Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ionis Main Particulars / Ιονις Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: IONIS
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):
IMO Number: 7350325
LOA / Μέγιστο Μήκος: 96,30 m
Breadth / Πλάτος: 15,00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 2963 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1977
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Savas-Perama,GREECE
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x SWD 5968 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Tyrogalas Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Replies 671
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στα ύφαλα του πλοίου άλλαζαν λαμαρίνες!! Φαίνεται ότι έφτασαν στα όρια τους, μετά τις παχύ μετρήσεις που έγιναν!! Αφού μέχρι και στη δεξιά καδένα τις άγκυρας άλλαζαν κρίκους της!!

Η εταιρεία του ρίχνει λεφτά για να έχει ένα πολύ συμπαθητικό πλοίο σε άριστη κατάσταση!!

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Η αριστερή καδένα ήταν,όχι η δεξιά.

Πάντως το πλοίο απ'ότι είδα είναι σέ πολύ καλή κατάσταση,παρά τα χρονάκια του.

Αμα θυμηθούνε να φτιάξουν και το βαθουλωματάκι στο βολβό,θά είναι σάν καινούργιο...

Link to comment
Share on other sites

Γρήγορα πιστόλια οι Περαματιώτες ναυπηγοεπισκευαστές :D

Πότε πρόλαβαν και κολλήσαν τίς λαμαρίνες (το Σάββατο ήταν ακόμα ανοιγμένα τά ύφαλα σέ δύο μεριές,θυμάμαι) και τίς έβαψαν και στέγνωσαν...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

την περασμενη παρασκευη ειχα τη χαρα να ταξιδεψω με το ιονις μετα απο παρα πολλα χρονια. οταν λεμε παρα πολλα να σας πω οτι το βαπορι ειχε εναν πορτοκαλι ηλιο στα πλαγια ενω στη χωρα μολις ειχε αναλαβει κυβερνηση με τικ στον ωμο:P. ναι ναι ηταν απριλιος του 1990.

ναι ναι. παροτι εχω παει πολλες φορες στο ζαντε τυχαινε παντα το ιονις να ειναι στην κεφαλονια ή να μην εκτελει βολικο δρομολογιο.

μολις ανεβαινεις τις σκαλες βρισκεις τη reception και μετα ενα μεγαλο χωρο/σαλονι οπου δεσποζει το μπαρ. κυκλικοι καναπεδες τραπεζακια και μια γωνια με πιο πολλα τραπεζια και καρεκλες. στο χωρο αυτο υπηρχε τραπεζαρια και καποιες καμπινες επι επτανησιακης, ενω επι ΕΑ αντι τραπεζαριας εγινε self sevice και προστεθηκαν καποιες αεροπορικες.

προχωρωντας πλωρα περναμε ενα χωρο με τη σκαλα που οδηγει στο πανω σαλονι και φτανουμε στην τραπεζαρια. δεν ξερω αν εχει δουλεψει σαν τραπεζαρια ποτε αλλα τωρα σα χωρος επιβατων χρησιμποιειται. εδω παλια υπηρχαν αεροπορικες (τεσπα καρεκλες κτελ ηταν). μπροστα απο αυτο το χωρο εινα το ρεμετζο της πλωρης.

αν ανεβουμε τη σκαλα που περασαμε πριν φτανουμε σε ενα ακομη hall. στα πλαγια εχει τουαλετες. προς πρυμα ειναι ενας διαδρομος με καμπινες. οταν ταξιδευε ιταλια ηταν καμπινες επιβατων αλλα τωρα πληρωματος. δε νομζω να εχει μετασκευαστει.

αν απο το hall παμε πλωρα βρισκουμε το ανω πλωριο σαλονι. οταν ταξιευε ιταλια ηταν το μπαρ της πρωτης θεσης. επι τυρογαλα προοριζονταν για κινηματογραφος αρχικα (υπαρχει ακομη βιντεοπροβολεας και οθονη, αλλα τωρα κυριως σα σαλονι χρησιμευει). και εδω (οπως και στην τωρινη "τραπεζαρια" εχουν μεγαλωσει τα παραθυρα. εχει κλεισει ομως η πορτα που οδηγουσε απ ευθειας στο πλωριο "μπαλκονι".

