Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Το Μαρκο Πολο είναι ένα ξύλινο σκάφος που το έχω πετύχει παλιότερα στους Παξούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Ένα ξύλινο τουριστικό σκάφος με το όνομα Σιρόκο βρίσκεται παροπλισμένο στη μαρίνα του Αγίου Νικολάου. Το Σιρόκο έχει νηολόγιο Αγίου Νικολάου Νο: 44 και δείχνει εγκαταλειμμένο. Η λογική λέει ότι το Σιρόκο παλιότερα πρέπει να δούλευε μεταξύ Ελούντας και Σπιναλόγκας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 Την Κυριακή 08 Οκτωβρίου 2017, πραγματοποιήθηκε Συνέδριο για τον Θαλάσσιο Τουρισμό στην πόλη του Ναυπλίου. Ο Πρόεδρος των Ημεροπλοίων κος Τριανταφύλλου Δημ. παρευρέθηκε εκεί, προκειμένου να μιλήσει και να προβάλει την τεράστια σημασία των Ημερόπλοων Σκαφών, στο χώρο του θαλάσσιου τουρισμού. Quote Προς ενημέρωσή σας, παρουσιάζουμε την ομιλία του: Θα αναφερθώ πρώτα σε μια μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς το 2008 όταν οι επισκέπτες της χώρας ήταν 15. Έκ και τα ημερόπλοια μετέφεραν 8 εκ, γύρω στο 55% των τουριστών. Μπορείτε να κάνετε μόνοι σας την αναγωγή στο σήμερα. Για τους προορισμούς των ημερόπλοιων θα πούμε ότι είναι η κύρια ζωογόνος δύναμη των νησιών. Ειδικά το χειμώνα τα μαγαζιά των νησιών ανοίγουν 5 λεπτά πριν την άφιξη του πλοίου και κλείνουν 5 λεπτά μετά την αναχώρηση. Ζωογόνος δύναμη οι 300.000 επιβάτες που επισκέπτονται την Ύδρα, οι 70.000 από την Αργολίδα, Ναύπλιο, Τολό, Πόρτο Χέλι, Ερμιόνη και Μετόχι, και ο ίδιος αριθμός 300.000 περίπου για Σύμη και Παξούς, 200. χιλιάδες για την Σκιάθο με ημερόπλοια, εκτός των πλοίων της γραμμής. Μιλάμε για μια νησιώτικη οικονομία τουλάχιστον για τα 3 πρώτα νησιά, που βασίζεται σχεδόν στα ημερόπλοια. Για τις αφετηρίες όμως, εκεί που γίνεται η έναρξη της κρουαζιέρας, φαίνεται οι περιοχές αυτές να χάνουν. Εκτός από τα οφέλη που προανέφερα, σε εργαζόμενους στα πλοία, προσωπικού της περιοχής έμμεσα η άμεσα, προμήθεια υλικών, επισκευές, προμήθειες τουριστικών γραφείων, η περιοχή δραστηριότητας η αφετηρία φαίνεται με πιο έντονα γράμματα στο τουριστικό χάρτη. Θα μου πείτε ότι το Ναύπλιο και η Ερμιονίδα είναι επαρκώς προβεβλημένα, τι παραπάνω να προσφέρει ένα ημερόπλοιο. Θα αναλύσω 3 αφετηρίες το Τολό Ναυπλίου, το Τυρό Αρκαδίας και Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη περιοχές που όλοι γνωρίζετε και εκπροσωπούνται στο συνέδριο. Το Τολό έχει αρχαιολογικούς χώρους, Μυκήνες Επίδαυρο, το μοναδικό σε ομορφιά και ρομαντισμό Ναύπλιο, τι έχει να κερδίσει ή να χάσει: Στην αρχή και το τέλος της περιόδου ο τουρισμός γίνεται πιο μαζικός γκρουπ. Εγχώρια και ξένα γραφεία με τις τιμές εκκίνησης των εκδρομών ήδη συμπιεσμένες, ψάχνουν απεγνωσμένα κάτι προαιρετικό για τους πελάτες τους, ώστε μέσα από μία προμήθεια 20-25% επί της τιμής και λόγω της μεσιτείας τους, μείωσης της ονομαστικής τιμής. 