Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 9/23/2022 at 10:03 AM, Champion Jet_2 said:

Άλλο να χτυπάει άσχημα και άλλο να δημιουργεί προβλήματα με ισχυρούς ανέμους. Ειδικά πριν γίνει η αλλαγή στο επάνω μέρος της πέρυσι δημιουργούσε πολλά προβλήματα. Σίγουρα βελτιώθηκε η κατάσταση με τη περσινή παρέμβαση αλλά πιστεύω ότι μπορεί να βελτιωθεί περισσότερο...

Η αλλαγή πάντως ήταν μικρής εκτασης. Τόσο μεγάλη διαφορά έφερε;

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, George...f said:

Μέχρι 24,8 ως τώρα το Μυκονακι μας, η βλάβη απ’οτι φαίνεται επιδιορθώθηκε, ωστόσο θα θέλαμε να το δούμε να ανοίγει παραπάνω. 

Και με τόσο βάρος πάνω του από τα scrubers νομίζω είναι πολύ καλά και τα 25,1 που έπιασε. 

25,1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το ότι κατά την μίνι ακινησία του ενδεχομένως να του κάνανε μία πλήρη συντήρηση στις μηχανές του με ότι αυτό συνεπάγεται, δε μετράει;; Πρέπει οπωσδήποτε να έχει τα ρεύματα μαζί του;;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Με 2,5 σχεδόν ώρες καθυστέρηση γίνεται το σημερινό δρομολόγιο από την Μυτιλήνη για Πειραιά μέσω Σάμου. Η εταιρεία ισχυρίζεται οτι φταίει ο καιρός και η αυξημένη κίνηση στην Λήμνο και την Μυτιλήνη. Από τον ρουφ όμως φαίνεται η μείωση της ταχύτητας του πλοίου μετά την Λήμνο από τους 23 στους 12 -14 και πρόσκαιρα στους 9 κόμβους μέχρι την Μυτιλήνη και από εκεί και μετά να παίζει μεταξύ 20-21 κομβων, σαν να μη θέλουν να το ζορίσουν. Είναι εμφανές οτι πρόκειται για μηχανική βλάβη, η οποία έχει μερικώς αποκατασταθεί. Αντί να πουν την αλήθεια (ναι δεν είναι κακό, για μηχανήματα πρόκειται και ενίοτε παθαίνουν βλάβη) λένε π@π@ριές, γιατί σύμφωνα με την ΕΜΥ στο Β. Αιγαίο έδινε 4-6 μποφώρ αφενός και αφετέρου όλοι ξέρουμε την αυξημένη κίνηση στα μέσα Δεκέμβρη. 

Αν λένε ψέματα για τόσο ασήμαντα συμβάντα, φαντάζομαι τι είναι ικανοί να πουν σε σοβαρότερα. Άλλωστε η αγαπημένη BS μας έχει συνηθίσει στο να κάνει το άσπρο μαύρο ή να τα κάνει αβαβά 😒. Έτσι όμως δεν κερδίζεις σε αξιοπιστία και σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό, Το ψέμα άλλωστε έχει κοντά ποδάρια λέγανε και στο χωριό μου!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν με εντυπωσιάζει καθόλου το γεγονός αφου έχουμε ξαναπεί μονοπώλιο είναι και μην ξεχνάμε (το έργο το έχουμε δεί και σε προηγούμενες χρονιές και θα το ξαναδούμε) έκαναν μολις 2 δρομολόγια αυτή την εβδομάδα προαναγγέλοντας κακές καιρικές συνθήκες προκειμένου να μην πραγματοποιηθεί το μη επιδοτούμενο δρομολόγιο της Δευτέρας.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, δε γνωρίζω τι συμβαίνει με το πλοίο. Ούτε αν η τωρινή βλάβη είναι η ίδια με αυτή που το ταλαιπώρησε το καλοκαίρι, ούτε αν αφορά την ίδια μηχανή. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι πριν κάποια χρόνια το πλοίο και πάλι ταξίδευε με 3 μηχανές και τότε η αιτία ήταν θέμα στον μειωτήρα σύμφωνα με τον νηογνώμονά του. Και τότε είχε κρατήσει μήνες.

Επίσης, μια παρατήρηση είναι πως το πλοίο έχει χάσει 1,5 με 2 κόμβους από τον δρόμο του μετά την εγκατάσταση των πλυντρίδων. Αυτό είναι συμπέρασμα από τον ρουφ πάντα. Και αναρωτιέμαι μήπως απλά δεν «τους βγήκε» σε κάποιον τομέα αυτή η εγκατάσταση. Κι αν έχει να κάνει με αυτά τα θέματα που παρουσιάζει.. γιατί στο αδερφό του δε φαίνεται ότι θα γίνει εγκατάσταση και αυτό ίσως σημαίνει κάτι..