εσωτερικα το βαπορι ειναι ολο μοκετα και παραμενει πεντακαθαρο παντου. τα σαλονια (καθισματα τραπεζια κλπ) ειναι απο προσεγμενα και ζεστα υλικα. εκεινο που δε μου αρεσε λιγο ειναι οτι παραειναι σκουρα τα χρωματα σε καθισματα κλπ και δεν ηταν τοσο φωτεινο το βαπορι.

εξωτερικα το καραβι ηταν πεντακαθαρο και φρεσκοβαμμενο. ολα τα ντεκ ελπαμπαν. το μονο ασχημο ηταν οι κουπαστες που πρεπει να ειχαν καιρο να λουστραριστουν. απο οτι ειδα ομως εχει αρχισει αυτο απο τη δεξια παντα του κατω ντεκ επιβατων.

κορυφαιο shipfriend σημειο το περιμετρικο καταστρωμα που τελειωνει σε μπαλκονι κατω απο τη γεφυρα και με θεα το ρεμετζο της πλωρης. μπορεις να παιρνας ωρες εκει. στο ιδιο ντεκ πρυμα υπαρχει πολυσυχναστο μπαρ.

να να αφερω οτι εχει μεγαλωσει το γκαραζ. εχει καταμπαρο στη θεση καμπινων που ξηλωθηκαν και παταρια δεξια και αριστερα

στο ταξιδι προς ζακυνθο ειχε σουελ αν και δε φυσαγε πολυ. ειχαμε τη θαλασσα απο δεξια. το βαπορι ειχε μια μικρη κλιση προς τα αριστερα σε ολο το ταξιδι, αλλα δεν καταλαβαμε τπτ αλλο.

το βαπορι ειναι κοσμημα και παραπεμπει σε αλλες εποχες, στη γραμμη που ειναι ομως εχει περασει στη σκια των μεγαλυτερων και μονο συπληρωματικο ρολο μπορει να παιξει.

την ιστορια του ιονις την εχουμε πει και στην Ε.Α. και στο κουιζ για το αργοστολι.

στην ιθακη αγαπηθηκε οσο κανενα αλλο. θες γιατι πολυς κοσμος εβαλε (και εχασε) λεφτα θες γιατι ηταν το πρωτο που εξασφαλισε καθημερινη συγκοινωνια με πατρα θες γιατι ηταν το πρωτο που συνεδεσε κεφαλονια και θιακι με ιταλια, στο θιακι το θυμουνται ακομη.

proud_ionian_tyrogalas_ferries_zante_160706.jpg

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Όταν πέρασα απο την πρύμη δέν είδα τίποτε, θα δώ στο φούλ size τι συμβαίνει. Πιθανά να κολάνε τίποτε κρακ στη λαμαρίνα που συχνα δημιουργούνται απο τα φουνταρίσματα

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Και επειδη ως απαραδεκτοι που ειμαστε το εχουμε ξεχασει τελειως να και μια φωτογραφια του με κατευθυνση απο Πορο για Κυλληνη στις 3/8/2007.Οτι πιο ομορφο εχουμε να δειξουμε στο Ιονιο μαζι με τα guest του Απολλωνα.:)

post-707-128326967476_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το "Ιονίς" σε ένα παλιό φυλλάδιο της "Ελληνικής Ακτοπλοΐας".

Το πλοίο είναι αρκετά διαφορετικό από ότι είναι σήμερα.

Και το δρομολόγιό του: Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη-Παξοί-Κέρκυρα-Μπρίντεζι.

