Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 497
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εδώ είναι και η ανακοίνωση της ΠΝΟ για όποιον ενδιαφέρεται. Από το λίγο που ομιλώ την συνδικαλιστική διάλεκτο καταλαβαίνω πως είναι σύννομη η Levante. Απλά ναυτολόγησε το απόλυτο minimum πληρώματος που της επιτρέπει το Safe Manning Certificate του πλοίου και που καθορίζεται από τη Σημαία. Αν δηλαδή το Minimum Safe Manning είναι 36 άτομα, η εταιρεία ναυτολόγησε 36, όπως έχει και κάθε δικαίωμα να κάνει σύμφωνα με το νόμο. Η ΠΝΟ προφανώς γνωρίζοντας τις παραβιάσεις ωραρίων που έχει κάνει η Levante στο Ιόνιο, τραγουδάει το "Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε", σαν άλλος Τόλης Βοσκόπουλος. Και επιφυλάσσεται για κινητοποιήσεις, αν εκείνη το κρίνει απαραίτητο.

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Στο ντεκ 2, στην ίσαλο, οι καμπίνες που γράφει, τι είναι, πληρώματος ή επιβατών..?

Γενική αίσθηση: Κακοδιαταγμένοι οι χώροι του. Οι μισοί εδώ, οι μισοί εκεί, οι υπόλοιποι παραπάνω. Καμιά σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει τελευταία, όλα σε ένα ντεκ..μιά περατζάδα. 

Link to comment
Share on other sites

Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Smyrna Di Levante στο λιμάνι του Πειραιά, από τον Μητροπολίτη Ζακύνθου κ. Διονύσιο, ενώ το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κώστας Κατσαφάδος, ο πρώην Επίτροπος της Ε.Ε. και πρώην υπουργός Εξωτερικών κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, καθυστερημένος έφτασε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Λευτέρης Αυγενάκης, στελέχη της ναυτιλιακής εταιρείας, εκπρόσωποι παραγωγικών φορέων, εργαζόμενοι, φίλοι της ιδιοκτησίας και στελέχη άλλων ναυτιλιακών εταιρειών όπως ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Group κ. Σπύρος Πασχάλης, ο εμπορικός διευθυντής της Attica Group κ. Διονύσης Θεοδωράτος, ο διευθύνων σύμβουλος της Minoan Lines κ. Λουκάς Σιγάλας, o cpt Σταύρος Αγγελιδάκης διευθυντής Ναυτιλιακού της ΑΝΕΚ και o cpt Κώστας Φορτετσανάκης, αρχιπλοίαρχος της ΑΝΕΚ, οι ιδιοκτήτες της Golden Star Ferries κ. Γιώργος Στεφάνου και κ. Δημήτρης Στεφάνου, ο εμπορικός διευθυντής της Fast Ferries κ. Δημήτρης Τσούμας. Μετά το πέρας του αγιασμού ενδιαφέρον είχε το τραπέζι που καθόντουσαν παρέα τα στελέχη των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Σήμερα το απόγευμα αναχώρηση για τη Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε μεθαύριο να ξεκινήσει τα εμπορικά του δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σμύρνη. Εδώ μπορούμε να δούμε σε βίντεο τον αγιασμό του πλοίου.

Τρία χρόνια δούλεψαν αρκετά συνεργεία για την μετασκευή του πλοίου!!! Σίγουρα το αποτέλεσμα της ανακαίνισης είναι όμορφο και ευχάριστο για τον επιβάτη. Όποτε θα σας κάνω μια παρουσίαση του πλοίου του πριν ξεκινήσει δρομολόγια.

Το πλοίο έχει ένα καταπέλτη στη πρύμη. Η δεξιά πλευρά μας οδηγεί στο κυρίως γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 3 και στην είσοδο των επιβατών που βρίσκεται στα αριστερά κάτω από τη σταθερή ράμπα για το άνω γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 5. Το κυρίως γκαράζ έχει έξι γραμμές φόρτωσης, με ένα cage στο κέντρο του γκαράζ και δυο φράκτες στη μέση του πλοίου. Το άνω γκαράζ έχει έξι γραμμές φόρτωσης (η αριστερή γραμμή φόρτωσης είναι ο διάδρομος που σε οδηγεί στους κοινοχρήστους χώρους, οπότε μιλάμε για 5 γραμμές φορτωσης), με ένα cage στο κέντρο και η συνολική χωρητικότητα του πλοίου είναι 58 ΦΓ TIR (15 μετρά). Μπαίνοντας από την είσοδο επιβατών μπορούμε να ανέβουμε από τη κυλιόμενη σκάλα (στενή είναι η αλήθεια) ή από τη σταθερή σκάλα επιβίβασης, με την όμορφη διακόσμηση στη σκάλα επιβίβασης.