1)ο πελάτης τους είναι χαρούμενος 2) παίρνουν ένα μεροκάματο όσο σχεδόν η ημερήσια μίσθωση του λεωφορείου τους παίρνουν 3) το λεωφορείο τους δεν εργάζεται φθείρεται 4) ακολουθούν τη νομοθεσία περί ανάπαυσης. Αντί για το Ναύπλιο Υπάρχουν άλλα μέρη που τους προσφέρουν την ανάλογη δυνατότητα όπως Λευκάδα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά αλλά και το κοντινό μας Πορτοχέλι. Ας μου επιτρέψει ο κύριος Σφυρής να εκφράσω μια προσωπική άποψη, ότι είναι πανέμορφη η Έρμιονίδα, όπως και όλα τα μέρη της Πελοποννήσου αλλά σαν το Ναύπλιο πουθενά (δεν θα μπορούσα βέβαια να πω τίποτα άλλο αφού η σύζυγος μου είναι από το Ναύπλιο, γέννημα θρέμμα). Δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες στη περιοχή, πολλοί από αυτούς επισκέπτονται την Έρμιονίδα λόγω εγγύτητας με την Ύδρα και τις Σπέτσες μιας που η περιοχή είναι μικρή και ακολουθεί κάποιος, δύσκολο οδικό δίκτυο για να φτάσει. Τα πλοία της οικογένειας Φωστίνη συνδέουν Έρμιονίδα με τα νησιά τα τελευταία 45 χρόνια το τελευταίο καιρό και από Έρμιόνη και Μετόχι, επικουρούμενα από πλοία της Ύδρας. Το Πόρτο Χέλι στερεί από το Ναύπλιο κάθε χρόνο 5.000 περίπου επιβάτες, που ενώ διαμένουν σε ξενοδοχεία Ναυπλίου – Τολού, φεύγουν για επίσκεψη στα νησιά από το Πορτοχέλι, είτε λόγω οικονομικότερης τιμής προς κέρδος των γραφείων, αλλά κυρίως της μικρής απόστασης που εμφανίζεται στον χάρτη προς τα νησιά και τον φόβο των Ελλήνων για τη θάλασσα. Στο μυαλό των περισσοτέρων, μικρότερη απόσταση ίσον μικρότερος κίνδυνος. Το ελάχιστο ενός καφέ και σάντουιτς στη τοπική αγορά 5 € συν 15 € εισιτήριο, 20€ επί τους επιβάτες που προανέφερα, 50.000 ευρώ μείον το Ναύπλιο στα συν το Πόρτο Χέλι. Αλλά η κύρια δυναμική που απόκτησε η Έρμιονίδα με τη χρήση ημερόπλοιου ήταν όταν 2 μεγάλα ξενοδοχεία το Lena Mary kai To Hydra Beach χρησιμοποίησαν ημερόπλοια για την μεταφορά πελατών τους από και προς αεροδρόμιο - για να αποφύγουν το δύσκολο οδικό δίκτυο της Αργολίδας. Τα ξενοδοχεία ξαναβρήκαν την δυναμική τους στις κρατήσεις, ονομάζοντας την μεταφορά, κρουαζιέρα καλωσορίσματος. Με ένα εβδομαδιαίο κόστος ανά πελάτη των ξενοδοχείων 800 με 1200 ευρώ πολλαπλασιάστε με 12000 επιβάτες το 2011 και το αποτέλεσμα στα 12 εκ ευρώ, συν τις εξόδους των Πελατών των ξενοδοχείων σε Ερμιόνη Θερμήσι Σαμπάριζα, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εκδρομές το κέρδος για τη χώρα από 1 δραστηριότητα στα 15 περίπου εκ ευρώ. Ο Τυρός προσπαθεί να ανέβει τουριστικά τα τελευταία χρόνια, με δύσκολο οδικό δίκτυο πιο απομονωμένος από υπηρεσίες. Η εναλλακτική της κρουαζιέρας ακούγεται ευχάριστη διέξοδος, αυξάνει της διανυκτερεύσεις κατά μία ή δύο και η συμμέτοχή στη κρουαζιέρα σαν ποσοστό επι των επισκεπτών της περιοχής βρίσκεται στο διπλάσιο από το Ναύπλιο. Θα αναφέρω 2 βασικά προβλήματα που έχει σχεδόν όλος ο Θαλάσσιος τουρισμός, τις υποδομές και τη νομοθεσία. Τα περισσότερα λιμάνια είναι ανύπαρκτα ή σε κακή κατάσταση. Το λιμάνι της Ύδρας έχει υποστεί καθίζηση τα