Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η NEL LINES θα έχει δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Σκόπελο-Σκιάθο-Βόλο 2 φορές την εβδομάδα κάθε Τετάρτη και Κυριακή από Θεσσαλονίκη και επιστροφή κάθε Τρίτη και Σάββατο, το διάστημα από 25/07/2011 έως 04/09/2011 με το Αλκυόνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο την εφημεριδα Αγγελιοφορος

Ξεκίνησαν σήμερα, Κυριακή 10 Ιουλίου, τα δρομολόγια της ακτοπλοϊκής εταιρίας «Νel Lines» που θα συνδέουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με αυτά της Σκοπέλου και της Σκιάθου.Συγκεκριμένα, το πλοίο «Αλκυόνη» αναχώρησε στις 11.30 το πρωί (και θα αναχωρεί στο εξής από Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα και ώρα) με άφιξη στη Σκόπελο στις 17.00 και στη Σκιάθο στις 18.30. Η επιστροφή από τα νησιά γίνεται κάθε Σάββατο στις 16.00 από Σκιάθο και 17.30 από Σκόπελο, με άφιξη στη Θεσσαλονίκη στις 22.50.Στην ακτοπλοϊκή σύνδεση θα προστεθεί και δεύτερο δρομολόγιο, από 27 Ιουλίου, κάθε Τετάρτη στις 11.30, ενώ η αναχώρηση από τα νησιά θα γίνεται κάθε Τρίτη. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται έως τις 4 Σεπτεμβρίου.Οσον αφορά στις τιμές, το άτομο κοστίζει 47 ευρώ, το αυτοκίνητο 85 ευρώ και η μοτοσικλέτα 23 και 28 ευρώ ανάλογα με το μέγεθός της. Στις παραπάνω τιμές υπάρχει έκπτωση 20% στο εισιτήριο του ατόμου, εφόσον εκδοθεί με επιστροφή.
(βαλε και σε ολα αυτα οτι το κρατος μας ειναι διαλυμενο B))

Οταν λοιπον δεν υπαρχει κρατος,δεν ελεγχει κανεις μια ακτοπλοικη εταιρια που βαζει τετοιες τιμες σε οικονομικη θεση ενω το πλοιο της πηγαινει με 20μιλια <_< Ιδια αποσταση ειναι περιπου η Παρος και η Ναξος απο τον Πειραια,τα πλοια πηγαινουν με 22μιλια και η οικονομικη θεση κοστιζει 30ευρω.Τα συμπερασματα...δικα μας :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eδω επάνω γενικώς μας δουλεύουν .......δεν είναι απλα υπερβολικες οι τιμές ,είναι ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ!!!!!όταν περυσι εδινες γυρω στα 33€και 21€μηχανη για ΡΟΔΟ......τι περιμένουν οτι θα ταξιδεψει κοσμος γι αυτα τα νησιά ?ιδιαιτερα απο Βορεια Ελλαδα για να μην πω απο κατοικους της θεσσαλονικης που οι μισοι ειναι ανεργοι?Μαλλον για τα ματια του κοσμου γινονται ολα ,για ναμη πει καποιος οτι απο το συγκεκριμενο λιμανι δεν υπαρχουν γραμμες προς τα νησια....ας θυμηθουμε την καταληξη που ειχε η προηγουμενη κινηση του νομαρχη βαζοντας ταχυπλοο με 50€το ατομο ,ουτε μηνα δεν βασταξε η γραμμη.

Τι να πεις......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θεσσαλονίκη:Κανονικά και με πληρότητα πάνω από 80% τα δρομολόγια των δύο πλοίων

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011 | ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ

[Αποκαταστάθηκε η βλάβη στη μηχανή του πλοίο Αλκυόνη και εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια του για Σκόπελο και Σκιάθο]

Με πληρότητα που προσεγγίζει το 100% αναχωρούν τις επόμενες ημέρες τα δύο πλοία που έχουν απομείνει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προορισμό τα νησιά των Β. Σποράδων και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.

Στο πλοίο «Αλκυόνη», έπειτα από τη βλάβη που προκλήθηκε το Σάββατο όταν ξέσπασε φωτιά στη 2η κύρια μηχανή του ενώ έπλεε με 512 επιβάτες προς τη Θεσσαλονίκη, αφού κατέπλευσε με ασφάλεια, έγιναν οι απαραίτητες εργασίες και στη συνέχεια επιθεωρήθηκε από το νηογνώμονα. Το πλοίο αναχώρησε και πάλι την Κυριακή για Σκόπελο και Σκιάθο με 700 επιβάτες, ενώ στο αυριανό του δρομολόγιο θα μεταφέρει στα δύο νησιά σχεδόν 800 άτομα.

