Jump to content
Shipfriends

Μικρά Επιβατηγά (Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ)


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Γ. Κέλλης: Χωρίς ημερόπλοια η Κως το φετινό καλοκαίρι λόγω κορονοϊού

Quote

Αρκετά δύσκολη είναι η κατάσταση για τους πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στις ημερήσιες θαλάσσιες εκδρομές καθώς όπως όλα δείχνουν, δεν θα ταξιδέψουν φέτος τα ημερόπλοια.

Ο πλοιοκτήτης κ. Γιώργος Κέλλης μίλησε στο Ράδιο Πρώτο 91.5 και εξήγησε την περιπλοκότητα της κατάστασης. Έλεγχοι, βεβαιώσεις, εγκρίσεις, πλήρωμα, πάγια έξοδα στην δεδομένη κατάσταση κάνουν απαγορευτική την λειτουργία των πλοίων ενώ ακόμη σε ισχύ είναι και απαγορεύσεις του κράτους.

« Δεν θα ταξιδέψει φέτος το «Μαλένα» διότι η πανδημία μας έπιασε στην δάση των διαδικαστικών. Είμασταν σχεδόν 90% σε ότι αφορά τις συντηρήσεις και αναμέναμε να περάσουμε τις απαραίτητες επιθεωρήσεις και να λάβουμε τις πιστοποιήσεις. Με τις απαγορεύσεις και το κλείσιμο των συνόρων ακόμη σε ισχύ, με το να μην έχουμε κάτι δεδομένο σε ότι αφορά τις πτήσεις και τα ξενοδοχεία που θα ανοίξουν, αποφασίσαμε να μην ταξιδέψουμε φέτος.»

Ο κ. Κέλλης εξήγησε ότι υπάρχουν πανελλαδικά 850 ημερόπλοια τα οποία εκτελούν διάφορα δρομολόγια και διαθέτουν μόνο ελληνικά πληρώματα. Το να ταξιδέψει κάποιος ημερήσια σε άλλο προορισμό, την δεδομένη στιγμή είναι μία πολυτέλεια και όχι η προτεραιότητα.

Απαγορευτικά είναι και τα έξοδα καθώς για να ξεκινήσουν τα ταξίδια χρειάζονται χρήματα τόσο για το σκάφος όσο και για το πλήρωμα και για την ασφάλιση χωρίς κανείς να γνωρίζει εάν θα υπάρχει δουλειά.

Σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη ένας μεγάλος πονοκέφαλος αποτελεί και η διαχείριση κρούσματος κορονοϊού ειδικά εάν είναι μέλος πληρώματος. Διότι σε αυτή την περίπτωση θα είναι πολύ δύσκολη η αντικατάστασή του καθώς είναι συγκεκριμένοι οι άνθρωποι που εργάζονται στην θάλασσα.

« Είναι πολλά τα ερωτήματα που προκύπτουν και δεν έχουμε μία ξεκάθαρη εικόνα. Από το 2015 έχουμε δεχθεί πολλά χτυπήματα. Μεταναστευτικό, σεισμός, κατεστραμμένο λιμάνι, προσωπική περιπέτεια με το Μαρία Σταρ , την πτώχευση της Thomas Cook που μας επηρέασε διότι είχαμε συμβάσεις με πρακτορεία και φυσικά τον ανταγωνισμό από τα τουρκικά πλοία που είναι άλλη μία μεγάλη πονεμένη ιστορία. Έχουμε μείνει μόλις 3 ελληνικά πλοία σε αυτή την γραμμή.»

Κανένα μέτρο στήριξης για τα ημερόπλοια

Ο ιδιοκτήτης του «Μαλένα» αναφέρθηκε και στα μέτρα στήριξης που όπως είπε γενικά ήταν σε σωστή κατεύθυνση όμως για τον δικό του κλάδο ανύπαρκτα. Οι πλοιοκτήτες δεν έλαβαν κανένα οικονομικό βοήθημα, καμία φοροελάφρυνση ούτε καν μείωση του Φ.Π.Α. Μάλιστα , εξαιρετικά δύσκολα φαίνονται τα πράγματα και για το 2021.

