Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ηγηφ

On 6/8/2022 at 2:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

...όπου υπάρχει οργασμός εργασιών.

Ακουσα οτι δουλευουν δυο βαρδιες συνεργειων. Η εταιρια θελει το πλοιο ετοιμο... χτες. Οι περισσοτερες εκκρεμοτητες ειναι στο ανω γκαραζ και εξωτερικα, plus τα trials. Ξενοδοχειακο και κυριως γκαραζ, ειναι σχεδον ετοιμα.

On 6/8/2022 at 3:09 PM, togias_k said:

Ποτε υπολογίζεται να ξεκινήσει; Δεδομένου ότι δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τιμές, δρομολόγια κλπ

Κανεναν μηνα περιπου τον θελει. Επισημη ανακοινωση δεν υπαρχει, αλλα οι διαρροες προς τα πληρωματα και τους συνεργατες της εταιριας, ειναι οτι θα παει στη γραμμη της Σμυρνης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 497
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

τις τελευταιες μερες, η εταιρια εχει ανεβασει στα smστοχευμενες φωτο απο το εσωτερικο του πλοιου.

μια γωνια απο τις αεροπορικες, ενα καθρεφτη απο wc, μια καμπινα, την πλωρη κλπ.

πιστευω οτι δεν ειναι ασχετο απο οσα διαβασαμε στο τοπικ της γραμμης, για την υπαρξη και αλλων σκεψεων για τη γραμμη, απο πλευρας τουρκων μεταφορεων

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 7/20/2022 at 11:24 PM, JohnR730 said:

Να πούμε και του στραβού το δίκιο τα βαπόρι έγινε κουκλί.

Όπως έλεγε κι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, "δε χωρά ουδεμία αμφιβολία επί τούτου". Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει δείξει εξαιρετικά δείγματα και δε διστάζει να ξοδέψει χρήματα για να είναι τα πλοία της σε πολύ καλή κατάσταση, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Και μάλιστα έχουν και γούστο. Δεν κάνουν απλά μια ανανέωση ή μια κίτς σπατάλη χρημάτων. Τα εσωτερικά των πλοίων αποπνέουν σύγχρονο αέρα και καλαίσθητες επιλογές. Σε αυτό παίρνουν 12άρι.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που κούρασε εώς νευρίασε ακόμη και τους πιο καλοπροαίρετους/ουδέτερους, ήταν η ατέρμονη προβολή γραφικών αναπαραστάσεων και φανφάρας μέσω σόσιαλ και τοπικών μέσων ενώ το πλοίο μέσα ήταν ακόμη κουφάρι. Και δικαιώνονται όσοι το υπεστήριζαν αφού μετά από τόσους μήνες εντατικής δουλειάς, ακόμα διαμορφώνεται εσωτερικά.

 

Μπορεί να είναι σε μια μονοπωλιακή κατάσταση τώρα, αντικειμενικά όμως το προιόν τους είναι καλό. Και δεν έχουν καμία ανάγκη προβολή και σχετικές πρακτικές επιπέδου περασμένων δεκαετιών. Όταν φτάνεις να ασχοληθείς επισήμως με τον Κανένα που γράφει στο Πουθενά έναν Καζαμία για να γελάσουμε, τότε έχεις σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας. Παρεμπιπτόντως ευχαριστούμε για την τζάμπα προβολή του site, στο πρώτο έτος διοίκησης επιχειρήσεων, πρώτο εξάμηνο, διδάσκουν να μην κάνεις αυτό που έκαναν :D.

 

Στο δια ταύτα, αν είναι να γίνει μια σύνδεση Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, ας την προχωρήσουν. Θα χαρώ πολύ να δώ ένα ελληνικό πλοίο αντί μια ημισέληνο. Αλλά να είναι κάτι βιώσιμο κι όχι με βάση μια χαριστική επιδότηση που θα βγεί από τους φορολογούμενους. Το πλοίο είναι μεγάλης ηλικίας, από την άλλη έχουμε άλλα πολύ χειρότερα αναλόγου ηλικίας να ταξιδεύουν στην Ελλάδα, άρα μπορεί να σταθεί μια χαρά. Είμαι σίγουρος πως στη χειρότερη και να μην τους βγεί η Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, μπορεί να βρεθεί καλή και προσοδοφόρος απασχόληση το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι καλαισθησία έχει ο Κάλβος μέσα ή και έξω στο κατάστρωμα.... Μη με προκαλείς! χαχαχα