Το πλοίο «Ταξιάρχης», που απέπλευσε χτες με πληρότητα άνω του 80% για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο και Βαθύ Σάμου, στο επόμενο δρομολόγιό του την προσεχή Δευτέρα αναμένεται να «πιάσει» πρωτόκολλο καλύπτοντας όλες τις θέσεις των 750 επιβατών.

Σημειώνεται ότι για τον Αύγουστο εκτελούνται δύο δρομολόγια την εβδομάδα από το «Αλκυόνη» (κάθε Κυριακή και Τετάρτη) και ένα δρομολόγιο από το «Ταξιάρχης» (κάθε Δευτέρα).

«Εχουμε τα λιγότερα δρομολόγια πλοίων από κάθε άλλη χρονιά. Ενδιαφέρον υπάρχει από τον κόσμο, όμως δεν έχουμε πλοία για να τους εξυπηρετήσουμε και η μετάβαση οδικώς στον Πειραιά κοστίζει πλέον αρκετά», επισήμανε ο ναυτιλιακός πράκτορας Βλαδίμηρος Καραχαρίσης.

AYTA ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΑΠ ΤΟ ΒΟΡΡΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ferry boat χωρητικότητας 600 οχημάτων θα πιάνει μυτιλήνη αλλά και τα νησιά των βορείων σποράδων σκιάθο και σκόπελο

ποια τα σχέδια μπουτάρη και αγγελούδη για το λιμάνι της θεσσαλονίκης

πώς θα γίνει η ακτοπλοϊκή σύνδεση της σμύρνης με τη θεσσαλονίκη, η οποία επιδιώκεται να γίνει home port για κρουαζιερόπλοια

της Άννης καρολίδου

ο δήμαρχος θεσσαλονίκης και ο πρόεδρος του οργανισμού λιμένα θεσσαλονίκης, γιάννης μπουτάρης και στέλιος αγγελούδης, είναι αποφασισμένοι να κάνουν τη πόλη, όχι μόνο προορισμό τουρισμού κρουαζιέρας αλλά και home port για κρουαζιερόπλοια, συνεχίζοντας τη συνεργασία τους και ανεβάζοντας τον πήχυ των στόχων ψηλά.

από την έδρα του ολθ ο δήμαρχος θεσσαλονίκης ανακοίνωσε πως το επιμελητήριο σμύρνης και η Ένωση τουριστικών πρακτορείων τουρκίας ( TURSAD) είναι έτοιμοι σε πρώτη φάση να συνδέσουν ακτοπλοϊκά τη θεσσαλονίκη με τη σμύρνη, με ένα δρομολόγιο. συγκεκριμένα, ένα ferry boat χωρητικότητας 600 οχημάτων θα πιάνει μυτιλήνη αλλά και τα νησιά των βορείων σποράδων σκιάθο και σκόπελο, εάν και εφόσον αυτή η κίνηση βοηθηθεί στο ξεκίνημά της.

η βοήθεια αυτή συνίσταται κυρίως στην επιδότηση της γραμμής, για την πρώτη ίσως διετία λειτουργίας της , κάτι που η τουρκική πλευρά προτείνει να γίνει από τα επιμελητήρια των δύο πόλεων.

ο κ. μπουτάρης , όπως είπε, ενημέρωσε τον πρόεδρο του επαγγελματικού επιμελητηρίου μ. ζορπίδη για την πρόταση, η οποία μπορεί προοπτικά να έχει πολύ μεγάλο οικονομικό όφελος για τη θεσσαλονίκη καθώς θα λειτουργήσει υποστηρικτικά και παράλληλα με την ανάπτυξη τουρισμού κρουαζιέρας.

παράλληλα ο κ. αγγελούδης, γνωστοποίησε την πολύ πρόσφατη επίσκεψη στη θεσσαλονίκη, εκπροσώπου της αιDA Cruises, ο οποίος δήλωσε ότι η εταιρεία σκοπεύει το 2012 να διπλασιάσει τις αφίξεις της στη θεσσαλονίκη, από 7 μέχρι 10.

ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ολθ α.ε. προέβλεψε το 2013 και, με την πλήρη άρση του καμποτάζ που προωθείται νομοθετικά, ότι οι μισές και περισσότερες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στη θεσσαλονίκη θα περιλαμβάνουν διανυκτέρευση. τότε η πόλη θα έχει κάνει το πρώτο βήμα για να γίνει home port για κρουαζιερόπλοια.

το λιμάνι της θεσσαλονίκης, με πολύ μικρές παρεμβάσεις στον επιβατικό σταθμό, είναι έτοιμο να υποδεχθεί μία τέτοια αύξηση. στο σημείο αυτό ο δήμαρχος πρόσθεσε ότι εν όψει μίας τέτοιας ανάπτυξης, οι φορείς της πόλης θα πρέπει να διευρύνουν το τουριστικό πακέτο που προσφέρεται , ενδεχομένως συμπεριλαμβάνοντας στις επισκέψεις στη βεργίνα και στις αρχαιότητες και επίσκεψη στο μνημείο φυσικού κάλλους που ονομάζεται Όλυμπος και είναι παγκόσμια γνωστό.

αισιόδοξος πολύ ο μπουτάρης..

πηγή άρθρου:http://skopelos-news.blogspot.com/2011/12/ferry-boat-600.html#.TueSBdUzHA4

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

η νελ θα το βαλει το αλκυονη τελικα απο θεσσαλονικη ? η θα παιζει με τον κοσμο? μια δινει δελτια τυπου ακομη και τα δρομολογια και απο την αλλη αγνοει γνωμοδοτησεις και ενω απο αυριο θα επρεπε να ειναι το πλοιο στην γραμμη ουτε φωνη ουτε ακροαση

ακουγεται οτι υπαρχει καποιο κολλημα με την εταιρεια που το νοικιαζει? δεν μπορει να βαλει το θαλασσινη η τον αιολο κεντερη ΙΙ στη θεση του?

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ proud δεν το είχα δει εξαιτίας της απουσίας μου λόγω κάποιου προβλήματος υγείας , υπάρχει περίπτωση το θαλασσινή να μπει στην θέση του η κάποιο άλλο πλοίο ; Τα δελτία τύπου τότε ποιος τα εξέδωσε ; Ακόμη και το ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ Θεσσαλονίκης έβγαλε πριν λίγες μέρες ανακοίνωση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την πλήρη ακτοπλοϊκή απομόνωση βιώνει και φέτος η Θεσσαλονίκη, μετά την απόφαση της ΝΕΛ να ματαιώσει τα προαναγγελθέντα (από τον ΟΛΘ μάλιστα) δρομολόγια προς και από τις Σποράδες και τον Βόλο, με το οχηματαγωγό-επιβατικό πλοίο «Αλκυόνη».

Οπως είπαν στη «Ν» στελέχη της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ο βασικός λόγος ματαίωσης των δρομολογίων είναι ότι η γραμμή κρίθηκε μη βιώσιμη. «Οι εκτιμήσεις, βάσει των κρούσεων στα ναυτιλιακά γραφεία της Θεσσαλονίκης για την επιβατική κίνηση, αλλά και γενικότερα η χαμηλή ζήτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σε όλη την Ελλάδα, προδιέγραφαν έσοδα λιγότερα του αναμενομένου, κάτι που, σε συνδυασμό με το υψηλό κόστος των καυσίμων, μας ανάγκασε να ματαιώσουμε το δρομολόγιο», εξήγησαν οι ίδιες πηγές.

Ετερος λόγος, αλλά όχι ο καθοριστικός, είναι το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα οι επισκευαστικές εργασίες του «Αλκυόνη». Υπενθυμίζεται ότι τα δρομολόγια είχαν ανακοινωθεί στις 28 Ιουνίου, αλλά λίγες μέρες πριν ξεκινήσουν, η εταιρεία είχε μεταθέσει την έναρξή τους για τις 14 Ιουλίου.

Ναυτεμπορική

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΛΙΔΗΣ - [email protected]

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Πάντως η Θεσσαλονίκη βιώνει την απομόνωση απο τα νησιά μας.

