Jump to content
Shipfriends

Ciudad de Granada (IMO 9217125)


Recommended Posts

Το Sorolla (IMO Νο: 9217125) είναι κατασκευασμένο το 2001, στο ναυπηγείο Hijos de J. Barreras στο Vigo της Ισπανίας και ανήκει στην Trasmediterranea. Το πλοίο έχει μήκος 172,00 μέτρα, πλάτος 26,20 μέτρα και φοράει 4 κύριες μηχανές Wärtsilä 8L46A. Το πλοίο έχει χωρητικότητα 1250 επιβάτες (744 κρεβάτια) και 140 ΙΧ & 1500 γραμμικά μέτρα για φορτηγα.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Ας δούμε το πλοίο και το αδερφό του σε δύο ξεχασμένες φωτογραφίες από την όμορφη Μάλαγα πριν 1.5 χρόνο. Το λιμάνι είναι κυριολεκτικά κολλητά στον παραλιακό πεζόδρομο της πόλης και μας δίνεται η ευκαιρία για ωραίες φωτογραφίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Έτσι για να συμπληρώσουμε τις φορεσιές του στη gallerie, μια άποψή του με τα σινιάλα της 100ετηρίδας της Trasmediterranea. Καλοκαίρι του 2018 στη Malaga. Το πλοίο εδώ και πλέον των 2 εβδομάδων είναι στο ναυπηγείο στο Γιβραλτάρ.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Το πλοίο φέτος απασχολείται ανάμεσα στη Βαρκελώνη, τη Mahon(στη νήσο Menorca) και την Alcudia(στη νήσο Mallorca). Απογευματινές οι αφίξεις του στη Βαρκελώνη, το βλέπουμε σε μία από αυτές πρίν λίγες ημέρες. Όπως μπορείτε να δείτε, δεν έχει αλλάξει ακόμη σινιάλα σε κάτι που να θυμίζει Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με το Ferrybalear, το πλοίο πρόκειται φέτος το χειμώνα να δεξαμενιστεί, να βαφεί στα τιμημένα ναπολιτάνικα χρώματα της Grimaldi, να ανακαινιστεί εσωτερικά αλλά να φορέσει και scrubber. Όλα αυτά θα γίνουν από την καινούρια χρονιά και στη χώρα του Σουλειμάν του Μεγαλομπεκρή, πράγμα που έχει προκαλέσει διάφορα αρνητικά σχόλια από τους Ισπανούς συναδέλφους. Να και το μακέτο:

trasmed-scaled-1-1024x233-1.webp

Link to comment
Share on other sites

Για να αρχίσει να Γκριμαλντίζει θέλει δουλειά ακόμα.., να ξεφτίσουν οι μοκέτες, να τρέχουν τα νερά στα μπάνια, να σπάσουν τα πόμολα..,κτλ, θέλει δουλίτσα ακόμα..! Πάντως, το πρώτο βήμα, όπως μας λέει και ο Νίκος, θα γίνει. Όσον αφορά τα μεμέτια, και πάλι καλά να λένε που θα τους το γυρίσει πίσω και δεν θα τους βάλει κάνα Ro-Ro!! Έτσι ειναι..καλώς ήρθατε στον κόσμο του Μανώλη!!! Σε δυο-τρία χρόνια θα τον μάθουν κι αυτοί, που θα πάει... 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

On 10/10/2022 at 3:06 PM, Strofalos said:

να ξεφτίσουν οι μοκέτες

Γκριμάλντι και μοκέτα δεν μπορούν να είναι μαζί στην ίδια φράση.

 

On 10/10/2022 at 3:06 PM, Strofalos said:

Σε δυο-τρία χρόνια θα τον μάθουν κι αυτοί, που θα πάει... 

 
σιγά... στο εμπόριο των Βαλεαρίδων υπάρχει ανταγωνισμός, ο οποίος ουσιαστικά δεν υπάρχει στην Αδριατική Θάλασσα ή, λίγο περισσότερο, στα κρητικά ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Συνήθως ο Grimaldi «δίνει τον καλύτερό του εαυτό» όπου είναι ο μοναδικός χειριστής ή ο ανταγωνισμός είναι πολύ αδύναμος (Αδριατική θάλασσα, Λιβόρνο - Σικελία, Σαλέρνο - Σικελία). Ρίξτε μια ματιά στο Trip Advisor σχετικά με αυτές τις υπηρεσίες....
 
On 10/10/2022 at 7:35 PM, Nick the Greek said:

Καλά χαλάρωσε, η Tradmediterranea είναι χειρότερη του Grimaldi, αναβάθμιση θα κάνει το πλοίο.

Δύσκολο να το πιστέψει κανείς, εκτός αν μιλάμε για ένα livestock carrier....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...