Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 671
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομιζω το νουμερο που αναφερεις ειναι μεγαλο.

Δεν εχω μαζι μου το αρχειο μου αλλα νομιζω οτι ζητημα ειναι να μπορει να δωσει 10-20 κρεβατια σε επιβατες ακομα και αν το προσπαθησουν και κοψουν ανεσεις απο το πληρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ πως δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά τελευταία φορά που είχα ταξιδέψει μαζί του και είχα ρωτήσει, μου είπανε πως εξακολουθεί να έχει 24 καμπίνες (δίκλινες και τετράκλινες).

Βέβαια, μην ξεχνάμε και την όποια μετασκευή της Λεβέ.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξηλωσε καμπινες η λεβε. τις ταπετσαριες αλλαξε.;):rolleyes:

οι μονες καμπινες που υπαρχουν, ειναι αυτες που ειπε ο captain nionios, πρυμα απο το σαλονι της διακεκριμμενης (διακεκριμμενη παλια, στο brindisi). η μια ειναι του πλοιοκτητη, η αλλη emergency για ασθενεις και οι υπολοιπες χρησιμοποιουνταν σαν πληρωματος, οταν το πλοιο διανυκτερευε εκτος ζακυνθου.

δε νομιζω οτι εχει "πουληθει" ποτε κρεββατι, ολα τα χρονια της πλοιοκτησιας τυρογαλα.

αν, θεωρητικα παντα, το ιονις ταξιδευε ως night ferry, με ολο το πληρωμα να μενει μεσα επι 24ωρου βασεως, δεν ξερω αν θα εμενε ελευθερο κρεββατι.

επισης, κατι αλλο σημαντικοτερο. το 2007, μπηκαν sponsons, βγηκαν βαρκες, μπηκαν MES, αφαιρεθηκαν τονοι λαμαρινας πρυμα απο τις τσιμινιερες ("κοντυναν τα decks"), για να "πιασει" τους κανονισμους, παντα με βαση το μεσο υψος κυματος, στις γραμμες που δραστηριοποιειτο.

δεν ξερω και προσωπικα αμφιβαλλω, αν μπορει να ταξιδεψει ως night ferry το μισο αιγαιο και το μυρτωο. σιγουρα δεν θα μπορει να ταξιδεψει με το πρωτοκολλο και τη συνθεση που εχει στην κυλληνη ή την αιγινα.

θεωρητικη ολη η κουβεντα βεβαια. η γραμμη των κυθηρων επειγεται για αμεση λυση και το ιονις ουτε αμεσα δρομολογησιμο ειναι και, κατα τη γνωμη μου παντα, ουτε καταλληλο

 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ε, λοιπόν, αυτό με την εναρμόνιση στους νέους κανονισμούς είναι κάτι που δεν το καταλαβαίνει το απλοϊκό μου μυαλό. Ξέρω πως έχουν γραφτεί πολλά και αξιόλογα επί του θέματος στο φόρουμ, αλλά και πάλι δεν τα κατανοώ φαίνεται πλήρως.

Πλοία όπως το Ιονίς (προ μετασκευής!) ταξιδεύανε μέχρι την Ιταλία, χωρίς μεγάλα προβλήματα και ατυχήματα. Τώρα, δεν είναι ικανά/δεν παίρνουν έγκριση ούτε για το Σαρωνικό (τρόπος του λέγειν). Αφήστε που τώρα έχω την αίσθηση (ψευδαίσθηση μήπως;;;) πως τα ατυχήματα και τα προβλήματα λόγω καιρού είναι περισσότερα. 

Οπότε, και συγχωρέστε με που ίσως ξαναρωτώ τα ίδια και τα ίδια, τι έγινε; Θέλουμε να είμαστε "on the safe side"; Άλλαξαν οι μετεωρολογικές συνθήκες στα πελάγη μας; Κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

πολυνεκρα ατυχηματα (οπως πχ το Esthonia, αλλα οχι μονο αυτο), εκαναν πολυ πιο αυστηρους τους κανονισμους.

οντως πλοια που τα τελη του '70 και αρχες του '80 εκαναν λογκαδα ταξιδια, σημερα εχουν χαρτια για ημερησιους πλοες (μετα και τις εναρμονισεις) και αυτα ακομη, κατ' εξαιρεση ;)

απο εκει και περα η απαντηση ειναι μια: τι ψαχνεις να βρεις ;)

το ιονις ειναι τυχερο, που με μερικες αλλαγες μπορεσε και παρετεινε το βιο του. αλλα που θα μπορουσαν να προσφερουν ακομη (σε μικρες αποστασεις), εχουν κοπει ενω τη γλυτωσαν με ψευδοεναρμονισεις, πλοια που δεν θα επρεπε να ταξιδευουν.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ πως πολύνεκρα δυστυχήματα όπως αυτό που αναφέρεις, έπρεπε αναγκαστικά να οδηγήσουν σε αυστηρότερους κανονισμούς. Και καλά έγινε!

