Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
ΣΕΙΡΙΟΣ

Μικρά Επιβατηγά (Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ)

Recommended Posts

This is a photograph of the EASTERN PRINCESS at Greenwich in 1970.  I think she later became the NAFTILOS in Greece.  Does anyone know her history in Greece?

EASTERN PRINCESS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάνα 150αρι μόνο κουφάρι λαμαρίνα.. Μετά ότι επιλέξεις από machinery θα πληρώσεις. Ενδεικτικά ένα ζεύγος MAN 500 ίππων heavy duty (κάτι τέτοιο ενδείκνυται για ένα τέτοιο σκαφακι) χωρίς ρεβερσες θες 90 χιλιαρικα τη μία συν ΦΠΑ. 

Έτσι όπως το υπολογίζω συντηρητικά κάνα 450-550 για μια βασική κατασκευή (με πιο φτηνές μηχανές π.χ IVECO) all in

Edited by Nereus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει καποιος υποψιν του καποια πληροφορια για αυτο το  μικρο επιβατικο;

Αν βγαζω καλα το ονομα στην πλωρη μαλλον λεγεται ΝΑΙΑΣ ,ενω δεν φαινεται να ειναι καποια θαλαμηγος

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα πρέπει να είναι πλοιο γραμμής γιατί έχει και τις χαρακτηριστικές εξωτερικές σκάλες της εποχης στη πρύμνη.Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό χωρις να ξερω είναι μήπως είναι το πρώτο ναιας των αγαπητων

Share this post


Link to post
Share on other sites

To σκεφτηκα για το πρωτο ΝΑΙΑΣ αλλα δεν ειναι.

Εκεινο ηταν αρκετα μεγαλυτερο και χωρις εξωτερικες σκαλες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γ. Κέλλης: Χωρίς ημερόπλοια η Κως το φετινό καλοκαίρι λόγω κορονοϊού

Quote

Αρκετά δύσκολη είναι η κατάσταση για τους πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στις ημερήσιες θαλάσσιες εκδρομές καθώς όπως όλα δείχνουν, δεν θα ταξιδέψουν φέτος τα ημερόπλοια.

Ο πλοιοκτήτης κ. Γιώργος Κέλλης μίλησε στο Ράδιο Πρώτο 91.5 και εξήγησε την περιπλοκότητα της κατάστασης. Έλεγχοι, βεβαιώσεις, εγκρίσεις, πλήρωμα, πάγια έξοδα στην δεδομένη κατάσταση κάνουν απαγορευτική την λειτουργία των πλοίων ενώ ακόμη σε ισχύ είναι και απαγορεύσεις του κράτους.

« Δεν θα ταξιδέψει φέτος το «Μαλένα» διότι η πανδημία μας έπιασε στην δάση των διαδικαστικών. Είμασταν σχεδόν 90% σε ότι αφορά τις συντηρήσεις και αναμέναμε να περάσουμε τις απαραίτητες επιθεωρήσεις και να λάβουμε τις πιστοποιήσεις. Με τις απαγορεύσεις και το κλείσιμο των συνόρων ακόμη σε ισχύ, με το να μην έχουμε κάτι δεδομένο σε ότι αφορά τις πτήσεις και τα ξενοδοχεία που θα ανοίξουν, αποφασίσαμε να μην ταξιδέψουμε φέτος.»

Ο κ. Κέλλης εξήγησε ότι υπάρχουν πανελλαδικά 850 ημερόπλοια τα οποία εκτελούν διάφορα δρομολόγια και διαθέτουν μόνο ελληνικά πληρώματα. Το να ταξιδέψει κάποιος ημερήσια σε άλλο προορισμό, την δεδομένη στιγμή είναι μία πολυτέλεια και όχι η προτεραιότητα.

Απαγορευτικά είναι και τα έξοδα καθώς για να ξεκινήσουν τα ταξίδια χρειάζονται χρήματα τόσο για το σκάφος όσο και για το πλήρωμα και για την ασφάλιση χωρίς κανείς να γνωρίζει εάν θα υπάρχει δουλειά.

Σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη ένας μεγάλος πονοκέφαλος αποτελεί και η διαχείριση κρούσματος κορονοϊού ειδικά εάν είναι μέλος πληρώματος. Διότι σε αυτή την περίπτωση θα είναι πολύ δύσκολη η αντικατάστασή του καθώς είναι συγκεκριμένοι οι άνθρωποι που εργάζονται στην θάλασσα.

« Είναι πολλά τα ερωτήματα που προκύπτουν και δεν έχουμε μία ξεκάθαρη εικόνα. Από το 2015 έχουμε δεχθεί πολλά χτυπήματα. Μεταναστευτικό, σεισμός, κατεστραμμένο λιμάνι, προσωπική περιπέτεια με το Μαρία Σταρ , την πτώχευση της Thomas Cook που μας επηρέασε διότι είχαμε συμβάσεις με πρακτορεία και φυσικά τον ανταγωνισμό από τα τουρκικά πλοία που είναι άλλη μία μεγάλη πονεμένη ιστορία. Έχουμε μείνει μόλις 3 ελληνικά πλοία σε αυτή την γραμμή.»