Το "Ιονίς" ήταν ένα από τα τα οκτώ πλοία που ανήκαν στην "Ελληνική Ακτοπλοϊα".

post-360-128326967948_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

αυτο το σιελ ειχε απο το 1977 που ξεκινησε, μεχρι τις αρχες του 1989 που ναυλωθηκε στη seven island lines. η φωτο ειναι τραβηγμενη το καλοκαιρι του 1986 την ωρα που το βαπορι δενει στο 4 της πατρας. εκεινο το φυλλαδιο κατω απο τις φωτο ειχε και ενδιαφεροντα στοιχεια για χωρητικοτητες και ιπποδυναμεις. οι αλλαγες (οχι μονο εξωτερικα, αλλα και μεσα) οπως εχουμε ξαναπει, εγιναν το 1994 οταν αγοραστηκε απο την οικογενεια τυρογαλα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω, ότι το φυλλάδιο που αναφέρει ο αγαπητός Proud Ionian είναι άλλο.

Το πρώτο έχει και τα οκτώ πλοία και πιο καλές φωτογραφίες.

Το δεύτερο έχει τα έξι πλοία και αυτά τα στοιχεία που αναφέρει ο Proud Ionian.

Αν, πάντως, υπάρχει ενδιαφέρον νομίζω ότι θα άξιζε να μπουν αυτά τα φυλλάδια στο thread της "Ελληνικής Ακτοπλοΐας".

post-360-128326967954_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο. οντως στο δευτερο αναφερομουν. εδω το ιονις ειναι στον πειραια. το 86 εκανε πατρα-σαμη-ιθακη και 2 φορες πηγαινε και παξους κερκυρα. το 87 πηγαινε μεχρι brindisi, ενω 88-90 ειχε και ηγουμενιτσα μεσα. (περισσοτερα για τα δρομολογια του σε προηγουμενα ποστ).

η φωτογραφια ειναι τον αυγουστο του 1983 στο Βαθυ της Ιθακης.

ΥΓ. αν τα εχεις τα φυλλαδια βαλε τα στην Ε.Α.. εχω μονο καποιες απο τις φωτο του '86.

post-13-128326967957_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Στο Πέραμα είδα το πρωί και το ΙΟΝΙΣ.

απο οτι βλεπω απο την ταρατσα μου;) γινεται αρκετη λαμαρινοδουλεια και οχι μονο. το βαπορι περναει στοκχολμη και οταν λεμε περναει, δεν εννοουμε "περναει". οταν τελειωσει σε κανενα μηνα απο τωρα (χοντρικα) θα εχει αρκετες αλλαγες (οπτικες και μη).

Link to comment
Share on other sites

Επίσης άτομο με σκούρες διόπτρες,καπαρντινά,ρεπούμπλικα που κυκλοφορεί στο Πέραμα διαβάζοντας την καθημερινή ανάποδα μου ανέφερε ότι θα γίνουν εργασίες ώστε να ψηλώσει κάτι το γκαράζ ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με τα φορτηγά.;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το πέραμα είναι πολυάσχολο έβαλα και εγώ τον ντυμένο τεχνικό της ΔΕΗ να ανεβεί σε κολωνάκι του ΟΤΕ και να μαστορέψει.

Για το Ιονίς είδε ότι κόπηκαν τα πίσω 2 φτερά που είχαν προστεθεί σε προηγουμενη μετασκευή, κομμάτια μηχανής να βγαίνουν για full ρεκτιφιέ, στοκχόλμη όπως δεν την είδαμε ποτε στην Ελλάδα ακόμα με κομμάτια λαμαρίνας να μπαίνουν προφανώς για κλείσιμο χωρων αλλα και πράγματι ψήλωμα γκαράζ.

Ο ίδιος πληροφοριοδότης έδωσε σήμα ότι κάτι σε μορφή sponsors ετοιμάζεται και ότι όλη η διαδικασία θα πάρει κάνα 2μηνo!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mια δική μου σημερινή αυτοψία, έχει να προσθέσει ότι οι σπόνσορς έχουν αρχίσει να σχηματίζονται αφού τα πρώτα τμήματα ήδη συγκολλήθηκαν πλευρικά του σκάφους.

