Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 4/23/2021 at 3:01 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακόμα δεν έχει βγει η προκήρυξη για το διαγωνισμό, οπότε μην περιμένεις κάτι πριν τα τέλη Μαΐου. Τότε θα δούμε ποιο πλοίο θα κερδίσει τη γραμμή, άρα και τα δρομολόγια και τιμοκαταλόγους.

Ευχαριστώ πολύ! 

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη γραμμή θέλει καλή διαφήμιση, καλή τιμή και πάνω απ όλα επιμονή που θα ανταμειφθεί.

Το παράδειγμα της Κεφαλονιάς που είναι νησί που το επισκέπτονται από γείτονες χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία, ακόμα και Ρωσία) με ΙΧ, μέσω Λευκάδας, δείχνει οτι η Σκιάθος, αν το θελήσουν, μπορεί να γίνει σταθερος προορισμός για πολλούς.

Όσοι κατεβαίνουν με τα ΙΧ από τις γείτονες χώρες έχουν την επιλογή 3 ώρες δρόμος συν Σκιάθος/Πρωτέας για το νησί, μιλάμε πάντα για αυτούς που έρχονται με ΙΧ.

Εάν μία εταιρεία δρομολογήσει ένα ταχύπλοο με γκαράζ, και δεν μιλάω για Τερατζετ, αλλά ούτε και για Δωδεκάνησος Εξπρες, τότε θα μπορέσει σιγά σιγά να κάνει την Σκιάθο έναν γρήγορο προορισμό. Ένα ταχύπλοο σαν το Αλκυόνη ή το Ανδρος Τζετ, ή ακόμα και σαν το Power Jet, είναι ότι πρέπει. 

- To Θεσσαλονίκη-Σκιάθος είναι 102νμ. Με 32 κόμβους το δρομολόγιο θα γίνεται σε 3:15.

- Το Θεσσαλονίκη-Βόλος οδικώς είναι 2:30 και χρειάζεσαι για ένα βενζινοκίνητο ΙΧ περίπου 34 ευρώ (ΜΕ διόδια).

- Το Βόλος-Σκιάθος με συμβατικό (Πρωτέας που είναι πιο οικονομικός) είναι 2:45 με 19,5€ επιβάτης και 57€ ΙΧ. (Στο Εξπρες Σκιάθος οι τιμές ανεβαίνουν πολύ)

Συνολικά λοιπόν, 2 άτομα και ΙΧ, για Σκιάθο μέσω Βόλου θέλουν περίπου 5:30 ώρες, συν περιθώριο μισής ώρας, σύνολο 6 ώρες και κόστος μινιμουμ 130€.

Εάν λοιπόν ο χ,ψ πλοιοκτήτης βάλει το ταχύπλοό του με τιμή επιβάτη τα 36€ και το ΙΧ στα 66€, τότε έχουμε συνολικό κόστος 138€.

Είναι καλή τιμούλα λοιπόν για κάποιον, με ίδια λεφτά να κάνει τον μισό χρόνο. Φυσικά μπορεί η εταιρεία να βγαίνει οριακά, αλλά σιγά σιγά θα το χτίσει, και μπορεί να ανεβάσει και τιμή επιβάτη στα 40-43 ευρώ μελλοντικά.

Το παν ειναι η πρακτόρευση, η διαφήμιση και η ΥΠΟΜΟΝΗ. Οι αρπαχτές, ΔΕΝ δουλεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Το Naxos Jet είναι καλυτερο διότι μπορεί να πιάσει αυτές τις ταχύτητες και είναι οικονομικό. Στην Κοβιντ εποχή, είναι δύσκολο κάποιος να πάρει ρίσκο. Γενικά όμως ποιος πλοιοκτήτης θα αφήσει τις ωραίες Κυκλάδες και τα φιλέτα για μια γραμμή η οποία θα μπαίνει μέσα τον περισσοτερο καιρό και θέλει αρκετά στοχευμένη και καλή προετοιμασία; 

1 hour ago, Nikos_Chania said:

Εάν λοιπόν ο χ,ψ πλοιοκτήτης βάλει το ταχύπλοό του με τιμή επιβάτη τα 36€ και το ΙΧ στα 66€, τότε έχουμε συνολικό κόστος 138€.

