Jump to content
Shipfriends

Blue Star Ferries NLG New Building


Recommended Posts

Ο σχεδιασμός είναι του ναυπηγικού γραφείου του κ. Πρατικάκη. Το πλοίο θα έχει μήκους 145 μέτρα και χωρητικότητα 1400 επιβάτες και 1000 γραμμικά μέτρα στο γκαράζ. Άλλα τώρα με την εξαγορά της HSW αυτά τα σχέδια είναι το πιθανότερο να πάνε πιο πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Μη γνωρίζοντας βέβαια αν αυτό είναι το τελικό σχέδιο, εντύπωση μου κάνει που δεν βλέπω το Flat. Κάτι που όλες οι νέες ναυπηγήσεις έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Εγω αρχικά στο facebook , στο ferryvollution web το είδα,έψαξα και βρηκα το λινκ

Quote

HydroComp, Inc, in cooperation with Greek partners NAP Engineering, HeLeNGi Engineering and Blue Star Ferries.

Ψαχνοντας λιγο στα σαιτ των 3 εταιρειων δε βρηκα κατι.

Link to comment
Share on other sites

Δικηγόρος του διαβόλου: Μιλάμε για παράδοση 2021, σε ένα λιμάνι που δεν έχουμε ιδέα τι πρόβλεψη θα υπάρχει για ανεφοδιασμό σε LNG, σε ποιό σημείο θα γίνεται και με ποιές τεχνολογικές προυποθέσεις/μέτρα ασφαλείας. Δε μου φαίνεται και τόσο εύκολο λοιπόν να γίνει παραγγελία πλοίου τέτοιου καυσίμου με τέτοιες προυποθέσεις, εκτός αν γνωρίζουν κάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε.

 

Αυτό είναι μάλιστα και ένα πρόβλημα που μέχρις ώρας έχει περιορίσει την κατασκευή ποντοπόρων πλοίων με τέτοιο καύσιμο: η έλλειψη δέσμευσης από την πλευρά των physical suppliers ότι θα δημιουργηθούν υποδομές ανά τον κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμφωνω πως η τεχνολογία εξελίσσεται και μαζι με αυτή και το design, αλλα θεωρώ οτι αυτός ο σχεδιασμός οσο μπροστα και να ειναι, ενδυκνεται για πλοία που ταξιδεύουν στη Βαλτική και σε βόρειες χώρες της Ευρώπης. Στην Ελλάδα χρειαζόμαστε ανοιχτά καταστρώματα για περατζάδα, να νιώσεις την άρμυρα του Αιγαίου και τον λαμπερό ηλιο. Και δεν λεω να γυρισουμε σε εποχές Ναιας 2, υπάρχουν πολυ χαρακτηριστικά παραδείγματα άνεσης και καταστρωματων απο πλοία νέας τεχνολογίας και ναυπηγικής(βλέπε τα αδελφά Νήσος).

Link to comment
Share on other sites

Στο παραπάνω αφιέρωμα του Naval Architect,  η μορφή του πλοίου που παρουσιάζεται,  είναι αυτή που παρουσιάστηκε στο αρχικό  post  αυτού του topic ή κάτι διαφορετικό? 

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Δείχνει ως initial design την ίδια φωτογραφία ακριβώς, αλλά μετά μιλάει για βελτιστοποίηση στην περιοχή της πρύμνης λόγω αντίστασης κυματισμού. Δεν έχει πάντως τελικό σχέδιο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι δε ταιριάζει για το Αιγαίο ένα τέτοιο πλοίο με τόσες μεγάλες πλευρικές επιφάνειες.Σε πια λιμάνια θα μπορεί να δένει;

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτά που δένουν και τα άλλα, παρόμοια που έχουμε... Είπαμε, προκειμένου να υπάρχει μεγάλο πρωτόκολλο, "θυσιάζονται" τα ανοικτά deck και δικαίως.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία θέλει βαπόρια που να μπαίνουν στους Λειψούς να μπαίνουν στη Σύμη να μπαίνουν και στο Καστελόριζο.Χρειάζεται ευελιξία στις σκάντζες κάτι που είδαμε προσφάτως.Το συγκεκριμένο,χωρίς ανοιχτό πάνω γκαράζ,με πολλές τζαμαρίες στα καταστρώματα,με χτισμένη πρύμη θαναι απλά ένα πανί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 12/2/2017 at 12:37 PM, Nick the Greek said:

Δικηγόρος του διαβόλου: Μιλάμε για παράδοση 2021, σε ένα λιμάνι που δεν έχουμε ιδέα τι πρόβλεψη θα υπάρχει για ανεφοδιασμό σε LNG, σε ποιό σημείο θα γίνεται και με ποιές τεχνολογικές προυποθέσεις/μέτρα ασφαλείας. Δε μου φαίνεται και τόσο εύκολο λοιπόν να γίνει παραγγελία πλοίου τέτοιου καυσίμου με τέτοιες προυποθέσεις, εκτός αν γνωρίζουν κάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε.

