Jump to content
Shipfriends

Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ)


Recommended Posts

Αίτημα για εκ νέου οικονομική στήριξη της ακτοπλοΐας από τον Συνδέσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας

Quote

Επιστολή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, την Τρίτη 21 Απριλίου 2020:

"Αξιότιμε κύριε Πλακιωτάκη,

Σχετικά με την από 16/4 ΥΑ στην οποία καθορίζονται τα ελάχιστα απαραίτητα δρομολόγια και για τα οποία προβλέπεται η υπό προϋποθέσεις αποζημίωση τους, θέλουμε να τονίσουμε ότι αποτελεί οπωσδήποτε ένα θετικό μέτρο, πλην όμως διαφωνούμε ως προς τη διαδικασία την οποία θεωρούμε γραφειοκρατική και μη αναγκαία. Επίσης διαφωνούμε και με το ύψος των αποζημιώσεων που προβλέπονται οι οποίες δεν καλύπτουν τα πραγματικά κόστη των πλοίων στα οποία επιβάλλεται η υποχρέωση εκτέλεσης δρομολογίων.

Η αναγκαία αποζημίωση των πλοίων τα οποία είναι δρομολογημένα στις Ακτοπλοϊκές γραμμές (πλην πορθμειακών) βασισμένη στα δρομολόγια τα οποία είναι υποχρεωμένα να εκτελούν σήμερα, εκτιμάται σε €15 εκ. τον μήνα όταν σύμφωνα με την ΥΑ της 16.4.2020 αποζημιώνονται σε μηνιαία βάση με το ποσόν των € 7 εκ., δηλαδή € 8 εκ. λιγότερα τον μήνα.

Σε ότι αφορά στην περίοδο 21/3 έως 30/4 τα έξοδα των πλοίων μετά από την αφαίρεση των εσόδων εκτιμώνται σε € 20 εκ. έναντι των € 1,6 εκ. τα οποία προβλέπονται στην ΥΑ της 16.4 για την ίδια περίοδο.

Για μία ακόμα φορά επισημαίνουμε την ανάγκη άμεσης και ουσιαστικής στήριξης της Ακτοπλοΐας.

Κύριο μέλημα και επιδίωξη όλων μας πρέπει να είναι η αποφυγή της κατάρρευσης των επιχειρήσεων της επιβατηγού ναυτιλίας τη δεδομένη χρονική στιγμή, με την έγκαιρη και επαρκή στήριξή τους κατά τη διάρκεια της υφιστάμενης κρίσης, ώστε να είναι δυνατή η άμεση και χωρίς προβλήματα συμβολή των επιχειρήσεών μας στην ανάκαμψη της Οικονομίας μας και του τουρισμού μετά την κρίση.

Το πρόβλημα είναι σύνθετο, δεν περιορίζεται μόνο στα πλοία της Ακτοπλοΐας, αλλά και σε αυτά της Αδριατικής, καθώς και σε αυτά τα οποία αναγκαστικά δεν λειτουργούν.

Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω και σε συνέχεια των από 21.3.20, 26.3.20, 28.3.20 και 2.4.20 επιστολών μας, παρακαλούμε για τη λήψη επαρκών και ουσιαστικών μέτρων για τη στήριξη των Ακτοπλοϊκών και Διεθνών γραμμών και συγκεκριμένα:

 * Την αποζημίωση των πλοίων που εκτελούν δρομολόγια με βάση τα πραγματικά έξοδα των πλοίων (μείον τα έσοδα), όπως αυτά σας έχουν ήδη κοινοποιηθεί από τις Εταιρείες. 

* Την αποζημίωση των πλοίων για την περίοδο από 21/3 έως την ημερομηνία σύναψης των νέων συμβάσεων ΔΥ σύμφωνα με την ΥΑ της 16.4.20.

