Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 6/8/2016 at 8:47 PM, Nick the Greek said:

Τα τελευταία 2.5 χρόνια είναι ναυλωμένο στη Gruppo Grendi και συνδέει από το τέλος Απριλίου την Marina di Carrara με το Cagliari, 3 φορές την εβδομάδα σε κάθε κατεύθυνση.

On 5/28/2016 at 6:49 PM, Nick the Greek said:

Να προσθέσουμε στις εταιρείες που εξυπηρετούν τη Σαρδηνία, τη Gruppo Grendi με γραμμή ρο-ρό που θα δούμε παρακάτω.

Σύνδεση με Marina di Carrara με 3 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση. Η Gruppo Grendi, αφού έφυγε από τη Γένοβα και το Vado Ligure, από τα τέλη Απριλίου αναβιώνει τη γραμμή του Armamento Sardo με τα Delfino Grigio και Delfino Bianco, που τα έχουμε δεί και παλιότερα. Πρός το παρόν κάνει δρομολόγια μόνο το Stena Freighter, δεν ξέρω αν όπως πέρυσι θα προστεθεί και δεύτερο πλοίο τους καλοκαιρινούς μήνες.

Την εταιρεία την έχουμε αναφέρει κάμποσες φορές στο παρελθόν σαν όνομα πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση ως επί το πλείστον που συνδέει τη Σαρδηνία με την ηπειρωτική Ιταλία εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Όπως λέω και παραπάνω, τα τελευταία χρόνια το home port της στην ηπειρωτική Ιταλία είναι η Marina di Carrara, εγκαταλείποντας τη Γένοβα και το Vado Ligure. Υπάρχει κάποιου είδους σύνδεση με την Ελλάδα, μια και κατά καιρούς η Grendi έχει ναυλώσει και ελληνικά πλοία. Το Aegean Pearl ήταν ένα, το Esprit ένα άλλο, και σίγουρα υπάρχει κι άλλο ένα τουλάχιστον, αλλά δεν το θυμάμαι αυτήν τη στιγμή. Εδώ και μερικά χρόνια, η εταιρεία είναι μονοβάπορη και ναυλώνει το Stena Freighter για τις ανάγκες των 3 αναχωρήσεων σε κάθε κατεύθυνση, που η εταιρεία προσφέρει ανάμεσα στο Cagliari και τη Marine di Carrara.

 

Τα νέα είναι πως η εταιρεία αποκτά στο στόλο της καινούριο πλοίο που ονομάζεται Rosa dei Venti και πρόκειται να ξεκινήσει δρομολόγια το Μάιο του 2018. Πρόκειται για 5ετή ναύλωση, δεν είναι όμως ακόμα ξεκάθαρο αν θα είναι μονοβάπορο στη γραμμή ή αν η Grendi θα διατηρήσει και το Stena Freighter. Λεπτομέρειες για το πλοίο, στο αντιστοιχο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αν καταλαβαίνω καλά από αυτό, η εταιρεία προτίθεται να επεκταθεί στη γραμμή της Τυνησίας μαζί με συνεταίρους που εξειδικεύονται σε άλλα κομμάτια της επιχείρησης. Η ιδέα είναι πως το φορτίο θα φορτώνεται στη γραμμή της εταιρείας Marina di Carrara - Cagliari και από εκεί θα έχουμε μεταφόρτωση στο roro Altinia που θα κάνει την προέκταση για Τυνησία.

 

Το service θα είναι εβδομαδιαίο και θα ξεκινήσει στις 8 Μαίου από το Cagliari με την πρώτη αναχώρηση του Altinia. Τα λιμάνια προσέγγισης στην Τυνησία το Sfax, το Sousse και το Zarzis. Η εμπορική ονομασία της καινούριας εταιρείας θα είναι ProCargo Line.