Είναι σχεδόν αδυνατον να υπάρξουν τέτοιες τιμές όταν είχε 60€ και δεν έβγαιναν. Το πολυ μέχρι 50 να πάει

Link to comment
Share on other sites

Μία προσεκτικότερη ανάγνωση θα σου δώσει απαντήσεις:

Quote

 καλή τιμή και πάνω απ όλα επιμονή που θα ανταμειφθεί.

Θέλει επιμονή. Ακόμα και να μπει την πρώτη χρονιά μέσα, θέλει χρόνο να χτίσει πελατεία. 

Quote

Το παν ειναι η πρακτόρευση, η διαφήμιση και η ΥΠΟΜΟΝΗ. Οι αρπαχτές, ΔΕΝ δουλεύουν.

Θέλει υπομονή για να γίνει καλή δουλειά. Και δεν συζητάμε απαραιτητα για την covid εποχή. Ανέφερα αναλυτικά τα pros/cons και οτι οι αρπαχτές που γινόντουσαν μέχρι τώρα δεν δουλεύουν. Αν λοιπόν θέλουμε να μιλάμε για σταθερή γραμμή, όταν το αποφασίσει κάποιος πρέπει να εχει την ορεξη και να "ματώσει" στις αρχές για να εδραιωθεί, ακόμα και σε καλοκαιρινή βάση.

Οι τιμές πρέπει να είναι σε λογικά επίπεδα για αρχή. Μελλοντικά μπορούν να αναπροσαρμοστούν, αλλά το 60ευρω ΔΕΝ ειναι λογικό σε καμία περίπτωση. Ή τουλάχιστον αν θέλει το 60ευρο στον επιβάτη, θα πρέπει να κάνει καλή έκπτωση στους επιβάτες που ταξιδεύουν με ΙΧ, Δηλαδή ταξιδεύεις με ΙΧ; 20% έκπτωση στο εισιτήριο επιβάτη.

Μην ξεχνάς οτι ανταγωνίζεται το κόστος των 130 ευρώ οδικώς και του 6ωρου από Θεσνικη-Βολο-Σκιάθο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα σε καμία περιπτωση ότι είναι λάθος αυτά που λες. Απλά κανένας μα κανένας πλοιοκτήτης δεν θα θυσιαζε το ταχύπλοο του για να μπαίνει μέσα(τον πρωτο καιρό) και να στηθεί μεγάλη επιχείρηση διαφήμισης και προγραμματισμου προκειμενου να μαζέψει κόσμο. Μπορεί μετά από καιρό να μαζεψει σταθερό κόσμο αλλά ποιος να μπει στην διαδικασία να χάνει λεφτά από το να το βάλει απλά στις Κυκλάδες χωρίς ιδιαίτερη διαφήμιση, προετοιμασια και χασουρα και να έχει κέρδος. Μόνο ο Ηλιόπουλος θα μπορούσε να βάλει κάποιο ταχύπλοο που διαθέτει και στόλο αλλά και περιθωρια χασουρας. Πρέπει να υπάρχει γέρο πορτοφολι από πισω και πολυ δεν το δοκιμάζουν δεδομένου το ότι υπάρχει ο Βόλος. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nikos_Chania said:

Η συγκεκριμένη γραμμή θέλει καλή διαφήμιση, καλή τιμή και πάνω απ όλα επιμονή που θα ανταμειφθεί.

Το παράδειγμα της Κεφαλονιάς που είναι νησί που το επισκέπτονται από γείτονες χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία, ακόμα και Ρωσία) με ΙΧ, μέσω Λευκάδας, δείχνει οτι η Σκιάθος, αν το θελήσουν, μπορεί να γίνει σταθερος προορισμός για πολλούς.

Όσοι κατεβαίνουν με τα ΙΧ από τις γείτονες χώρες έχουν την επιλογή 3 ώρες δρόμος συν Σκιάθος/Πρωτέας για το νησί, μιλάμε πάντα για αυτούς που έρχονται με ΙΧ.

Εάν μία εταιρεία δρομολογήσει ένα ταχύπλοο με γκαράζ, και δεν μιλάω για Τερατζετ, αλλά ούτε και για Δωδεκάνησος Εξπρες, τότε θα μπορέσει σιγά σιγά να κάνει την Σκιάθο έναν γρήγορο προορισμό. Ένα ταχύπλοο σαν το Αλκυόνη ή το Ανδρος Τζετ, ή ακόμα και σαν το Power Jet, είναι ότι πρέπει. 

