Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 497
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

εχω την εντυπωση, οτι στο εσωτερικο του πλοιου, περα απο ξηλωματα, δεν πρεπει να εχουν γινει ουσιαστικες εργασιες. αν ειχαν γινει θα ειχαμε δει απειρες φωτο και video, οπως ειχαμε δει πχ στην μεγαλη επισκευη του κεφαλονια πριν 2 χρονια.αυτος ειναι και ο λογος, πιστευω, η εταιρια αρκειται στην all time classic λυση του μακετου.

ειμαι περιεργος επισης για το χρηματοδοτικο σχημα αυτου του project. παιζει τπτ απο ΕΣΠΑ ή Αναπτυξιακό;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ατο insta της levante εχει ανεβει μια ακομη φωτο του πλοιου.

η μονη εξωτερικη διαφορα που βλεπω ειναι οτι βαφτηκαν τα καινουργια παραπετα και οι κλειστες βαρδιολες

πραγματικα ειμαι πολυ περιεργος, αν θα το δουμε ποτε να ταξιδευει παλι.

 

Link to comment
Share on other sites

Για να συνεχιζοντα,εστω και χαλαρα ,οι εργασιες θεωρω οτι θα το δουμε να ταξιδευει

Δεν μπορω να φανταστω οτι συνεχιζουν να πετανε χρηματα στο πλοιο ,απλως για να το στειλουν απεναντι

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο ανηκει στη levante δυο χρονια και μεχρι τωρα εχουν γινει ξηλωματα, ελαχιστες λαμαρινοδουλειες και παρα πολλα artist's impressions.

με τις διαφορες στην τιμη scrap, μια χαρα παιρνει πισω οσα εδωσε

Link to comment
Share on other sites

Έτσι το βλέπω να καταλήγει στο τέλος , πόσο μέλλον και από πλευράς επιθεωρήσεων θα έχει το βαπόρι τέτοιας ηλικίας αλλά και ποσο χρόνο απόσβεσης θα χρειαστεί , δεν ξέρω το project από την αρχή δεν το πολυπιστεύω 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα κιτάπια μου, το light του πλοίου είναι περίπου 7,500 τόνοι. Αν η τιμή του σκράπ είναι στα 500 δολλάρια ο τόνος, η αξία του σε αυτό το επίπεδο είναι στα 3.75 εκατομμύρια δολλάρια αυτήν τη στιγμή. Υπενθυμίζω πως όταν είχε πουληθεί για κόψιμο το Μάρτιο του 2019, η τιμή ήταν 2.03 εκατομμύρια δολλάρια. Αν υποθέσουμε πως η Levante το αγόρασε για κάποια λίγα χρήματα πάνω από αυτό, και αν συνυπολογίσουμε τα λεφτά που φαίνεται να έχουν δαπανηθεί εξωτερικά τουλάχιστον, τότε με τις σημερινές τιμές θα μιλούσαμε χαλαρά για κέρδος γύρω στο 1 εκατομμύριο, αν έφευγε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστεύω ότι στην καλύτερη αν το δώσει τώρα για σκραπ θα πάρει τα χρήματα του πίσω …

Μονο τρεις φυλακές το 24ωρα να βάλεις που χρειάζεται , P&I Club, λιμανιατικα , τεχνικος ασφαλείας και block fee contract με την κλάση ειναι περίπου 300.000 ευρω τον χρόνο . Επι δυο χρόνια που συμπληρώνει στην υφιστάμενη κατάσταση  μιλάμε για 600.000 ευρώ . Απο εκεί και πέρα μένουν 900.000 ευρώ , που αν συνυπολογιστούν επιπλέον έξοδα σε μισθοδοσίες , συνεργεία , ναυπηγοί , plan approval ,αρχιτέκτονες, διαφημίσεις , δεν ξέρω αν περισσεύει τίποτα ….

Πάντως όπως και να έχει , επειδή το όλο project είναι εξαιρετικά αμφίβολης ανταποδοτικότητας , δεν θα ήταν επιχειρηματικό λάθος να το έστελνε εν τοπω αναψυξεως έστω και με μηδενικό κέρδος η με μικρη ζημιά .

