Jump to content
Shipfriends

Giuseppe Lucchesi (IMO 9503639)


Recommended Posts

θα υποθέσω λοιπόν ότι η ναυλωση του νυν FADIQ ( ex EC BRINDIZI) θα λήξει. Να δούμε αν το άλλο NB αντικαταστήσει κάποιο από τα τωρινά ή έχουν άλλα πλάνα για αυτό.

 

__________________________________-

(2010, ex-Bering Stait, Eurocargo Brindisi, Fediq)

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Fadiq (IMO No: 9503639) από την 1η Ιουλίου 2017 έχει μετονομαστεί σε Qubra και δουλεύει στη γραμμή Topcular (Τουρκία) - Τεργέστη. Αυτό είναι το τέταρτο όνομα στα 5 χρόνια λειτουργίας του!! Το πρώτο του όνομα ήταν Bering Strait για 10 μήνες του 2012, τον Οκτώβριο του 2012 πήρε το Eurocargo Brindisi μέχρι το Φεβρουάριο του 2015, μετά πήρε το όνομα Fediq από το Μάρτιο του 2015 μέχρι τον Ιούνιο του 2017, που πήρε το όνομα Qubra. 

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε μερικές φωτογραφίες του σαν Bering Strait (που δεν πρέπει να ταξίδεψε καθόλου με αυτό το όνομα γιατί ήταν παροπλισμένο στο Avvomouth του Bristol), μετέπειτα σαν Eurocargo Brindisi και στη δεξαμενή και τέλος σαν Fadiq.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο εδώ και 5 ημέρες βρίσκεται στο Cagliari, μετά τον τελευταίο του απόπλου από το Λαύριο. Περίεργο, μια και η εταιρεία του δεν κάνει δρομολόγια για εκεί. Ο Σουηδός νωρίτερα σήμερα έγραψε πως το πλοίο μετονομάζεται σε Giuseppe Lucchesi. Στο AIS ακόμα δε βλέπω κάτι τέτοιο αλλά μάλλον εδώ έχουμε ναύλωση από τη Moby.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε και στο AIS το όνομα του πλοίου, μπορούμε να πούμε πια με σιγουριά πως μετονομάστηκε, παίρνοντας το 5ο του όνομα σε 8 χρόνια ζωής.

 

Οι πρώτες πλεροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν πως πρόκειται για μακροχρόνια ναύλωση της Moby με option αγοράς, εξ' ού και η άμεση μετονομασία. Υποθέτω λοιπόν πως πρόκειται για 1+ κάποια χρόνια, άλλωστε αυτό είχε γίνει και  με την περίπτωση του Louise Russ/Eliana Marino. Η φήμη είναι πως η μόνιμη γραμμή του πλοίου πρόκειται να είναι το Catania - Malta. Εντυπωσιακό ομολογουμένως μια και πρόκειται για πλοίο μεγάλης χωρητικότητας, σημάδι ότι η γραμμή όντως πάει πολύ καλά για την Moby. Αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνεται κι από το γεγονός ότι στα δρομολόγια της Moby, μπορεί κανείς να κλείσει θέση επιβάτη από και πρός τη Μάλτα μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, από εκεί και πέρα η γραμμή δεν είναι διαθέσιμη. 

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη αναχώρηση απόψε για τον Pepe το Lucchesi από το Cagliari. Προορισμός η Civitavecchia στη γραμμή της οποίας συνεπικουρεί απόψε το Moby Corse που κάνει την επιβατική αναχώρηση. Πολύ μικρό το γκαράζ του τελευταίου γι αυτή τη γραμμή, εξ' ού και το roro από δίπλα. Δηλαδή όχι ακριβώς από δίπλα, γιατί το Giuseppe Lucchesi πάει λίγο πάνω από 20 μίλια ενώ το Moby Corse λίγο πάνω από 19, με συνέπεια το roro να προηγείται του cruise ferry.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό εδώ το άρθρο, δίνει λίγο φώς στη σημερινή αναχώρηση του πλοίου από Civitavecchia για Livorno. Αυτή φαίνεται με λίγα λόγια πως θα είναι η γραμμή του, ένα τριγωνικό δρομολόγιο ανάμεσα σε Cagliari - Civitavecchia και Livorno.

