Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί στέλνει για scrap ακόμη ένα tanker της Avin 

Quote

Συνεχίζεται σταδιακά η ανανέωση της ναυτιλιακής εταιρεία Avin International, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Βαρδής Βαρδινογιάννης.

Αυτή τη φορά ο κ. Βαρδινογιάννης αποφάσισε να στείλει στα διαλυτήρια ένα από τα δεξαμενόπλοια που είχε η Avin στο στόλο της.

Ο λόγος για το tanker Kriti Amethyst(χωρητικότητας 45.614-dwt και κατασκευής 1996 στα ουκρανικά ναυπηγεία Chernomorosky Shipyard), το οποίο πουλήθηκε για scrap στο Bangladesh. Η ναυτιλιακή θα βάλει 5,3 εκατομμύρια δολάρια με την ολοκλήρωση του deal.

Μέσα στο 2017 η Avin έχει προχωρήσει στην πώληση τεσσάρων tanker της -όλα κατασκευασμένα τη δεκαετία του 1990. Συγκεκριμένα έχει πουλήσει ένα δεξαμενόπλοιο τύπου MR, δύο aframaxes και ένα suezmax.

Τον Ιούλιο η εταιρεία είχε στείλει για scrap το tanker Ιmpros (χωρητικότητας 101.605-dwt και κατασκευής 1994) στην Ινδία.

Η ναυτιλιακή είχε παραγγείλει, τη δεκαετία του 1990, συνολικά έξι MR tankers στις ουκρανικές γιάρδες Chernomorosky, με το κάθε πλοίο να κοστολογείται στα 30 εκατομμύρια δολάρια.

Βέβαια ο κ. Βαρδινογιάννης δεν μένει ανενεργός στον τομέα των αγορών, με την τελευταία αναφορά να θέλει την Avin να έχει προχωρήσει στην αγορά του μεταχειρισμένου tanker BLS Advance (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002) από την Blue Line Shipping, η οποία έχει την έδρα της στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Αυτό είναι το τρίτο tanker που αγοράζει η Avin από τη Blue Line Shipping τα τελευταία δύο χρόνια. Η δεύτερη εξαγορά από την BLS αφορούσε το δεξαμενόπλοιο τύπου aframax BLS Ability (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002). Το εν λόγω aframax πωλήθηκε στην Avin για το ποσό των 9 εκατ. δολαρίων από τη (BLS). H πρώτη αγορά της Avin ήταν το Marianna VV (πρώην BLS Amity, χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002), σε μια συμφωνία που έλαβε χώρα το Μάιο του 2015 και το κόστος της είχε αγγίξει τα 20 εκατομμύρια δολάρια.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

2 tanker σε πλειστηριασμό από το στόλο της χρεοκοπείσασας Toisa(Καλλιμανόπουλος) φέρεται να αγόρασε η Avin, ένα στους 160 κι άλλο ένα στους 110 χιλιάδες τόνους.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλησπέρα .Γνωριζει κάποιος αν διαχειριστής  και για τα μικρά γκαζαδικα (providence,loutro,ermioni,souda) του Βαρδινογιάννη είναι η avin international ή κάποια θυγατρική;

Link to comment
Share on other sites

Να τι βρίσκω για τα πλοία που ανέφερες:

 

Providence διαχειρίστρια Avin Hellas Shipping Co.

Ermioni διαχειρίστρια Avin Hellas Shipping Co.

Souda διαχειρίστρια Avin Hellas Shipping Co.

 

Loutro διαχειρίστρια Avin International Ltd

 

Aptera διαχειρίστρια Seka 02 Maritime Co

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 9 months later...

Άλλο ένα crude oil tanker για σήμερα, είναι το Kriti Diamond (IMO 9249075) που ανήκει στους καταστροφείς του Παναθηναικού:rolleyes:, την οικογένεια Βαρδινογιάννη. Χτισμένο το 2004 στο Brodoslpit(433) με μηχανή από το ίδιο ναυπηγείο και χωρητικότητα 166 χιλιάδων τόνων αργού, το βλέπουμε εδώ να αναμένει το επόμενό του φορτίο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα περνάμε σε ένα ακόμη πλοίο της εταιρείας, το 109 χιλιάδων τόνων dwt, Saint George (IMO 9231468). Μαμά του το Dalian New Shipbuilding(PC1100-11) πίσω στο 2002 για Νορβηγοί πλοιοκτήτες που το ονόμασαν πρώτα Stavanger Navion και αργότερα Stavanger Prince. Στην οικογένεια Βαρδινογιάννη ανήκει από το 2015. Μηχανή Dalian Marine Diesel Works, εμείς το πετύχαμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
On 6/14/2019 at 2:43 PM, Nick the Greek said:

Άλλα 2 Suezmax με παράδοση το 2021 παρήγγειλε η AVIN, κόστος περίπου 120 εκατομμύρια και για τα 2, μάλλον στη Hyundai. 

