Jump to content
Shipfriends
Juanito

Aqua Solution (IMO 6918560)

Recommended Posts

Καλημέρα. Καθ'οδόν για Πειραια το νέο απόκτημα Ελληνικής Εταιρείας..... Το πλοίο δούλευε σαν πλωτό ξενοδοχείο στην Β.Ευρώπη και όπως φαίνεται ετοιμάζεταιγια νέα καριέρα στην Ελλάδα... 

 

_________________________________________________________________________________________

(1969, ex-Prinsessan Christina, Safe Christina, Stena Nordica, Europafarjan I, Lion Prince, Stena Prince , Commodore, Palau, Wind Solution)

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ιδιαίτερο πλοίο. Έχει 100 καμπίνες με μονο κρεβάτι.Βέβαια αρκετά ευρύχωρες. και παίρνει καπου 180 αυτοκίνητα. Απο οτι θυμάμαι ειχε 8 μηχανές και τωρα δουλεύουν οι 7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Το πλοίο μέσα είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Όντως 1 μηχανή είναι off εδώ και χρόνια, καθώς σαν πλωτό ξενοδοχείο ποτέ δεν χρειάστηκε ταχύτητα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τοσες μηχανες δεν θα εχει και τρελη καταναλωση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι γιατι η καταναλωση εξαρταται απο την ιπποδυναμη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως επειδή δουλευε σαν accomodation ship, εχει καιρό να δουλέψει σε full ρυθμούς.Συν τοις άλλοις οποτε δούλευε πηγαινε με τις 6 απο τις 8, μου ειχαν αναφέρει πως περίπου σε ενα ημερολογιακο χρονο δουλευε τις μηχανές σε μέρες ,το πολυ  20 μέρες (καπου 500 ώρες). Για να έρθει στα "μεταφορικά" του σύγκαλα ,θέλει δουλειά σιγουρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άκουσα ότι κάποιος θα βάλει πλοίο Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι με κυπριακή σημαία ξέρει κανείς τίποτα γιαυτό??? 

Ένα ενδεχόμενο είναι το νέο απόκτημα του Αρκουμάνη το Wind Solution το οποίο την Παρασκευή ξεκίνησε από την Αγγλία για το λιμάνι του Πειραιά

http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2770924

 είναι το νέο απόκτημα του Αρκουμάνη Wind Solution  

Με το Galaxy ξέρει κανείς τι γίνεται??? Θα γυρίσει στην European seaways η όχι??? Μήπως γιαυτό φέρνει το Wind Solution 

 

Το ελληνική ακτοπλοϊα για το Wind Solution λέει ότι το πείρε ο Ηλιόπουλος και όχι ο Αρκουμάνης 

https://www.ellinikiaktoploia.net/στην-ελλάδα-έρχεται-το-wind-solution/

Edited by proud_ionian
move

Share this post


Link to post
Share on other sites

το βαπόρι δεν το έχει πάρει ο αρκουμανης μάγκες, όσον άφορα το galaxy μέχρι τέλος του μηνά θα είναι στο όμορφο τραπανι και μετά θα έρθει να ετοιμαστεί για να πάει πριντεζι.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οτι πρεπει για τη δουλεια για την οποια προοριζοταν το Λατω

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάντως μέχρι να δούμε επίσημη ανακοίνωση όλα παραμένουν ρευστά... οι δικές μου πληροφορίες έδειχναν άνδρο ... αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος .... ίδωμεν!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ' ότι βλέπω στο Σουηδό, η τελευταία "ανταγωνιστική" θα έλεγε κανείς σεζόν του πλοίου είναι το καλοκαίρι του 2007 που έκανε Salerno - Olbia. Και είναι πια 49 ετών, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό.

 

Επίσης βλέπω τις μηχανές του, που ο Σουηδός αναφέρει σαν Åtta Nohab-Polar. Δεν τις έχω ξανακούσει. Ανταλλακτικά άραγε υπάρχουν γι αυτές? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 μηχανές Nohab Polar SF112 VS-E είναι ο ακριβές τύπος. Σαν κατασκευάστρια η αγγλική Nohab Polar δεν είναι άγνωστος κατασκευαστής και πλέον ανήκει στο Group της Wartsila!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α μάλιστα. Λές να έχει ακόμη ανταλλακτικά? Δεν μπορώ να το φανταστώ, μια άλλη επιλογή είναι να δουλεύουν πχ οι μισές μηχανές εν Ελλάδι και να χρησιμοποιούνται οι υπόλοιπες για καννιβαλισμό. Παλιά μου τέχνη κόσκινο, για τον Ηλιόπουλο.

