Jump to content
Shipfriends

Saint John Paul II (IMO 9817274)


Recommended Posts

  • 4 months later...

Το νέο ταχύπλοο της Virtu Ferries θα πάρει το όνομα Saint John Paul II, προς τιμή του Πάπα που είχε ταξιδέψει από το Gozo στη Μάλτα με το παλιό ταχύπλοο της Virtu’s San Frangisk στις 27 Μαΐου του 1990. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το Νοέμβριο του 2018.

Link to comment
Share on other sites

Αριθμός γιάρδας 089 για το συγκεκριμένο πλοίο. Απ' ότι βλέπω στο Yearbook της Incat, ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της Virtu Ferries, ο Francis Portelli έχει βάλει το χεράκι του στο εσωτερικό design με το mat πράσινο και πορτοκαλί να κυριαρχούν, ενώ φαίνεται πως τα καθίσματα θα είναι δερμάτινα. Μπερικέτης ο Francis.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • proud_ionian changed the title to Saint John Paul II
  • 2 weeks later...

Το Saint John Paul II αναμένεται να παραδοθεί στη Virtu Ferries στις 24 Ιανουαρίου 2019. Λίγες μέρες αργότερα το πλοίο θα ξεκινήσει το ταξίδι των 9,600 ναυτικών μιλίων διάρκειας 20 ημερών μέχρι τη Μάλτα. Στο ταξίδι του πλοίου θα διασχίζει τον Ινδικό Ωκεανό, προσεγγίζοντας στα λιμάνια Fremantle στη Δυτική Αυστραλία και Colombo στη Σρι Λάνκα για ανεφοδιασμό, προτού περάσει στη Σομαλία, για να φτάσει στην Ερυθρά Θάλασσα, όπου θα ανεφοδιαστεί στη Τζέντα, προτού εισέλθει στη Μεσόγειο μέσω του καναλιού του Σουέζ. Το τελευταίο σκέλος του ταξιδιού, από το Port Said στη Βαλέτα, θα διαρκέσει 30 ώρες. Το Saint John Paul II αναμένεται να δουλέψει στη γραμμή Μάλτα / Σικελία από το Μάρτιο του 2019. Το Saint John Paul II θα τέσσερις κινητήρες MTU που παράγουν συνολικά 36,4 MW. Αυτοί οι κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας ανταποκρίνονται στα πρότυπα Tier II του Marpol του παραρτήματος VI του IMO που ρυθμίζουν τις εκπομπές καυσαερίων, με στόχο τη μείωση της τοπικής και παγκόσμιας ρύπανσης της ατμόσφαιρας με τέσσερα waterjet Wärtsilä που θα δίνουν στο πλοίο ταχύτητα πλεύσης μεγαλύτερη από 38 κόμβους. Με χωρητικότητα 900 επιβατών σε 5 σαλόνια και ένα γκαράζ που θα παίρνει 167 αυτοκίνητα ή 23 ΦΓ, το Saint John Paul II θα είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο Catamaran RoPax που θα λειτουργεί στη Μεσόγειο και το δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο. Κάποιες φωτογραφίες από το πλοίο έχει ανεβάσει η εταιρεία στη σελίδα της στο Facebook.

49589609_10156370212973978_4267581214426136576_n.jpg49654023_10156370217148978_3566971864041390080_n.jpg50072427_10156370226613978_7136480589170868224_n.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Πάμε να δούμε μερικές φωτογραφίες του Αγίου Ιωάννη Παυλου του Δεύτερου από το Open Day που διοργάνωσε η πλοιοκτητρια εταιρεία,λίγες μέρες μετά την παράδοση του από την Αυστραλία πέρσι το Μάρτη.

Αρχικά ξεκιναμε με το πρώτο από τα δύο decks του βαποριου,το οποίο αποτελείται κυρίως από καθίσματα αεροπορικου τύπου και απο το σαλόνι με την καντινα πλωρα. Πριμα έχουμε το ανοιχτό κομμάτι του πρωτου καταστρωματος με μέρικα καθίσματα,το οποίο θα έλεγα  είναι αρκετά μεγάλο για HSC.

 Μετά ανεβαίνουμε στο ανοιχτο κομματι του Club Deck στo οποίο βρίσκονται οι "διακεκριμενες" θέσεις του πλοιου. Αποτελείται επίσης από ένα σαλόνικαθίσματα αεροπορικου τύπου και απο αλλη μια καντινα μπροστά από το αιθριο του βαποριου.

 Επειτα συνεχίζουμε στην γέφυρα του σκάφους. Για αρχή πάμε στην δεξιά βαρδιολα, όπου βλέπουμε την δεξιά κονσόλα. Έπειτα προχωράμε στο "cockpit" του Apollo,όπου βλέπουμε τα κεντρικα panel της γέφυρας και του μηχανοστασιου.

Τέλος έχουμε μια φώτο του γκαράζ.

  Η πρώτη εντύπωση που μου αφησε ήταν απλός οκ,όχι τρέλα πράγματα. Τα περισσότερα δικά μας στην Ελλάδα δεν έχουν τίποτα να ζηλεψουν από το συγκεκριμένο. Για αυτά που ζητάνε περίμενα κάτι παραπάνω. 

  Καποια στιγμή στο κοντινό μέλλον θα ανέβουν μερικες λιγο πιο αξιοπρεπεις φωτο απο το ταξίδι μου μαζί του,το περασμένο καλοκαίρι.

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο ρεπορτάζ Μάριε, grazie. Όντως δεν μένεις και με το στόμα ανοιχτό όσον αφορά το εσωτερικό, εγώ θα σταθώ όμως στο ότι από τις φωτογραφίες σου μου φαίνεται ιδιαίτερα ευήλιο. Δε φαίνεται να είναι κλειστοφοβικό, όπως συμβαίνει με αρκετά πλοία της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικα στα θετικα οτι, αν κρινω απο τα καθισματα στο ανοιχτο deck, επιτρεπεται η παραμονη των επιβατων στα καταστρωματα

Να τα βλεπουν και οι δικοι μας αυτα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...