Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Το δεύτερο από τα δυο Ro-Ro πλοία της EKOL, που κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft, πρόκειται το Fadiq (IMO No: 9809590). Το Fadiq καθελκύστηκε από το υπόστεγο του ναυπηγείου στις 07/09/17 και στη συνέχεια έδεσε στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου, έτσι ώστε να κατασκευαστούν οι υπερκατασκευές (γέφυρα, καταστρώματα οδηγών και τσιμινιέρα). Το Fadiq πραγματοποίησε τριήμερο θαλάσσιων δοκιμών από τις 17 έως 20 Δεκεμβρίου και στη συνέχεια επέστρεψε στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2018 Author Share Posted January 24, 2018 Το Fadiq ήδη παραδόθηκε στην EKOL και βρίσκεται ήδη στη Τουρκία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2019 Author Share Posted January 13, 2019 Το Fadiq συνδέει τη Τουρκία με το Sete Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2020 Author Share Posted January 10, 2020 On 6/13/2019 at 2:48 PM, Nick the Greek said: Και μια που το είπα, και να το Fadiq σε θέση φόρτωσης σήμερα το πρωί με προορισμό το Sete. Το Fadiq δουλευει για λογαριασμο της DFDS στη γραμμη Sete-Topcular Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 Λίγα λόγια για το ιδιοκτησιακό του πλοίου, η EKOL δεν φαίνεται πια να έχει σχέση μαζί του, ούτε σαν ναυλωτής. Το πλοίο φέρεται να ανήκει τη Siem Shipping με ναύλωση στην DFDS και operational/technical management σε μια Τούρκικη εταιρεία που λέγεται GRNF Denizcilik ή αλλιώς Green Fleet και φαίνεται να μανατζάρει τα πλοία της EKOL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 Από τις 17 Ιουλίου στο αγκυροβόλιο της Tuzla και έκτοτε, ούτε προπελιά, ούτε ακρόαση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2020 Author Share Posted October 29, 2020 Το Fadiq είναι καθοδόν προς το Immingham και φαίνεται ότι έχει ναυλωθεί από τη DFDS για τη γραμμή Immingham-Göteborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Από τις 20 Φεβρουαρίου το πλοίο είναι δεμένο στο Esbjerg της Δανίας, υποπτεύομαι λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου. Δε νομιζω πως έχει ναυπηγείο εκεί. Εκτός κι αν έχουμε κάτι σε σχέση με την πανδημία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 στα μερη μας το πρωην ekolόπλοιο, το οποιο εχει επανελθει στην ενεργο δραση Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted August 28, 2021 Share Posted August 28, 2021 Πόσα πατάρια για φορτηγά εχει; 3 αν μπορώ να καταλαβω; Πάντως είναι μια ωραία σειρά φορτηγών πλοίων.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 28, 2021 Share Posted August 28, 2021 Βασιλομπίλαρε, με τον όρο πατάρια συνήθως εννοούμε τα πτυσσόμενα(δεν ξέρω αν κι αυτός ο όρος είναι δόκιμος) ντέκ για ΙΧ που βρίσκουμε στα γκαράζ των ακτοπλοικών, δες για παράδειγμα εδώ αυτό που έχει κατέβει στο δεξί μέρος της φωτογραφίας. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει 3 μόνιμα ντέκ για φορτηγά που επικοινωνούν με μόνιμες ράμπες. Συνολική χωρητικότητα περίπου 262 νταλίκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted August 28, 2021 Share Posted August 28, 2021 Πώς και δεν έχει υπόγειο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted August 28, 2021 Share Posted August 28, 2021 52 minutes ago, Nick the Greek said: Βασιλομπίλαρε, με τον όρο πατάρια συνήθως εννοούμε τα πτυσσόμενα(δεν ξέρω αν κι αυτός ο όρος είναι δόκιμος) ντέκ για ΙΧ που βρίσκουμε στα γκαράζ των ακτοπλοικών, δες για παράδειγμα εδώ αυτό που έχει κατέβει στο δεξί μέρος της φωτογραφίας. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει 3 μόνιμα ντέκ για φορτηγά που επικοινωνούν με μόνιμες ράμπες. Συνολική χωρητικότητα περίπου 262 νταλίκες. Έχεις δίκιο απλώς δεν ηξερα ακριβώς την ορολογία για να τ εκφράσω... Δλδ επειδή δεν ξέρω, είναι πχ το "ισογειο", 1ος όροφος και 2ος οροφος; με απλά λόγια συγχωρέστε με για την απλοϊκότητα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 28, 2021 Share Posted August 28, 2021 Ισόγειο είναι ορολογία πολυκατοικίας, νομίζω πιο δόκιμο είναι κυρίως γκαράζ, πάνω γκαράζ, κλπ. Ή γκαράζ νο1, νο2 και ούτω καθ' εξής, όπως τα έχει ονοματίσει κάθε πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Από 26 του μηνού το πλοίο βρίσκεται στα ναυπηγεία στην Tuzla. Πριν από αυτό είχε προηγηθεί αλλαγή σημαίας από την ημισέληνο σε Μάλτα καθώς και αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος όπου πλέον φιγουράρει υπερήφανη η DFDS. Κρατάω βέβαια μία πισινή γιατί η συγκεκριμένη εταιρία δεν μας έχει συνηθίσει σε Μαλτέζικη σημαία. Ωστόσο αν τα δεδομένα είναι αληθή, τότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε με τι σινιάλα (φοράει ακόμα της EKOL), με τι φουγάρο (δεν έχει βάλει scrubber) και φυσικά με τι όνομα θα βγει από το ναυπηγείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 1, 2023 Share Posted April 1, 2023 Η φωτογραφία του @PassionFerries_IT μας λύνει τις απορίες. Το πλοίο βγήκε scrubberοφόρο από το ναυπηγεία αλλά κατά τα λοιπά ουδεμία αλλαγή σε σινιάλα, όνομα και σημαία. Για την ιστορία πήρε εξιτήριο από τα ναυπηγεία στις 21 Φεβρουαρίου και επανήλθε στα δρομολόγια στις 26 Φεβρουαρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now