Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Σαντορίνη (IMO 7330040)


Recommended Posts

Δε νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που έδεσε σήμερα το Εξπρές Σαντορίνη στο ντοκ 3. Επειδή το πλοίο δεν έχει δρομολόγιο τη Κυριακή αλλά τη Τρίτη, η παρουσία του στον Άγιο Διονύσιο αύριο το πρωί θα δημιουργούσε πρόβλημα!! Γιατί δε θα χωρούσαν όλα τα πλοία αύριο στον Άγιο Διονύση. Αύριο θα είναι στη γωνία το Αριάδνη, το Πρεβελης, το Βιτσεντζος Κορνάρος και το Αδαμάντιος Κοραής, όποτε εάν έδενε το Εξπρές Σαντορίνη στο Άγιο Διονύσιο ένα εκ των τριών τελευταίων δε θα χωρούσε εκεί. Όποτε έδεσε το Εξπρές Σαντορίνη στο ντοκ 3 και τη Τρίτη θα μεθορμίσει στον Άγιο Διονύσιο για να φορτώσει από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 960
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tο πλοίο επέστρεψε από το δρομολόγιο του γύρω στις 11.30 σήμερα το πρωί, και έδεσε πράγματι στην ακτή Ηετίωνα (σε ...πρώτο πλάνο οι κάβοι που συνδέουν ΜΑΡΙΝΑ και ΡΟΜΙΛΝΤΑ :rolleyes:) όπως μας είπε και ο φίλος Π100.

Link to comment
Share on other sites

Μετά το Αριάδνη, το Άρτεμις, το Highspeed 1 τώρα και το Εξπρές Σαντορίνη δουλεύει για λογαριασμό της ΑΝΕΚ. Μπορεί να μην φόρεσε τα σινιάλα της ΑΝΕΚ όπως το Highspeed 1 αλλά στο άλμπουρο υπάρχει εκτός από το σημαιάκι της HSW και της ΑΝΕΚ. Όλα τα προγράμματα (check in, bar, εστιατόριο, τροφοδοσία) είναι αυτά που χρησιμοποιούν στα πλοία της η ΑΝΕΚ. Το Εξπρές Σαντορίνη θα συνεχίσει στα ίδια δρομολόγια μέχρι περίπου στις 20 Δεκεμβρίου παρόλο που θα ξεκινήσει το Ιεράπετρα Λ, γιατί το Ιεράπετρα Λ θα πάρει τα δρομολόγια του Πρεβελης. Λογικά μετά τις γιορτές θα ανέβει στο Βόλο για να αντικαταστήσει το Εξπρές Σκιάθος

post-54-12832698404_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως το ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΚΙ θα μεινει στην γραμμη μεχρι να βγει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στα μεσα Γενάρη περίπου , μετα θα πάει μια βοκτα απο Βόλο για την σκάντζα του Σκιάθος και αμέσως μετά πιθανόν να πάει Πορτογαλία αφού οι ναυλωτές είναι πολυ ευχαριστημενοι και το θέλουν και φέτος

Link to comment
Share on other sites

Ειναι επειδη του Σαντορινη ο πινακας πρεπει να μιλαει και πορτογαλικα οποτε πρεπει να γινει ειδικη παραγγελια και προγραμματισμος ;)

:D:D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απ'ότι γνωρίζω, Στη Λέρο λόγω του πολύ δυνατού γραίγου, παρ' ότι έπιασε αρχικά στη προβλήτα, αλλά δεν το κράτησε η άγκυρα, αγκυροβόλησε για 2,5 ώρες περίπου στο όρμο και κατόπιν έδεσε κανονικά. Στη συνέχεια έπιασε ΟΛΑ τα λιμάνια του δρομολογίου του κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κι ένα βιντεάκι με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΑκι να μπαίνει στο Porto da Graciosa.

Αν κι η θάλασσα δεν φαίνεται θεριεμένη εντούτοις το σουέλ δεν αστειεύεται και υποχρεώνει το βαπορι να μπαίνει μέσα στο λιμάνι χορεύοντας.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

θα πάρει τα δρομολόγια του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ και το τελευταιο του ΠΡΕΒΕΛΗΣ το οποιο θα δεσει για μια εβδομάδα.Οτι εκανε δηλαδη τον Δεκέμβρη πριν την βλάβη (άγονη με Λειψούς-Σύμη...).