Επίσης έχει αποκτήσει πλευρικές πόρτες (ασφαλείας υποθέτω) στην μέση του κεντρικού ντεκ ενώ έχει κοπεί εντελώς το πρυμνιό sundeck και τερματίζει πλέον στο σημείο που είναι οι τσιμινιέρες.

Ήδη έχουν μπει εκεί τα ρέλια, και το πλοίο έχει αρχίσει πλέον να πέρνει ελαφρώς νέο σχήμα και να διαφέρει ως ένα βαθμό από την εικόνα που είχε τα τελευταία χρόνια.

Ταυτόχρονα μέσα στο γκαράζ είναι εντελώς εργοτάξιο με σκαλωσιές, γερανό κλπ.

Επίσης έξω, κομμάτια νέας λαμαρίνας συγκολλούνται και ετοιμάζονται να πάρουν την θέση τους στο βαπόρι..

Φαίνεται λοιπόν να γίνονται εκτεταμένες εργασίες και είμαι περιεργος να το ταξιδέψω στην βελτιωμένη του μορφή.

Καθώς θα έχει περάσει και Στοκχόλμη, ελπίζω να το χαιρόμαστε για πολλά χρόνια ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το βαπόρι έχει ανέβει στην μεγάλη του Βασιλειάδη και σήμερα είχα την τύχη να το επισκευτώ.

Το βαπόρι είναι στην πένα. Έχουν γίνει πολλές και σοβαρές δουλειές ουσίας και το βαπόρι από ότι μου είπαν τα παιδιά από το πλήρωμα ακολούθησε κατά γράμμα τις εργασίες που προβλέπονται ώστε να εναρμονίστεί πλήρως με την Στοκχόλμη.Ίσως είναι και το μοναδικό μέχρι στιγμής που έγιναν ΟΛΑ αυτά που πρέπει να γίνουν.

Αφαιρέθηκαν οι βάρκες, μπήκαν βαρελάκια και σταθμοί MES,έκλεισαν παράλληλα κάτι ανθρωποθυρίδες που ήταν για εγκατάλειψη ,μπήκαν τα sponsons και ψηλώθηκε το γκαράζ του στο ΄μεγαλύτερο μήκος ώστε να μπορεί ναα πέρνει άνετα τα φορτηγά. Εκεί που έγιναν οι παρεμβάσεις στην οροφή του γκαράζ ενισχύθηκε παράλληλα με νέα νεύρα.Επίσης κλείστηκε και το ένα από τα δύο κατάμπαρα γκαράζ που ήταν για 12 ΙΧ.

Παράλληλα ανοίχτηκαν οι 2 μηχανές και έγινε φούλ συντήρηση και επισκευή και το ίδιο έγιναν και στις ηλεκτρομηχανές.Όλα τα ανταλλακτικά μπήκαν κατευθείαν από την Wartsila.

Στα δύο τιμόνια που έχει μεγάλωσαν οι επιφάνειες τους με την προσθήκη ενός κομματιού και στα πλωριά εξαεριστικά αλλάχτηκαν τα μοτέρ και οι φτερώτες με νέα αντιεκρηκτικού τύπου.

Στο εσωτερικό κλείστηκε το self service το οποίο έμενε ανεκμετάλλευτο και στην θέση του δημιουργήθηκε ένα σαλονι με ολοκαίνουρια αεροπορικά καθίσματα. Ολοκαίνουρια καθίσματα είναι ετοιμα να τοποθετηθούν και στο επάνω σαλόνι

Οι μοκέτες ξηλώθηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του πλοίου και μπήκε πλακάκι ενώ όλες οι κουρτίνες των σαλονιών αλλάζονται με νέες πολύ γουστοζικες.