* Την αποζημίωση των πλοίων τα οποία σήμερα δεν εκτελούν δρομολόγια, σύμφωνα με τα πραγματικά τους έξοδα. Σας υπενθυμίζουμε ότι από τα 85 πλοία μέλη του Συνδέσμου μας, μόνο τα 31 εκτελούν σήμερα δρομολόγια, δηλαδή μόνο το 36%. Τα έξοδα των 54 πλοίων τα οποία σήμερα ακινητούν αναγκαστικά λόγω των συνθηκών είναι εξίσου σημαντικά, καθώς έχουν επιβαρυνθεί με όλα τα έξοδα επισκευών, συντηρήσεων, πιστοποίησης καθώς και τα πάγια χρηματοοικονομικά και άλλα έξοδα που τα αφορούν, χωρίς να εκτελούν δρομολόγια και κατά συνέπεια χωρίς να υπάρχουν έσοδα.

* Την αύξηση των μισθωμάτων των δρομολογίων που εκτελούνται σήμερα με Συμβάσεις Δημόσιας Υπηρεσίας. Η επιβατική κίνηση αλλά και η εμπορευματική των δρομολογίων αυτών είναι σχεδόν μηδενική επίσης δεν είναι δυνατή η οποιαδήποτε ακύρωση ή έστω και αλλαγή των δρομολογίων ούτως ώστε να μειωθούν τα έξοδα, συνεπώς είναι απαραίτητη η αναπροσαρμογή των μισθωμάτων με βάση τα πραγματικά έξοδα-έσοδα των πλοίων.

* Τη συμπερίληψη στους δικαιούχους αποζημίωσης και των πλοίων τα οποία είναι δρομολογημένα στις γραμμές Ελλάδας Ιταλίας. Οι γραμμές Ελλάδας Ιταλίας είναι μεγάλης σημασίας για  το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της Χώρας προσφέροντας πολύτιμες υπηρεσίες ιδιαίτερα σημαντικές στην περίοδο της σοβαρής κρίσης που διατρέχουμε.

Η ένταξη του κλάδου σε Ευρωπαϊκό μηχανισμό ενισχύσεων είναι σημαντική και τη στηρίζουμε, αλλά οι διαδικασίες αυτές είναι χρονοβόρες τη στιγμή που η βιωσιμότητα του κλάδου απαιτεί άμεσα μέτρα.

Τελειώνοντας σας παραθέτουμε παραδείγματα  Ευρωπαϊκών Χωρών, οι οποίες ήδη έχουν λάβει μέτρα ενίσχυσης των θαλάσσιων μεταφορών.

 Συγκεκριμένα:

* Η Φινλανδία ανακοίνωσε την ενίσχυση με €15 εκατ. τον μήνα (€45 εκατ. συνολικά για τρεις μήνες) 7 πλοίων τα οποία εκτελούν δρομολόγια προς την Σουηδία και την Εσθονία.

* Η Ιρλανδία επιχορηγεί με €5 εκατ. τον μήνα (€15 εκατ. σε τρεις μήνες) 5 πλοία τα οποία είναι δρομολογημένα σε 5 γραμμές που συνδέουν τη χώρα με το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία. Κατά τους υπολογισμούς μας η αποζημίωση αυτή υπολογίζεται σε €285 το ναυτικό μίλι.

Οι αποζημιώσεις οι οποίες κρίθηκαν αναγκαίες για την ενίσχυση των πλοίων στην Φινλανδία και στην Ιρλανδία είναι επαρκείς για την κάλυψη της διαφοράς εσόδων-εξόδων των πλοίων, ενώ είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι αφορούν και Διεθνείς Γραμμές, όπως οι γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας.

Είμαστε στη διάθεσή σας για την περαιτέρω ενημέρωσή σας και παρακαλούμε για την προσοχή σας στα αιτήματά μας, η ικανοποίηση των οποίων είναι απαραίτητη για τη βιωσιμότητα του κλάδου".

 

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

μας δωσατε 22 εκ (10 επιδοτηση εισφορων και 12 επιδοτησεις δημοσιας υπηρεσιας), αλλα δεν φτανουν.