Πρίν καμιά εβδομάδα είχαν συναντηθεί με το δήμαρχο Σκοπέλου Γιώργο Μιχελή, ο Γιάννης Μπουτάρης και ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης,προκειμένου να συζητήσουν το ζήτημα της θαλάσσιας σύνδεσης της Σκοπέλου με τη Θεσσαλονίκη, όπου και οι δύο πλευρές εξέφρασαν την κοινή τους βούληση για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Βόρειες Σποράδες και την διάθεση να καταβάλουν κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.
Όπως επίσης πριν 20 ημέρες περίπου, ανάλογη πρόθεση εξέφρασαν επιχειρηματίες Κυκλάδων στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης για μια ποιοτική και σταθερή σύνδεση της συμπρωτεύουσας με τις Κυκλάδες, όπου ο Γιάννης Μπουτάρης υποσχέθηκε να βρεθεί μια λύση......

Link to comment
Share on other sites

Καλά μετά από τόσα χρόνια ευχολόγια των αρχόντων, των φορέων και των λοιπών παραγόντων δεν καταλαβαίνουν ότι καταντάει γραφικό, κάθε χρόνο τέτοια εποχή να αρχίζουν τα κλαψουρίσματα για την απομονωμένη Σαλονίκη? Από την στιγμή που έχουν διαπιστώσει εδώ και χρόνια ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους εφοπλιστές και το κράτος δεν δίνει γενναίες επιδοτήσεις, μία είναι η λύση: ή να βάλουν το χέρι στην τσέπη οι ενδιαφερόμενοι και να βγάλουν δικό τους καράβι ή να έλθουν σε συμφωνία με κάποια εταιρεία (ελληνική ή κοινοτική) να την επιδοτούν αυτοί μέσω εγγύησης μίνιμουμ εσόδων. Τα ετήσια κλαψουρίσματα λίγο πριν αρχίσει η σαιζόν, προσωπικά τα έχω βαρεθεί.

Edited by NHPEAS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπερα παιδια,

 

ακουγεται εντονα στο νησι , οτι καποια εταιρεια θα δρομολογησει καταμαραν απο θεσσαλονικη ...

 

εχετε ακουσει κατι σχετικα?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Να λύσει το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης τουλάχιστον σε πρώτη φάση με τις Σποράδες θα επιχειρήσει η δημοτική αρχή της Θεσσαλονίκης ενδεχομένως μέσα από τη δημιουργία ακτοπλοϊκής εταιρίας λαϊκής βάσηςΣτο σύντομο χαιρετισμό του από το βήμα της εκδήλωσης «Θεσσαλονίκη 2030: Σχεδιάζοντας ένα άλλο αστικό μέλλον» ο κ. Μπουτάρης δήλωσε ότι στο σχεδιασμό του δήμου είναι η δημιουργία μίας ακτοπλοϊκής εταιρείας λαϊκής βάσης η οποία θα συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με τη Σκιάθο και θα βγάλει την πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα από την θαλάσσια απομόνωση. Ωστόσο πριν γίνει το σημαντικό αυτό βήμα, είπε, θα πρέπει να γίνει μία μελέτη βιωσιμότητας για τη γραμμή που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες.

 

Πηγη: VORIA.GR

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Χαμός θα γίνεται ...πολυ βολικές ώρες αναχώρησης... Ειδικα ΠΣΚ θα ξεχνάνε οι Σαλονικείς τη Χαλκιδικη αρκει οι τιμές να ειναι προσιτές...

Link to comment
Share on other sites

Το ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 4 μετά τη Σκιάθο θα συνεχίζει για Άγιο Κωνσταντίνο, μιας και ανανέωσε τον πίνακα με τα δρομολόγια. Επίσης, το ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 5 μόνο από Βόλο την περίοδο 17-06 έως 05-09 με σταθερή ώρα αναχώρησης από Βόλο στις 14:30.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων της Hellenic Seaways Άρη Κατσαΐτη, ο αριθμός των ατόμων που ταξίδεψαν συνολικά πέρσι με τα δρομολόγια του Flying Cat 4 από τη Θεσσαλονίκη προς τις Σποράδες ανήλθε στα 70.000 άτομα, ενώ φέτος εκτιμά ότι η κίνηση θα είναι μεγαλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ανάπτυξη άνω του 20% στον τουρισμό φέρνει η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σποράδων

Quote

Σε πολλαπλά οφέλη τόσο για τη Θεσσαλονίκη όσο και για τα νησιά των Σποράδων προσβλέπουν οι αυτοδιοικητικοί και οι τουριστικοί φορείς της περιοχής, έπειτα από την ακτοπλοϊκή σύνδεση της πόλης με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο με το καταμαράν FlyingCat 4 της «Hellenic Seaways».

