Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Σαντορίνη (IMO 7330040)


Recommended Posts

Σε τι υστερεί από τα άλλα συμβατικά της εταιρείας; Το μόνο ερώτημα είναι η μηχανολογική του κατάσταση. Αν μπορεί να ταξιδέψει με συνέπεια και με μια ταχύτητα άνω των 15 κόμβων, τότε γιατί να μην ενταχθεί και αυτό; Θα μπορούσαν να βάλουν και καμπίνες όπως κάνουν σε άλλα...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 960
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συγγνώμη κι όλας, αλλά μιλάμε σοβαρά; Ένα πλοίο 48 ετών, δουλεύοντας στην Αραπια και με ποσα χρονια παροπλισμού εκεί κάτω, το συγκρίνουμε με τα αλλα βαπόρια της εταιρείας; Λέμε αν μπορεί να βγάλει ταχύτητα άνω των 15 κόμβων σε μη πορθμειακες γραμμές εν έτει 2022; Ουτε είμαι ο νηογνωμονας του πλοίου ουτε ο Ηλιόπουλος αλλά μου φαίνεται αδιανόητο να γυρίσει, και αν γυρίσει, τι θα προσφέρει; Και αν υπάρχει κάπου ανάγκη δεν νομίζω να τίθεται θέμα επιστροφής ενός πλοίου με τα παραπανω δεδομένα. 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, giordim said:

Αν μπορεί να ταξιδέψει με συνέπεια και με μια ταχύτητα άνω των 15 κόμβων, τότε γιατί να μην ενταχθεί και αυτό; 

Άνω των 15; δηλαδή κατώτατο αποδεκτό όριο για μια γραμμή θέτεις τους 15 κόμβους; 

Ποια γραμμή ας πούμε θα ήθελες να δεις με πλοίο ταχύτητας 15.5-16 κόμβων ας πούμε; 

Είπαμε, άλλο το συναισθηματικο κομμάτι, άλλο το εμπορικό. Είναι αδιανόητο να συζητάμε για δρομολόγια πλοίων με 15-16 κόμβους.

ΥΓ θα μου πεις εδω κανουμε το πειραιας-ροδος σε 17 ωρες με τιμές διπλάσιες του αεροπλάνου, κι εσενα ρε νικ σε ενοχλει το 15kts του τεως σαντορινη <_<

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι συνεπές μηχανολογικά, μπορούν να το σουλουπωσουν στο εσωτερικό και να είναι αξιοπρεπέστατο. Με τις συνθήκες αυτές, δεν θα έχει διαφορές με τα άλλα βαπόρια πλην του SUPERSTAR, αλλά το SUPERSTAR έχει αλλες προδιαγραφές. Το Σαντορίνη είναι πιο κοντά στο Sporades Star και στο Aqua Jewel σαν μέγεθος. Ναι εγώ δεν θα έβλεπα μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. 

Άνω των 15 σημαίνει 16-17... Πόσο πήγαινε το Aqua Star; Με 17-18. Πόσο πάει το Jewel; Με 16-17. 

Απο τη στιγμή που δεν μας περισσεύουν πλοία και τα νεώτερα είναι και ακριβότερα στην κτίση τους, τότε το συγκεκριμένο θα ήταν τουλάχιστον τίμιο.

Link to comment
Share on other sites

συγκρινουμε πλοια που ειναι συνεχως δρομολογημενα, με ενα πλοιο παρατημενο πανω απο πεντε χρονια.

On 11/3/2021 at 10:30 PM, proud_ionian said:

δεν έχει αλλάξει όνομα, το πλήρωμα πήγε, αν πήγε και γύρισε πίσω και περιμένουμε να ξαναπάει πάλι.

Όλα αυτά για ένα κουρέλι που είναι παρατημένο στην αραπιά.

Έχουμε δει τόσα, μπορεί να το δούμε και αυτό. Ας είμαστε και λίγο επιφυλακτικοι όμως. Μην τον κόβουμε ότι θα έρθει

 

Edited by proud_ionian
γκρ οχι γρ
Link to comment
Share on other sites

Μα γι'αυτό είπα και ξαναλέω ότι όλα αυτά ισχύουν εάν και μόνο εάν είναι αξιόπιστο μηχανολογικά. Από εκεί ξεκινάμε σε ένα βαπόρι όπως αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι αν ηταν αξιοπρεπες μηχανολογικα ο Ηλιοπουλος δεν θα το σκεφτοταν καν.

