Jump to content
Shipfriends

Prince (IMO 7347548)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Η πώληση του Princess για scrap, φαίνεται ότι έχει δημιουργήσει θέμα για τα επικίνδυνα υλικά που έχει (φαντάζομαι για αμίαντο)

Quote

Press Release - NGOs urge Greece and Bangladesh to stop illegal beaching of ferry - NGO Shipbreaking Platform 25 Aug, 2021

Yet another passenger ship is heading towards the shipbreaking beaches of South Asia, in clear violation of European rules that are aimed 

at preventing the trade of toxic waste from the EU to non-OECD countries. The passenger/ro-ro vessel PRINCESS (IMO 7347548) 

illegally departed from Katakolon, Greece, in July and arrived on 22 August in Chattogram, (Chittagong) Bangladesh, where is about to be beached. 

Despite the fact that competent authorities were alerted that the ship was heading for scrap already in May, the unit was allowed to leave 

European territorial waters. Before its departure, the new owners changed the flag of the vessel from Cyprus to Togo, 

and then from Togo to Comoros, in what is a typical preparatory step prior substandard breaking.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το "παράνομη" αναχώρηση είναι βαριά κουβέντα όσον αφορά το Λιμεναρχείο Κατακόλου που έδωσε τον απόπλου και θεωρώ άδικη. Δε νομίζω βέβαια πως οι ΜΚΟ τα μετράνε κάτι τέτοια, νόμος είναι το δίκιο της εκάστοτε ΜΚΟ:rolleyes:. Και λέω άδικη γιατί είσαι Λιμεναρχείο, έρχεται ο πράκτορας να ζητήσει απόπλου για το πλοίο. Κοιτάς τα πιστοποιητικά, όλα εντάξει. Safe Manning, διπλώματα, εντάξει. Ζητάει απόπλου για Αίγυπτο για παράδειγμα επάνω στην άδεια απόπλου, εντάξει. Πως δεν θα του χορηγήσεις άδεια απόπλου, με ποιό δικαίωμα? Θα ήταν παράβαση καθήκοντος. Αν ήταν να μη χορηγείται άδεια απόπλου επειδή κάποιος υποψιάζεται κάτι, ζήτω που καήκαμε.  

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όταν ο έλεγχος ναυτολογίας (πιστοποιητικά πλοίου και πληρώματος, safe manning) είναι οκ , τότε κανένα λιμεναρχείο δεν μπορεί να αρνηθεί το απόπλου.

Το μόνο που ίσως μπορεί να περιπλέκει την κατάσταση, είναι το ενδεχόμενο να μην έχει εφοδιαστεί το πλοίο με μελέτη και πιστοποιητικά για τα Hazardous Materials, τα οποία από την εμπειρία μου μέχρι τώρα δεν ζητούνται κατά τον απόπλου αλλά είναι πλέον ουσιαστικά για την διάλυση ενός πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μετά από 3 μήνες το ais του πλοίου ξανάνοιξε για λίγο και απ'ότι φαίνεται βρίσκεται έξω από τη Chittagong. Τελευταίο στίγμα έδωσε πριν από σχεδόν 7 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Prince (IMO 7347548)
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...