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη Γιάννη Δημητριάδη, μόνο κατά την πρώτη εβδομάδα των δρομολογίων από το λιμάνι της πόλης προς τα τρία νησιά των Σποράδων μετακινήθηκαν περισσότεροι από 2.000 επιβάτες.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας υπογράμμισε ότι στόχος είναι η Θεσσαλονίκη να λειτουργήσει ως ένα hub για την ευρύτερη περιοχή, ώστε μέσω του λιμανιού της να συνδέονται με τα νησιά των Σποράδων συνολικά η Βόρεια Ελλάδα αλλά και οι χώρες των Βαλκανίων.

«Η σύνδεση με τις Σποράδες μπορεί να πάει ακόμη καλύτερα και η δική μας προσπάθεια είναι να στηρίξουμε αυτή την προσπάθεια, ώστε η γραμμή αυτή να παραμείνει και να παραμείνει βιώσιμη», υπογράμμισε ο Σπύρος Πέγκας, προσθέτοντας ότι στόχος είναι παράλληλα με το καταμαράν να δρομολογηθεί κι ένα καράβι το οποίο θα μεταφέρει προϊόντα αλλά και αυτοκίνητα.

Αύξηση στην τουριστική κίνηση κατά 20%

Μόνο κατά την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τον δήμαρχο Σκοπέλου Χρήστο Βασιλούδη, με το καταμαράν της «Hellenic Seaways» μετακινήθηκαν περισσότεροι από 25.000 τουρίστες από τη Θεσσαλονίκη προς το νησί. Όπως προκύπτει από στοιχεία της «Hellenic Seaways», τα εισιτήρια που κόπηκαν πέρυσι στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σποράδες ξεπέρασαν συνολικά τα 70.000.

Φέτος, οι ξενοδόχοι σε Σκόπελο και Αλόννησο αναμένουν αύξηση της τουριστικής κίνησης στις περιοχές τους ως αποτέλεσμα αυτής της ακτοπλοϊκής σύνδεσης υψηλότερο του 20%.
«Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Βόρειες Σποράδες είναι ζωτικής σημασίας για το νησί μας και τις τουριστικές επιχειρήσεις μας. Δεν μας συνδέει μόνο με τη Θεσσαλονίκη αλλά και με τη μακεδονική ενδοχώρα και τις όμορες χώρες των Βαλκανίων καθώς και με τους ταξιδιώτες που μέσω του αεροδρομίου Μακεδονία φθάνουν στη Θεσσαλονίκη», υπογράμμισε η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκοπέλου Μαίρη Διαμάντη.

«Μόνο κατά τη χαμηλή σεζόν περιμένουμε μια άνοδο της τάξης του 10 – 12%. Για την περίοδο υψηλής ζήτησης η αύξηση θα είναι… 110%», ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία Διαμάντη. Την εκτίμηση ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη θα οδηγήσει σε αύξηση στην τουριστική κίνηση της τάξης του 20% εξέφρασε και η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Ένωσης Ξενοδόχων Σκοπέλου Μαρία Βογιατζόγλου.

Από την πλευρά της η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου Αλοννήσου Κική Αναγώστου υπογράμμισε ότι τα αποτελέσματα της περσινής χρονιάς έδειξαν ότι η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση έδωσε νέα ώθηση στην τουριστική κίνηση των νησιών, καθώς η εύκολη και γρήγορη πρόσβαση προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών από τη Βόρεια Ελλάδα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες φαίνεται να μένει το καλοκαίρι του 2018 η Θεσσαλονίκη 

Quote

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, Άρης Κατσαΐτης, δεν είναι στις προθέσεις της εταιρείας να συνεχίσει το καλοκαίρι του 2018 το δρομολόγιο που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο, καθώς τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά. Το «Flying Cat 4» θα δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή από το λιμάνι της Ραφήνας.

Υπενθυμίζεται ότι η Θεσσαλονίκη επανασυνδέθηκε, έπειτα από παύση έξι ετών, με τις Σποράδες το καλοκαίρι του 2016. Τα δρομολόγια -που πραγματοποιούνται μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο- συνεχίστηκαν και το 2017.

Την απογοήτευσή του εξέφρασε για το γεγονός ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας τονίζοντας ότι «όλοι οι φορείς της πόλης δούλεψαν πολύ σκληρά για αυτήν τη γραμμή και η σύνδεση ήταν πετυχημένη».

