margaritis24 Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 (edited) Οταν μιλαμε για ενα πλοιο κ κοστιζει 219.εκ € μου φαινονται πολλα για το μεγεθος του!!!εκτος εαν εχω μεινει τοσο πισω στις κατασκευες πια Edited May 10, 2018 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 Μέσα στον Ιούλιο το Spirit of Tasmania I και το Spirit of Tasmania ΙΙ θα πραγματοποιήσουν τους δεξαμενισμούς τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 (edited) Happy Ship-iversary! Πολύ καλό video! Edited September 2, 2019 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 Ακυρώθηκε η παραγγελία της TT-Line Tasmania με το ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft για τη κατασκευή δυο πλοίων. Η TT-Line Tasmania υπέγραψε προσύμφωνο με το ναυπηγείο Rauma Marine Constructions για τη κατασκευή των δυο πλοίων με παράδοση στα τέλη του 2022 και τέλη του 2023 αντίστοιχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 21, 2020 Author Share Posted July 21, 2020 Τρωει ακυρο και το τροποποιημενο project. η πολιτειακη κυβερνηση της τασμανιας, επικαλουμενη τις οικονομικες συνεπειες της πανδημιας, απερριψε και το σχεδιο ναυπηγησης των δυο νεοτευκτων στη Φινλανδια. Η προθεση αντικαταστασης των δυο πρωην Superfast παραμενει, αλλα αφου ληφθει υπ'οψιν η αναγκη διατηρησης θεσεων εργασιας στον ευρυτερο κατασκευαστικο κλαδο, στην Αυστραλια και στην Τασμανια ειδικοτερα. Quote there needed to be more consideration of local content and manufacturing jobs in Tasmania and Australia as part of the overall vessel replacement project. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 26, 2020 Author Share Posted July 26, 2020 (edited) ολο αυτον τον καιρο υπαρχει μια εντονη συζητηση στην τασμανια, στα εκλεγμενα οργανα της πολιτειας και οχι μονο, για το κατα ποσο ειναι εφικτος ο στοχος να κατασκευαστουν τα δυο νεα ferries εξ ολοκληρου εκει. πολλοι εχουν πει οτι μονη τελικη φαση της κατασκευης μπορει να γινει σε αυστραλια/τασμανια και ανω του 50% των μερων των πλοιων θα εχουν κατασκευαστει εκτος. η incat μπηκε στο παιχνιδι και λεει οτι μπορει να τα κατασκευασει στα ναυπηγεια της στην τασμανια και ανω του 90% των υλικων και της εργασιας, θα ειναι τασμανικης προελευσης. εχουμε πολυ δρομο ακομη βεβαια, γιατι αν καταλαβαινω καλα, η incat δεν προτεινει συμβατικο ferry, αλλα αλουμινενια κατασκευη (αυτο ξερει να φτιαχνει), Edited July 26, 2020 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 (edited) Από κάτι βιντεάκια με καιρούς και swell που έχω δει,δεν νομίζω πως τα καταμαράν είναι ιδανική λύση...Ίσως αν μπορούσαν να έφτιαχναν εκεί δυο ταχύπλοα και να άφηναν ένα spirit of Tasmania όταν επικρατούν δυσμενής συνθήκες να κάνει το δρομολόγιο.Αν και αυτοί από ότι καταλαβαίνω θέλουν να φύγουν πλήρως τα πάλαι ποτέ superfasts Edited July 26, 2020 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 7, 2021 Author Share Posted February 7, 2021 στο βιλαμπαχο ακομη ξυνουν, που ελεγε και η παλια διαφημιση. παρα τον αρχικο ενθουσιασμο, η σκεψη για αλουμινενιο ferry εγκαταλειπεται (εχουν υπαρξει παρα πολλες αντιδρασεις, οσον αφορα την ασφαλεια και την αξιοπιστια τετοιου σκαφους στον ανοιχτο ωκεανο), ενω η austal και εμμεσως πλην σαφως, αφηνει να εννοηθει οτι για χαλυβδινο πλοιο, το hull μαλλον θα ναυπηγειτο στο εξωτερικο και θα το εφερναν κατω για το fitting out. απο οτι καταλαβαινω απο διαλογο αγγλοφωνων συνασθενων στο "ferries" το θεμα παει απο διαλογο σε επιτροπη και απο επιτροπη σε διαλογο. πριν το 2028, οταν τα superfast III & IV θα ειναι 30 ετων, δεν θα εχει ξεκινησει ταξιδια το διαδοχο ζευγος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 15, 2021 Author Share Posted March 15, 2021 τελικα μετα απο 8 περιπου μηνες, δημοσιας διαβουλευσης (που λεμε και εδω), εγκαταλειφθηκε η ιδεα να ναυπηγηθουν στην Αυστραλια και επιστρεφουμε στη Rauma. για συμβατικα συμφωνα με το αρχικο σχεδιο Quote The replacements for the Spirit of Tasmania vessels will chiefly be built overseas. The decision comes seven months after establishing a taskforce to investigate whether all or parts of the new ferries could be built in Australia. The vessel replacement taskforce's final report was handed down on Monday afternoon, with the government announcing it had opted to go down the path that TT-Line had originally identified as the most appropriate one. TT-Line had recommended the new Spirits be built in Europe, and a memorandum of understanding had been signed with Finnish shipbuilder Rauma Marine Constructions, when the taskforce was established last year. the advocate Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 Στις επομενες 30 μερες θα αποφασισουν τι θα κανουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 14, 2021 Share Posted April 14, 2021 Υπογράφτηκε η σύμβαση για τη κατασκευή των δυο νέων πλοίων της TT-Line στο ναυπηγείο της Rauma Marine Constructions, με έναρξη των εργασιών την Άνοιξη του 2022, με παράδοση το πρώτο πλοίο στα τέλη του 2023 και το δεύτερο στα τέλη του 2024 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 1, 2021 Author Share Posted September 1, 2021 Σύμφωνα με αυστραλέζικη εφημερίδα που επικαλείται το Ferries, έχει πληρωθεί η προκαταβολή και την άνοιξη ξεκινά η ναυπήγηση του πρώτου από τα δύο πλοία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted December 29, 2022 Share Posted December 29, 2022 Τα υπάρχων Spirit of Tasmania όταν παραδοθούν τα καινούρια έχει ακουστεί τι θα γίνουν; Μου μοιάζει ιδανική λύση για την αντικατάσταση του Κρήτη και του Horizon από το 2024, εκτός αν η Attica ναυπηγήσει νέα βαπόρια που πιστεύω θα ήταν ακόμα καλύτερο σαν σενάριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now