Link to comment
Share on other sites

Mια σημαντική λεπτομέρεια που υπάρχει στο πλοίο μετά το δεξαμενισμό του,ειναι ότι έχει αφαιρεθεί ο πλαϊνός καταπέλτης που χρησιμοποιούσε στις Αζόρες.

Πριν αρχίσουν οι εικασίες ότι χάλασε η ναύλωση του πλοίου για φέτος το καλοκαίρι στις Αζόρες να πουμε ότι υπάρχουν ακόμα οι μεντεσέδες που συγκρατούσαν το καταπέλτη και ο μηχανισμός για την άπαρση του καταπέλτη. Οπότε η εξήγηση είναι ότι θέλουν να επισκευάσουν το καταπέλτη (θυμάστε ότι είχε μια βλάβη πέρυσι το καλοκαίρι) αλλά και να δοκιμάσουν να φτιάξουν κάποιο ανάλογο καταπέλτη για το Hellenic Wind.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πρέπει να προσέγγισε σήμερα στην Σαντορίνη μετά από πόλύ καιρό(εκτελεί τα δρομολόγια του Ιεράπετρα).Κρίμα που δεν βρέθηκα στον Αθηνιο να φωτογραφίσω το πλοίο.Στη Θήρα αγαπήθηκε πάρα πολύ από τους ντόπιους πριν την έλευση των Βlue star.Τωρα πια λίγοι είναι αυτοί που το θυμούνται.Για μένα ήταν είναι και θα είναι το καράβι της Σαντορίνης.Τέλη δεκαετίας 90 που άνηκε στον Αγαπητό θυμάμαι (ήμουν μικρός τότε) που έλεγαν ότι ήταν το ταχύτερο πλοίο της γραμμής(19.5 κόμβους.)Οι εσωτερικοί του χώροι μετα την ανακαίνιση νομίζω από τον Αγαπητό το καθιστούσαν ιδιαίτερα πολυτελές.Ελπίζω ακόμη και σήμερα να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση.Δυστηχώς όμως με την δρομολόγηση των Βlue star την ΚΑΡΑΒΑΡΑ αυτή,οι περισσότεροι Θηραίοι την αποκαλούσαν ως σαπιοκάραβο.Ακόμη και σήμερα το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αν και είναι παλιό πλοίο θεωρώ ότι είναι σε καλή κατάσταση.Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ναυλώνεται κάθε χρόνο στην Πορτογαλία.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα φίλε Νομικέ το πλοίο εσωτερικά παραμένει αρκετά όμορφο. Η ανακαίνιση που του είχε κάνει ο Κώστας Αγαπητός το 1998 εάν θυμάμαι, το είχε κάνει αγνώριστο. Είχα ταξιδέψει πρώτη φορά το 1995 μαζί του και όταν ξαναμπήκα στο πλοίο το 1998, είπα μάλλον δεν είναι το ίδιο πλοίο.

Φέτος που μπήκα ξανά στο πλοίο, μετά από 3 χρόνια που είχα να δω το εσωτερικό του Εξπρές Σαντορίνη έχουν γίνει κάποιες μικρές αλλαγές.

Στο κατάστρωμα Νο: 6 εκεί που ήταν κάποτε το εστιατόριο της A’ θέσης έχουν τοποθετηθεί καναπέδες παράλληλα με τα παράθυρα και στη πλευρά πρέπει να λειτουργεί σαν τραπεζαρία των αξιωματικών. Στο μεσαίο σαλόνι στο κατάστρωμα Νο: 5 από τη δεξιά πλευρά οι καναπέδες πίσω από τα κατάστημα και στην αριστερή πλευρά μπροστά από το μπαρ έχουν αλλάξει ταπετσαρίες, έτσι αντί για μπλε-κίτρινο ριγέ που ήταν, τώρα είναι σε χρώμα κεραμιδί. Ενώ έχουν αφαιρεθεί τα τραπέζια και τα σκαμπό δίπλα από το μπαρ.

Τέλος το σαλόνι της Α΄ θέσης που είναι στο κατάστρωμα Νο: 6 και το πλωριό σαλόνι, που ήταν και αυτό της Α θέσης στο κατάστρωμα Νο: 5, παραμένουν κλειστά στη διάρκεια του ταξιδιού, τώρα που είναι δρομολογημένο στην άγονη των Δωδεκανήσων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...