Ο κ. Κέλλης είπε ότι παρά την περίπλοκη κατάσταση , κάποιοι πλοιοκτήτες σκέφτονται να δουν πως θα εξελιχθούν τα πράγματα και ίσως ξεκινήσουν κάποια δρομολόγια.  «Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά για όλους και να γίνει η μεγάλη ανατροπή ώστε να δουλέψουν όλοι.»

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αλλο ενα μικρο επιβατικο της Κερκυρας που κανονικα θα δουλευε αυτη την εποχη ειναι το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Μ

Το πλοιο βρισκεται στο λιμανακι στις Μπενιτσες και μενει να δουμε αν θα ξεκινησει τις ημερησιες εκδρομες προς Παξους και Συβοτα

 

Link to comment
Share on other sites

To ΜΑΡΤΙΝΑ ειναι αλλο ενα μικρο επιβατικο που δραστηριοποιειται στην Κερκυρα.

Για το συγκεκριμενο δεν καταφερα να βρω κανενα στοιχειο.Λογικα δουλευει και αυτο με ημερησιες εκδρομες προς καποιο λιμανι της Κερκυρας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

To ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΙΙΙ ειναι ενα μικρο επιβατικο με εδρα τη Ναξο.

Συνηθως το ακουμε σε μεταφορες ασθενων αλλα κανει και ημερησιες εκδρομες στις Κυκλαδες.Εμεις το βλεπουμε δεμενο στη Μυκονο εχοντας μεταφερει επιβατες απο τη Ναξο.Οσο θυμαμαι τον καιρο εκεινη τη μερα δεν θα ηθελα να ειμαι στη θεση τους

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μιας και δε μπορουμε πλέον να ταξιδεύουμε, καθόμαστε και κοιτάμε φωτο απο περυσι:P.Αλλα κάτι βρήκαμε.  Λιμνη Ιωαννίνων  λοιπόν,και αφού είχε πλοιο έπρεπε να το ταξιδέψουμε. Η επιβίβαση γίνεται στη κεντρική πλατεία του λιμανιού, όπου υπάρχουν 1-2 δεμένα ανά πάσα στιγμή,+ ένα εγκαταλελειμμένο .Στο εσωτερικό τα περισσότερα πλοιάρια είναι πολύ απλά, παγκάκια δεξιά αριστερά και ένα πολύ μικρό κατάστρωμα πρυμα,ενώ η γέφυρα δεν χωρίζεται με κανενα τρόπο από το χώρο επιβατων.Το λιμανι του νησιού είναι ακριβώς από την αντίθετη πλευρά της πόλης, οπωτε κανει ένα κύκλο το νησί.Φτασαμε λοιπον και δεμενο στο νησι βρηκαμε και ένα οχηματαγωγο τύπου πλατφόρμα Γερμανίας που χωράει το πολύ 2 αμαξια,το οποιο δυστυχως δεν εχω σε φωτο.Ονοματα τα περισσότερα δε γράφουν και είναι αρκετά δύσκολο να τα βρεις ,αλλά το σκυλοσοφος που εχουμε αναφερει ξανα στο φορουμ,βρισκοταν κόκκινο και παρατημενο στο νησι

Link to comment
Share on other sites

Σε καποιο πλανο απο τη σειρα "Το μινορε της αυγης" φαινεται σε καρναγιο το παρακατω ,σχετικα μεγαλο, επιβατικο..Εχει καποιος υποψιν του ποιο μπορει να ειναι;

Λογικα μιλαμε για 1982

passenger.thumb.JPG.b78acdb86190ffd950bd61a908e65c7c.JPG

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 11/28/2017 at 3:16 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ένα ξύλινο τουριστικό σκάφος με το όνομα Σιρόκο βρίσκεται παροπλισμένο στη μαρίνα του Αγίου Νικολάου. Το Σιρόκο έχει νηολόγιο Αγίου Νικολάου Νο: 44 και δείχνει εγκαταλειμμένο. Η λογική λέει ότι το Σιρόκο παλιότερα πρέπει να δούλευε μεταξύ Ελούντας και Σπιναλόγκας.

