Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παρουσίαση του «Απηλιώτης» από την ΕΛΙΝΟΙΛ στο λιμάνι της Μυτιλήνης

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Quote
Και τα τρία νησιά του νομού Λέσβου εφοδιάζονται σε καύσιμα απ’ την εταιρία ΕΛΙΝΟΪΛ, που χθες στο λιμάνι της Μυτιλήνης παρουσίασε το ένα εκ των δύο υπερσύγχρονων δεξαμενόπλοιων που χρησιμοποιεί στη μεταφορά καυσίμων σε 34 συνολικά νησιά της χώρας. Εκείνο που τονίστηκε στην παρουσίαση και έχει και ειδικό ενδιαφέρον για τις νησιωτικές περιοχές που δε διαθέτουν αποθηκευτικούς χώρους καυσίμων, είναι ότι τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα που διαθέτει η ΕΛΙΝΟΪΛ ελαχιστοποιούν έως και μηδενίζουν την πιθανότητα ρύπανσης της θάλασσας από καύσιμα. Η πιθανότητα, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, να πέσει έστω και μια σταγόνα βενζίνης στη θάλασσα, είναι μία στο εκατομμύριο.

Ουσιαστικά, τόσο το πλοίο «Απηλιώτης», που εφοδιάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα οκτώ πρατήρια της ΕΛΙΝ στη Λέσβο, όσο και το δεύτερο παρόμοιο δεξαμενόπλοιο, το «Ζέφυρος», μπορούν να καλύψουν ακόμη και με ισχυρούς ανέμους τον ανεφοδιασμό των νησιών. «Στην πραγματικότητα - όπως εξήγησαν τα στελέχη της εταιρείας για το «Απηλιώτης» - είναι ένας συνδυασμός δεξαμενόπλοιου και οχηματαγωγού, αφού η πρύμνη του πλοίου είναι ειδικά διαμορφωμένη ώστε να μεταφέρει τρία βυτιοφόρα αυτοκίνητα. Στον ίδιο χώρο λειτουργούν τελευταίας γενιάς γεμιστήρια, που επιτρέπουν τη φόρτωση των βυτιοφόρων εν πλω με πέντε προϊόντα ταυτοχρόνως. Τα γεμιστήρια είναι εφοδιασμένα με σύστημα ανακύκλωσης ατμών για την προστασία του περιβάλλοντος. Έτσι όταν το πλοίο φτάσει στο λιμάνι τα βυτιοφόρα βγαίνουν έτοιμα να εφοδιάσουν τα πρατήρια.»

Η μεγάλη διαφοροποίηση από το μέχρι τώρα τρόπο εφοδιασμού, είναι ότι η φόρτωση των βυτιοφόρων γίνεται πάνω στο πλοίο, χωρίς να χρειάζεται να γίνεται εκφόρτωση καυσίμων στα λιμάνια που δένει το πλοίο, διαδικασία που εμπεριέχει ανά πάσα στιγμή τον κίνδυνο να προκληθεί ρύπανση.

Όλα αυτόματα…

Τα πλοία της ΕΛΙΝ ταξιδεύουν με 12 μίλια ταχύτητα και έχουν μεταφορική ικανότητα 2.140 κυβικών μέτρων, ενώ υπάρχει δυνατότητα να μεταφέρουν ταυτόχρονα πέντε διαφορετικά είδη καυσίμων. Όλα τα συστήματα φόρτωσης των βυτιοφόρων ελέγχονται ηλεκτρονικά, ενώ διαθέτουν πληροφοριακό σύστημα on-line με το κεντρικό σύστημα της εταιρείας που επιτρέπει, πέραν της λογιστικής παρακολούθησης (έκδοσης τιμολογίων κ.λπ.) από τα κεντρικά γραφεία, και την ανά πάσα στιγμή - μέσω δορυφόρου - πληροφόρηση σχετικά με τη θέση του πλοίου και των βυτιοφόρων, καθώς και σχετικά με την ποσότητα που περιέχει κάθε δεξαμενή του πλοίου και κάθε διαμέρισμα βυτιοφόρου.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του «Απηλιώτης» τονίστηκε ότι η συγκεκριμένη καινοτόμος τεχνολογία έχει βραβευτεί απ’ την έγκυρη διεθνή έκδοση Lloyd’s List, ενώ έγινε αναφορά στο γεγονός ότι το πρώτο δεκάμηνο του 2008 η εταιρεία αύξησε κατά 10% τις πωλήσεις της στα ελληνικά νησιά.

