Jump to content
Shipfriends

Aqua Solution (IMO 6918560)


Recommended Posts

Σύμφωνα με την εταιρεία του 100 μονές καμπίνες με ιδιωτικό μπάνιο/τηλεόραση κλπ. Τώρα στην Ελλάδα τα 100 κρεβάτια γίνονται 300 και 400 άμεσα (π.χ. η προσθήκη κρεβατιών στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ).

https://c-bed.nl/ms-wind-solution

Bάζω και το pdf που έχει στο λινκ γιατί σύντομα θα το κατεβάσουν εφόσον πούλησαν το πλοίο......

 

WS vessel spec.pdf

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιο πλοίο με τόσες καμπίνες και προφανώς περιορισμένους κοινόχρηστους χώρους μπορει να κανει δρομολόγια στο Αιγαίο; εκτος κι αν μιλάμε για Κρήτη Δωδεκανήσου κι ΒΑ Αιγαίο, που όμως εκει ο ανταγωνισμός ειναι σε άλλο επίπεδο.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα δεν μπορει να ταξιδεψει πουθενα.

Ότι και να κανουν,οσο καλους κοινοχρηστους χωρους και να εχει είναι αισιως 49 χρονων.Για accommodation ship και πολύ του ειναι

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

απο την αρχη γραφοταν οτι ερχεται για τη seajets.

σε καποιες φωτο που εχουν κυκλοφορησει, φαινεται ενα τεραστιο κιτρινο... κερατο^_^ να ειναι κολλημενο πανω στον πρυμνιο καταπελτη

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε το 49χρονο Wind Solution στο λιμάνι του Πειραιά σήμερα δεμένο με τη πλώρη γιατί στο πρυμνιό καταπέλτη έχει ένα μηχανισμό για να ρυθμίζει το ύψος του καταπέλτη για λιμάνια που δούλευε στη Βόρεια Ευρώπη και υπάρχουν τα φαινόμενα της Παλίρροιας ((άμπωτη και πλημμυρίδας). Η επέκταση που έχει στο κατάστρωμα κάτω από τη γέφυρα προς τα πλώρα χαλάει πολύ την αισθητική του πλοίου. Στο γκαράζ του πλοίου υπάρχουν ράμπες κατά μήκος μέχρι τις άκρες του cage που υπάρχει στο κέντρο του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Εγω οπως το βλεπω δε μου μοιαζει να ανοιγει ο πρυμνιος ουτε να ρυθμιζεται το υψος του με αυτο. :ph34r:

Ποιο πολυ με απλο ζωναρι που βοηθαει το πλοιο στο ανεβα-κατεβα λογω παλιρροιας μου φερνει. Ασε που μεχρι εκει που ειναι στον καταπελτη αυτος δε μπορει να πατησει στο ντοκο παρα μονο τα πεδιλα.

Link to comment
Share on other sites

Από χθες στο δελτίο του ΟΛΠ σαν διαχειρίστρια εταιρία του πλοίου εμφανίζεται η  "ΣΙ ΤΖΕΤΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ενώ πριν ήταν η "ΕΛΛΗΝΟ-ΟΛΛΑΝΔΙΚΑ Ν. ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΠΕ"

Link to comment
Share on other sites

Ο πρακτορας οχι η διαχειριστρια, αν και σε πολλες απο τις εταιρειες που αναφέρεται,τυχαίνει να ειναι και ο διαχειριστης. Αναλογα τη μορφη της εταιρειας ειναι παντα.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...