- To Θεσσαλονίκη-Σκιάθος είναι 102νμ. Με 32 κόμβους το δρομολόγιο θα γίνεται σε 3:15.

- Το Θεσσαλονίκη-Βόλος οδικώς είναι 2:30 και χρειάζεσαι για ένα βενζινοκίνητο ΙΧ περίπου 34 ευρώ (ΜΕ διόδια).

- Το Βόλος-Σκιάθος με συμβατικό (Πρωτέας που είναι πιο οικονομικός) είναι 2:45 με 19,5€ επιβάτης και 57€ ΙΧ. (Στο Εξπρες Σκιάθος οι τιμές ανεβαίνουν πολύ)

Συνολικά λοιπόν, 2 άτομα και ΙΧ, για Σκιάθο μέσω Βόλου θέλουν περίπου 5:30 ώρες, συν περιθώριο μισής ώρας, σύνολο 6 ώρες και κόστος μινιμουμ 130€.

Εάν λοιπόν ο χ,ψ πλοιοκτήτης βάλει το ταχύπλοό του με τιμή επιβάτη τα 36€ και το ΙΧ στα 66€, τότε έχουμε συνολικό κόστος 138€.

Είναι καλή τιμούλα λοιπόν για κάποιον, με ίδια λεφτά να κάνει τον μισό χρόνο. Φυσικά μπορεί η εταιρεία να βγαίνει οριακά, αλλά σιγά σιγά θα το χτίσει, και μπορεί να ανεβάσει και τιμή επιβάτη στα 40-43 ευρώ μελλοντικά.

Το παν ειναι η πρακτόρευση, η διαφήμιση και η ΥΠΟΜΟΝΗ. Οι αρπαχτές, ΔΕΝ δουλεύουν.

Νικόλα ολόσωστος!!! 

Μες στο μυαλό μου είσαι..! Τα ίδια ακριβώς σκέφτομαι κι εγώ. 

Τόλμη, όραμα και επιμονή-υπομονή θέλει. 

Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα αυτά, αλλά υπάρχει κάποιο ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοο που να χρεώνει σε άλλες γραμμές 36€ εισιτήριο για δρομολόγιο 3+ ωρών; Και μάλιστα σε δρομολόγιο που δεν υπάρχουν περιθώρια πωλήσεων/τζίρου στα ενδονησιωτικά κομμάτια; Ειδικά η SeaJets που συζητάτε κόβει περιορισμένα εισιτήρια για τα ΙΧ γιατί από ένα σημείο και μετά θεωρούν ότι δεν συμφέρει. Χωρίς να ξέρω αναλυτικά τα κόστη δεν μου φαίνονται πολύ προσοδοφόρα αυτά τα νούμερα, συγκρίνοντάς τα με αυτά σε άλλες γραμμές. Εκτός αυτού, ακόμα και αν η Σκιάθος πετύχει, η Σκόπελος και η Αλόννησος δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να μαζέψουν αρκετή κίνηση. Καλή η Σκιάθος, αλλά βγαίνει ένα τέτοιο πλοίο μόνο μ' ένα νησί;

Σίγουρα συμφωνώ στο ότι θέλει επιμονή, υπομονή και τόλμη άμα είναι να πετύχει, όμως νομίζω τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά, ή μάλλον πολύ μικρότερα από τα αντίστοιχα σε άλλες γραμμές. Ακόμα και η διαφήμιση/επιμονή που χρειάζεται η συγκεκριμένη γραμμή κοστίζει, ενώ άλλες γραμμές προσφέρουν περισσότερα με μικρότερη επένδυση και με πιο βέβαια αποτελέσματα. 