τελευταία 3 χρόνια και στριμώχνονται από έξω 4 και 5 πλοία, για το ποιος θα μπει πρώτος, κάνοντας ανακοινώσεις για βγει ο κόσμος το συντομότερο. Η Αθήνα τα επόμενα λιμάνια από αυτά του Πειραιά, είναι του Λαυρίου και της Επιδαύρου, τεράστια απόσταση, ενώ έχουν μεταφερθεί πάνω από 20.000 επιβάτες από Παλαιά Φώκαια προς Έρμιονίδα από ένα τσιμέντο που μετά βίας αράζει βάρκα. Οι Μαρίνες δεν μας δέχονται μιας που προτιμούν ένα πάμπλουτο σεΐχη ή εργοστασιάρχη από ένα πολύβουο ημερόπλοιο. Πάνω από 200.000 επιβάτες από την Αθήνα διακινούνται κάθε χρόνο με πλοία 800 και 1000 επιβατών, μέσα από λακκούβες και λάσπες που θυμίζουν τριτοκοσμική χώρα και όταν προσπαθούν να ρίξουν λίγο χαλίκι επάνω στη λάσπη, για να μη λερώνονται οι επιβάτες διώκονται με νόμο περί αιγιαλού. Αν η επιβίβαση γίνεται έτσι στην Αθήνα φανταστείτε σε άλλα μέρη της περιφέρειας. Ένα ημερόπλοιο για να γεμίσει χρειάζεται από 6 μέχρι 20 λεωφορεία, θα πρέπει επίσης να λαμβάνονται μέτρα κατά την προσέλευση και αποχώρηση τόσο για την ασφάλεια των επιβατών όσο για το που θα περιμένουν τα λεωφορεία κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας. Θα πρέπει να δώσω τα εύσημα στον περιφερειάρχη Κ. Τατούλη γιατί οι λιμενικές εγκαταστάσεις της Πελοποννήσου είναι μακράν καλύτερες από την υπόλοιπη ηπειρωτική Έλλάδα. Η νομοθεσία το 2014 με το νόμο 4256 η πολιτεία προσπάθησε να περιγράψει την λειτουργία του θαλάσσιου τουρισμού, Η δική μας πρόταση είναι, το κράτος να μην βάζει τροχοπέδη στο τουρισμό, την οικονομία, προσπαθώντας να περιγράψει τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται, αλλά να αφήσει την αγορά να αυτορυθμιστεί. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε τις ατομικές παροχές που λαμβάνει ένας επιβάτης στην εστίαση στα πλοία της ΈΠΈΣΤ όπως και αυτοί δεν μπορούν λόγω διαρρύθμισης να έχουν το ίδιο εύρος αριθμού επιβατών με ένα ημερόπλοιο, Ας αφήσουμε τον πελάτη να αποφασίσει με βάση της ανάγκες του, άλλωστε υπάρχει επικοινωνία μεταξύ μας και πιστεύω σε λίγες συναντήσεις θα μπορούσαμε μόνοι μας να βρούμε το πλαίσιο δραστηριοποίησης μας και θα μπορούσε κατόπιν η πολιτεία να νομοθετήσει τις προτάσεις μας, Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση σας και να εκφράσω την πεποίθηση ότι όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι η ευδαιμονία δεν κρατά για πάντα. Ένα καλύτερο μέλλον περιμένει μόνο αυτούς που παλεύουν με δράσεις και καινοτόμες ιδέες σήμερα. Ο τουρισμός είναι ο κύριος τροχός ανάπτυξης της χώρας μας. Ελπίζουμε να μη μείνει στάσιμος και να κάνουμε ότι μπορούμε για να κυλήσει πιο γρήγορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 Από την ιστορική σειρά το μινόρε της αυγής, σε μια σκηνή που σίγουρα είναι στη Σαλαμίνα, εκεί που σήμερα βρίσκεται το ναυπηγείο Μπεκρή, διακρίνεται το επισυναπτόμενο πλεούμενο. Για μικρό φαίνεται να έχει αξιόλογο μέγεθος, και χαρακτηριστική γέφυρα. Προσωπικά δε