Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εμένα πάντως οι τιμές, για ταχύπλοο, μου φαίνονται υπερελκυστικότατες αν αναλογιστείς πως στις ίδιες ώρες (πχ για Σκιάθο), για Κυκλάδες, το 50αρι το έχεις στα σίγουρα..! 

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το Champion Jet 1 εκανε εκακτο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Μαντούδι και επιστροφή.

Εκτακτα δρομολόγια θα κάνει το πλοίο ΑΧΙΛΛΕΑΣ της Σκυριανής Εταιρείας τα δυο επόμενα Σάββατα 21 Αυγουστου και 28 απο Κύμη για Αλόννησο και Σκόπελο ( Διανυκτεύρεση ) και επιστροφη Κυριακές Πρωι απο το νησί μας τη Σκόπελο. Θα το δουμε και βράδυ :)

Στον Πρωτέα εχει γινει προσωρινή αλλαγή καπετάνιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χιλιάδες τουρίστες διακινήθηκαν προς Σποράδες από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Quote

Τις 30.000 αναμένεται να αγγίξει ο αριθμός των επιβατών που διακινήθηκαν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τις Σποράδες με τη νέα γραμμή που φέτος ξεκίνησε στις 15 Ιουνίου ενώ τα δρομολόγια που γίνονταν, αρχικά τρεις, και τον Αύγουστο τέσσερις φορές την εβδομάδα, αναμένεται να σταματήσουν αρχές Οκτωβρίου, σύμφωνα με στοιχεία του λιμεναρχείου Σκιάθου. Ικανοποιητικά πήγε και η γραμμή από το Μαντούδι της Εύβοιας προς τις Σποράδες.

Ειδικότερα, τον Ιούνιο που τα δρομολόγια ήταν τρία την εβδομάδα, διακινήθηκαν 3.632 άτομα, τον Ιούλιο 8.197 άτομα και τον Αύγουστο 12.865 άτομα. Συνολικά μέχρι και χθες είχαν διακινηθεί 24.694 άτομα.

Οι επιβάτες ήταν κατά κύριο λόγο Έλληνες, ενώ η ζήτηση φαίνεται να είναι μεγάλη και τον Σεπτέμβριο που πλέον τα δρομολόγια θα εκτελούνται τρεις φορές την εβδομάδα. Όπως παρατήρησε ο Ν. Τζούμας, του www.skiathoslife.gr, “ήταν μια πολύ καλή πρωτοβουλία που απέδωσε και οι επιχειρηματίες των νησιών δηλώνουν ικανοποιημένοι. Αν μάλιστα οργανωθούν καλύτερα για του χρόνου και προχωρήσουν και σε διαφήμιση της γραμμής, σίγουρα ο αριθμός των επιβατών θα αυξηθεί. Σημειώνω ότι η ζήτηση μέσα στον Αύγουστο ήταν τόσο μεγάλη, που δεν υπήρχαν εισιτήρια σε πολλές περιπτώσεις».

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η SEAJETS γιόρτασε σήμερα την ολοκλήρωση των δρομολογίων με εκδήλωση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Quote

Την προσεχή Κυριακή, 3 Οκτωβρίου, ολοκληρώνονται τα επιδοτούμενα δρομολόγια της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες (Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο) με τη σεζόν να θεωρείται πολύ καλή, ενώ όλοι ευελπιστούν η σύνδεση να συνεχιστεί και του χρόνου, να αρχίσει νωρίτερα και να πάει ακόμη καλύτερα.

«Πιστεύουμε ότι ήταν μια πολύ καλή σεζόν σύμφωνα πάντα και με τα δεδομένα που επικράτησαν λόγω κορωνοϊού», δήλωσε ο κ. Βασίλης Αδάμης από το Εμπορικό Τμήμα της SEAJETS, στη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποίησε η SEAJETS και η πλοιοκτήτρια εταιρία σήμερα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, μπροστά από το ταχύπλοο PAROS Jet, για την ολοκλήρωση της σύνδεσης. Περίπου 40-45.000 επιβάτες εκτιμάται ότι θα έχουν μετακινηθεί το χρονικό διάστημα από την έναρξη του συγκεκριμένου δρομολογίου μέχρι το τέλος του (Ιούνιος-Σεπτέμβριος) και περίπου 6.000 αυτοκίνητα.

Ο κ. Αδάμης εκτίμησε ότι θα μπορούσε να έχει πάει καλύτερα αν είχε γίνει νωρίτερα ο διαγωνισμός και τα πλάνα ήταν ανοιχτά τουλάχιστον από τον Μάρτιο. Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός έγινε φέτος τον Μάιο και η προσπάθεια που γίνεται ήδη από τώρα από τους τοπικούς φορείς τόσο από Θεσσαλονίκη όσο και από Σποράδες προς το αρμόδιο υπουργείο είναι να ξαναβγεί σε διαγωνισμό η γραμμή για του χρόνου, αλλά αυτό να γίνει όσο το δυνατόν νωρίτερα.

