Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οταν μιλαμε για ενα πλοιο κ κοστιζει 219.εκ € μου φαινονται πολλα για το μεγεθος του!!!εκτος εαν εχω μεινει τοσο πισω στις κατασκευες πια 

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Ακυρώθηκε η παραγγελία της TT-Line Tasmania με το ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft για τη κατασκευή δυο πλοίων. Η TT-Line Tasmania υπέγραψε προσύμφωνο με το ναυπηγείο Rauma Marine Constructions για τη κατασκευή των δυο πλοίων με παράδοση στα τέλη του 2022 και τέλη του 2023 αντίστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τρωει ακυρο και το τροποποιημενο project.

η πολιτειακη κυβερνηση της τασμανιας, επικαλουμενη τις οικονομικες συνεπειες της πανδημιας, απερριψε και το σχεδιο ναυπηγησης των δυο νεοτευκτων στη Φινλανδια.

Η προθεση αντικαταστασης των δυο πρωην Superfast παραμενει, αλλα αφου ληφθει υπ'οψιν η αναγκη διατηρησης θεσεων εργασιας στον ευρυτερο κατασκευαστικο κλαδο, στην Αυστραλια και στην Τασμανια ειδικοτερα.

Quote

there needed to be more consideration of local content and manufacturing jobs in Tasmania and Australia as part of the overall vessel replacement project.

 

Link to comment
Share on other sites

ολο αυτον τον καιρο υπαρχει μια εντονη συζητηση στην τασμανια, στα εκλεγμενα οργανα της πολιτειας και οχι μονο, για το κατα ποσο ειναι εφικτος ο στοχος να κατασκευαστουν τα δυο νεα ferries εξ ολοκληρου εκει.

πολλοι εχουν πει οτι μονη τελικη φαση της κατασκευης μπορει να γινει σε αυστραλια/τασμανια και ανω του 50% των μερων των πλοιων θα εχουν κατασκευαστει εκτος.

η incat μπηκε στο παιχνιδι και λεει οτι μπορει να τα κατασκευασει στα ναυπηγεια της στην τασμανια και ανω του 90% των υλικων και της εργασιας, θα ειναι τασμανικης προελευσης.

εχουμε πολυ δρομο ακομη βεβαια, γιατι αν καταλαβαινω καλα, η incat δεν προτεινει συμβατικο ferry, αλλα αλουμινενια κατασκευη (αυτο ξερει να φτιαχνει),  

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Από κάτι βιντεάκια με καιρούς και swell που έχω δει,δεν νομίζω πως τα καταμαράν είναι ιδανική λύση...Ίσως αν μπορούσαν να έφτιαχναν εκεί δυο ταχύπλοα και να άφηναν ένα spirit of Tasmania όταν επικρατούν δυσμενής συνθήκες να κάνει το δρομολόγιο.Αν και αυτοί από ότι καταλαβαίνω θέλουν να φύγουν πλήρως τα πάλαι ποτέ superfasts

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

στο βιλαμπαχο ακομη ξυνουν, που ελεγε και η παλια διαφημιση.

παρα τον αρχικο ενθουσιασμο, η σκεψη για αλουμινενιο ferry εγκαταλειπεται (εχουν υπαρξει παρα πολλες αντιδρασεις, οσον αφορα την ασφαλεια και την αξιοπιστια τετοιου σκαφους στον ανοιχτο ωκεανο), ενω η austal και εμμεσως πλην σαφως, αφηνει να εννοηθει οτι για χαλυβδινο πλοιο,  το hull μαλλον θα ναυπηγειτο στο εξωτερικο και θα το εφερναν κατω για το fitting out.

απο οτι καταλαβαινω απο διαλογο αγγλοφωνων συνασθενων στο "ferries" το θεμα παει απο διαλογο σε επιτροπη και απο επιτροπη σε διαλογο. πριν το 2028, οταν τα superfast III & IV θα ειναι 30 ετων, δεν θα εχει ξεκινησει ταξιδια το διαδοχο ζευγος.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

τελικα μετα απο 8 περιπου μηνες, δημοσιας διαβουλευσης (που λεμε και εδω:P), εγκαταλειφθηκε η ιδεα να ναυπηγηθουν στην Αυστραλια και επιστρεφουμε στη Rauma. για συμβατικα συμφωνα με το αρχικο σχεδιο

Quote

The replacements for the Spirit of Tasmania vessels will chiefly be built overseas.

The decision comes seven months after establishing a taskforce to investigate whether all or parts of the new ferries could be built in Australia.

 

The vessel replacement taskforce's final report was handed down on Monday afternoon, with the government announcing it had opted to go down the path that TT-Line had originally identified as the most appropriate one.

 

TT-Line had recommended the new Spirits be built in Europe, and a memorandum of understanding had been signed with Finnish shipbuilder Rauma Marine Constructions, when the taskforce was established last year.

the advocate

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Υπογράφτηκε η σύμβαση για τη κατασκευή των δυο νέων πλοίων της TT-Line στο ναυπηγείο της Rauma Marine Constructions, με έναρξη των εργασιών την Άνοιξη του 2022, με παράδοση το πρώτο πλοίο στα τέλη του 2023 και το δεύτερο στα τέλη του 2024

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Τα υπάρχων Spirit of Tasmania όταν παραδοθούν τα καινούρια έχει ακουστεί τι θα γίνουν; Μου μοιάζει ιδανική λύση για την αντικατάσταση του Κρήτη και του Horizon από το 2024, εκτός αν η Attica ναυπηγήσει νέα βαπόρια που πιστεύω θα ήταν ακόμα καλύτερο σαν σενάριο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...