αν δεν συνεχισετε τις επιοτησεις και ολα τα αλλα μετρα (μειωμενες συνθεσεις, λιμενικα τελη κλπ), ως το τελος Μαΐου 2021 τουλαχιστον, θα πουλησουμε τα καλα μας πλοια και θα μεινετε με τα κουρελια, μεινουν μονο τα παλιοτερα, γυριζοντας την ακτοπλοΐα δεκαετιες πισω..

αυτα ειπε, με δικα του λογια:P  ο μιχαλης σακελης

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Στον απολογισμό για το 2020, κατά την ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, ο Πρόεδρος κ. Μιχάλης Σακέλλης έκανε αναφορά σε θέματα που απασχόλησαν τον Σύνδεσμο στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς:

Quote

Το μέτρο των έκτακτων αυτών συμβάσεων εφαρμόζεται και σήμερα και γίνονται σημαντικές προσπάθειες για την συνεχή και χωρίς διακοπές εφαρμογή τους, επίσης την προσαρμογή των μισθωμάτων στα πραγματικά έξοδα των πλοίων.

Αυτό που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι τα μέλη μας, δηλαδή τα πλοία που εξυπηρετούν όλα τα νησιά μας δεν έλαβαν το 2020 βοήθεια 55 εκ., αλλά 31 μετά την αφαίρεση του ΦΠΑ και λαμβανομένου υπόψη ότι το 25% αφορούσε τα πορθμεία. Δεν αμφισβητούμε τα  55 εκ., αλλά εμείς λάβαμε 31.  

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας τα ζημιογόνα αποτελέσματα των εταιρειών μας την τρέχουσα περίοδο ξεπερνούν τα 25 εκ. το μήνα και για να καλυφθούν πρέπει να αυξηθούν 75% τα τρέχοντα μισθώματα συμβάσεων covid-19.

Άλλα θέματα τα οποία ο Σύνδεσμός μας πρότεινε και υλοποιήθηκαν είναι :

· Να συμπεριληφθούν οι θαλάσσιες μεταφορές στους μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ 13%. Για το θέμα αυτό διεκδικούμε και συζητούμε χωρίς να έχουμε πάρει τελικές απαντήσεις στην εφαρμογή των μειωμένων συντελεστών και στα αυτοκίνητα αλλά και στις συμβάσεις Δημόσιας Υπηρεσίας.

· Την παράταση της χειμερινής περιόδου τους μήνες Απρίλιο και Μάιο 2020

· Την επιδότηση των εργοδοτικών εισφορών από 1/7-30/9.

· Τη μείωση των λιμενικών εξόδων 20% σε όλα τα λιμάνια με εξαίρεση τους Οργανισμούς Λιμένων, για τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο 2020 και τον Ιανουάριο 2021.

· Την εφαρμογή μειωμένων τιμολογίων στις επισκευαστικές θέσεις του ΟΛΠ.

· Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τονίσουμε και να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή του κλάδου των θαλάσσιων συγκοινωνιών στα προβλεπόμενα στο άρθρο 29 του Ν.4772/21 για την κάλυψη των πάγιων δαπανών των εταιρειών οι οποίες δραστηριοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της κρίσης.

· Εκπονήθηκε μελέτη για την ανάγκη εφαρμογής μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στην Ακτοπλοΐα η οποία εν όψει των εξελίξεων θα επικαιροποιηθεί για να συμπεριλάβει τις τελευταίες εξελίξεις

· Εκπονήθηκε μελέτη από το ΙΟΒΕ για τη σημασία των Ακτοπλοϊκών μας συγκοινωνιών με έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη. Η μελέτη αυτή παρουσιάστηκε την 12-1-2021 και πέραν της δημοσιότητας της οποία έλαβε, έχει διανεμηθεί σε Υπουργεία, τράπεζες και οργανισμούς και ήδη έχει θετικά αποτελέσματα στην αντιμετώπιση αιτημάτων και προβλημάτων του κλάδου.