 

Και για όσους αναρωτιούνται ποιό είναι αυτό το Altinia:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τελικά η εταιρεία -πρός το παρόν τουλάχιστον- κρατάει στο δυναμικό της και το Stena Freighter μετά τον ερχομό του Rosa Dei Venti, διαφημίζοντας και τα τρία πλοία στο site της. Παράλληλα έχουν προστεθεί οι αναχωρήσεις από τη Marina di Carrara για Sfax, Sousse και Zarzis όπως είπαμε και παραπάνω. Αυτές οι αναχωρήσεις βέβαια συμπίπτουν με τις υπάρχουσες αναχωρήσεις από Marina di Carrara για Cagliari, οπότε δεν υπάρχουν παραπάνω δρομολόγια, απλά γίνεται σύνδεση με το Altinia στo Cagliari. Μένει να δούμε αν το Stena Freighter γίνει 2ο πλοίο στη βασική τους γραμμή, η θα δούμε κάτι άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
On 4/24/2018 at 10:59 PM, Nick the Greek said:

Αν καταλαβαίνω καλά από αυτό, η εταιρεία προτίθεται να επεκταθεί στη γραμμή της Τυνησίας μαζί με συνεταίρους που εξειδικεύονται σε άλλα κομμάτια της επιχείρησης. Η ιδέα είναι πως το φορτίο θα φορτώνεται στη γραμμή της εταιρείας Marina di Carrara - Cagliari και από εκεί θα έχουμε μεταφόρτωση στο roro Altinia που θα κάνει την προέκταση για Τυνησία.

 

Ένα χρόνο ακριβώς κράτησε το εγχείρημα, τελικά η εταιρεία τραβάει την πρίζα σε αυτή τη γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Με αφορμή τη δρομολόγηση του Super-Fast Baleares για την Grendi λόγω βλάβης του Rosa dei Venti, το ship2shore αναφέρει πως η εταιρεία έτσι κι αλλιώς εξέταζε σοβαρά την προσθήκη δεύτερου πλοίο στη γραμμή της. Κάτι τέτοιο συνέβαινε και παλιότερα για κάποιο διάστημα. Θα εκπλαγώ πάντως αν τελικά το προχωρήσουν αυτό με το Super-Fast Baleares, πολύ μεγάλο για τα δεδομένα τους. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διάφορα ιταλικά sites επιβεβαιώνουν πως η εταιρεία βρήκε το δεύτερό της roro που πρόκειται να ξεκινήσει δρομολόγια για το Cagliari το Φεβρουάριο με 9-μηνη ναύλωση. Όνομα δεν έχω βρεί να αναφέρεται πουθενά, αλλά μιλάμε για 1,750 lane metres και 17 κόμβους από τη Βόρειο Ευρώπηη οποία έρχεται "αντιμέτωπη" με κύμα νεότευκτων. Το αναφέρουν και αγγλόφωνα ενημερωτικά sites, είναι όμως συρραφή των πληροφοριών από τους Ιταλοί, κι όχι δική τους αποκλειστικότητα.

 

Ποιά πλοία θα μπορούσαν να είναι υποψήφια? Αν λάβουμε και τα 2 παραπάνω χαρακτηριστικά που έχουν διαρρεύσει σαν ακριβή, εγώ θα έβαζα τα ντόλλαρς μου σε ένα εκ των αδελφών Capucine/Severine. Outsiders το Gryf της Unity Line αλλά και το αδελφό του Color Carrier με ονόμα SC Connector με τα outsiders να μην συμφωνούν ακριβώς με τα παραπάνω φημολογούμενα στοιχεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν παιζόμεθα, το ship2shore επιβεβαιώνει την υποψία μου για ένα από τα αδέλφια Capucine/Severine, πρόκειται για το δεύτερο. Το πλοίο πρός το παρόν είναι στο Zeebrugge όπου και έφτασε σήμερα το πρωί προερχόμενο από το Santander. 