Link to comment
Share on other sites

Αντίθετα με το άρθρο που είδαμε παραπάνω, το τελευταίο δεκαήμερο το πλοίο κινείται ανάμεσα σε Livorno, Genova και Catania. Πλήν όμως θα δούμε τι θα γίνει όταν επιστρέψει και το Giuseppe Sa από το δεξαμενισμό του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έπεσε και ο Giuseppe στα δίχτυα του φακού του Shipfriends, τον βλέπουμε εδώ το περασμένο ΣΚ στο Λιβόρνο. Παρά το γεγονός ότι στα πλάγια γράφει Tirrenia Cargo, το φουγάρο του είναι Moby αν και τουλάχιστον πρός το παρόν δουλεύει σε γραμμή που ξεκίνησε μετά από την εξαγορά. Η συγκεκριμένη άφιξη είναι από τη Γένοβα, με σκοπό να φορτώσει και να αναχωρήσει για την Catania. Όπως βλέπουμε έχει αρκετή κίνηση και φαντάζομαι πως από Livorno θα γέμισε, πράγμα συμβατό με τη γενικότερη εικόνα που έχουμε για τη γραμμή, με βάση τα ιταλικά δημοσιεύματα.

 

Το συγκεκριμένο πλοίο έχει την ιδιαιτερότητα να έχει υπηρετήσει τους 2 απο τους 3 μεγάλους ανταγωνιστές της Τυρρηνικής, μια και παλαιότερα είχε δουλέψει ορισμένα χρόνια για την Grimaldi Lines με το όνομα Eurocargo Brindisi. Με αυτό το όνομα το βλέπουμε δεμένο να φορτώνει στη Γένοβα, καλοκαίρι του 2013. Πολύ όμορφο το μπλέ του θα έλεγα.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 6 months later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
On 1/28/2018 at 6:29 PM, Nick the Greek said:

Οι πρώτες πλεροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν πως πρόκειται για μακροχρόνια ναύλωση της Moby με option αγοράς, εξ' ού και η άμεση μετονομασία. Υποθέτω λοιπόν πως πρόκειται για 1+ κάποια χρόνια, άλλωστε αυτό είχε γίνει και  με την περίπτωση του Louise Russ/Eliana Marino.

 

Είμαστε πια στα 2 χρόνια που το πλοίο βρίσκεται στη ναύλωση της Moby, πλήν όμως αλλαγή ιδιοκτησίας δεν είχαμε. Είτε γιατί δεν υπήρχε option αγοράς τελικά, είτε γιατί κι αν υπήρχε η Moby δεν την άσκησε. Σαν πλοιοκτήτης πάντως εξακολουθεί να φαίνεται η Cobelfret, όπως συμβαίνει από το 2015.

 

Κάτι άλλο ενδιαφέρον που συνέβη τις τελευταίες ημέρες είναι πως προσωρινά το AIS του εξέπεμψε σαν Qubra, που είναι το προηγούμενό του όνομα. Δεν ξέρω όμως αν αυτό σημαίνει απαραίτητα κάτι, τώρα έχει επανέλθει σε Giuseppe Lucchesi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...

Το Giuseppe Lucchesi μαζί με το Pietro Manunta είναι τα μοναδικά roro της Moby που βρίσκονται στην κυκλοφορία στην Ιταλία αυτήν τη στιγμή. Το Giuseppe Lucchesi κάνει -τις περισσότερες φορές- ένα τριγωνικό δρομολόγιο ανάμεσα σε Livorno - Olbia - Cagliari - Livorno. Βέβαια, από την περασμένη Κυριακή είναι ακίνητο στο Cagliari οπότε δεν ξέρω αν είχαμε τίποτα δυσάρεστες εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...