Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 671
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τι μας λεει εδω;

https://kithiraikanea.blogspot.gr/2017/09/blog-post_46.html?m=1

Περιμενουν να βγει μεγαλυτερο μισθωμα και κατοπιν να παρουν, με σιγουρια μαλιστα, τη γραμμη;

Δεν την εχουν παρει ηδη;

Πως ειναι τοσο σιγουροι οτι δε θα τη δωσουν σε αλλον;

Αν θυμαμαι καλα το μισθωμα που ειχε προτεινει το Σ.Α.Σ. ηταν αναλογο του Κορναρου το οποιο ηταν ηδη εξαιρετικα υψηλο.

Αν η προκυρηξη ηταν οντως με το μισθωμα του Κορναρου ποσο ακομα να ανεβει;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω για πιθανή αύξηση του μισθώματος, σίγουρα όμως δεν έχει υπάρξει ανάδοχη εταιρεία για τη γραμμή. Ούτε έχει δημοσιευτεί κάποια απόφαση που να κάνει ανάθεση. Μόνο εκτιμήσεις ότι ως οι μόνοι ενδιαφερόμενοι, θα πάρουν αυτοί τη γραμμή.

Edited by proud_ionian
quote άντι reply
Link to comment
Share on other sites

Το Ιονίς πλέον δεν φοράει τα χρώματα της Leve Ferries! Το μέχρι στιγμής βάψιμο του μοιάζει παρά πολύ με τα χρώματα της οικογένειας Τυρογαλά. Στις τσιμινιέρες του πλοίου έχει τοποθετηθεί το ανάγλυφο Τ, που τώρα είναι τα αρχικά των νέων ιδιοκτητών!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από κοντα είναι σαν να βλέπεις το πλοιο επι Τυρόγαλα.Ιδια χρωματα και το μονο που λειπει είναι οι κοκκινες ριγες

Το "Τ" στο σινιαλο πρεπει να είναι το ιδιο αλλα μοιαζει να εχει μπει αναποδα.

Από ότι μαθαινω παντως γινεται πανικος από εργασιες μεσα στο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Το Ιονις ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμού και βγήκε σήμερα το πρωί από τη δεξαμενή με τη βοήθεια των ρυμουλκών Καραπιπερης 15 και Ήφαιστος 2, επιστρέφει στο ναυπηγείο του Χαλκίτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιασε 18.5 και ειχε λιγο ακομα λενε.

Σε παλιο GA plan, της προ sponsons εποχης, οπως εχουμε δει, εγραφε SPEED: 19.10 kn.

Μαλλον αναφεροταν στο 100% του φορτιου των μηχανων και οχι σε καποιο παροδικο overload που μπορει να φτασει και στο 107-110% (trial speed).

Οποτε μαλλον τα sponsons παρα τον ογκο τους δεν του στερησαν και πολλα σε ταχυτητα. Σχεδον τιποτα.

post-2047-0-66350700-1456505749_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικη εκτιμηση ειναι οτι θα ταξιδευει καπου στα 16 - 16.5 σταθερα και σε καθυστερησεις 17 - 17.5.

Δηλαδη οπως ο Κορναρος στις πρωτες 2.5 σεζον του (Μαρτιος 2009 - Οκτωβριος 2011) στη γραμμη που τα πραγματα ηταν καλα.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το δοκιμαστικό του Ιονις υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες τοπικών παραγόντων πάνω από το πλοίο

Quote

Σήμερα το πρωί είχα τη χαρά και τιμή να βρεθώ στο πλοίο ΙΟΝΙΣ μετά από πρόσκληση των πλοικτητών του κ. Τουρλομούση και κ. Τσαϊλά. Το πλοίο ολοκλήρωσε με επιτυχία τον δοκιμαστικό του πλου από τα Ναυπηγεία Χαλκίτη στο Πέραμα μέχρι έξω από το νησί της Αίγινας. Μέσα σε λίγη ώρα ανέπτυξε ταχύτητα σχεδόν 18,5 κόμβων! Πλοίαρχος είναι ο Cpt Δημήτριος Λαδάς, ένα από τα πλέον δυνατά ονόματα της ακτοπλοΐας μας!