Από εκεί και πέρα όμως, για να μείνουμε και στο Ιονίς, πλοίο χωρίς visor και άλλα ανοίγματα στο hull, κλειστό, με χαμηλό κέντρο βάρους, κτλ., κτλ., γιατί να μην εκτελεί μακρόωρες πλοές; Με το χέρι στην καρδιά, σε ποιο πλοίο αισθανόσαστε πιο ασφαλείς, και στο ταξίδεμα, και σε περίπτωση ατυχήματος, στο Ιονίς ή π.χ. σε ένα από τα ρο-ρο της Αδριατικής ή τα κρουιζ με τους 2.500 επιβάτες πρωτόκολλο; ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αν τελικά είναι αλήθεια το δημοσίευμα,  και πιάσει Κύθηρα,  πρέπει να είναι το μοναδικό πλοίο που έχει πιάσει στα 6 (Κέρκυρα, Παξοί , Ιθάκη, Κεφαλονιά, Ζαντε, Κύθηρα) από τα 7 νησιά (για την Λευκάδα δεν ξέρω)  του Ιονίου Πελάγους. ....

Edited by Mr_Zoo
Link to comment
Share on other sites

Το δημοσίευμα είναι αληθές!! Εδώ και δύο εβδομάδες είχε ακουστεί ότι έχει κλείσει η συμφωνία για τη πώληση του Ιονίς αλλά σήμερα πρέπει να έγινε η συναντηση των εκπροσώπων των εταιρειών για τη τελική συμφωνία. Νομίζω ότι απομένει μόνο να δείξουν τα χρήματα οι αγοραστές!!! 

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαινω καλα πανε να σταματησουν τη συνδεση απο Πειραια και να κρατησουν αυτες με Γυθειο, Κισσαμο και Καλαματα.

Βεβαια, ακομα και να μην περναει απο το Μυρτωο δεν αλλαζει κατι. Στα τοσα ταξιδια που εκανα απο/για Κισσαμο τη θαλασσα που φαγαμε πολλες φορες στο Κισσαμος - Κυθηρα δεν τη φαγαμε πουθενα.

Ειτε με ΒΑ ειτε με ΝΔ ανεμους απο τον Καβο Μαλια και πανω ο κυματισμος επεφτε (ναι ακομα και με ΒΑ) και η γωνια του καιρου σε σχεση με την πορεια του βαποριου βελτιωνοταν...

Για προσωρινη καλοκαιρινη λυση μου φαινεται λογικη, αλλωστε το ειχα γραψει και εδω.

Για ολοχρονια δρομολογηση, για να ειναι ανετοι, χρειαζεται βαπορι που να τη δουλευει καλα τη θαλασσα. Βεβαια μπορει να σκεφτονται οτι ελαχιστοι ταξιδευουν πλην καλοκαιριου στο κομματι Κισσαμος - Κυθηρα και να μην τους νοιαζει.

Απο Storkαρες σε Storkαρες τα Κυθηρα...:P

Link to comment
Share on other sites

Απ' το Τ του Τυρογαλά στο Τ των Τουρλουμούση - Τσαϊλά.

Πάντως το βαποράκι φαίνεται πως θα κρατήσει και πάλι το βαφτιστικό του όνομα, καθώς θα πλέει στη θάλασσα που ενώνεται το Ιόνιο, το Κρητικό και το Μυρτώο.

Link to comment
Share on other sites

Την Γραμμη αυτη (ΝΕΑΠΟΛΗ-ΔΙΑΚΟΦΤΗ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ) και ( ΓΥΘΕΙΟ-ΔΙΑΚΟΦΤΗ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ ) την εκαναν και τα πλοια ΜΑΡΘΑ και ΠΡΩΤΕΥΣ Χειμωνα Καλοκαιρι. Δεν νομιζω οτι ηταν ποιο μεγαλα απο το ΙΟΝΙΣ. Βεβαιως το Σκελος ΚΑΛΑΜΑΤΑ- ΚΙΣΣΑΜΟΣ γινοταν μονο το Καλοκαιρι και μονο απο τον ΘΗΣΕΑ για οσο διαστημα εκανε την γραμμη απο ΠΕΙΡΑΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

δεν αμφισβητει κανεις την αξιοπλοϊα του ιονις. απλα στεκομαστε στο οτι μετα την προσθηκη των sponsons συμπεριφερεται σαν φουσκα και οσο να'ναι δεν ειναι ευχαριστο στους ασχημους καιρους.

On 25/2/2015 at 10:45 PM, proud_ionian said:

οσον αφορα το ταξιδεμα του, ολα αυτα που λεει ο ariadne ισχυαν οταν απεναντι του ειχε αργοστολι, κεφαλληνια, πρωτεα και καλβο και σε καθε περιπτωση πριν το 2007 που προστεθηκαν τα sponsons. εκτοτε συμπεριφερεται σαν μια φουσκα και εχει αγρια κουνηματα και επαναφορες. αυτος ειναι και ο λογος για τα απιστευτα ψηλωματα που εκανε τα τελευταια χρονια οταν ειχε καιρο. εν πασει περιπτωσει στο σαρωνικο θα ταξιδευει και οχι mumbai colombo.

 

On 1/3/2016 at 9:04 PM, proud_ionian said:

τα ιδια λεμε καθε φορα. απο τοτε που μπηκαν τα sponsons συμπεριφερεται σα φουσκα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To πλοίο πρέπει να πήγε Πέραμα,(σύμφωνα με κάποιες φωτογραφίες που κυκλοφορούν)  για να ξεκινήσουν οι εργασίες για λογαριασμό της νέας του εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...