 

Παρεπιπτόντως, ας πάρουμε μια μικρή γεύση από τις προηγούμενές του μετενσαρκώσεις, με τη βοήθεια του αρχείου του υπογράφοντος.

Εδώ σαν Prinsessan Christina σε αυτό που νομίζω ήταν η αρχική του φορεσιά όταν και έκανε δρομολόγια από το Goteborg για Fredrikshavn.

Εδώ πάλι σαν Prinsessan Christina αλλά αυτή τη φορά με τα σινιάλα της Stena Line για την ίδια γραμμή

Και σε αυτήν την κάρτα σαν Lion Prince όταν και έκανε Halmstad - Grena ή αργότερα Varberg - Grena.

 

Να δούμε τι θα δούμε εν Ελλάδι. Όπως πάει το πράγμα, θα ξαναγυρίσει πίσω το King Μίνως και το Superferry από την Ερυθρά :rolleyes:

 

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Nick the Greek said:

Να δούμε τι θα δούμε εν Ελλάδι. Όπως πάει το πράγμα, θα ξαναγυρίσει πίσω το King Μίνως και το Superferry από την Ερυθρά :rolleyes:

 

Σε καλυτερη κατασταση θα ειναι απο αυτο παντως!κ τι το superferry  που το διωξανε τοτε γιατι ηταν μεγαλο για τα λιμανια κ τωρα πανε τα θηρια τα 180 αντε να το πεις κ να το πιστεψει

Αλλα μην βαζεις κ ιδεες γιατι μας διαβαζουν😁😁😁

Edited by margaritis24

Share this post


Link to post
Share on other sites

το πλοιο εσωτερικα ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση. οπως εχουμε πει και σε προηγουμενα ποστ 1 μηχανη ειναι εκτος διοτι δεν ειναι ευκολη η ευρεση ανταλλακτικων για τις δυσκολες nohab polar ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια ξενοδοχειο ηταν. Ειναι δυνατον να ναι χειροτερο απο τα αλλα που ειναι στα χασανακια; Μην ειναι καλυτερο και απο αρκετα εδω μεσα σε χωρους. Αισθηση μου παντως ειναι οτι δεν θα κανει δρομολογια. Για ξενοδοχειο παει και παλι

Δεν ειναι δυσκολες οι Nohab Polar. Απλα ειναι και λιγο παλιες. 50 ετων μοντελο αισιως :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neptune, δεν είπα πουθενά πως είναι χειρότερο από τα Αιγυπτιακά, απλά έκανα ένα συνειρμό με βάση την ηλικία.

 

Αν έχεις δίκιο και το πλοίο έρχεται για ξενοδοχείο κι όχι για κανονικά δρομολόγια, κι αν επίσης δεχτούμε ως υπόθεση εργασίας το ότι είναι αγορασμένο από τον Ηλιόπουλο, γιατί αυτό κι όχι το Λατώ, στο οποίο έχουν ήδη πέσει χρήματα? Έχει αλλάξει κάτι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί τα λεφτά για το Wind Solution να είναι λιγότερα από ότι να επισκευαστεί το Λατω. Να προσθέσω ότι ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι η Seajets η αγοραστρια εταιρεία. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης αν θυμαμαι δεν έχει πολυ μεγάλο υψος γκαράζ , το οποίο θα απέτρεπε την χρηση του σε δρομολογια οπου θα ειχε φορτηγα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νότια των Κυθήρων παλεύει με τον βοριά και τα 8 μιλάκια δρόμο να ανέβει Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τις πιο έξυπνες αγορές που έγιναν τα τελευταία χρόνια, θεωρώ.

Μπορει να χρησιμοποιηθεί σαν accomondation ship για πρόσφυγες ανά πάσα στιγμή (αν πχ αυριο το πρωι ζητηθει πλοιο για πρόσφυγες το συγκεκριμένο επειδή υπήρξε στο παρελθόν accomondation ship επί πολλά έτη θα είναι η καλύτερη εν Ελλάδι επιλογή) , και επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα ενδοκυκλαδικά, στις Αζόρες, ή σε οποιοδήποτε δρομολόγιο δεν έχει ανάγκη για ταχύτητες καθώς το μέγεθός του είναι πολύ καλό για την Ελλάδα....

Η ηλικία είναι ένα ζήτημα βέβαια, αλλά με καλή συντήρηση (δεν ξερω και σε τι κατάσταση είναι) όλα λύνονται....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...