Φωτιά ξέσπασε στο τουριστικό σκάφος Σιρόκο στη μαρίνα του Άγιου Νικόλαου στις 18 Οκτωβρίου 2020

Ολοσχερής ήταν η καταστροφή από πυρκαγιά του παλιού ξύλινου τουριστικού σκάφους «Σιρόκο», μήκους 22 μ., το οποίο επί μια δεκαετία περίπου είχε ανελκυστεί και παρέμενε σε υποστυλώματα, στη χερσαία ζώνη της μαρίνας Αγίου Νικολάου. Η αποσύνθεση του ξύλου από το οποίο ήταν κατασκευασμένο ήταν σε βαθμό που στις 6 Οκτωβρίου του 2019 το υλικό είχε υποχωρήσει και τα υποστυλώματα είχαν εισχωρήσει στο εσωτερικό, δίνοντας επικίνδυνη κλίση στο παλιό σκαρί και πλακώνοντας μια βάρκα που βρισκόταν από κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μικρο επιβατικο ηταν το προηγουμενο Σαββατο στο Περιγιαλι Λευκαδας

Το ονομα του ειναι ΣΠΥΡΟΣ Κ, και το Ν.Κ 570 ,παραπεμπει μαλλον σε νηολογιο Κερκυρας.Δεν εχω πληροφοριες για το συγκεκριμενο αλλα εικαζω οτι θα δραστηριοποιηθει σε εκδρομες στο νησι της Λευκαδας

Link to comment
Share on other sites

Το Αξίερος (Νηολόγιο Καμαριώτισσας 1806) είναι ένα παραδοσιακό σκάφος που εκτελεί ημερήσιες εκδρομές από το λιμάνι των Θερμών της Σαμοθράκης προς διαφορές παραλίες του νησιού. Όπως  τη παραλία «Κρεμαστό Νερό», στη παραλία της «Της Γριάς τα Πανιά», τη παραλία Βάτος και τη παραλία Παχιάς Άμμου. Το Αξίερος ανήκει στη Samothraki Cruises και έχει ξεκινήσει τις ημερήσιες εκδρομές του από την 1η Ιουλίου. Εγώ δυο φόρες που πέρασα από το λιμάνι των Θερμών, το Αξίερος δεν είδα να κάνει κάποια εκδρομή, (λόγω μειωμένης κίνησης).

Link to comment
Share on other sites

Το Καλυψώ έχει ναυπηγηθεί το 2016, έχει μήκος 20 μέτρα, πλάτος 5.5 μέτρα και έχει χωρητικότητα 140 επιβάτες. Το πλοίο ανήκει στη Calypso Cruises και πραγματοποιεί ημερήσιες εκδρομές από την Ουρανούπολη. Κάθε Δευτέρα, Σάββατο και Κυριακή κάνει εκδρομή από την Ουρανούπολη για το Άγιο Όρος (11:00-14:00). Κάθε Τετάρτη κάνει εκδρομή από την Ουρανούπολη για το Άγιο Όρος με προσκύνημα (11:00-15:00). Κάθε Πέμπτη κάνει εκδρομή από την Ουρανούπολη στο Άγιο Όρος και στην Αμμουλιανη (11:00-16:00). Κάθε Παρασκευή κάνει εκδρομή από την Ουρανούπολη στο Άγιο Όρος (11:00-14:00) και βραδινή βόλτα στην Αμμουλιανη (20:00-23:00). Κάθε Τρίτη έχει ρεπό.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μαλλον ιδιαιτερο, σε εμφανιση, τουριστικο θα δουμε σημερα

Προκειται για το ΟΔΥΣΣΕΙΑ με νηολογιο μαλλον Λευκαδας 29, που δραστηριοποιειται σε ημερισιες εκδρομες απο το Νυδρι .Θεωρωπροκειται για καποια μετασκευη απο αλιευτικο ,αλλα δυστυχως δεν εχω καποιες αλλες πληροφοριες