Επικοινωνιακά σίγουρα δεν θα ήταν ιδανική περίπτωση αλλά επιχειρηματικά ίσως θα ήταν η ενδεδειγμένη λύση .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Παρα τη μικρή πρόοδο ,προχωράει το πλοιο πάντως. Αυτές τις μέρες ξυνονται οι λαμαρίνες στο ντεκ της γέφυρας .Αλλά και να το ετοιμάσουν τώρα (βάση του πλάνου ), με τις 14 μέρες καραντίνα που έχει η Τουρκία, μύγες θα κουβαλάει 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε ίσως να χτυπήσει κάποια άγονη γραμμή (ειδικά κάποια απο τις νεες προβλεπόμενες), ή να δηλωθεί κάπου του χρόνου για τη σεζόν 2022-2023. Σε αρκετές γραμμές μπορώ να το φανταστώ. Απεναντίας, επιτυχία στο εγχείρημα Θεσσαλονίκη- Σμύρνη υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορώ να φανταστώ 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον @pilot. Θα μπορούσε ενδεχομένος να το χρησιμοποιήσει σε κάποια άλλη γραμμή, έστω να βγάζει τα έξοδα του, και αν και εφόσον κάποια στιγμή στο μέλλον τα πράγματα για την γραμμή που αποκτήθηκε βελτιωθούν να δρομολογηθεί εκεί. 

Αν επιλέξει να το στείλει απέναντι και θελήσει πάλι να χτυπήσει τη γραμμή αυτή, θα χρειαστεί να αγοράσει άλλο και να το ετοιμάσει, ενώ τώρα θα το έχει έτοιμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Άλλο ένα αφιέρωμα με εξωτερικές φωτό και μακέτες.

Εσωτερικές φωτό δεν επιτρέπονται για λόγους ασφαλείας, γιατί τα πολύπλοκα μηχανολογικά του συστήματα, είναι λυμένα και ανοικτάB). Έτσι λέει το ρεπορτάζ του kefaloniapress

Στον Κάλβο και το Κεφαλονιά δεν υπήρχε θέμα ασφαλείαςμε τις εσωτερικές φωτό. Εκεί βλέπεις γίνονταν και εσωτερικές εργασίες

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Είναι τόσο υπερβολικός ο ενθουσιασμός και το γλύψιμο που καταντάει γκροτέσκο. Ακόμα και τα πληρωμένα δημοσιεύματα θέλουν μια άλφα τέχνη για να μη θυμίζουν τρολάρισμα.

Quote

Τα πάντα υπό την επίβλεψη και έγκρισή του, δεν διστάζει να ξαναγκρεμίσει τοίχους, να ανοίξει νέα παράθυρα αν αυτό είναι πιο λειτουργικό για τους επιβάτες και το πλήρωμα.

 

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα δεν πλαναται. η συντακτις και το συγκεκριμενο site, πανε "αγκαλια" με τη levante απο το 2014 που πρωτοδρομολογηθηκε το φιορο.

προσωπικα επιμενω σε οσα ειχα πει πριν λιγο καιρο.

On 4/24/2021 at 1:17 AM, proud_ionian said:

εχω την εντυπωση, οτι στο εσωτερικο του πλοιου, περα απο ξηλωματα, δεν πρεπει να εχουν γινει ουσιαστικες εργασιες. αν ειχαν γινει θα ειχαμε δει απειρες φωτο και video, οπως ειχαμε δει πχ στην μεγαλη επισκευη του κεφαλονια πριν 2 χρονια.αυτος ειναι και ο λογος, πιστευω, η εταιρια αρκειται στην all time classic λυση του μακετου.

ειμαι περιεργος επισης για το χρηματοδοτικο σχημα αυτου του project. παιζει τπτ απο ΕΣΠΑ ή Αναπτυξιακό;

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο προχθές που πέρασα απ τα περιξ, η τσιμινιερα δεν φιλοξενούσε το κίτρινο σινιαλο της Levante. 

Δεν ξέρω πόσο καιρό τώρα το έχουν σβήσει αλλά ας το αναφέρουμε να μας βρίσκεται... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...