Η παρουσίαση έγινε από τους κυρίους Δημήτρη Μπιλμέζη, προϊστάμενο Δημοσίων Σχέσεων και Ολικής Ποιότητας της ΕΛΙΝ, Κίμωνα Αντύπα, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας που συνεργάζεται η ΕΛΙΝ, και Βασίλη Λεούση, διευθυντή ναυτιλιακού.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Περασαν τρισημιση χρονια απο τοτε ηρθε το πρωτο απο τα συχρονα εφοδιαστικα.

Ο ΑΠΗΛΙΩΤΗΣ πραγματικα οργωνει το Αιγαιο απο ακρη σε ακρη.Ελαχιστες μερες το μηνα ερχεται στον Πειραια και αυτο για λιγες ωρες μεχρι να φορτωσει και να ξαναφυγει

Ας το δουμε σε καποιες στιγμες

Λιγες μερες απο την μερα που ηρθε στα νερα μας δεμενο στο μολο ΔΕΗ

Δεξαμενισμος τον Σεπτεμβριο του 2008 στη μεγαλη του Βασιλειαδη(νομζω οτι ειναι και μοναδικος δεξαμενισμος του πλοιου)

Στο εμπορικο λιμανι Μυτιληνης το καλοκαιρι που μας περασε

Καλα ταξιδια στο πληρωμα του και να μην ξεχναμε οτι βαπορια δεν ειναι μονο τα επιβατικα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 4 years later...
  • 2 months later...
On 11/13/2009 at 9:47 PM, polmyt said:

Δεξαμενισμος τον Σεπτεμβριο του 2008 στη μεγαλη του Βασιλειαδη(νομζω οτι ειναι και μοναδικος δεξαμενισμος του πλοιου)

 

Που έχει δεξαμενιστεί τελευταία?Γιατι ειναι σε καλή κατάσταση που το είδα πριν λίγες ημέρες,αλλα το ειχα απορια γιατι δε βρηκα φωτο πλην αυτης στο Βασιλειαδη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 8 months later...

Ο Απηλιώτης ήταν δεμένος στη θέση Νο: 8 στη Πάρο και πριν τις πρωινές αφίξεις των πλοίων της γραμμής βγήκε στη ράδα του όρμου της Παροικίας. Αφού τελείωσε το πρώτο κύμα αφιξοαναχωρήσεων ήρθε στη θέση Νο: 2 και μπήκαν τρία βυτία να γεμίσουν καύσιμα, αλλά το πλοίο ξανά βγήκε στη ράδα γιατί θα ερχόταν το Σαντορίνη Πάλας. Μετά την αναχώρηση του Σαντορίνη Πάλας ζήτησε να ξανά μπει στο λιμάνι στη θέση Νο: 2 ή Νο: 8, αλλά στην Νο: 8 ήταν η λεντια του Superferry II και σε 15 λεπτά είχε αναχώρηση, όποτε δεν ήταν εφικτό, όποτε ξανά πήγε στη θέση Νο: 2, για να βγαλει τα τρια βυτία και στη συνέχεια να μεθορμίσει στη θέση Νο: 6 που ήταν το Superferry II, γιατί θα ερχόταν στη θέση Νο: 2 το Caldera Vista.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...

Μελετημένο βαποράκι!

Λογικά, πρέπει να είναι και μαϊτζέβελο με δυο πρυμνιά προπελάκια και ένα μπροστινό.

Νομίζω ότι το έχω πετύχει (ή το αδερφό του το Ζέφυρος) και στο Βαθύ της Σάμου. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...