Fior, Kefalonia και Smyrna ανανεώθηκαν ριζικά, στα άλλα δύο χρώμα άλλαξαν απλά (α και από πολύ γκρίνια βάλαν αεροπορικές στον Κάλβο γτ ο κόσμος καθόταν στα πατώματα σε περιόδους αιχμής)....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Smyrna Di Levante μόλις κάλεσε το Traffic του Πειραιά στο Κανάλι 13 για άδεια απόπλου από τον Ν.Μ.Δ και στη συνέχεια ενημέρωσε πως βιράρει τις άγκυρες του. Σύμφωνα με το AIS/Marine Traffic (😏) αναχωρεί με τη βοήθεια του ρυμουλκού "Νικόλαος Β".

Edited by HoffysPlayz
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

On 7/24/2022 at 12:50 AM, Nick the Greek said:

...Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που κούρασε εώς νευρίασε ακόμη και τους πιο καλοπροαίρετους/ουδέτερους, ήταν η ατέρμονη προβολή γραφικών αναπαραστάσεων και φανφάρας μέσω σόσιαλ και τοπικών μέσων ενώ το πλοίο μέσα ήταν ακόμη κουφάρι. Και δικαιώνονται όσοι το υπεστήριζαν αφού μετά από τόσους μήνες εντατικής δουλειάς, ακόμα διαμορφώνεται εσωτερικά[...]

Στο δια ταύτα, αν είναι να γίνει μια σύνδεση Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, ας την προχωρήσουν. Θα χαρώ πολύ να δώ ένα ελληνικό πλοίο αντί μια ημισέληνο. Αλλά να είναι κάτι βιώσιμο κι όχι με βάση μια χαριστική επιδότηση που θα βγεί από τους φορολογούμενους...

 

 

On 8/7/2022 at 9:27 PM, Nick the Greek said:

...The second ship which is shining through her absence is the Smyrna, or Smyrna di Levante or Smyrna di Subsidy as I like to call her. Let's again take things from the beginning. When the ship arrived in Greece 3 years ago(yes, it's really been that long. She was 42 when she arrived, she is now 45), in classic Levante Ferries' fanfare we were let know by no uncertain terms that the ship was inspiring to commence a service between Thessaloniki and Izmir. During these 3 years we have been bombarded by videos, instagram posts and press with the amazing job which was being carried out and so on and so forth. Those of you into social media will surely recall. By the rythm things are moving now on this ship, the real story is that apart from some external jobs, the ship in the inside had really been a construction site. Why else would her owners be employing so many people for 16 hours per day(allegedly) over the last 2 months in order to finish up her conversion?...

Μετα απο τριαμιση χρονια μακετες και artists' impressions, βλεπουμε επιτελους το πλοιο να ταξιδευει, οχι σε δρομολογιο, αλλα για το γυρισμα της διαφημισης.

Οσο για το δημοσιευμα του Kefaloniapress που παρεθεσε ο @gtogias, ειναι πραγματικα... Βορειοκορεατικων προδιαγραφων:rolleyes:

Quote

Η τελειότητα «δια χειρός» και… αγώνα του προέδρου της Levante Ferries Γιώργου Θεοδόση.

Quote

Η νομική διαχείριση αυτού του δρομολογίου είναι ένα επίτευγμα στο χάος της γραφειοκρατίας και των αυστηρών μέτρων στα τελωνεία των δυο χωρών, χάρη στη μεθοδικότητα του Γενικού Δ/ντη της Levante Ferries Στράτη Απέργη.

Quote

Ταυτόχρονα το δρομολόγιο θα λύσει και το πρόβλημα της άγονης γραμμής Μυτιλήνη – Θεσσαλονίκη- Μυτιλήνη

Το δημοσιευμα σταθμος στην αδεσμευτη ερευνητικη δημοσιογραφια, δεν κανει καμια αναφορα στο οτι για να ξεκινησει το πλοιο, εγινε ολοκληρη μεθοδευση για να πεσει επιδοτηση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τέτοιο γλυψιμο σε εταιρεία έχω χρόνια να διαβάσω στον τύπο. Όντως, καταστάσεις Κιμ-Γιόνγκ και κρατική τηλεόραση Πιονγιάνγκ το δημοσίευμα. Το ότι τόσα χρόνια είναι μια εταιρεία που εξυπηρετεί το βόρειο Αιγαίο και πας και βγάζεις επιδότηση για μια άλλη, για να κάνει και διεθνές ταξίδι, αυτό πραγματικά με ξεπερνάει. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...