«Είναι μια προσπάθεια που θέλει επιμονή και υπομονή, δεν γίνεται να εγκαταλείπει κάποιος μετά από δύο χρονιές» τόνισε. Το επόμενο βήμα, όπως είπε, θα γίνει σε συντονισμό με τις ενώσεις ξενοδόχων και τους δημάρχους των νησιών, προκειμένου να βρεθεί μια λύση.

Όπως εξήγησε ο ναυτικός πράκτορας, Γιάννης Δημητριάδης, στα κατατεθειμένα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) δρομολόγια δεν περιλαμβάνεται η Θεσσαλονίκη από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Ωστόσο αναμένεται, όπως είπε, το προσεχές διάστημα «να δούμε τι θα προκύψει στις συζητήσεις που θα ακολουθήσουν με άλλες εταιρείες και αν θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την εν λόγω γραμμή».

 

Link to comment
Share on other sites

Η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων ζητά από τη HELLENIC SEAWAYS, να επανεξετάσει την απόφαση για διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Σποράδες – Θεσσαλονίκη

Quote

Με θέμα την απόφαση για διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Σποράδες – Θεσσαλονίκη, η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων κ. Κολυνδρίνη απέστειλε επιστολή προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία, με κοινοποίηση προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ζητώντας την επανεξέταση της απόφασης, χαρακτηρίζοντάς την παράλληλα ως ένα οικονομικό πλήγμα για τα νησιά των Σποράδων.

Αναλυτικά η επιστολή:
«Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας εκφράσω τις ανησυχίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας – Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας και Σποράδων και να σας μεταφέρω την έκδηλη αγωνία των κατοίκων των Βορείων Σποράδων, για την απόφαση της Εταιρείας
HELLENIC SEAWAYS, να διακόψει την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βορείων Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη, αποσύροντας το ταχύπλοο FLYING CAT4 από το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Η απόφαση αυτή θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες των νησιών μας. Αφενός μεν, προβλήματα στην απευθείας μετακίνηση του επιβατικού κοινού από και προς τη Θεσσαλονίκη, αφετέρου δε, προβλήματα στην τοπική οικονομία.. Η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή συνδέει τα νησιά μας απευθείας με τη Θεσσαλονίκη και κατ’επέκταση με τη Βόρεια Ελλάδα, με το επιβατικό κοινό να μην ταλαιπωρείτε με ενδιάμεσους σταθμούς και περεταίρω οικονομική επιβάρυνση.

Γνωρίζετε επιπλέον ότι τα νησιά μας στηρίζονται αποκλειστικά στον τουρισμό και η εν λόγω σύνδεση ήταν ένα άνοιγμα προς τη Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια, προκειμένου οι Βόρειες Σποράδες να προσελκύσουν ακόμη περισσότερους επισκέπτες.

Η διακοπή αυτής της ακτοπλοϊκής σύνδεσης θα είναι πραγματικά ένα καίριο οικονομικό πλήγμα για τα νησιά των Σποράδων, που εμείς ως Τοπική Αυτοδιοίκηση κάνουμε τιτάνιες προσπάθειες να τα στηρίξουμε και να επιμηκύνουμε την τουριστική σεζόν τους.

Σας ζητούμε να επανεξετάσετε την απόφαση της Εταιρείας και είμαστε στη διάθεσή σας σε οτιδήποτε χρειαστείτε».

Σύμφωνα με τουριστικό πράκτορα εκπρόσωπος της Hellenic Seaways, κ. Γιάννη Δημητριάδη, το καλοκαίρι του 2017 χιλιάδες οι επιβάτες που ταξίδεψαν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τις Σποράδες, για τη σεζόν (από τις 2 Ιουνίου έως τις 10 Σεπτεμβρίου), ήταν ακόμη περισσότεροι από το καλοκαίρι του 2016, όπου είχαν ταξιδέψει περίπου 70.000 άτομα.

Για πλήγμα για τα νησιά των Β. Σποράδων μιλάει ο Δήμαρχος Σκιάθου Δημήτρης Πρεβεζάνος και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου Αλέξανδρος Ευσταθίου

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

To οποίο νούμερο των 70.000 δεν τεκμαίρεται από κάπου, σύμφωνα δε με την Στατιστική Υπηρεσία, (για το 2016) ο αριθμός των επιβιβασθέντων από Θεσσαλονίκη για όλους τους προορισμούς είναι 25.199 και των αποβιβασθέντων από όλους τους προορισμούς 26.651.  Του 2017 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...