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση τις δυο τελευταίες χρονιές που δρομολογήθηκε επιβατηγό ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη για Σποράδες έδειξε ότι η γραμμή έχει κάποια προοπτική, αποκλειστικά για τους καλοκαιρινούς μήνες. Χωρίς την παραμικρή προετοιμασία, τα δρομολόγια ανακοινώθηκαν λίγες μέρες πριν ξεκινήσουν, τα νούμερα ήταν θετικά, χωρίς τρελές πληρότητες, αλλά σίγουρα υπήρχαν τέτοια έσοδα που έβγαζαν τα έξοδα τους και μικρό κέρδος. Τα ίδια ακριβώς ταχύπλοα ατύχησαν στις Κυκλάδες τις επόμενες χρονιές, είτε γιατί δεν στηρίχθηκαν από τις εταιρείες τους, είτε γιατί ο ανταγωνισμός δεν άφησε μεγάλα περιθώρια, είτε γιατί ήταν άτυχα, είτε από συνδυασμό όλων των παραπάνω.

Και οι εμπορικοί διευθυντές, αλλά και οι δυο μεγάλοι πράκτορες της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκαν στις θετικές εντυπώσεις που πρόλαβαν να αποκομίσουν στις σύντομες αυτές δρομολογήσεις, κοινό δε στοιχείο η εκτίμησή τους ότι με την έγκαιρη προετοιμασία θα είχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

Για επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο προφανώς και αλλάζουν τα δεδομένα γιατί ανεβαίνει και το κόστος, αμφιβάλλω όμως για το ότι δεν υπάρχουν περιθώρια κέρδους, έστω και μικρού. Στο φινάλε, υπάρχουν αρκετά πλοία, κάποια μάλιστα κάθονται, που θα μπορούσαν να το δοκιμάσουν. Προφανώς και οι Κυκλάδες με τις ενδονησιωτικές μετακινήσεις αποτελούν στόχο, αλλά έχουμε δει πρώτον ότι δεν πετυχαίνουν όλοι και δεύτερον ότι δεν είναι ανεξάντλητες η κερδοφορία και η κίνηση.

 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, hsw said:

Ωραία όλα αυτά, αλλά υπάρχει κάποιο ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοο που να χρεώνει σε άλλες γραμμές 36€ εισιτήριο για δρομολόγιο 3+ ωρών; Και μάλιστα σε δρομολόγιο που δεν υπάρχουν περιθώρια πωλήσεων/τζίρου στα ενδονησιωτικά κομμάτια; Ειδικά η SeaJets που συζητάτε κόβει περιορισμένα εισιτήρια για τα ΙΧ γιατί από ένα σημείο και μετά θεωρούν ότι δεν συμφέρει. Χωρίς να ξέρω αναλυτικά τα κόστη δεν μου φαίνονται πολύ προσοδοφόρα αυτά τα νούμερα, συγκρίνοντάς τα με αυτά σε άλλες γραμμές. Εκτός αυτού, ακόμα και αν η Σκιάθος πετύχει, η Σκόπελος και η Αλόννησος δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να μαζέψουν αρκετή κίνηση. Καλή η Σκιάθος, αλλά βγαίνει ένα τέτοιο πλοίο μόνο μ' ένα νησί;

Σίγουρα συμφωνώ στο ότι θέλει επιμονή, υπομονή και τόλμη άμα είναι να πετύχει, όμως νομίζω τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά, ή μάλλον πολύ μικρότερα από τα αντίστοιχα σε άλλες γραμμές. Ακόμα και η διαφήμιση/επιμονή που χρειάζεται η συγκεκριμένη γραμμή κοστίζει, ενώ άλλες γραμμές προσφέρουν περισσότερα με μικρότερη επένδυση και με πιο βέβαια αποτελέσματα. 

1. Η αναφορά μου στο 36€ έγινε ως μία πρόταση αντιστάθμισης του κόστους οδικής μετάβασης στον Βόλο και ως μία τιμή που για αρχή θα είναι δελεαστική για να προσελκύσει κόσμο, να χτίσει την γραμμή στην ουσία. Το αν υπάρχει άλλη γραμμή δεν θα το εξετάσω, προσαρμόζω την πρότασή μου στα δεδομένα της συγκεκριμένης γραμμής.

2. Η Seajets και η κάθε seajets μπορεί να βάλει ότι περιορισμό θέλει στα ΙΧ που κόβει. Και δεν την νοιάζει γιατί στο Αιγαίο κάνει hopping και δεν έχει ετσι κι αλλιως διακίνηση οχημάτων. Εδώ οποιαδήποτε εταιρεία πρέπει να εφαρμόσει διαφορετική πολιτική από τις Κυκλάδες.

