Jump to content
Shipfriends

Rigel V (IMO 9035096)


Recommended Posts

  • 3 years later...
  • proud_ionian changed the title to Baja Star (IMO 9035096)
On 1/1/2024 at 9:51 PM, valencay said:

 Καλη Χρονια !!Παιζει να πηρε το Baja Star....

Καραβάρα είναι.

Ίδιες μηχανές και ιπποδύναμη με την 20 μέτρα μακρύτερη Αριάδνη.Υπηρεσιακη πρέπει να έχει 24,5 κόμβους!!!Γκαραζαρα σε δύο επίπεδα για νταλίκες δε ξέρω αν έχει και υπόγειο γκαράζ.

Πολύ δυνατή αγορά,έβλεπα το αδελφό του πριν χρόνια στη corsica και έλεγα να το έφερνε κάνεις εδώ.

Το βλέπω φουνταρισμενο στη διώρυγα του Παναμα από τη μεριά του Ειρηνικού.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Και όντως ήταν προς πωληση

https://imsyachts.com/boats/1992-custom-baja-star/2800870/3/

Βλέπω είναι περασμένο solas, όποτε από εξοπλισμό είναι κομπλέ. Ανακαίνιση λογικά θα θέλει. Στην Ιαπωνία αντικατέστησε το European Express γι αυτο και η υψηλη ταχυτητα, την οποια δε νομιζω να χρειαστει καθολου στην Αλβανια ΄ή στην Ηγουμενιτσα, οπου καταληξει τελικα.

Link to comment
Share on other sites

Καραβάρα πήρανε!
Τα χαρακτηριστικά του είναι εξαιρετικά όχι μόνο για το Αλβανία-Ιταλία αλλά για όλο το Αιγαίο.
1677 μέτρα γκαράζ σε τρία επίπεδα.  
Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του εδώ:
http://www.marineserv.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/baja-star-imo-9035096.pdf

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι είναι καραβαρα και πανέμορφο,Με το καλό να μας έρθει!! νομίζω θα του πηγαίνουν πολύ και τα ιστορικά σινιάλα του Βεντούρη.Κρατήθηκε αρκετά μυστικό ότι είναι αυτό.Και εγώ προσωπικά δεν το γνώριζα καν το θέμα από εδώ το είδα,και μάλιστα όταν ρώτησα για το Jan Sniadecki μου είπαν(από ότι φαίνεται λάθος οι πληροφορίες και οι φήμες)

Link to comment
Share on other sites

Ειτε αγοράστηκε από το Βεντούρη είτε όχι είναι στη διώρυγα του Παναμά και περιμένει να περάσει προς Ατλαντικό ! 

Επίσης έχει τον πλωριό καταπέλτη από τα αριστερά. Το ίδιο και το Rigel 7, αντίθετα με όλα τα άλλα Ιαπωνικά πλοία που έχουμε στην Ελλάδα που όλα το έχουν από δεξιά, το χει η Ventouris Ferries φαίνεται.... 🤣

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Μόνο εμένα μου φαίνεται σαν σκαρί ένα λίγο μικρότερο Αριάδνη ;

Γενικά φέρνει σε αρκετα,σε Ελυρο(προ μετασκευής) και στο Galaxy.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, SuperRunner said:

Πιο πολύ ταιριάζει το "image" της Hellenic (λόγω Ν.ΣΆΜΟΣ και Ν.ΡΟΔΟΣ) που είναι μακρινά ξαδέρφια; να πω

Το Ν ΣΑΜΟΣ καμία σχέση

22 hours ago, cyclades_shipping said:

Μόνο εμένα μου φαίνεται σαν σκαρί ένα λίγο μικρότερο Αριάδνη ;

Γενικά φέρνει σε αρκετα,σε Ελυρο(προ μετασκευής) και στο Galaxy.

Είναι παραλλαγή στο σχέδιο που είχε προσφέρει στα 90ς η Μitsubishi

 

On 1/2/2024 at 2:24 PM, giorgos_249 said:

Επίσης έχει τον πλωριό καταπέλτη από τα αριστερά. Το ίδιο και το Rigel 7, αντίθετα με όλα τα άλλα Ιαπωνικά πλοία που έχουμε στην Ελλάδα που όλα το έχουν από δεξιά, το χει η Ventouris Ferries φαίνεται.... 🤣

Δεν έχει πλευρικό πλωριό καταπέλτη

Σύμφωνα με το shippax έχει κατάμπαρο με ύψος 4,5 μ που παίρνει 39 ιχ με πρόσβαση από 1 ανελκυστήρα 12χ3,5 μ  Πάνω γκαράζ  35 φορτηγά Κύριο γκαράζ 65 φορτηγά όλα  12μετρα Κατανάλωση 64,4/24 h με 24.0 kts

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πράγματι το έγραψα από μνήμης, θυμόμουν την αριστερή μπάντα αλλά δε θυμόμουν ότι δεν είναι καταπέλτης αλλά clam shell bow. Mea Culpa.