Η ναυπήγηση τον πλοίον ξέρει κανείς σε τι στάδιο ειναι; 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

AVIN International: Παρήγγειλε το πρώτο τάνκερ με καύσιμο αμμωνία

Quote

Η AVIN International, η ναυτιλιακή που ελέγχεται από τον Β. Βαρδινογιάννη παρήγγειλε την κατασκευή από κινέζικο ναυπηγείο του πρώτου τάνκερ στον κόσμο, που θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει με καύσιμο αμμωνία.

Πρόκειται μια κίνηση η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της συμμόρφωσης στους νέους κανονισμούς για τη μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων της ναυτιλίας, που αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία εντός της προσεχούς δεκαετίας.

Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα 156,500 dwt και βασίζεται σε σχέδιο της εταιρείας ABS  που θα επιτρέπει στο πλοίο, με μικρές προσαρμογές να λειτουργήσει είτε με LNG ή με αμμωνία. Ωστόσο αρχικά, όταν το πλοίο παραδοθεί στην εταιρεία το 2022, θα καίει συμβατικά καύσιμα ενώ η AVIN θα έχει την ευελιξία να επιλέξει ποιο από τα δύο καύσιμα μειωμένων εκπομπών ρύπων θα χρησιμοποιήσει.

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της AVIN Μ. Ανδρουλακάκη, η αμμωνία αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα πιο ευρέως διαθέσιμα καύσιμα με σημαντικές προοπτικές για το μέλλον καθώς εμφανίζει ουδέτερες εκπομπές άνθρακα. Ο ίδιος προσθέτει ότι για τους πλοιοκτήτες που αναζητούν την ταχεία απανθρακοποίηση του στόλου τους, το υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG δεν αρκεί.

Σημειώνεται ότι ο διεθνής ναυτιλιακός οργανισμός ΙΜΟ σχεδιάζει να εισαγάγει κανόνες για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στη ναυτιλία από το 2023, προτού ανακοινώσει επιπλέον ρυθμίσεις για τη μείωση των εκπομπών κατά 50% έως το 2050. 

Παρά το γεγονός ότι αναπτύσσονται εγκαταστάσεις για υγροποιημένο φυσικό αέριο, αρκετές μελέτες καταδεικνύουν ότι το LNG μπορεί να μειώσει τις εκπομπές σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, μόλις κατά 20%.

Αντίθετα η αμμωνία , όταν παράγεται από ΑΠΕ, θα μπορούσε να επιτύχει μηδενικές εκπομπές, ωστόσο ακόμη δεν υπάρχουν σχετικές υποδομές για τη χρήση της στη ναυτιλία.

Σημειώνεται ότι η παραγγελία της AVIN International στο ναυπηγείο New Times δόθηκε πέρυσι, ενώ η συμφωνία περιλαμβάνει οψιόν για ακόμη δύο πλοία. Σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue το κόστος για το πρώτο πλοίο φτάνει τα 51,5 εκατ. δολάρια.

Στο πλοίο θα εγκατασταθεί μηχανή MAN ME-type και θα υπάρχει χώρος για την επιπλέον εγκατάσταση στο μέλλον δύο δεξαμενών καυσίμων 1900 cbm προκειμένου να αποθηκεύεται το LNG ή η αμμωνία.

Για την προσαρμογή του πλοίου στο εναλλακτικό καύσιμο θα χρειαστούν μικρές ή ακόμη και καθόλου επενδύσεις στη μηχανή καθώς ο τύπος που εγκαταστάθηκε μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε μηχανή διπλού καυσίμου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο μπορεί μετατραπεί ώστε να καίει LNG ή αμμωνία ακόμη και με την υφιστάμενη τεχνολογία. Ωστόσο καθώς οι τεχνολογίες χρήσης των δύο καυσίμων είναι εντελώς διαφορετικές, ο πλοιοκτήτης καλείται να επιλέξει ποιο από τα δύο, την αμμωνία ή το LNG θα χρησιμοποιήσει.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 6/14/2019 at 2:43 PM, Nick the Greek said:

Άλλα 2 Suezmax με παράδοση το 2021 παρήγγειλε η AVIN, κόστος περίπου 120 εκατομμύρια και για τα 2, μάλλον στη Hyundai. 

Kriti hero και kriti king ονομάζονται με σημαία Λιβερίας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...