3. Δεν περιόρισα σε καμία περίπτωση την δρομολόγηση προς την Σκιάθο μόνο. Αναφέρομαι στην Σκιάθο καθώς συμφωνώ με όσα γράφτηκαν οτι θα μπορούσε να είναι η Μύκονος του βορρά. Είναι ο πρώτος σταθμός σε δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη και αυτό κοιτάμε να κερδίσουμε πρώτα. Σαφέστατα μπορεί το δρομολόγιο να συνεχίζει και για τις υπόλοιπες Σποράδες, κάτι που στην πρότασή μου για εδραίωση δρομολογίου έχει δευτερεύουσα σημασία. Βέβαια θα πρέπει και στα υπόλοιπα νησιά να έχει εξίσου ικανοποιητική πολιτική στις τιμές.

4. Όλες οι γραμμές κοστίζουν. Όμως κάποια στιγμή έγινε και για αυτές η αρχή. Δεν ήταν η Πάρος εξ αρχής Νο 1 προορισμός νεολαίων. Μια μέρα έγινε. Ετσι και στις Σποράδες μπορεί, και υπάρχει η προοπτική, να γίνει ένα καλό δρομολόγιο από Θεσ/νίκη. Πάντα η αρχή είναι δύσκολη όμως υπάρχει και το μετά που θα αποφέρει σταθερά κέρδη. (αν θες, μιας και αναφέρθηκες στην Seajets -εγώ δεν καταθέτω πρόταση με βάση συγκεκριμένη εταιρεία πάντως- οτι η Seajets το 2017 θέρισε τους ανταγωνιστές στην ΤηνοΜυκονία με εισιτήρια 15 ευρώ, μπήκε μέσα ένα ολόκληρο καλοκαίρι για ένα "καπρίτσιο" -έτσι το είδα εγώ-, ε δεν θα τον δυσκολέψει να ματώσει λιγότερο για μία χρονιά στις Σποράδες και την επόμενη να έχει στρωμένη κίνηση).

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω εδώ πως ένα δρομολόγιο με ένα monohull πχ Hellenic Highspeed ή Paros Jet κάθε πρωί στις 09:00 από Θεσσαλονίκη προς Σκιάθο-Σκόπελο-Αλλόνησο-Σκιάθο-Βόλο  και επιστροφή με λογική "μπαίνω λίγο φέτος μέσα και του χρόνου που στρώνω κίνηση τιμολογώ κανονικά" του δίνω 2-3 χρόνια να αρχίσει να δίνει κέρδος. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη σκέψη έχω κάνει και εγώ. Δηλαδή να κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη Σποράδες και διανυκτέρευση στο Βόλο και την επομένη ημέρα το ανάποδο δρομολόγιο. Πχ το Caldera Vista που είναι ήδη δηλωμένο στη γραμμή Βόλο Σποράδες θα μπορούσε να το κάνει αυτό. Τo εν εκ των δυο Monohull που γράφεις θα είναι στην επιδοτούμενη γραμμή Ρόδο Κάρπαθο Σητεία.

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ σε τίποτα από όλα αυτά, αντιθέτως. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι άμα θεωρούμε ότι θα είναι βιώσιμο από επιβατική κίνηση ένα τέτοιο δρομολόγιο με τιμές 36€ το εισιτήριο οικονομικής, θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα βρεθεί εταιρεία που θα το δοκιμάσει και που θα πάρει αυτό το ρίσκο. Επίσης, δεν είπα ότι περιόρισες εσύ τη δρομολόγηση μόνο στη Σκιάθο. Είπα ότι γενικότερα ενώ η Σκιάθος έχει μια προοπτική, τα άλλα δύο νησιά δε νομίζω ότι μπορούν εύκολα να αναπτύξουν την απαιτούμενη κίνηση για να είναι η γραμμή βιώσιμη, ειδικά για ένα μεγαλύτερο πλοίο (ΕΓ/ΟΓ). Μακάρι να βρεθεί κάποιος πλοιοκτήτης να το δοκιμάσει, απλά το ρίσκο είναι μεγάλο ως προς την προοπτική ανάπτυξης στη γραμμή (άλλα νούμερα παίζονται από Ραφήνα για Κυκλάδες και άλλα από Θεσ/νικη για Σποράδες) και θέλει πολλή υπομονή όπως είπατε κι εσείς, ειδικά πριν τις 15 Ιουλίου και μετά τις 25 Αυγούστου..