«Ελπίζουμε να λάβουμε ξανά μέρος στο διαγωνισμό και να είμαστε πάλι του χρόνου εδώ», τόνισε ο κ. Αδάμης.

Ο ίδιος εκτίμησε ότι «σε γενικές γραμμές ο κόσμος έμεινε πολύ ευχαριστημένος από την εταιρία SEAJETS, μια εταιρία με μεγάλη εμπειρία στον κλάδο των ταχυπλόων». Όπως είπε δεν υπήρχαν καθυστερήσεις εκτός από κάποιες μέρες που ήταν αναπόφευκτο λόγω ελέγχων για τον κορωνοϊό από τα λιμεναρχεία κατά την επιβίβαση, κυρίως από τα νησιά, αλλά και εξαιτίας των λιμενικών υποδομών. «Στη Σκιάθο και στην Αλόννησο αναγκαστήκαμε και φτιάξαμε δικές μας ράμπες, με δικά μας έξοδα, γιατί ήταν όλες χαμηλές και δεν μπορούσαμε ούτε να φορτώσουμε ούτε να ξεφορτώσουμε τα ταχύπλοα», όπως είπε.

Για δικαίωση της προσπάθειας όλων των φορέων της πόλης, έκανε λόγο η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου, σημειώνοντας ότι η σύνδεση ήταν απαραίτητη. Τόνισε παράλληλα το γεγονός ότι αυτήν τη στιγμή υπάρχει η θέληση να συνεχιστεί και του χρόνου το δρομολόγιο και να αρχίσει και νωρίτερα. Πραγματικά οι άνθρωποι της Β. Ελλάδας θέλουν τη διασύνδεση, όπως είπε, επισημαίνοντας ότι υπήρχε υψηλή πληρότητα στα πάνω από 50 δρομολόγια που έγιναν και μάλιστα σε καιρό πανδημίας. Το ενδιαφέρον δεν ήταν μόνο από κατοίκους της Βόρειας Ελλάδας αλλά και από οδικούς τουρίστες από τις χώρες των Βαλκανίων, που πέρα από τις ομορφιές της Β. Ελλάδας ήθελαν να επισκεφθούν και τα νησιά της χώρας μας. «Όσο πιο μόνιμο γίνει το δρομολόγιο και η διασύνδεση νομίζω ότι τόσο καλύτερα θα είναι και τα αποτελέσματα», τόνισε η κ. Πατουλίδου.

 

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την ολοκλήρωση των δρομολογίων της γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδων, έγινε αποχαιρετιστήρια συνάντηση στη Σκιάθο με δηλώσεις από τον εμπορικό Διευθυντή της Seajets, τον Δήμαρχο Σκιάθου, τον Αντιδήμαρχο Σκοπέλου  και τον Αντιδήμαρχο Αλοννήσου

Αυτό που κρατάμε είναι ότι κ. Αδάμης δηλώνει ότι επιθυμεί και θα προσπαθήσει την δρομολόγηση ενός συμβατικού πλοίου στη γραμμή Βόλο Σποράδες σε ετήσια βάση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι Δήμαρχοι των Σποράδων, αν και έμειναν ικανοποιημένοι από την εξαγγελία του Υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη πως θα μπει πάλι σύγχρονο ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα κάτι τέτοιο να ανακοινωθεί νωρίτερα για τον καλύτερο προγραμματισμό όσων επιθυμούν να μεταβούν στα νησιά μας και κυρίως οι ξένοι τουρίστες.

Με καλύτερο προγραμματισμό και την απόφαση για την δρομολόγηση ενός σύγχρονου ταχύπλοου όπως αυτού που είχαμε το σίγουρο είναι πως μπορούμε να ξεπεράσουμε τους 80.000. Αυτό μπορεί να γίνει αν ο διαγωνισμός κηρυχθεί άμεσα και περάσει η απόφαση από το Σ.Α.Σ πριν το τέλος του 2021.

Από την πλευρά της ενδιαφερόμενης εταιρείας που δεν παύει να είναι η SeaJets υπάρχει το σενάριο όχι μόνο καθημερινής σύνδεσης αλλά και δρομολόγησης ενός 2ου ταχυπλόου, τύπου FlyingCat που θα μειώσει και την διάρκεια του ταξιδιού.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα φέρει 

Aqua Star Βολο και Μαντούδι ολόχρονα

Καποιο ταχυπλοο Θεσσαλονίκη και Μαντούδι Μαιο - Σεπ

και + flying cat Θεσσαλονίκη καλοκαιρι ; Η και Βολο;

 

Σαν πολλα μου φαινονται

1 minute ago, wysiwid said:

 

Μακαρι να εφερνε το Superferry II και ενα ταχυπλοο αψογα θα ηταν 

..

 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
8 hours ago, Takisg said:

Η πραγματικότητα είναι ότι φέτος το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Σποράδες-Εύβοια πήγε πολύ καλά!! Και γιατί όχι να μην δοκιμάσει με συμβατικό πλοίο από Βόλο για Σποράδες και θα χτυπήσει και την Hsw και την Anes κατά την γνώμη μου!!!