Μόλις ανέβουμε στο κατάστρωμα Νο: 5 συναντάμε πρύμα το ρεμέτζο, μετά συναντάμε το άνω γκαράζ και μέσω του διαδρόμου επιβίβασης οδηγούμαστε στους κοινοχρήστους χώρους. Η είσοδος στους κοινόχρηστους χώρους γίνεται μέσω μιας γυάλινης πόρτας που μας βγάζει στην υποδοχή του πλοίου. Μπροστά από την υποδοχή υπάρχει ένα μικρό σαλόνι με κίτρινους καναπέδες, κρεμ καρέκλες με στρογγυλά τραπεζάκια ανάμεσα τους. Προχωρώντας από αριστερά στο διάδρομο υπάρχουν οι τουαλέτες και λίγοι μπλε καναπέδες με μπλε καρέκλες με στρογγυλά τραπεζάκια ανάμεσα τους. Προχωρώντας στο διάδρομο συναντάμε το self service με τα λίγα τραπεζάκια και καρέκλες. Στη δεξιά πλευρά από την υποδοχή του πλοίου είναι ο διάδρομος με τον καθρέπτη που έχει αποτυπωθεί ναυτικός χάρτης από την Αδριατική, Ιόνιο, Αιγαίο μέχρι τη Τουρκία. Στη δεξιά πλευρά είναι η μικρή αίθουσα του καζίνου με τα τυχερά παιχνίδια και μετά είναι μια αίθουσα από 18 σειρές με έξι αεροπορικά καθίσματα και απέναντι του είναι το κατάστημα του πλοίου. Πλώρα είναι το κεντρικό σαλόνι του πλοίου με μαύρες καρέκλες και στρογγυλά τραπέζια στο κέντρο και περιφερειακά έχει καναπέδες με τραπεζάκια. Στο σαλόνι υπάρχει το μοναδικό μπαρ στο κατάστρωμα. Από το σαλόνι μπορούμε να βγούμε στη πλώρη του πλοίου.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα από τις σκάλες φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 6, που αποτελείται από τις εξωτερικές καμπίνες (Νο: 6000-6027) και τις εσωτερικές καμπίνες (Νο: 6200-6217). Κάποιες από αυτές τις καμπίνες παίζει να είναι του πληρώματος αλλά πλώρα βρίσκονται οι λουξ καμπίνες με διπλό κρεβάτι. Ακολουθώντας το διάδρομο των καμπινών σε βγάζει σε ένα ενδιάμεσο κατάστρωμα στο άνω γκαράζ. Ενδιάμεσα στις καμπίνες υπάρχει η τραπεζαρία των αξιωματικών και η τραπεζαρία του πληρώματος.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα από τις σκάλες φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 7. Πρύμα είναι το ημίκλειστο κατάστρωμα, με καναπέδες, καρέκλες και τραπεζάκια καθώς και με ένα μπαρ. Προχωρώντας προς τα πλώρα θα συναντήσουμε δεξιά την αίθουσα Aegean με 9 σειρές από έξι αεροπορικά καθίσματα (701A-709F) και αριστερά την αίθουσα Ionian με 9 σειρές από έξι αεροπορικά καθίσματα (710A-718F). Προχωρώντας από τον αριστερό διάδρομο στο ανοικτό κατάστρωμα θα μπούμε στο χώρο των καμπινών, Νο: 7000-7014 που είναι εξωτερικές τετράκλινες καμπίνες, (δυο εξ αυτών είναι οι καμπίνες ΑΜΕΑ) και τις Νο: 7201-7205 που είναι δίκλινες εσωτερικές καμπίνες. (Εάν εξαιρέσουμε τις καμπίνες των ΑΜΕΑ, οι υπόλοιπες καμπίνες στο κατάστρωμα είναι αρκετά στενάχωρες). Προχωρώντας από το διάδρομο των καμπινών φτάνουμε στις καμπίνες του πληρώματος, που φτάνουν μέχρι τη γέφυρα. Η γέφυρα του πλοίου είναι αρκετά ευρύχωρη, ενώ στις προστατευμένες βαρδιόλες υπάρχουν χειριστήρια των μηχανών, των bow thruster, ένδειξη της πυξίδας. Οι εξωτερικοί διάδρομοι δεξιά και αριστερά του ανοικτού καταστρώματος, είναι αρκετά στενοί λόγω των σωστικών που υπάρχουν στο κατάστρωμα.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο ανοικτό κατάστρωμα Νο: 8, που είναι το ελικοδρόμιο, πλαστικοί καναπέδες πλώρα, δεξιά και αριστερά από τη τσιμινιέρα.