Link to comment
Share on other sites

Θυμιζει αυτο που ισχυει στα αυτοκινητα....μη το σκαλιζεις γιατι μετα ερχονται προβληματα...

11 minutes ago, Annivas said:

Για το αν τα scrubbers ευθύνονται για μηχανικά προβλήματα του πλοίου δεν γνωρίζω .

Για την πτώση της ταχύτητας σίγουρα οφείλεται μερικώς η εξ ολοκλήρου στο βάρος του εξοπλισμού, των δικτύων και του μόνιμου ερματος που προστέθηκε.  

Με αποτελεσμα να χειροτερεψει ελαφρως το ταξιδεμα του στο καιρο...

1 hour ago, SuperRunner said:

Κανονικά δε θα έπρεπε να αντικατασταθεί από το Χίος;

Μειωνεται το κερδος κατα πολυ....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τί τρέχει πάλι με το εργαλείο; Με 2 ώρες (δηλωμένη) καθυστέρηση έφυγε σήμερα. Πετρέλευση αποκλείεται καθώς ήταν δεμένο από τα ξημερώματα. Μήπως έγινε κάποια παρέμβαση στις μηχανές; Πάντως με τις 3 μηχανές που κινούταν στα προηγούμενα ταξίδια, πάλι δεν έπιανε τα τροποποιημένα ωράρια, ειδικά στα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη. 

Link to comment
Share on other sites

Απ΄ότι βλέπω μια από τα ίδια. 20,8 με το ζόρι. Μαλλον όταν ετοιμαστεί το Β.Σ.ΧΙΟΣ πρέπει να το αντικαταστήσει.

Link to comment
Share on other sites

Eχει φυγει απο Λημνο και πηγαινει με 20.8. Εκει παιζει στο μεγαλυτερο μερος του ταξιδιου

Εκει γυρω απο τη Θασο, για αρκετη ωρα ειχε πιασει το 13ρι:D

Μυστήρια της Attica

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω εδώ ένα δημοσίευμα για δυο λόγους.

Πρώτον, γιατί διαβάζοντάς το συνειδητοποιείς, για μια ακόμα φορά, πόσο άσχετοι και άναυτοι είναι ορισμένοι δημοσιογράφοι (ακόμα και αν δουλεύουν σε "κεντρικά" μέσα ενημέρωσης).

Δεύτερον, γιατί στο αγαπημένο Myconos αρχίζει και του βγαίνει το όνομα και πιστεύω ότι δεν αξίζει κάτι τέτοιο στη μέχρι τώρα πορεία του.

Προφανώς, δεν είμαι μηχανικός για να ξέρω τη σοβαρότητα της βλάβης, αλλά δεν μπορεί η Blue Star να δρομολογήσει εκτάκτως το Chios, τροποποιώντας, ίσως, τον προγραμματισμό της και να ασχοληθεί λίγο πιο σοβαρά με το Myconos;

Κρίμα είναι...  

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν είναι μόνο θέμα ασχετοσύνης... είναι και ασχετοσύνης (αν και άμα θες μπορεί να ρωτήσεις να κατατοπιστείς) αλλά είναι και η προσπάθεια των περισσότερων δημοσιογράφων να φτάσουν το θέμα στα άκρα χωρίς να είναι.

Το Myconos για κάποιο λόγο κουτσαίνει είτε γίνεται λόγω τεχνικού θέματος , είτε λόγω οικονομίας καυσίμων, είτε .... δεν γνωρίζω την ακριβή αιτία. Ούτε επίσης κι αν είναι τεχνικό θέμα πόσο σοβαρό είναι ή αν καθυστερεί ανταλλακτικό. 

Προφανέστατα και δεν τίθεται απολύτως κανένα θέμα αξιοπλοίας του πλοίου καθώς μπορεί να ταξιδέψει ακόμη και με δύο μηχανές (εάν και εφόσον είναι μία από κάθε πλευρά εν λειτουργία). 

Όμως συμφωνώ με τον φίλο @Z.Gk. . Σε μια εποχή που τα εισιτήρια έχουν γίνει δυσβάσταχτα για την τσέπη του μέσου Έλληνα , το να πηγαίνει το βαπόρι με μειωμένη ταχύτητα για μακρύ χρονικό διάστημα αποτελεί πηγή δικαιολογημένης γκρίνιας ,παραπόνων και αποψίλωση της δημοφιλίας/εμπορικότητας του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...