Επι της ευκαιριας να αναστησουμε και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και τον ΘΕΟΦΙΛΟ πριν πανε στον πατο:P

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν μπορεί να ταξιδέψει, γιατί το αγόρασε και δεν το πήγαν οι Άραβες για σκραπ; Έδωσε παραπάνω λεφτά από τους σκραπατζηδες μόνο και μόνο για να είναι αραγμενο και να το κοιτάει;

Ας μην προτρεχουμε στις εξελίξεις. Η εταιρεία του ξέρει καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

Πανω σε αυτο εχω ακουσει διαφορες εικασιες που ξεκινανε απο το οτι το προοριζε για Αζορες ,συνεχιζουν στο οτι αλλα περιμενε και αλλα βρηκε στην πραξη και καταληγουν στο οτι κανει το μεσαζοντα για να βγαλει απο το σκραπ .Τι ειναι αληθεια, τι ψεμματα και τι ακριβως ειχε στο μυαλο του ο Ηλιοπουλος μονο εκεινος και δυο τρεις ακομα στην εταιρια του το ξερουν

Οπως και να χει το οτι επιστρεφει το πληρωμα πισω δειχνει οτι τουλαχιστον αμεση σκεψη για επιστροφη ή δρομολογηση οπουδηποτε δεν υπαρχει.Η προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι καποια στιγμη θα το δουμε να καταληγει στις εξωτικες παραλιες της Ασιας

Γενικοτερα ομως καλη η παρελθοντολαγνεια ,(την εχω και εγω σε πολυ μεγαλο βαθμο), αλλα ο κοσμος προχωραει.Αν μεναμε στο παρελθον ακομα θα ταξιδευαμε με το ΓΛΑΡΟΣ και το ΠΥΛΑΡΟΣ.Επισης να σκεφτομαστε οτι για καθε ενα SUPERFERRY ΙΙ ,το οποιο ηταν τυχερο και οι εταιρειες του εριχναν λεφτα ολα αυτα τα χρονια για να ειναι στην εξαιρετικη κατασταση παρα τα 50 σχεδον χρονια του,υπαρχουν 10 ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και ΘΕΟΦΙΛΟΙ στην ιδια ηλικια που ειναι παρατημενα χρονια και η φυσιλογικη καταληξη τους θα πρεπει να ειναι το σκραπ και οχι η δρομολογηση τους ,τουλαχιστον σε μια χωρα που λεμε οτι θελει να παει μπροστα

Link to comment
Share on other sites

Και οι σωληνώσεις … απο ότι θυμάμαι είχε δίκτυα θάλασσας για τις τουαλέτες …. 
 

Το βαπόρι είχε θέματα  γι αυτό  πουλήθηκε και έφυγε απο την Ελλάδα . Τώρα μετά απο απραξία στα ζεστά νερά προφανώς η κατάσταση του δεν βελτιώθηκε αλλά χειροτέρεψε πολύ. 
 

Το ερώτημα γιατί το πήρε ο Ηλιοπουλος , ειλικρινά γυροφέρνει γύρω απο το μυαλό μου και δυο εξηγήσεις μπορεί να πιθανολογησει :

Η μια πιθανότητα που δίνω είναι να το  πήρε as is where is ( όπως τυγχάνει συχνά με τα ποσταλια ), χωρίς να μπορεί να το επιθεωρήσει και όταν  τελικά το παρέλαβε και είδαν οι άνθρωποι του την κατάσταση , να υπήρξαν δεύτερες σκέψεις σχετικά με το μέλλον του.
 

Η άλλη πιθανότητα , είναι ότι χρονικά η συμφωνία για την αγορά του πρέπει να προηγήθηκε αυτής του Superstar & του Aqua star , δυο πλοιων συνομηλίκων του, αλλά οπωσδήποτε σε πολύ καλύτερη κατάσταση .  Κατόπιν λοιπόν της αγοράς των δυο τελευταίων , τα κενά με βάση τον σχεδιασμό της εταρείας καλύφθηκαν , οπότε η αξιοποίηση του Aqua Myth σε συνδυασμό με την κατάσταση του να τίθεται  πλέον στο περιθώριο .

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να βάλουμε κάτω κάποια δεδομένα τα οποία δεν αμφισβητούνται.

1.Το μέγεθος του Σαντορίνη είναι περιζήτητο και σπάνια βρίσκεις ένα τέτοιο βαπόρι μεταχειρισμένο.

2.Ο τύπος των μηχανών του είναι αρκετά διαδεδομένος σε πάρα πολλά πλοία.Συνεπώς βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά.

3.Το βαπόρι στην αραπιά έχει ταξιδέψει ελάχιστα.Συνεπώς φθορές από υπερβολική χρήση δε πρέπει να έχει,φθορές από ακινησία πολύ πιθανό.

4.Όταν πωλήθηκε πριν μερικά χρόνια ήταν σε καλή κατάσταση εσωτερικά.Οι χώροι του είναι ήδη ανακαινισμένοι συνεπώς αν έχει αγοραστεί και είναι εσωτερικά όπως ήταν δε θέλει μέσα ούτε ευρώ.

5.Αν δε δρομολογηθεί κάπου κάνει για κανιβαλισμό για το Σταρ που είναι αδέλφια.

Με λίγα λόγια η αγορά του από τον Ηλιόπουλο για μένα εχει λογική.

