Jump to content
Shipfriends

Benchijigua Express (IMO 9299056)


foxman

Recommended Posts

Ξέρουμε πόσο περίπου κοστολογούν το νέο trimaran, έτσι για να πάρουμε μια γνώμη για τις μελλοντικές μας επενδύσεις:D?

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Το κόστος του Benchijigua Express έφτασε τα 50 εκατ. δολλάρια. Φαντάζομαι λοιπόν ότι το νεότευκτο, που βασίζεται στην πλατφόρμα του Benchijigua Express, θα κοστίσει κατιτίς παραπάνω. Νομίζω ότι θα μάθουμε το price tag του γκλαμουρέ πλεούμενου της Austal με τις πρώτες διανομές από τον γέρο και ασπρογένη Σκανδιναβό. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 

Μάλλον έκλεισε σήμερα η αγορά ενός ταχύπλοου για την Golden Star Ferries.^_^

όντως μπορεί να είναι κάποιο της Fred Olsen μιας και αυτοί αν θυμάμαι προ καιρού αγόρασαν το Leonora Christina.Για μένα θα ήταν καλό να έπαιρναν ένα από τα Bentago Bencomo Express γιατί πλοία όπως τα Benchijigua και Bonanza Express είναι δύσκολο να τοποθετηθούν χειριστήρια στις βαρδιόλες μιας και από κάτω από την γέφυρα βρίσκεται το Deck επιβατών

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

On 21/9/2017 at 6:49 PM, proud_ionian said:

τα μισα ταχυπλοα της μεσογειου, εχει ακουστει οτι αγορασαν. τελευταιο θυμα ενα incat τoυ fred olsen

Απλα για την ιστορια να πουμε οτι το Benchijigua Express οσο και αν δεν του φαίνεται ειναι Austal, και μαλιστα απο τα καλυτερα πλοια που βγηκαν από αυτό το ναυπηγείο, και ειναι το ενα εκ των 2 ΕΓ΄/ΟΓ τριμαραν που ταξιδευουν παγκοσμιως.....

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Το Benchijigua Express πριν λίγες ημέρες αντιμετώπιζε ένα μηχανικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να ταξιδεύει με μειωμένη ταχύτητα και ήρθαν τεχνικοί της MTU για να αποκαταστήσουν τη μηχανική βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 year later...

Ας γράψουμε λίγα λόγια για αυτό το απίστευτο σκάφος που ταξιδεύει στην μακρινή Ισπανία. Όπως και όλα τα σκάφη της Fred Olsen (αλλά και της ARMAS) φέρει το όνομα ενός μέρους (η για την περίπτωση της ARMAS ενός ηφαιστείου) από την περιοχή του εξυπηρετεί, και συγκεκριμένα το χωριό Benchijigua στην υπέροχη La Gomera (σαν πχ οι Στεφάνου να έβγαζαν ένα πλοίο τους "Απροβάτο Εξπρές" ένα πράγμα). Επίσης φέρει το όνομα του παλιού Benchijigua το οποίο ουσιαστικά αντικατέστησε. 

Κάτι αξιοσημείωτο: Κάθε σκάφος της Fred Olsen έχει στη μπάντα σχεδιασμένα τα νησιά που εξυπηρετεί και μία γέφυρα να τα συνδέει. Έτσι λοιπόν, το συγκεκριμένο σκάφος εκτελεί 2 απευθείας δρομολόγια, συνδέει το Los Christianos στο νότιο άκρο της Τενερίφης με τις μικρές νήσους La Gomera και La Palma. Στη μπάντα του λοιπόν είναι σχεδιασμένες οι 2 νήσοι αυτές και η Τενερίφη.

(Παρένθεση: Να σημειωθεί ότι το Los Christianos φιλοξενεί περίπου 300.000 τουρίστες συνολικά (σε ξενοδοχεία και άλλα καταλύματα) και υπάρχει εξαιρετικά έντονο τουριστικό ρεύμα ημερήσιων εκδρομών προς 3 μικρά κοντινά νησιά, κυρίως τη La Gomera και λιγότερο τη La Palma και το El Hiero, το οποίο "ρεύμα" καλείται να σηκώσει αυτό το πλοίο μαζί με άλλο ένα ταχύπλοο της Fred Olsen (το Bencomo Express, αδελφό του highspeed 6) και 2 πλοία της ARMAS τα Volcan de Taburiente (πρακτικά ένα ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ) και Volcan de Tirajana που είναι το πρώην Millenium Tres. )

Το ταξίδεψα την επομένη του Δεκαπενταυγούστου από την υπέροχη La Palma προς την Τενερίφη. Η αναχώρηση 10:30 το πρωϊ, αλλά επειδή πήγαμε κάποιους φίλους στο αεροδρόμιο για πρωϊνή πτήση για Λονδίνο μετά κατέβηκα κάτω και ήμουν ήδη στο λιμάνι από τις 6. Ας το δούμε δεμένο στο ήσυχο Santa Cruz de La Palma την ώρα που ξημερωνει, τουλάχιστον επιβλητικό