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία επιβεβαιώνει με επίσημες δηλώσεις της σε ιταλικά μέσα τη ναύλωση του Severine. Εκεί μαθαίνουμε πως στους προορισμούς της Grendi μάλλον θα εισαχθεί και το Porto Torres αλλά δεν αναφέρεται τηνί τρόπον. Μαθαίνουμε επίσης πως για το 2019 η εταιρεία διακίνησε ανάμεσα σε Marina di Carrara και Cagliari 67,435 TEU και 20,285 νταλίκες. Το Rosa dei Venti κάνει 3 αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση την εβδομάδα, ας πούμε πως σε ετήσια βάση κάνει συνολικά 300 αναχωρήσεις και στις δυο κατευθύνσεις, αν αφαιρέσουμε κάτι γιορτές, κακοκαιρίες, βλάβες. Με βάση τα νούμερα που είδαμε νωρίτερα, οι μέσοι όροι είναι 224 κοντέινερ και 67 νταλίκες ανα δρομολόγιο. Καθόλου άσχημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

H Grendi δεν έχει ακόμη ανανεώσει το site της, ούτε με το δεύτερό της πλοίο, ούτε με το ανανεωμένο πρόγραμμα προσεγγίσεων με βάση 2 πλοία και όχι ένα. Πιθανολογώ γιατί το Rosa dei Venti μπορεί να πάει για συντήρηση, πρέπει να ταξιδεύει ασταμάτητα από το Μάιο του 2018.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι -τόσο- ψώνιο να σας πω ότι μας διαβάζουν από τη Grendi:D, αλλά σήμερα το πρωί ανανέωσαν το website τους με τα καινούρια δρομολόγια. 

 

Οι αναχωρήσεις στη γραμμή Marina di Carrara - Cagliari από 3 την εβδομάδα αυξάνονται σε 4, όλες με αναχώρηση μεσάνυχτα από την Marina di Carrara, εκτός από το Σάββατο που η αναχώρηση είναι μεσημεριανή.

Προστίθενται 2 δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Marina di Carrara - Porto Torres, Τρίτη και Παρασκευή μεσάνυχτα από την Marina di Carrara.

Η αναχώρηση της Τρίτης μεσάνυχτα από Marina di Carrara κάνει Porto Torres(1000 την Τετάρτη) και μετά Cagliari(2000 την Τετάρτη), ενώ η αναχώρηση της Παρασκευής τα μεσάνυχτα για Porto Torres έχει επιστροφή χωρίς να περνά από το Cagliari. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι περιπέτειες του Ονοράτο με τα διάφορα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εκτός από την Grimaldi, ευνοούν και την Grendi που βλέπει έξτρα κίνηση από και πρός τη Σαρδηνία να έρχεται πρός το μέρος της. Μάλιστα στο site τους έχουν αναρτήσει μήνυμα που λέει "παραμένουμε ανοιχτοί και σας περιμένουμε" :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 2/26/2020 at 1:56 PM, Nick the Greek said:

Οι αναχωρήσεις στη γραμμή Marina di Carrara - Cagliari από 3 την εβδομάδα αυξάνονται σε 4, όλες με αναχώρηση μεσάνυχτα από την Marina di Carrara, εκτός από το Σάββατο που η αναχώρηση είναι μεσημεριανή.

Προστίθενται 2 δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Marina di Carrara - Porto Torres, Τρίτη και Παρασκευή μεσάνυχτα από την Marina di Carrara.

 