Άλλο μεγάλο θέμα της τρέχουσας δεκαετίας είναι η ανανέωση του Ακτοπλοϊκού μας στόλου. Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων μας σήμερα είναι 27,32 ετών και για τα συμβατικά 29,9. Το 2030 ο μέσος όρος θα είναι 37,32 και για τα συμβατικά 39,9, περισσότερα από 42 πλοία θα είναι πάνω από 40 ετών, ενώ 18 μεγαλύτερα των 50 ετών, το οποίο δεν έχει συμβεί ποτέ στην Ακτοπλοΐα μας τουλάχιστον τα τελευταία 40 χρόνια. Στην διεθνή αγορά δεν υπάρχουν πλοία μικρής ηλικίας που να πληρούν τα αυστηρά περιβαλλοντικά κριτήρια αλλά και κατάλληλα για τις Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, πρέπει λοιπόν να κατασκευαστούν νέα πλοία. Η μελέτη του ΝΕΕ είναι η μόνη πρόταση η οποία υπάρχει όμως πρέπει άμεσα να εξελιχθεί και να διαμορφωθεί κατάλληλα για τη χρηματοδότηση νέων κατασκευών. Εδώ επαναλαμβάνουμε ότι οι 12ετείς συμβάσεις ΔΥ αναμένεται να έχουν σημαντικό ρόλο.

 

Link to post
Share on other sites

Τσακωμοί, μομφές και δράματα στη συνέλευση μεταξύ Ηλιόπουλου και Σακέλη σύμφωνα με αυτό εδώ το δημοσίευμα

 

Quote

Αγριος καυγάς ξέσπασε στην ακτοπλοΐα με τη Sea jet να συγκρούεται μετωπικά με την Attica Group. Συγκεκριμένα στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) ο Μάριος Ηλιόπουλος (Sea jet) καταφέρθηκε εναντίον του Προέδρου της ΣΕΕΝ Μιχάλη Σακέλη, τον οποίο κατηγόρησε ότι «κάνει το παιχνίδι της Attica Group» και θέλησε να καταθέσει πρόταση μομφής σε βάρος του. Λόγω καταστατικού δεν μπορούσε να κάνει αίτηση μομφής μόνον για τον πρόεδρο, οπότε υπέβαλλε αίτηση για όλο το ΔΣ -στο οποίο σημειωτέον είναι και ο ίδιος μέλος! Διακόπηκε η συνέλευση και ακολούθησε μυστική ψηφοφορία και το αποτέλεσμα ήταν η μομφή κατά της διοίκησης να απορριφθεί. Ο Ηλιόπουλος αντέδρασε λέγοντας ότι φεύγει από τον Σύνδεσμο και κατηγόρησε τους υπόλοιπους ότι είναι «πρόβατα του Σακέλη». Βγήκε από το ΖΟΟΜ, αλλά δεν έκλεισε το μικρόφωνο. Έτσι άκουσε τα υπόλοιπα μέλη της ΣΕΕΝ που συνέχιζαν, λέγοντας ότι «δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, ότι πρέπει να τον διαγράψουν, ότι προσβάλει τον Σύνδεσμο» κ.λπ. Οπότε πετάγεται ο Ηλιόπουλος παρεμβαίνοντας και φωνάζει πως δεν θα προλάβουν να τον διαγράψουν και αποχωρεί από τον ΣΕΕΝ με πρωτοβουλία του. Κάπου εκεί έληξε (προς το παρόν το επεισόδιο) και την Πέμπτη ή την Παρασκευή πρόκειται να συνεδριάσει το ΔΣ του Συνδέσμου για να τον διαγράψουν.

https://www.newmoney.gr/dark-room/o-moutzouris-tis-trapezas-o-kavgas-ton-aktoploon-ke-to-orfanotrofio-me-thea/

Link to post
Share on other sites

Αυτή η κόντρα έχει ξεσπάσει τουλάχιστον εδώ κι έναν χρόνο απλά από ότι φαίνεται έφτασε στην κορύφωσή της.  

