Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Σαντορίνη (IMO 7330040)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 960
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν ειναι να παει για σκραπ, που ειναι το σεναριο που πιστευω οτι θα επικρατησει στο τελος ,δεν προκειται να μας ερθει.Πακισταν ,Μπαγκλαντες κλπ ειναι πολυ πιο κοντα στο μερος που βρισκεται τωρα,οποτε θα παει εκει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει μιας και βαπόρια στο μέγεθος του δεν έχουμε και πολλά που να περισσεύουν. 

Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη, Λαύριο - Τζια - Κύθνος, 2η γραμμή ενδοκυκλαδικών, Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνος - Μυτιλήνη, Σητεία - Κάσος - Κάρπαθος Χάλκη - Ρόδος και ως back up σε Σποράδες, Κύθηρα και Δυτικές Κυκλάδες... Θα ήταν χρήσιμο εργαλείο στα χέρια της Seajets. 

Επίσης για ανταλλακτικά στο Aqua Star ή αλλού...

Link to comment
Share on other sites

O κανόνας μας δηλώνει ότι όποιο ποστάλι περάσει το Σουέζ για προς τα κάτω δεν το ξαναπερνά για προς τα επάνω. 

Τώρα αυτό το πλοίο αν αποτελέσει την εξαίρεση του κανόνα, το βλέπω πολύ δύσκολο...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολλά! Κεντερης, Ταξιάρχης, Παναγία Πάρου, Αλκυόνη, Νάξος Τζετ, Απόλλων Ελλάς, Λευκά Όρη, Σοφοκλής Βενιζέλος, Power Jet κλπ.... 

Και αρκετά στην Ισπανία επίσης....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν το είχα ταξιδέψει, το Express Santorini ήταν από τα αγαπημένα μου πλοία και πάντα μου άρεσε να το χαζεύω στον Πειραιά!

Βέβαια, ως Shipfriends, είναι απόλυτα λογικό να συνεχίζει να μας προκαλεί το ενδιαφέρον και να θέλουμε να μάθουμε για το, όποιο, μέλλον του και πολλοί, μεταξύ αυτών και εγώ, θα θέλαμε να το ξαναδούμε στην Ελλάδα.

Όμως, παρά τους όποιους συναισθηματισμούς μας, το γεγονός είναι ότι αυτό το πλοίο είναι 48 ετών, μεγαλύτερο ακόμα και από εμένα, και το ότι κουβεντιάζουμε για το ενδεχόμενο επαναδραστηριοποίησης του στην ακτοπλοΐα, μου δημιουργεί και μια σχετική κατάθλιψη και έναν προβληματισμό για την κατάσταση της ακτοπλοΐας μας, γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, giorgos_249 said:

Ειναι πολλά! Κεντερης, Ταξιάρχης, Παναγία Πάρου, Αλκυόνη, Νάξος Τζετ, Απόλλων Ελλάς, Λευκά Όρη, Σοφοκλής Βενιζέλος, Power Jet κλπ.... 

Και αρκετά στην Ισπανία επίσης....

Αυτά πότε έφυγαν από Ελλάδα για κάτω και επέστρεψαν πίσω;

Link to comment
Share on other sites

ΚΕΝΤΕΡΗΣ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ειχαν παει Safaga αλλα μεσω της C-Link, αν δεν κανω λαθος.Το ΝΑΞΟΣ JET οτι δουλευε σαν AL HOUDA I και αυτο απο Αιγυπτο για Σαουδικη Αραβια αλλα πριν δρομολογηθει στην Ελλαδα.Απλα πριν παει κατω ειχε περασει απο εδω για εργασιες.Για τα υπολοιπα δεν θυμαμαι να ειχαν παει κατω

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Annivas said:

O κανόνας μας δηλώνει ότι όποιο ποστάλι περάσει το Σουέζ για προς τα κάτω δεν το ξαναπερνά για προς τα επάνω. 

Τώρα αυτό το πλοίο αν αποτελέσει την εξαίρεση του κανόνα, το βλέπω πολύ δύσκολο...

μας κανει σοφοτερους για την τυχη του σαντορινη, ολη αυτη η παραθεση πλοιων που επεστρεψαν απο πωληση στην αραπια;B)

αυτο που εγραψε ο @Annivas ειναι μια φραση που λεγοταν στην ακτοπλοϊκη πιατσα για πολλα χρονια, αναφεροταν σε πωληση σε αραβικες χωρες και ειχε βαση. 

ας μη αναφερουμε οτι πλοιο επεστρεψε στην ελλαδα μετα απο δρομολογηση στο εξωτερικο. ημαρτον

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...