Η επιβίβαση στο Santa Cruz γίνεται από μια σκάλα στα δεξιά. Εδώ δεμένο στο λιμάνι, φόρτωση ΙΧ, επιβίβαση, και άνοδος από το κλιμακοστάσιο στο ανοιχτό κατάστρωμα. Όπως βλέπετε ταξιδέψαμε σχετικά άδειοι. Αναχώρηση, στροφή και πλους προς Τενερίφη. Ας αναφέρουμε και 2 βασικά στοιχεία για το πως λειτουργεί ένα τριμαράν. Στο ταξίδεμα η πορεία είναι ένα συνεχές "S" όπως φαίνεται και από τα απόνερα και παίρνει συνεχώς έντονες κλίσεις στις στροφές (όπου πρακτικά οι πλωτήρες λειτουργούν σαν "επαναφορά") ενώ τέλος το μπότζι είναι πολύ αργό (δεν νιώθεις επιταχύνσεις πρακτικά). Ας σημειωθεί ότι επίσης οι 2 πλευρικοί πλωτήρες στα τριμαράν δε διαθέτουν πρόωση και είναι στον αέρα (το έχουμε ξαναδεί και στο superspeed), δηλαδή ο ρόλος τους είναι "διακοσμητικός" σε ιδανικές συνθήκες και το πλοίο ταξιδεύει σαν monohull. Το Benchijigua express έχει μία τουρμπίνα και 2 τζετ, σε αντίθεση με τα 2 νέα τριμαράν τους που έχουν 4 τζετ. Τέλος όλα τα ταχύπλοα φορτώνουν φορτηγά, γιατί υπάρχει η απαραίτητη υποδομή ώστε να αξιοποιείται όλο το πλάτος του πλοίου για τη φόρτωση (αντίθετα με εδώ που με καταπέλτες δε γίνεται να βάλεις μέσα φορτηγά γιατί τα κολωνάκια δεν επιτρέπουν να γυρίσουν). 

Ας δούμε το εσωτερικό του που διαμορφώνεται σε όλα τα πλοία του Fred Olsen ως εξής. Ο κάθε επιβάτης έχει ένα αεροπορικό κάθισμα, ενώ στη μέση υπάρχουν τα μπαρ και πολυθρόνες όπου όμως έχει δικαίωμα να καθίσει μόνο όποιος παραγγείλει κάτι από το μπαρ, και αφού τελειώσεις οφείλεις να σηκωθείς άμεσα για να καθίσουν οι επόμενοι. 

Τέλος άφιξη στο Los Christianos, ανάποδα, πλησιάζοντας το linkspan και γκαράζ κατά την αποβίβαση

Ας δούμε και μπόνους 3 εικόνες με κόντρα ήλιο σε απογευματινή άφιξη στο Los Christianos την προ-παραμονή του 15Αυγούστου..... 1 2 3 

 

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σου για την ταξιδάρα Γιώργο, γλαφυρός και to the point στην περιγραφή σου όπως πάντα. Απορίες:

- Αν κατάλαβα καλά είχες πρόσβαση στο εξωτερικό κατάστρωμα καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδίου?

- Για τι ταχύτητα μιλάμε?

- Καμία ιδέα γιατί αφού στην ουσία και σε ιδανικές συνθήκες είναι monohull, χρειάζεται να ταξιδεύει με Sάκια?

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια Νικ, όλα τα ταχύπλοα εκεί έχουν εξωτερικούς χώρους μόνιμα ανοιχτούς !

Το πλοίο βλέπω ταξιδεύει με 28 περίπου (αν και καμια φορά πάει και ως 30), σίγουρα μπορεί περισσότερο μεν αλλά υποθέτω γίνεται για οικονομία..... Και δε χρειάζεται κιόλας περισσότερο νομίζω βασικά - οι αποστάσεις είναι μικρές....

Όσο για το γιατί ταξιδεύει με S δεν μπορώ να το εξηγήσω με βεβαιότητα να είμαι ειλικρινής. Τό σίγουρο είναι ότι όταν ένας πλωτήρας "βουτάει" στο νερό δημιουργεί και μία ροπή και κάνει το πλοίο να στρίβει (κάτι που δεν υπάρχει σε ιδανικές συνθήκες - μηδέν κύμα και συμμετρική φόρτωση), υποθέτω οφείλεται σε αυτό. Μπορεί κάποιος ναυπηγός να μας διαφωτίσει;  Επίσης έχει απίστευτο μπότζι στα λιμάνια (ακριβώς όπως στο βίντεο παραπάνω ) ! 

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Μήπως λόγω της βίαιης ροπής αυτής που αναφέρεις όταν βουτάει ο ένας από τους πλωτήρες αλλάζει κατεύθυνση το πλοίο αρκετά και ο αυτόματος είτε ο καπτεν άμα το έχει στο "χέρι" πρέπει να το επαναφέρει πάλι στη πορεία του;Επίσης άλλη μια εκδοχή που έχω μιας και εκεί έχει αρκετό σουελ και δεν έχει κάποιο σημείο για να φυλαχθείς όπως στο Αιγαίο,το ταξιδεύουν έτσι ώστε να μην κουνάει κάνοντας συνεχώς αλλαγές πορείας για να "ξεγελάνε" τον καιρό;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...