μου θυμίζει κάτι, αν υπάρχει καποιος να του θυμίζει κάτι, ας το αναφέρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Έπεσε το μάτι μου επάνω σε αυτήν τη φωτογραφία του CEC Cristobal από το καλοκαίρι του 2010 στο Livorno. Το μικρό επιβατηγό πλοίο που μεταφέρει στο ντέκ, να είναι άραγε κάποιο από τα δικά μας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Στο τελευταίο ΣΑΣ, στο θέμα 80, γίνεται λόγος για το Ε/Γ-Δ/Ρ ΣΕΜΠΕΚΟ. Γνωρίζουμε κάτι περισσότερο γι αυτό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για το νέο πλοίο της ΑΝΕΣ, μιας και μιλάμε για επιβατηγό στη γραμμή Ρόδο Σύμη, όπως το νέο πλοίο για την ΑΝΕΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Ενα αλλο επιβατηγο σκαφος που κανει την δουλεια του με ησυχια μεταφεροντας τους εργαζομενους καθε μερα στις εγκαταστασεις της Ψυτταλειας ειναι η Λατζα Ιωαννης με ΝΠ 5481 . Η λατζα αυτη κατεσκευαστηκε το 1962 και εχει μηκος 16.5 - 4.4 μετρα .Τα πρωτα χρονια δουλεψε ως υπηρεσιακο του ΥΕΝ επειτα αγοραστηκε και δρομολογειται ακαταπαυστα Ωστοσο το στις 24 Ιουλιου που μας περασε πραγματοποιησε δεξαμενισμο στο ναυπηγειο Χαλκιτη για μια εβδομαδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 On 3/12/2016 at 3:54 PM, enas chiotis said: Ένα μικρό επιβατηγό με το όνομα Kastellorizo, σημαίας Τουρκίας, πλέει αυτή την ώρα νότια της Σύμης με προορισμό το Kas. Το Kastellorizo πήγε στην Αλικαρνασσό για δεξαμενισμο τη Πέμπτη 17 Ιανουαρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 (edited) δυο κουρελια, μεταξυ λαντζας, πιλοτινας και καϊκιου, ειναι δεμενα στο 9 του παλιου λιμανιου απο το φθινοπωρο. υποθετω θα τα δουμε το καλοκαιρι σαν τουριστικα, σε καποιον απο τους κοντινους τουριστικους προορισμους. ο ευρων λεπτομερειες, αμειφθησεται Edited January 26, 2019 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 Ποιοι είναι οι κοντινοί τουριστικοί προορισμοί στην Πάτρα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 τα 3 αγαπημενα νησια ειναι και αλλα που ξεχειμωνιαζουν εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted January 27, 2019 Share Posted January 27, 2019 Α, εντάξει, λες για πιο μακριά. Έχει ξαναγίνει αυτή η προσπάθεια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 27, 2019 Share Posted January 27, 2019 δεν το ειπα καλα. δεν θα φευγει απο πατρα για το ιονιο. εκει θα δραστηριοποιουνται. απλα εχουμε συχνα τουριστικα, απο κεφαλονια κυριως, που ερχονται εδω για το χειμωνα. στην πατρα μονο σποραδικα. το μαλεβη προ δεκαετιας, που το εξαχνωσε το king και ενα αλλο πιο μετα, που πηγαινε κρυονερι και βαρασοβα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 Δικό μου λάθος, δε σε κατάλαβα σωστά Η Κεφαλλονιά είναι υποανάπτυκτη σε αυτό τον τομέα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Στην Κερκυρα το 2008 ετοιμαζοταν αυτο το κουλουριωτικο Σκεφτηκα οτι μπορει να ηταν το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αλλα