Κανένα μέτρο στήριξης για τα ημερόπλοια

Ο ιδιοκτήτης του «Μαλένα» αναφέρθηκε και στα μέτρα στήριξης που όπως είπε γενικά ήταν σε σωστή κατεύθυνση όμως για τον δικό του κλάδο ανύπαρκτα. Οι πλοιοκτήτες δεν έλαβαν κανένα οικονομικό βοήθημα, καμία φοροελάφρυνση ούτε καν μείωση του Φ.Π.Α. Μάλιστα , εξαιρετικά δύσκολα φαίνονται τα πράγματα και για το 2021.

Ο κ. Κέλλης είπε ότι παρά την περίπλοκη κατάσταση , κάποιοι πλοιοκτήτες σκέφτονται να δουν πως θα εξελιχθούν τα πράγματα και ίσως ξεκινήσουν κάποια δρομολόγια.  «Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά για όλους και να γίνει η μεγάλη ανατροπή ώστε να δουλέψουν όλοι.»

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Λάμπη ΙΙ (Νηολόγιο Πάτμου Νο: 7) που έχει ναυπηγηθεί το 2004. Το πλοίο έχει μήκος 17 μέτρα, χωρητικότητα 85 επιβατών και μπορεί να αναπτύξει  μεγίστη ταχύτητα 20 κόμβων. Το Λάμπη ΙΙ δουλεύει σαν δρομολογιακό από τη Πάτμο προς Αρκιοί, Μαράθι, Λειψοί αλλά και σαν εκδρομικό σκάφος από τη Πάτμο προς τους Αρκιους, Μαράθι, Τηγανάκια, Ασπρονήσια, Μακρονήσι, Λειψοί, Πλατύ Γυαλό, Λέρο, Κάλυμνο, Κω, Φούρνους, Ικαρία και Σάμο

Το πλοίο ανήκει στο κ. Μάρκο Γαμπιεράκη

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Το Άλφα ΙΙ (IMO No: 8692689) έχει ναυπηγηθεί το 1993, έχει νηολόγιο Κορίνθου Νο: 11 και ανήκει στην Aegean Navigation Shipping Co με έδρα το Λουτράκι. Το Άλφα ΙΙ δουλεύει σαν εκδρομικό στον Ισθμό.

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ειναι ενα μικρο επιβατικο που δραστηριοποιειται σε ημερησιες εκδρομες απο τη νοτια Κερκυρα προς Παξους ,Συβοτα κλπ

Εχει νηολογιο Κερκυρας 458 και αυτη την εποχη ειναι δεμενο στο λιμανακι στις Μπενιτσες

Καθε πληροφορια ευπροσδεκτη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλο ενα μικρο επιβατικο της Κερκυρας που κανονικα θα δουλευε αυτη την εποχη ειναι το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Μ

Το πλοιο βρισκεται στο λιμανακι στις Μπενιτσες και μενει να δουμε αν θα ξεκινησει τις ημερησιες εκδρομες προς Παξους και Συβοτα

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλο ενα παλιο κουλουριωτικο που βγαζει το ψωμι του πλεον σαν εκδρομικο ειναι το ΙΟΝΙΑΝ DOLPHIN που βρισκεται στην Κερκυρα

Αυτη την εποχη δεν ταξιδευει και βρισκεται δεμενο στο παλιο λιμανι της Κερκυρας

Το πλοιο μαλλον ειναι αυτο που ειχαμε δει και παλιοτερα απο την Κερκυρα αλλα δεν ειχε ονομα.Το ερωτημα ειναι βεβαια αν ειανι το ιδιο και τι ονομα ειχε τοτε

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ΜΑΡΤΙΝΑ ειναι αλλο ενα μικρο επιβατικο που δραστηριοποιειται στην Κερκυρα.

Για το συγκεκριμενο δεν καταφερα να βρω κανενα στοιχειο.Λογικα δουλευει και αυτο με ημερησιες εκδρομες προς καποιο λιμανι της Κερκυρας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλο ενα επιβατικο που δραστηριοποιειται στην Κερκυρα εναι το ΑΙΟΛΟΣ.Οταν το ειδα δεν εκανε δρομολογια αλλα εξωτερικα δειχνει φρεσκοβαμμενο

Αγνωστων λοιπον στοιχειων, λογικα προκειται για μετασκευη απο καϊκι και αρκετα ομορφο

Η αληθεια ειναι πως ειναι λιγο δυσκολο να βγαλουμε ακρη με τα συγκεκριμενα πλοιαρια μιας και υπαρχουν απειρα στην Ελλαδα ,αλλα ποτε δεν ξερεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...