Στο μεσαίο σαλόνι άλλαξε η διαρρύθμιση κι έγινε πολύ πιο άνετο και παράλληλα τοποθετήθηκαν νέα καθίσματα και καναπέδες αυξάνοντας παράλληλα το capacity.

Προς τα πρύμα αλλάχτηκαν τα πανελ με ολοκαίνουρια έφυγαν οι τηλεοράσεις από το μπάρ και θα μπούν σε κάθε γωνία του σαλονιού νέες μεγάλες οθόνες πλάσμα.

Σε ολόκληρο το ξενοδοχειακό αλλάχτηκε ο φωτισμός κι από εκεί που ήταν κάπως μουντά και λίγο σκοτεινά τώρα είναι μέρα κανονική.

Το γκαράζ στην κουβέρτα του έχει όλο ματσακονιστεί και τελειώνοντας της εργασίες θα πέσει γενικό βάψιμο σε έδαφος μπάντες και οροφή.

Το βαπόρι είναι πλέον στα τελειώματά των εργασιών οι οποίες κόστισαν πολλά λεφτά.Το βαπόρι όμως έγινε σαν καινούριο, περνάει δεύτερη νιότη και αυτό δείχνει ότι η εταιρία του θα το κρατήσει ακόμα για χρονιαα κοντά της.

Το πόσο θα μείνει ακόμα κοντά μας δεν ξέρω με ακρίβεια αλλά υπολογίζω σε 10-15 ημέρες να είνααι έτοιμο για να αναλάβει δράση στο Zante.

Είναι γεγονός ότι το βαπόρι παρά τα χρονάκια του είναι κούκλα.Είναι ο ορισμός ενός άριστα συντηρημένου και περιποιημένου πλοίου και η οικογένεια Τυρογαλά αν και μικρή σε στόλο εταιρία δίνει μαθήματα στους μεγαλύτερους.

Είναι η δεύτερη φορά που η εταιρία πραγματοποιεί μεγάλη μετασκευή-επισκευή (πέραν των καθιερωμένων που κάνει κάθε χρόνο για να διατηρειται το βαπόρι σε υψηλότατα standarts) στο βαπόρι και συμπερασματικά πιστεύω ότι αυτό το βαποράκι είναι πολύ τυχερό που μετά από περιπέτειες έπεσε στα χέρια αυτής της εταιρίας.

Διότι αν είχε πέσει σε άλλα χέρια η θα φυτοζωούσε στην καλύτερη σε καμια άγονη , ή θα ήταν ριμαγμένο και έτοιμο για ινδία ή τουρκία ή στην χειρότερη θα είχε κοπεί ήδη.

Link to comment
Share on other sites

Mήπως κάποιος ξέρει τι σινιάλα είχε το ΙΟΝΙΣ στα πρώτα του χρόνια όταν ταξίδευε για την Επτανησιακή ΝΕ του Βλασόπουλου?

Κάποια σχετική φωτο μήπως?

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΟΝΙΣ θα πέσει από του Βασιλειάδη την Παρασκευή.

Ήδη από χτες περάστηκαν αντισκοριακό οι sponsons, καθαρίστηκαν τα ύφαλα και περάστηκαν μουράβια.

Θα γίνει μάλιστα και τροποποίηση του χρωματισμού.Η μπλέ λωρίδα θα κατέβει κάτω και θα καλύψει τα sponsons να μην φαίνονται μεγάλα και για να μην λερώνουν με τα νερά που θα τρέχουν επάνω τους.

Το βαπόρι θα επιστρέψει στο Πέραμα την Παρασκευή και την ερχόμενη εβδομάδα θα περάσει επιθεώρηση για να πάρει χαρτιά.

Link to comment
Share on other sites

Ο δεξαμενισμός που έγινε στο Πέραμα ήταν μόνο για την τοποθέτηση των πλωτήρων και η περιποίηση της γάστρας έγινε στου Βασιλειάδη? Για ποιο λόγο, αφού και οι δύο δεξαμενές ανήκουν στον ΟΛΠ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...