Το σενάριο για εναλλάξ δρομολόγια από Θεσ/νικη και Βόλο είναι μια πολύ ισορροπημένη λύση νομίζω και αρκετά ασφαλής δοκιμή..

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σκόπελος και Αλόννησος μπορεί να μην δουλέψουν από Θεσσαλονίκη έτσι οπως σκεφτόμαστε το σενάριο της Σκιάθου (αν και πιστεύω προσωπικά πως έχουν προοπτική και αυτά), αλλά σίγουρα θα μπορέσει να χτίσει το island hopping. Με την κατάλληλη πολιτική, θα μπορέσει να καταφέρει πολλά. Θέληση να υπάρχει.

Όντως το δρομολόγιο μέχρι Βόλο θα μείωνε τα ρίσκα.

Link to comment
Share on other sites

Πως είναι δυνατόν να απομένει μόνο το "τυπικό της υπογραφής σύμβασης", από τη στιγμή που δεν έχει καν προκηρυχθεί η γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θεσσαλονίκη - Σποράδες ΙΟΥΝ 15 - ΟΚΤ 15 , 4 φορες την εβδομάδα με προέκταση και Βόλο ημέρες  Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, wysiwid said:

Θεσσαλονίκη - Σποράδες ΙΟΥΝ 15 - ΟΚΤ 15 , 4 φορες την εβδομάδα με προέκταση και Βόλο ημέρες  Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή.

Ωραίο δρομολόγιο,το έκανε παλιά το PANAGIA THALASSINI  αν θυμάμαι καλα???

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Το Αλκυόνη, τα καλοκαίρια του 2010 και 2011. Αλλά δεν είχει ιδιαίτερη κίνηση.... 

Και επίσης ο Στεφάνου ήθελε να το κάνει με τα 2 μικρά το καλοκαίρι του 2018.... 

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ έκανε το καλοκαίρι του 2009 1 φορά την εβδομάδα Λαύριο-Ψαρά-Μεστά-Σίγρι-Λήμνο (διανυκτέρευση)-Αλόννησο-Σκόπελο-Σκιάθο-Βόλο και πίσω, και 2 δρομολόγια την εβδομάδα ακόμη Λαύριο-Ψαρά-Μεστά.... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
42 minutes ago, giorgos_249 said:

Caldera Vista 🙃

Ακούγεται η το Caldera Vista η το πρόσφατα νεοαποκτηθέν Superrunner... ( μαλλον το δευτερο θα μπει )

25 minutes ago, giorgos_249 said:

Το Αλκυόνη, τα καλοκαίρια του 2010 και 2011. Αλλά δεν είχει ιδιαίτερη κίνηση.... 

Και επίσης ο Στεφάνου ήθελε να το κάνει με τα 2 μικρά το καλοκαίρι του 2018.... 

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ έκανε το καλοκαίρι του 2009 1 φορά την εβδομάδα Λαύριο-Ψαρά-Μεστά-Σίγρι-Λήμνο (διανυκτέρευση)-Αλόννησο-Σκόπελο-Σκιάθο-Βόλο και πίσω, και 2 δρομολόγια την εβδομάδα ακόμη Λαύριο-Ψαρά-Μεστά.... 

Το Ταχυπλοο ΑΛΚΥΟΝΗ 03.30 (NEL LINES) Εκανε απο Βόλο

 

ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟ ΣΚΙΑΘΟ ΒΟΛΟ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ 07/07 & (ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΠΟ 27/07)

     
ΑΦΙΞΗ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

11:30
ΣΚΟΠΕΛΟΣ

17:00

17:30

ΣΚΙΑΘΟΣ

18:30

19:00

ΒΟΛΟΣ

21:00

 
           
ΑΠΟ ΣΚΙΑΘΟ & ΣΚΟΠΕΛΟ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ & ΤΡΙΤΗ
     ΑΦΙΞΗ    ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΒΟΛΟΣ         13:30
ΣΚΙΑΘΟΣ    15:30    16:00
ΣΚΟΠΕΛΟΣ    17:00    17:30
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ    22:50     

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...