εχουν αρκετες διαφορες Εχει κανεις ιδεα ποιο μπορει να ειναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Το Δημήτριος Φ ανήκε στην οικογένεια Φιλιαγκου και δούλευε στη γραμμή Πειραιά Παλούκια μέχρι το 1997 ή 1998 που αντικαταστάθηκε από το Έλενα Φ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Τ/Ρ Άγιος Νικόλαος στο Νέο Μαρμαρά Quote Στην απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Τ/Ρ ἈΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ'' Μ.Ν.Ι. 124 προέβησαν, μεσημβρινές ώρες σήμερα, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Νέου Μαρμαρά, διότι κατά τη διενέργεια έκτακτης επιθεώρησης διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις σε τομείς πυροσβεστικών, σωστικών και ναυτιλιακού εξοπλισμού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Η εταιρεία του Βίκυ Φ ΙΙ και του Αγχίαλος, ξεκίνησε τη κατασκευή ενός νέου τουριστικού σκάφους που θα πάρει το όνομα Βίκυ Φ ΙΙΙ. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα της εταιρείας στο Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolas Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 Καλησπερα στην παρέα ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μικρό ημεροπλοιο...οποίος έχει κάτι κατά νου ή έχει οποιαδήποτε πληροφορία και θέλει ας με βοηθήσει!!σας ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTEDimandix Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Το συγκεκριμένο πλοιάριο λεγόταν Albatross και ταξίδευε στο Ρέθυμνο. Το θυμάμαι από το 2009 μέχρι το 2014, οπότε σταμάτησα να το βλέπω στο λιμάνι (Γραφειοκρατικά κι αυτό;) Γνωρίζουμε περεταίρω πληροφορίες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
General cargo lover Posted January 22, 2020 Share Posted January 22, 2020 Ξέρετε ποσό περίπου είναι το κόστος κατασκευής ενός τέτοιου πλοίου ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted January 22, 2020 Share Posted January 22, 2020 (edited) Κάνα 150αρι μόνο κουφάρι λαμαρίνα.. Μετά ότι επιλέξεις από machinery θα πληρώσεις. Ενδεικτικά ένα ζεύγος MAN 500 ίππων heavy duty (κάτι τέτοιο ενδείκνυται για ένα τέτοιο σκαφακι) χωρίς ρεβερσες θες 90 χιλιαρικα τη μία συν ΦΠΑ. Έτσι όπως το υπολογίζω συντηρητικά κάνα 450-550 για μια βασική κατασκευή (με πιο φτηνές μηχανές π.χ IVECO) all in Edited January 22, 2020 by Nereus Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Εχει καποιος υποψιν του καποια πληροφορια για αυτο το μικρο επιβατικο; Αν βγαζω καλα το ονομα στην πλωρη μαλλον λεγεται ΝΑΙΑΣ ,ενω δεν φαινεται να ειναι καποια θαλαμηγος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Σίγουρα πρέπει να είναι πλοιο γραμμής γιατί έχει και τις χαρακτηριστικές εξωτερικές σκάλες της εποχης στη πρύμνη.Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό χωρις να ξερω είναι μήπως είναι το πρώτο ναιας των αγαπητων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now