Καλά πήγε επειδή ήταν επιδοτούμενη, καθώς είχε πολυ χαμηλότερες τιμές. Κάτσε να βαραγε 60ρια όπως οι προηγούμενοι και να δουμε τι κίνηση θα είχε. 

Link to comment
Share on other sites

Και οι προηγούμενοι μια χαρά είχαν πάει, δες λίγο το σχετικό θέμα την εποχή τους, απλά είχαν άλλες προτεραιότητες όσον αφορά τις γραμμές που τους ενδιέφεραν. Επιπλέον, δεν είχαν οχηματαγωγό, ούτε προσέγγιζαν το Μαντούδι.

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο είχα διαβάσει, το Superspeed μέτρια κίνηση είχε (βέβαια τελευταία στιγμή ανακοίνωσε δρομολόγια) 

Όσο για το Flying Cat 4:

On 1/15/2018 at 8:52 PM, Nikos_Chania said:

 

 

@proud_ionian 

Μιλάμε λοιπον για πληρότητα του πλοίου που κατα μ.ο. αγγίζει οριακά το 60%, και ορθώς καταλήγουν στο συμπέρασμα οτι δεν είναι κερδοφόρα  (άλλο βγάζω τα εξοδα μου κι άλλο βγάζω τα έξοδά μου και συνάμα αυξάνω και τον τζίρο μου ;) )

 

On 5/19/2018 at 8:55 PM, hayabusagr said:

Πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση, αν όντως υλοποιηθεί. Ωστόσο εκτιμώ ότι μάλλον έχει τεράστιο ρίσκο η δρομολόγηση όχι μόνο ενός, αλλά δύο πλοίων την στιγμή που η HSW δεν διατήρησε το FC4 κρίνοντας τη γραμμή ασύμφορη.

Για το Μαντουδι όντως πήγε καλά και έκοψε κίνηση από την ΑΝΕΣ. 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν την φετινή χρονιά (καλοκαιροCOVID + αναγγελία τελευταίας στιγμής) είχε τις πληρότητες που είχε το Θεσσαλονίκη-Σποράδες, τότε δε θέλω να φανταστώ τι θα γίνεται σε ένα νορμάλ καλοκαίρι. Ναι μεν οι τιμές παίζουν καθοριστικό ρόλο αλλά μην κρυβομαστε, η γραμμή έχει δυναμική. Αν δε, συμπληρωθεί με ένα, μεγάλο σε ηλικία μεν αξιολογότατο εσωτερικά δε, συμβατικό από Βόλο τότε ο σουπερ-Μάριο νομίζω πως θα κάνει κίνηση ματ..! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μάλιστα, βλέπω ημ/νία διεξαγωγής διαγωνισμού 9/6/2022, επομένως αποκλείεται να έχουμε κάτι οριστικό νωρίτερα, άρα έναρξη δρομολογίων στην απολύτως καλύτερη περίπτωση το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος...

υποθέτω στα περυσινά καλούπια...

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα χαρκτηριστικα της προκυρηξης  να υποθέσω πως θα δούμε ένα εκ των Speedrunner Jet ή Superrunner Jet?

Μια απορία που εχω επίσης είναι αφού βλέπει η seajets και η κάθε seajets ότι η γραμμή δουλεύει πολύ καλά γιατί πρέπει καθε χρόνο επιδότηση εφόσον και μόνοι τους μπορούν να επιβιώσουν βέβαια θα μου πειτε για τσεπώσουν την επιδότηση αλλά και το υπουργείο καλό θα ήταν να μην βγάζει επιδότηση σε ήδη εμπορικές γραμμές αλλά αντίθετα να αύξηση τα εισοδήματα στις άγονες .

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Άμα δεν είχε επιδότηση δεν θα είχε και καράβι. Μπορεί η γραμμή να δουλεύει πολύ καλά αλλά η επιδότηση τους νοιάζει.

Link to comment
Share on other sites

Δες το κι αλλιώς.., με την επιδότηση βλέπει καράβι η συμπρωτεύουσα, χωρίς αυτήν τόσα χρόνια καράβι δεν έβλεπε ούτε σε αφίσες. Άστην λοιπόν για μερικά χρόνια να φτιάξει κοινό η γραμμή, να γλυκαθεί και η εταιρεία, και μετά πχ από 5-10 χρόνια, την κόβεις. 

Link to comment
Share on other sites

Όποια εταιρεία θεωρεί πως βγαίνει η γραμμή χωρίς επιδότηση, δεν έχει παρά να δηλώσει πλοίο με ελεύθερη δρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην το ψάχνεται ο ηλιοπουλος σε λίγο θα ειναι το απόλυτο μονοπώλιο, έτσι θα σου λέει για να βάλω πλοίο θα πρέπει να να πάρω επιδότηση ασχέτως  του κόσμου που έχει, αυτό πιστεύω ότι θέλει να κάνει και με την Φολεγανδρο, εξαφάνισε τον ανταγωνισμό και έβγαλε το πλοίο, σε λίγο θα πει για να βάλω ταχύπλοο στην Φολεγανδρο θέλω επιδότηση!!! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...