Οι νέοι πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ είναι γνωστοί στα Κύθηρα για την αξιοπιστία τους, τη φερεγγυότητά τους και τη νοικοκυροσύνη τους. Από την αρχή που ξέσπασε η συγκοινωνιακή κρίση στο νησί με την πρόωρη αποχώρηση του ΚΟΡΝΑΡΟΣ, επιλέξαμε ως Δημοτική Αρχή το δρόμο της ευθύνης και όχι της οργής ή της παρόρμησης. Εάν ταυτιζόμασταν με τις ακραίες φωνές περί κατάληψης του Υπουργείου, ευρείας δημοσιοποίησης, δελτίων ειδήσεων, διαμαρτυριών άνευ αντικρίσματος κ.λπ. μέσα στη σεζόν, τότε είναι μαθηματικά βέβαιον ότι η πτώση της τουριστικής κίνησης στο νησί θα ήταν πολλαπλάσια αφού τα αρνητικά δημοσιεύματα μέσα στο καλοκαίρι με βαρύγδουπους τίτλους "χωρίς καράβι τα Κύθηρα", θα προκαλούσαν πανικό στους υποψήφιους επισκέπτες.

Επιλέξαμε την ΕΥΘΥΝΗ και σε συνεργασία με την Τουριστική Επιτροπή και τους επαγγελματίες εντείναμε τη διαφήμιση του νησιού μας στην Πελοπόννησο και την Αττική με αποτέλεσμα να αντισταθμίσουμε πάνω από τα 2/3 της επιβατικής κίνησης που έφερνε στο νησί το ΚΟΡΝΑΡΟΣ. Και όλα αυτά αποδεικνύονται από τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης, που έκλεισε μεν με μείωση σε σχέση με το 2016 (χρονιά ρεκόρ για το νησί), με πολύ λιγότερη όμως μείωση σε σχέση με την αρχικά αναμενόμενη. Και σε αυτό συνέβαλε φυσικά το τοπικό πλοίο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ που στάθηκε για ακόμα μία φορά στο ύψος των περιστάσεων. 


Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινάει το ΙΟΝΙΣ (Τρίτη ή Παρασκευή, ανάλογα με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες του ΥΝΝΠ). Με ημερήσια δρομολόγια που δεν θα ταλαιπωρούν τους επιβάτες, με αναχώρηση από Πειραιά κάθε Τρίτη και Παρασκευή πρωί, με το δρομολόγιο του Γυθείου τις Τετάρτες και με δυνατότητα επιπλέον (μη επιδοτούμενων) δρομολογίων το καλοκαίρι.

Είμαι ΒΕΒΑΙΟΣ ότι οι αυξημένες επιδοτήσεις που ζητήσαμε από το ΥΝΝΠ και έγιναν δεκτές, θα επιτύχουν πλέον του σκοπού τους. Οι νέοι πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ δεν ενδιαφέρονται να εκτελέσουν τις γραμμές διεκπεραιωτικά όπως έκανε το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, απλά για να "πέφτει" η επιδότηση.
Ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με το Δήμο και τους φορείς στον τομέα της διαφήμισης και της προβολής, ώστε να αυξηθεί η επιβατική κίνηση, να διευρυνθεί η σεζόν, να υπάρξει συνολικό όφελος στο νησί μας με προοπτική και βάθος χρόνου. 
Στο πρώτο δρομολόγιο του ΙΟΝΙΣ θα είμαστε όλοι στο λιμάνι για να το υποδεχθούμε!
Τα συγκοινωνιακά δεδομένα των νησιών μας αλλάζουν, η συγκοινωνία αναβαθμίζεται, η ανάπτυξη του τόπου μας μπορεί πλέον να ειδωθεί με καλλίτερες προοπτικές. 
Νοιώθουμε ΔΙΚΑΙΩΣΗ που κερδίσαμε και αυτή τη μάχη, πάντα με τη συνεργασία και τα ευήκωα ώτα της ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και με τη βοήθεια μιας σειράς φορέων και παραγόντων που θα αναφερθούν διεξοδικά. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...