Εντυπωσιακό σε μέγεθος είναι ο χώρος του μηχανοστασίου στο κατάστρωμα Νο: 2 που είναι σχεδόν σε όλο μήκος του πλοίου. Ξεκινώντας από πρύμα βλέπουμε τις 4 κύριες μηχανές (2 ΜΑΝ 6L 46/54 & 2 ΜΑΝ 8L 46/54), τις 4 ηλεκτρομηχανές τύπου SKL, ενώ μπορούμε να δούμε το control του μηχανοστασίου.

Όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα δούμε στο Deck plan και στο Deck list του πλοίου.

Να προσθέσω ότι στο πλοίο υπάρχουν δυο τουλάχιστον ανελκυστήρες για τους επιβάτες, που σε οδηγούν μέχρι και στο κατάστρωμα 7. Οι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου μπορεί να είναι λίγοι, αλλά είναι λίγο περίπλοκο μέχρι να καταλάβεις ποια σκάλα σε οδηγεί στο κατάστρωμα που θέλεις.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα όσοι μπήκαν στο μηχανοστάσιο και πριν την παραλαβή του από την levante είχαν εντυπωσιαστεί!!!

Ήταν σε άψογη κατάστασή!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο την πολυ αναλυτικη παρουσιαση του @Panagia Ekatontapiliani αυτο που αντιλαμβανουμαι ειναι πως προκειται για ενα βαπορι με σχετικα λιγους χωρους για το μεγεθος του. Παρολαυτα το εσωτερικο του δειχνει αρκετα ομορφο και μοντερνο .Δειχνει να εχουν πεσει αρκετα χρηματα ,τα οποια ειναι αποριας αξιο αν θα γινουν αποσβεση κρινοντας και απο την ηλικια του βαποριου

Αυτο που εμενα χαλαει ειναι ο τροπος με τον οποιο αποφασιζουν να διαφημισουν,οχι μονο αυτο αλλα και καθε τους κινηση, μεσω των γνωστων φιλικων στην εταιρια sites.Θεωρω οτι δεν χρειαζεται τετοιος τροπος και περισσοτερο κακο κανουν στο τελος παρα καλο

Link to comment
Share on other sites

Προσυπογραφω με τον πολμυτ. Το πλοιο ειναι πολυτελες αλλα μεχρι εκει. Ουτε κρουαζιεροπλοιο ειναι ουτε κατασκευαστηκε στο περαμα που ειδα να γραφεται.Σαν φιλοσοφια στην αναλογια χώρων-γκαραζ μου θυμιζει τον ταξιαρχη της νελ σιγουρα στο πιο συγχρονο. Εμενα αυτο που με χαλαει ειναι οτι η εταιρία γενικα παντα προσπαθει να κρυψει επιμελως τις ηλικιες των πλοιων της. Ειτε αναφεροντας ως κομβικες ημερομηνιες τις χρονολογιες μεγαλων μετασκευων/επισκευων ειτε μην ανεφεροντας τίποτα.Το να κανεις αυτο το πραγμα το 2022 εμενα μου φαινεται αστείο που με μια απλη αναζητηση στο google μπορεις να βρεις ολοκληρο το ιστορικό του καθε πλοιου απο την μερα που αρχισε η κατασκευη του. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...