη μονοτονια του μπλε της ριγας. το ιδιο εχει και το star, αλλα και ο πρωτεας απο το 95 και μετα

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον σε διαβασαν;)

οντως το ιονις ειχε μερες να φανει on line, αλλα αποψενες φανηκε στο αργοστολι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου proud, τι να πω ??? Μένω άφωνος !!! :D

Ωστόσο είμαι πολύ ...σεμνός :P:D άνθρωπος για να σκεφτώ καν ότι η συσκευή του πλοίου επανενεργοποιήθει κατόπιν της επισήμανσης μου.

Αλλά και πάλι, τέτοια τερατώδης σύμπτωσις ??? Το πλοίο -όπως είπα και στο προηγούμενο μήνυμα μου- είχε πολύ καιρό, και όχι απλά "μέρες" να φανεί on line.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και το ΙΟΝΙΣ του 1971 :P δεξαμενίστηκε στα μέρη μας μόλις πριν από δύο μήνες, νομίζω ότι βάσιμα μπορώ να υποθέσω ότι το ΙΟΝΙΣ που αναφέρεται στο Δελτίο Δεξαμενισμών ΟΛΠ είναι αυτό του 1977 !!! :D

Για κάπως νωρίς δεν σας φαίνεται ότι έχει προγραμματιστεί αυτός ο δεξαμενισμός (21-24 9ου) ??? Γνωρίζουμε αν το πλοίο θα δεξαμενιστεί μόνο ή αν θα κάνει και την ετήσια του συντήρηση ???

Και μιας και ήρθε η κουβέντα στο πλοίο, να πω ότι ...εισακουστήκαμε :P μεν,

μαλλον σε διαβασαν;)

οντως το ιονις ειχε μερες να φανει on line, αλλα αποψενες φανηκε στο αργοστολι.

για πολύ λίγο όμως δε. Το πλοίο εξακολουθεί για μεγάλο διάστημα να μην εμφανίζεται στους χάρτες του AIS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο το ιονις ειναι. και αλλες φορες πλοια της κοινοπραξιας ανεβαινουν νωρις για δεξαμενη και μετα κανουν την υπολοιπη ετησια (μηχανες μακιγιαζ κλπ) στο ζαντε το χειμωνα

ΥΓ: το ΑΙS του μονο το βραδυ οταν ειναι δεμενο στο αργοστολι το βλεπω:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σάββατο λογικά το Ιονις θα ξεκινήσει από τα νερά του Ιονίου για να ανέβει στο Πειραιά για το δεξαμενισμό του. Αναμένεται να φτάσει το πρωί της Κυριακής στο Πειραιά, ωσότου ανέβει στη δεξαμενή το πρωί της Δευτέρας (εάν έχει πέσει το άλλο πλοίο μέχρι τότε).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...