Εδώ άλλοι αναστήσανε τον Όλυμπο βαπόρι ακατάλληλο και με λιγότερα προσόντα από το Σαντορίνη.Το Σαντορίνη κάνει για όλα τα λιμάνια του Αιγαίου έχει πολλά σαλόνια,self service,αεροπορικά καμπίνες  ικανοποιητικό γκαράζ και όλα αυτά αν είναι καλοσυντηρημένο με ταχύτητα 19+.

Θα με πείτε οπισθοδρομικό,το ξέρω.Φέρτε εσείς καλύτερο.Ας έχουμε το Jetaki στην άγονη και καλά μας είναι.

Link to comment
Share on other sites

Αντικρουομενα τα οσα παρατιθενται εδώ. 

Αντι να προσπαθούμε διακαώς να βρούμε λόγους να γυρίσει το Σαντορίνη πέραν του λόγου οτι ίσως εχει ανταλλακτικά που σπάνια βρίσκεις αλλού, γιατί δεν γίνεται αντίστοιχη προσπάθεια να υποστηριχτεί π.χ. η άποψη οτι το Silver Queen είναι οτι καλύτερο θα μπορούσε να έρθει στην Ελλάδα από την αγορά των μεταχειρισμενων; 

Δηλαδη αντί να στρεφόμαστε μόνοι μας στο καλύτερο, αποζητούμε αυτό με το οποίο δεν θα ικανοποιηθεί σχεδον κανείς ή θα ικανοποιηθουν λίγοι. 

Ο polmyt με καλύπτει απόλυτα με τα λεγόμενα του.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ενεργά αυτή τη στιγμή πολλά σκάφη άνω των 40 ετών σε διαφορετικές γραμμές. Το Σαντορίνη είναι το τελευταίο από τα παλιά που είναι εκτός και ίσως να μπορεί να ταξιδέψει. Πόση διαφορά αρνητική θα κάνει άλλο ένα στα τόσα που υπάρχουν ήδη αν πάρει το ΟΚ από ειδικούς για δρομολόγηση. Κι εγώ θέλω να υπάρχουν 10 διαφορετικά Ιθάκη στα μεγέθη αυτά, αλλά δεν είναι ρεαλιστικό βάσει οικονομίας και κίνησης. Το επιχειρηματικό ρίσκο είναι πολυ μεγαλο για τέτοιες οικογενειακές εταιρείες. Ο μόνος που θα μπορούσε να το κάνει πράξη είναι το Κράτος εάν υπήρχαν ΣΔΙΤ στον χώρο αυτό μέσω κυρίως ευρωπαϊκών κονδυλίων...

Link to comment
Share on other sites

Αν ερθει υπαρχει περιπτωση να μπει σε μια ελευθερη γραμμη; Ειτε θα μπει σε καποια υφισταμενη αγονη ειτε θα του φτιαξουν μια επιδοτουμενη στα μετρα του. Ποσα τελειωμενα πλοια πλεον να χρηματοδοτησουν χωρις λογο οι ξεζουμισμενοι φορολογουμενοι πολιτες αυτης της χωρας. 

Link to comment
Share on other sites

Και σε ελεύθερη θα μπορούσε και σε άγονη... Κανένα πλοίο δεν χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι γιατί όλα είναι ιδιωτικής κτίσης. Το κράτος αποζημιώνει κάποια εξ αυτών ακριβώς για να μπορεί να μετακινείται έστω και ένας πολίτης, αλλιώς θα ήταν αποκλεισμένα πολλά από τα νησιά ενώ σε κάποια άλλα η συχνότητα των δρομολογίων θα ήταν τέτοια που σε κάτι έκτακτο δεν θα μπορούσε κάποιος να εξυπηρετηθεί !

Link to comment
Share on other sites

Οταν λεω για χρηματοδοτηση απο τους φορολογουμενους αναφερομαι στις επιδοτησεις. Απο την στιγμη που δινονται για τους λογους που σωστα αναφερεις προτιμω να δινονται σε νεα και συγχρονα πλοια που θα εξυπηρετουν σωστα τους νησιωτες και οχι σε 50χρονα πλοια με φορτωμενες αμαρτιες δεκαετιων επανω τους. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι στην ευχέρεια του επιχειρηματία. Το Σαντορίνη θα το πάρει κάτω από 5 μύρια την ώρα που το Ιθάκη στο μέγεθος του περίπου έχει γύρω στα 30 - 35 ενώ ένα γιαπωνέζικο 20ετιας με μετασκευή θα κόστιζε 15 - 20 ή περισσότερα. Το θέμα είναι πως ο επιχειρηματίας διαβλέπει ότι το πλοίο θα βγάλει τα λεφτά του σε βάθος χρόνου γιατί αν είναι να πέσει έξω και να χρειαστεί δανεισμό τότε θα κινδυνέψει τη βιωσιμότητα της εταιρείας του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...