 

Αυτό είναι μάλιστα και ένα πρόβλημα που μέχρις ώρας έχει περιορίσει την κατασκευή ποντοπόρων πλοίων με τέτοιο καύσιμο: η έλλειψη δέσμευσης από την πλευρά των physical suppliers ότι θα δημιουργηθούν υποδομές ανά τον κόσμο.

 

Από την ομιλία του Σακέλλη

Quote

Τέλος η κατανάλωση LNG εκτός από τα προβλήματα τροφοδοσίας τα οποία πρέπει να λυθούν, προϋποθέτει μετασκευές υψηλού κόστους οι οποίες είτε για τεχνικούς, είτε για εμπορικούς λόγους, είναι απαγορευτικές για τα περισσότερα αν όχι όλα τα συμβατικά πλοία της Ακτοπλοΐας. Το θέμα αυτό θα αντιμετωπιστεί σε νέες κατασκευές με επιβάρυνση όμως του κόστους κατασκευής κατά 10-15% ανάλογα με το μέγεθος και τις τεχνικές προδιαγραφές των πλοίων.

 

Επιβεβαιώνεται λοιπόν αυτό που είπαμε παραπάνω. Όσο δεν μαθαίνουμε για υποδομές ανεφοδιασμού για LNG στον Πειραιά, ας μην περιμένουμε και πλοία τέτοιου τύπου. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να πω την αληθεια πηγα στα ποσειδωνια για να δω το progect καπου σαν παρουσιαση αλλα δεν υπηρχε πουθενα που σημαινει οτι θα χει μεινει στο συρταρι

Link to comment
Share on other sites

Ε νομίζω πως αν δεν μάθουμε(όχι εμείς, η εταιρεία) ξεκάθαρα πότε και υπό ποιές συνθήκες/προυποθέσεις θα γίνει δυνατός ο ανεφοδιασμός ενός πλοίου LNG μέσα στο κεντρικό λιμάνι, δε νομίζω να δούμε νεότευκτο. Όπως επίσης αν δεν δούμε και το spread στην τιμή μεταξύ του LNG και του HFO.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Μήπως το περιβόητο κατασκευαστεί στην Ισπανία και στα Barreras?

Βέβαια εδώ αναφέρει οτι η Αττικα ψιλοέκανε πίσω για να το ξανασχεδιάσει και οτι οι Ισπανοί ψάχνουν χρηματοδότητση για να το φτιάξουν

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να προχωρήσει η διαδικασία και να δούμε να υπογράφεται η συμφωνία...Τα συγκεκριμένα ναυπηγεία όμως δεν ξέρω αν είναι τα κατάλληλα . Αυτό το ότι ψάχνουν χρηματοδότηση δεν ξέρω πόσο καλό είναι ακούγοντας το . Είδαμε και την britanny με το honfleur,την Irish με το W.B YEATS και γενικά με τα flensburg ότι υπήρχε θέμα οικονομικό όπου το πρώτο μεν ακόμα περιμένει την τύχη του και στο δεύτερο δε καθυστέρησε σημαντικά η παράδοση του . Πάνω προς τα βόρεια πιστεύω θα ήταν η καλύτερη λύση όπως τα ναυπηγεία της Rauma ή στα STX sto turku . Αν και πιστεύω η επιλογή του εκάστοτε ναυπηγείου έχει και άμεσο σχέση με το κόστος και την προσφορά που έχει δώσει στην Attica . Βλέπω πάντως ότι έχουν χτίσει βαπόρια εκεί εταιρείες όπως η balearia και η Armas αλλά δεν ξέρω αν έχουν πείρα σε πλοία τέτοιου τύπου και τεχνολογίας αφού το καινούριο θα έχει σημαντικές καινοτομίες όπως lng κ.α . Μην πολυλογώ . Ελπίζω να φτιάξουν βαπόρι (βαπόρια ???) και τίποτα άλλο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

1+ χρόνο μετά και δεν έχει ακουστεί τίποτα σχετικά με νέα ναυπήγηση. Πιστεύω πως δύο πλοία ακόμα τα χρειάζονται σαν Όμιλος. Πόσο πια θα ανεβοκατεβαίνουν ασταμάτητα Χίος/Μύκονος/Πάτμος...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...