Είναι γεγονός πάντως πως η "φτώχεια" φέρνει γκρίνια και οι περισσότεροι ακτοπλόοι θέλουν το κάτι παραπάνω σε μέτρα στήριξης .

 

ΥΓ: Μετά από την μετωπική κόντρα με την Attica Group προβλέπω το Terajet να μπαίνει πρωινό Παροναξίας με 35 μίλια δρόμο και με 14,99 ευρώ το εισιτήριο ανεξαρτήτως προορισμού.😂

Link to post
Share on other sites

Αποχώρησε η Seajets από τη ΣΕΕΝ καθώς δεν πέρασε η πρόταση του ΜΗ κατά του ΜΣ.

Και τώρα, τι θα απογίνομε;

Quote

Αποχώρησε από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) η Seajets. Όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες, στην τελευταία γενική συνέλευση ο εκπρόσωπος της SeaJets Μάριος Ηλιόπουλος ζήτησε την παραίτηση του προέδρου του ΣΕΕΝ Μιχάλη Σακέλλη ενώ έθεσε και θέμα μη απαλλαγής του ΔΣ, προκαλώντας σχετική ονομαστική ψηφοφορία.

 

Η ψηφοφορία έπρεπε να γίνει με κάλπη και τη φυσική παρουσία των μελών του Συνδέσμου, με αποτέλεσμα η όλη διαδικασία να κρατήσει τρεις ημέρες, καθώς ελήφθησαν μέτρα προστασίας των συμμετεχόντων, λόγω κορωνοϊού.

Τελικά δυο εταιρείες δεν προσήλθαν να ψηφίσουν ενώ όλες οι υπόλοιπες ψήφισαν υπέρ της απαλλαγής του ΔΣ.

Κατόπιν τούτου, το ΔΣ του ΣΕΕΝ συνεχίζει κανονικά ενώ η Seajets αποχώρησε από τον Σύνδεσμο.

https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2068611/horis-thn-seajets-synehizei-o-syndesmos-epivathgoy.html

Link to post
Share on other sites

Από ότι διαρρέεται ο super mario ετοιμάζει έναν άλλο σύνδεσμο ο οποίο θα αναφέρεται στις επιχειρήσεις που διαθέτουν ταχύπλοα.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Επιστολή ΣΕΕΝ - Μέτρα ενίσχυσης των ακτοπλοϊκών εταιρειών

Quote

Επιστολή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, με κοινοποίηση στον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, την Πέμπτη 1η Απριλίου 2021, με θέμα "Μέτρα ενίσχυσης των ακτοπλοϊκών εταιρειών" :

"Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Σε συνέχεια της από 16/3/2021 συνάντησής μας και της τακτικής γραπτής επικοινωνίας μας για τα θέματα που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες λόγω της πανδημίας, δραττόμεθα καταρχάς της ευκαιρίας να σας ευχαριστήσουμε για τις προσπάθειες που έχετε καταβάλει εσείς και οι συνεργάτες σας, προκειμένου για τη λήψη μέτρων στήριξης των θαλάσσιων μεταφορών από την Κυβέρνηση, και κυρίως για τη σύναψη των Συμβάσεων Δημόσιας Υπηρεσίας - COVID.

Όπως σας αναφέραμε και κατά τη διάρκεια της πλέον πρόσφατης συνάντησής μας, η ενίσχυση αυτή δεν είναι συνεχής και διακόπτεται κάθε μήνα, καλύπτοντας τελικά μόλις το 25% των λειτουργικών ζημιών οι οποίες προκύπτουν από την απαραίτητη αλλά και υποχρεωτική εκτέλεση των δρομολογίων μας.

