Jump to content
Shipfriends

Άναξ (IMO 9849708)


Recommended Posts

Άναξ το καινούργιο αμφίδρομο φέρι μποτ της Thassos Ferries

Quote

Στο ναυπηγείο του Βόλου κατασκευάζεται το νέο φέρι μποτ της εταιρίας Μητσόπουλου. Πρόκειται για το φέρι μποτ με την ονομασία «Άναξ» που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα είναι έτοιμο ως το τέλος του έτους. Το μήκος του είναι 100 μέτρα και το πλάτος του 20. Θα είναι αμφίδρομο με χωρητικότητα 240 επιβατικά αυτοκίνητα!

Προφανώς είναι κάποιο από τα τρία πλοία που είχε δηλώσει υπό ναυπήγηση η εταιρεία του κ. Μητσοπουλου (Thassos Ferries)

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κάποιες φωτογραφίες του Αναξ από Screenshot σε βίντεο που ανέβηκε στη σελίδα για τα ρυμουλκα στο Facebook με τη καθέλκυση του Καπετάν Αριστείδης. Οπως βλέπουμε κοντεύει να ολοκληρωθεί η κατασκευή και λογικά τον Ιανουάριο θα γίνει η καθέλκυση του. 

_20171214_124003.JPG

_20171214_123848.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Δυο ακομα φωτογραφιες απο το Αναξ    ειναι απο screenshot και για αυτο δεν εχει αναλυση καλη

Πηγη :Kavalaportnews.gr

IMG_20180223_190958.JPG

και από τη σελίδα Ferryvolution στο Facebook. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κάποιες φωτογραφίες του Αναξ από τη χρήστη Ελένη Σούπα στο Facebook. Να σημειώσω ότι στις 14 Φεβρουαρίου πρέπει να πραγματοποιησε το πρώτο δοκιμαστικό του. Μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα πρέπει να αναμένουμε να ξεκινήσει δρομολόγια στη Θάσο. 

FB_IMG_1519460297438.jpg

FB_IMG_1519460300458.jpg

FB_IMG_1519460303763.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι διαστάσεις του Άναξ έχει μήκος 100,00 μέτρα και πλάτος 20,00 μέτρα, με μέγιστο βύθισμα 2,80 μέτρα. Το πλοίο έχει πρωτόκολλο επιβατών 1130 άτομα και χωρητικότητα στο γκαράζ 203 ΙΧ. Η πρόωση θα γίνεται με 4 κύριες μηχανές (750 hp), που του δίνουν μια υπηρεσιακή ταχύτητα 13 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Το πιο φυσιολογικό θα ήταν Κεραμωτή - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Κεραμωτή. Θα εξυπηρετούσε πλήρως και μετάβαση και επιστροφή Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη και θα έπαιρνε και τυχόν όσους θα κινούνταν προς Θεσσαλονίκη κλπ.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...