Η εταιρεία εξακολουθεί εδώ και 9 μήνες σε δρομολόγια με 2 πλοία όπως τα περιγράψαμε παραπάνω. Σύμφωνα με το ship2shore μάλιστα, επεξεργάζονται την ιδέα του να πιάνουν και Golfo Aranci. Το συγκεκριμένο λιμάνι είναι στην είσοδο του Κόλπου της Όλμπια και χρησιμοποιείται από την Corsica Ferries κατ' αποκλειστικότητα μέχρι σήμερα. Αν προχωρήσουν σε κάτι τέτοιο θα έχουν περικυκλώσει το νησί με τα δρομολόγιά τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η υπόθεση της νέας γραμμής κινείται ταχύτατα και η εταιρεία έλαβε και επισήμως την άδεια του να κάνει port services στο Goldo Arranci. Μη με ρωτήσετε τι σημαίνει αυτό ακριβώς στη γλώσσα της Ιταλικής γραφειοκρατίας αλλά τέλος πάντων η Grendi θα βρίσκεται σύντομα στο λιμάνι και ο ανταγωνισμός γίνεται ακόμη εντονότερος στη Σαρδηνία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικά είχαμε ανατροπή στο παραπάνω, οι κατοίκοι:D της περιοχής του Golfo Aranci αντέδρασαν λόγω της επιβάρυνσης της κυκλοφορίας από τα βαρέα οχήματα στην περιοχή τους και η παραχώρηση στην Grendi ναυάγησε. Η εταιρεία όμως δεν καταθέτει τα όπλα και θέτει τώρα ως στόχο τον εμπορικό ντόκο της Olbia. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλά τα νέα για την εταιρεία, τα αποτελέσματα του 2020 δείχνουν αύξηση όγκου φορτίου κατά 5% σε containers και κατά 17% σε γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Φαίνεται πως η επέκταση δρομολογίων αρχίζει να αποδίσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μετά την αποχώρηση του Cadena 3 από τον στόλο της Grendi, εδώ και λίγες ημέρες η εταιρεία έχει και πάλι 3 πλοία στη διάθεσή της. Νέο πρόσωπο είναι το Estraden των 2,200 γραμμικών μέτρων φορτώσεως, το οποίο και φαίνεται να έχει αναλάβει τα δρομολόγια ανάμεσα στην Marina di Carrara και την Olbia. Η ναύλωσή του φέρεται να έχει διάρκεια 18 μηνών. Οι πληροφορίες του Shipping Italy λένε πως η εταιρεία γλυκοκοιτάζει και πάλι τη γραμμή της Τυνησίας, γραμμή που είχε δοκιμάσει ανεπιτυχώς πρίν λίγα χρόνια σαν προέκταση της γραμμής του Cagliari.   

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σημερινό δημοσίευμα του Shippjng Italy αναφέρει πως η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με το ναυπηγείο China Merchants για τη ναυπήγηση 2 ρορό των 3,000 γραμμικών μέτρων φόρτωσης. Σε συνδυασμό με την φημολογούμενη στο ίδιο άρθρο αγορά του Wedellsborg, φαίνεται πως η εταιρεία είναι σε φάση ανάπτυξης και επένδυσης. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/12/2023 at 3:06 PM, Nick the Greek said:

Οι πληροφορίες του Shipping Italy λένε πως η εταιρεία γλυκοκοιτάζει και πάλι τη γραμμή της Τυνησίας, γραμμή που είχε δοκιμάσει ανεπιτυχώς πρίν λίγα χρόνια σαν προέκταση της γραμμής του Cagliari.   

 

Επιβεβαιώνεται το Shipping Italy και φαίνεται πως η Grendi ήρθε σε συμφωνία με τη Maersk έτσι ώστε τα φορτία της Maersk για την Τυνησία, τουλάχιστον αυτά από κάποιες συγκεκριμένες γραμμές, να ξεφορτώνονται στο τέρμιναλ(Mito) που χρησιμοποιεί η Grendi και από εκεί καρφί για την Τυνησία με πλοίο της Grendi. Σε αυτό φαίνεται πως θα απασχοληθεί το Wedellsborg το οποίο σύμφωνα με το άρθρο ήδη έκανε το πρώτο του ταξίδι μεταφέροντας συνολικά 470 TEU. Και πράγματι το πλοίο είναι στην Τύνιδα σήμερα. Φίνα η φτιάξη, που θα έλεγε κι ο Νίκος Τσιφόρος, με την Maersk να κερδίζει ταχύτατη περαίωση των εμπορευμάτων της και την Grendi εγγυημένο όγκο φορτίου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οι κινήσεις της Grendi γίνονται ακόμη πιο επεκτατικές μια που η συνεργασία με τη Maersk μεγαλώνει. Και φαίνεται πως θα περιλαμβάνει και μία εβδομαδιαία προσέγγιση στην Αλγερία, πιο συγκεκριμένα στην Annaba. Τάδε έφη Shipping Italy. Αναρωτιέμαι αν αυτό θα οδηγήσει σε προσθήκη και 4ου ρορό στο στόλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...