Στα ήδη υπάρχοντα σοβαρά προβλήματα προστίθεται από 1η Απριλίου η νομοθετική υποχρέωση περί θερινής οργανικής σύνθεσης λόγω μη έκδοσης Νομοθετικής Ρύθμισης παράτασης της χρονικής διάρκειας ισχύος της χειμερινής οργανικής σύνθεσης, όπως εξάλλου έγινε κατά την περίοδο Απριλίου-Μαΐου 2020. Στην πράξη αυτό συνεπάγεται υποχρεωτικό διπλασιασμό του ξενοδοχειακού προσωπικού των πλοίων παρά το γεγονός ότι λόγω της πανδημίας: (α) τα πρωτόκολλα επιβατών των πλοίων εξακολουθούν να είναι μειωμένα κατά 50% και (β) εξακολουθεί να ισχύει η γενική απαγόρευση των μετακινήσεων.

Σε περίπτωση κατά την οποία δεν ρυθμιστεί το θέμα των συνθέσεων είναι βέβαιο ότι η επιβάρυνση του κλάδου θα είναι υπέρμετρη και θα οδηγήσει σε ανάγκη λήψης ακόμα μεγαλύτερων κυβερνητικών μέτρων. Ταυτόχρονα θα αποτελεί δυσμενή διάκριση σε βάρος του κλάδου μας, λαμβανομένων υπόψη των μέτρων τα οποία ισχύουν σε  άλλους κλάδους σχετικά με τη μείωση του εργασιακού κόστους, αλλά και την ενίσχυση των εργαζομένων.

Σας έχουμε ήδη τονίσει τον ιδιαίτερο προβληματισμό μας για την πορεία του κόστους των καυσίμων το οποίο έχει αυξηθεί κατά 80% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2020. Επισημαίνουμε επίσης, ότι η επιβατική κίνηση της περιόδου Ιανουαρίου – Μαρτίου παρουσιάζεται μειωμένη κατά 65%, με πρόβλεψη για το πρώτο εξάμηνο να διαμορφωθεί στα δραματικά επίπεδα του 2020, ενώ οι προβλέψεις για τον τουρισμό μετά την 1η Ιουλίου παραμένουν φειδωλές.

Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω πρέπει επειγόντως να ληφθούν περαιτέρω μέτρα ενίσχυσης του Κλάδου για να αποφευχθούν συνέπειες οι οποίες θα επηρεάσουν αρνητικά το επίπεδο των υπηρεσιών, τόσο την τρέχουσα αλλά και την επόμενη τουριστική περίοδο, όταν θα έχουν ξεπεραστεί τα υγειονομικά προβλήματα και όταν η καλή και επαρκής κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών θα είναι περισσότερο απαραίτητη παρά ποτέ.

Για την αποφυγή δυσάρεστων συνεπειών, παρακαλούμε άμεσα για:

1.      Την αναπροσαρμογή των μισθωμάτων των συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας λόγω COVID, ώστε να καλύπτουν μεγαλύτερο ποσοστό της ζημίας που προκύπτει από την εκτέλεση των δρομολογίων καθώς και την αύξηση της διάρκειας των εν λόγω συμβάσεων μέχρι κάλυψης των ήδη εγκεκριμένων κονδυλίων από το ΠΔΕ.

2.      Την παράταση των χειμερινών συνθέσεων των πλοίων για όσο διάστημα ισχύουν τα περιοριστικά μέτρα. Για την ενίσχυση των εργαζομένων, προτείνουμε τη δυνατότητα αναστολής των συμβάσεων εργασίας των επιπλέον ναυτικών τους οποίους είμαστε υποχρεωμένοι να προσλάβουμε σύμφωνα με τη νομοθεσία περί θερινών συνθέσεων μετά την 1η Απριλίου.

Η ικανοποίηση των παραπάνω εύλογων αιτημάτων μας είναι μονόδρομος για την εύρυθμη λειτουργία των θαλάσσιων μεταφορών και παρακαλούμε θερμά για την ικανοποίησή τους".

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...