Jump to content
Shipfriends

Supercat Jet (IMO 9124433)


Recommended Posts

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας δούμε τη χθεσινή άφιξη του Eemslift Hendrika στο λιμάνι του Λαυρίου, όπου έδεσε στη προβλήτα προς το πράσινο φανό του λιμανιού με το Supercat (ex Karolin) πάνω στο κατάστρωμα του. Σήμερα έφτασε στο Λαύριο, το Καραπιπέρης 16 που θα το ρυμουλκήσει στο Πειραιά.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ενώ ξεκίνησε η διαδικασία για την εκφόρτωση του Karolin σήμερα στο Λαύριο, λόγω των δυνατών ανέμων δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία. Οπότε το πλοίο ξανά δέθηκε στο Eemslift Hendrika και αύριο θα φύγει από το Λαύριο για να πάει στην Ελευσίνα, όπου αναμένεται να εκφόρτωθει εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν το φέρνανε εξ αρχής Πειραιά να τελειώνουμε παρά το λιβανίζουμε το θέμα με Λαύριο, ρυμουλκήσεις, γύρνα πίσω εσύ, τζάμπα λεφτά, Ελευσίνες; κρίμα

ΥΓ  Ξεκίνησε απ το Λαύριο μετά τις 23:00 και τώρα είναι στο Σαρωνικό 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως στον Πειραιά πια με τη μετατροπή του Ικονίου και της παλιάς προβλήτας Μερτζάριο  σε προβλήτες αποκλειστικά για containerships και PCTCs, δεν υπάρχει να το πω "προβλήτα γενικού φορτίου". Άσε που αυτή η διαδικασία είναι συνήθης πια στο Λαύριο λόγω των παρακείμενης μαρίνας και επισκευαστικών βάσεων για γιώτ. Οπότε και πολύ μεγαλύτερη τεχνογνωσία των χειριστών υπάρχει, αλλά ίσως είναι και πιο εύκολο να βγεί η σχετική άδεια από το Λιμεναρχείο. Επίσης υπάρχει και λιγότερη κίνηση γύρω-γύρω που θα μπορούσε να προβληματίσει με κυματισμό κι απόνερα την όλη διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Αγορασμένο απο τη Golden Star Ferries είναι προφανώς,αλλα το κάθε βαπόρι φέρει και μια εταιρεια πανω του ενω η κάθε γνωστή μας εταιρεία ειναι ο "διαχειριστής"

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνουμε μια ξενάγηση στο Supercat (ex Karolin), το νέο απόκτημα της Golden Star Ferries!!

Μπαίνοντας από την αριστερή μπάντα υπάρχει ο ένας διάδρομος που σε οδηγεί στην είσοδο του πλοίου που βρίσκεται στη μέση. Κάνοντας δεξιά συναντάμε το σαλόνι του πληρώματος και τις καμπίνες του πληρώματος (3 δίκλινες και μια μονόκλινη του Α’ μηχανικού), ενώ στη δεξιά πλευρά είναι ο χώρος του καταστήματος. ενώ στη δεξιά πλευρά είναι ο χώρος του καταστήματος. Στη μέση του καταστρώματος είναι μεσαίο σαλόνι της οικονομικής θέσης (με χωρητικότητα 74 άτομα) που έχει από 4 σειρές με τετράδες αεροπορικά καθίσματα στις μπάντες του πλοίου και 2 τετράδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους. Στη μέση του καταστρώματος είναι μεσαίο σαλόνι της οικονομικής θέσης που έχει 4 σειρές με τετράδες από αεροπορικά καθίσματα και 2 τετράδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους στις μπάντες του πλοίου. Στο κέντρο είναι 2 τετράδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους, 2 σειρές με τριάδες αεροπορικά καθίσματα και άλλη 1 σειρά από τετράδα από αεροπορικά καθίσματα. Στο συγκεκριμένο σαλόνι υπάρχει το μοναδικό μπαρ του πλοίου. Πλώρα είναι το δεύτερο σαλόνι της οικονομικής (χωρητικότητα 129 άτομα) που αποτελείται από 5 σειρές με τριάδες από αεροπορικά καθίσματα και 4 τριάδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους στις μπάντες του πλοίου. Στο κέντρο είναι από 3 σειρές με πεντάδες από αεροπορικά καθίσματα του πλοίου και 6 πεντάδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους 

Ανεβαίνοντας τη σκάλα για το κατάστρωμα της γέφυρας, είναι το τρίτο σαλόνι της οικονομικής (χωρητικότητα 146 άτομα). Στη δεξιά πλευρά είναι 19 σειρές με τετράδες από αεροπορικά καθίσματα και στην αριστερή πλευρά είναι 15 σειρές με τετράδες από αεροπορικά καθίσματα. Στο κέντρο υπάρχουν 3 σειρές με δυάδες από αεροπορικά καθίσματα και 2 δυάδες αεροπορικά καθίσματα αντικριστά με τραπέζι ανάμεσα τους. Πλώρα αριστερά στο κατάστρωμα υπάρχει ένα μικρό prive σαλόνι 5 θέσεων. 

Οι εξωτερικοί χώροι του πλοίου είναι ελάχιστοι που προσβάσιμοι θα είναι μόνο πρίμα. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν διάδρομοι στο κατάστρωμα, που βέβαια δεν θα είναι προσβάσιμοι για τους επιβάτες. Στο κατάστρωμα αυτό είναι η γέφυρα, με τις δυο θέσεις για τους αξιωματικούς της γέφυρας και στην αριστερή πλευρά η θέση του Α΄ μηχανικού για τον έλεγχο των τεσσάρων κυρίων μηχανών MTU 16V39.  

Ας δούμε τη θέα από την πλώρη με την μια άγκυρα  και το καθρέπτη του πλοίου. Τέλος όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα δούμε στο σχέδιο του πλοίου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
On 2/20/2018 at 2:36 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Λογικά το Christos V & το Christos XXXVII πήραν το Supercat από το λιμάνι του Πειραιά για να το πάνε στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα.

Είναι στη Σαλαμίνα η στο Πέραμα?Γιατι οσο προσπάθησα να το βρώ , δε το βρήκα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...