Link to comment
Share on other sites

Το Πορταΐτισσα (Νηολόγιο Ιερισσού 269) έχει ναυπηγηθεί το 2002 στο ναυπηγείο Ιερισσός και ανήκει στις Αγιορείτικες Γραμμές. Το πλοίο έχει μήκος 7,95 και πλάτος 2,52 μέτρα, έχει πρωτόκολλο για 8 άτομα και μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα 25 κόμβων. Το σκάφος ουσιαστικά είναι θαλάσσιο ταξί και εκμισθώνεται με ολική ναύλωση, χειμώνα και καλοκαίρι. Ενώ από ότι φαίνεται έχει υποστεί κάποια ανακαίνιση πρόσφατα.

Link to comment
Share on other sites

Το Αγία Μαρίνα (Νηολόγιο Ιερισσού 319) έχει μήκος 11,07 και πλάτος 3,50 μέτρα, έχει πρωτόκολλο για 8 άτομα και μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα 28 κόμβων. Το Αγία Μαρίνα ουσιαστικά είναι θαλάσσιο ταξί και εκμισθώνεται με ολική ναύλωση, χειμώνα και καλοκαίρι και ανήκει στις Αγιορείτικες Γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Το Life Dream είναι ένα ξύλινο τουριστικό σκάφος που κάνει εκδρομές στις παραλίες της Θάσου από το Λιμένα και ανήκει στη Thassos Cruises. Το σκάφος ήταν παλιό αλιευτικό και το 2006 μετατράπηκε σε τουριστικό

 

Link to comment
Share on other sites

Στις οθόνες μας ένα παραδοσιακό τρεχαντήρι που έχει πια μετασκευαστεί σε τουριστικό ημερόπλοιο. Είναι το Μεράκι (Πάρου 264) που κάνει ημερήσιες εκδρομές σε διάφορα σημεία της Πάρου με τα χρώματα της Πυργάκι Cruises.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αλλο ενα μικρο επιβατικο που δουλευει στο Νυδρι της Λευκαδας ειναι το ΜΑΡΙΛΕΝΑ

Προφανως προκειται για μετασκευη απο αλιευτικο ,ενω μαλλον λειτουργει με ημερησιες ναυλωσεις παρα με τακτικες κρουαζιερες

Link to comment
Share on other sites

Το Χριστινάκι έχει νηολόγιο Λαυρίου 448, διεθνές διακριτικό SV8448 και έχει ναυπηγηθεί το 2007 στην Ελλάδα. Το πλοίο δουλεύει σαν λάντζα στο λιμάνι της Μυκόνου για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων. Το πλοίο έχει μήκος 13,10 μέτρα, πλάτος 4.00 μέτρα και φοράει δυο κύριες μηχανές IVECO AIFO (460 BHP).

Link to comment
Share on other sites

On 11/12/2017 at 8:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Σοφία Σταρ ανήκε στη Mykonos Cruises αλλά πουλήθηκε τον Αύγουστο το 2016 στην Aegean Ventures είναι το πιο σωστό, μαζί με αλλά δυο πλοία της Dolphins of Delos και Quarantine of Delos

 

Να δούμε πως δείχνει και το Quarantine of Delos, εμπνευσμένη ονοματοδοσία ομολογουμένως. Είναι πάντως ένα πολύ όμορφο παραδοσιακό σκαρί.

 

Link to comment
Share on other sites

Το καταμαράν Ευάγγελος ΙΙ έχει νηολόγιο Χανίων 194, διεθνές διακριτικό SV5832 και έχει ναυπηγηθεί το 1971 στην Ελλάδα. Το πλοίο δουλεύει σαν εκδρομικό στο Ενετικό λιμάνι των Χανίων για λογαριασμό της Chania Boat Trips, προς τα νησάκια Λαζαρέτα και Θεόδωρου. Το πλοίο έχει μήκος 16,90 μέτρα, πλάτος 3.60 μέτρα και φοράει δυο κύριες μηχανές MERCEDES BENZ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...