Ιδού το αδελφό. Δεν ξέρω αν σε αυτό έχει σφραγιστεί, δεν έψαξα. Δείτε το....

 20100515210919.thumb.jpg.058c37255a50a269a3c1690f9399ec61.jpg

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Σύμφωνα με το shippax έχει κατάμπαρο με ύψος 4,5 μ που παίρνει 39 ιχ με πρόσβαση από 1 ανελκυστήρα 12χ3,5 μ  Πάνω γκαράζ  35 φορτηγά Κύριο γκαράζ 65 φορτηγά όλα  12μετρα

Σύμφωνα με την φωτογραφία στην αρχή του τόπικ, άνω και κυρίως γκαράζ φαίνονται το ίδιο. Εδώ όμως έχουμε κατάμπαρο για 39ΙΧ, κυρίως για 65 καρότσες και άνω για 35 καρότσες. Γιατί έχει μικρότερη χωρητικότητα, έχει τίποτα κρυφές καμπίνες κτλ? 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα αλλά κατά το shippax design 93,στους κοινόχρηστους χώρους έχει ντεκόρ από ελληνικό αρχαίο ναό με θέα το Αιγαίο!!!

Και άλλα γιαπωνέζικα έχουν. όπως για παράδειγμα το ISHIKARI του 2011 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά! Το Ishikari έχει ολόκληρο σαλόνι με θεμα Σαντορίνη, μπλε καναπέδες, φωτό Καλδερας κλπ ...

Οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες κιόλας έχουν ψύχωση με τη Σαντορίνη, είχα συνεργάτες Κινέζους στο Βέλγιο όταν ήμουν που πριν λήξει η βίζα τους θέλανε να πάνε οπωσδήποτε στη Σαντορίνη έστω και για 5' γιατί θεωρούν ότι ο χωρος έχει "ενέργεια" που φέρνει "καλή τύχη στο υπόλοιπο της ζωής τους" (δεισιδαιμονίες βέβαια, ΟΚ, αλλά και εμείς στην Ελλάδα δεν είμαστε καλύτεροι σε αυτά, οριακά Ιράν είμαστε....). Και το κάνανε, πέταξαν αυθημερόν και άλλαξαν 2 + 2 αεροπλάνα πληρώνοντας 500 ευρώ έκαστος/η μόνο για αυτό, να πάνε μια ώρα στην Καλντέρα από πάνω..... 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, JohnR730 said:

Και άλλα γιαπωνέζικα έχουν. όπως για παράδειγμα το ISHIKARI του 2011 

To γνωρίζω,απλώς δεν θέλησα να επεκταθώ.

3 hours ago, giorgos_249 said:

...(δεισιδαιμονίες βέβαια, ΟΚ, αλλά και εμείς στην Ελλάδα δεν είμαστε καλύτεροι σε αυτά, οριακά Ιράν είμαστε....)...

Η σύγκριση με Ιράν είναι άστοχη

Aυτά είναι μεμονωμένα φαινόμενα κ το να συγκρίνουμε την χώρα μας με το Ιράν είναι άδικο Εκεί όπου υπάρχει ένα ανέλευθερο καθεστώς

 

Edited by proud_ionian
H συνέχεια εδώ: https://www.shipfriends.gr/forum/topic/2356-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%85%CE%B4%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD/?do=findComment&comment=378947
Link to comment
Share on other sites

Τα μεσάνυχτα το πλοίο ξεκίνησε να μπει στην διώρυγα έφτασε μέχρι την πρώτη "δεξαμενή" περίμενε απέξω μετά για κάποιον λόγο έκανε πίσω και βγήκε ξανά εκτός στενού και περιμένει εκ νέου στην σειρά. 

Link to comment
Share on other sites

On 1/4/2024 at 6:17 PM, Strofalos said:

Σύμφωνα με την φωτογραφία στην αρχή του τόπικ, άνω και κυρίως γκαράζ φαίνονται το ίδιο. Εδώ όμως έχουμε κατάμπαρο για 39ΙΧ, κυρίως για 65 καρότσες και άνω για 35 καρότσες. Γιατί έχει μικρότερη χωρητικότητα, έχει τίποτα κρυφές καμπίνες κτλ? 

Είδα κάπου GA plan του πλοίου Κ μένα μου κάνει εντύπωση η διαφορά στα φορτηγά Απ' όσο φαίνεται στη φωτό που λες,το πάνω είναι λίγο μικρότερο Ενώ εσωτερικά δεν φαίνονται κάποιοι άλλοι χώροι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...